Re: Reisverslag Ta2 Gerrit: Daytona Bike Week 2010
Citaat:
Qua leeftijd durf ik niet te zeggen hoe oud je moet zijn, denk minimaal 18 jaar... en ik moest op een formulier invullen dat ik er akkoord mee zou gaan dat ik dood zou kunnen gaan op de schietbaan.
Dat is een geruststellende gedachte zeg....
wow leuk om te horen dat op de Lake Buena Vista Mall de kleding zo goedkoop is.
zitten wij straks toch heel dicht bij.
toch maar even kijken naar een grotere koffer ha ha ha.
groetjes aan iedereen.........
@micktomar; geen geruststellende gedachte, maar niet onmogelijk. Je speelt wel met 'gevaarlijk' (ligt er aan in wiens handen) speelgoed.
@mattrob; ik geloof dat ik, mn broer + zijn vriendin ongeveer 40 dollar p.p. kwijt waren bij die op 39th street en dan hadden we een Glock 34 en een MP5 machinegeweer en iets van... 200 kogels (samen, 4 doosjes) ofzo.. zou het briefje eens moeten opzoeken, is ook alweer anderhalf jaar terug. Wat betreft prijzen bij Rieg's, daar is Gerrit de expert van. :)
Prijzen zullen sterk van het soort munitie afhangen.
In Nederland betaal je voor klein kaliber .22 EUR 7 a 9 per 100,
9 mm EUR 25 tot EUR 40 maar wat bijzondere kalibers kunnen gemakkelijk tot EUR 75 per 100 lopen. De prijzen in de US zijn redelijk vergelijkbaar is mijn ervaring van een paar jaar geleden.
Huur voor een pistool/revolver was toen $ 10 voor het eerste en $ 5 voor de volgenden.
Kleiduiven(trap) was $ 30 voor wapen, munitie en baan, maar dat is 10 jaar geleden..
Knaapje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
pumi1000
Wat is de VF winkel?????
Ken je die niet dan??
Er zit er eentje op het terrein van Lake Buena Vista Factory Outlet Stores, aan de 535 in Orlando...
Citaat:
mattrob
Wat een feest weer om te lezen (had even wat in te halen ;)), Life is Good is een spreuk die ook prima aan jullie besteed is :mrgreen: !
Ik ben ook wel benieuwd, wat dat schieten dan kost ?
Ik heb het bonnetje even uit de prullebak gehaald. Ze zijn wel wat duurder dan in Oktober.
De baan kost p/u $11.95, de handgun, die je onbeperkt mag wisselen $15.95, bril en koptelefoon $1.- p/s en 9mm kogels $15.95 per 50.
De doelen zijn verschillend van prijs, van $0.25 tot $1.-
Citaat:
corrus
Ken je die niet dan??
Er zit er eentje op het terrein van Lake Buena Vista Factory Outlet Stores, aan de 535 in Orlando...
En er zit er tegenwoordig ook één bij de Pr1me, in de annex aan I-Drive.
PS. Voor een reisverslag moeten jullie even geduld hebben.
Het was een lange dag, dus maak ik hem morgenvroeg.
Citaat:
mattrob
Wat een feest weer om te lezen (had even wat in te halen ;)), Life is Good is een spreuk die ook prima aan jullie besteed is :mrgreen: !
Ik ben ook wel benieuwd, wat dat schieten dan kost ?
$9.95 ongeveer per baan, pistool (Glock 17) was vorige keer in Las Vegas $24,95 per uur.
Citaat:
Ta2 Gerrit
De baan kost p/u $11.95, de handgun, die je onbeperkt mag wisselen $15.95, bril en koptelefoon $1.- p/s en 9mm kogels $15.95 per 50.
De doelen zijn verschillend van prijs, van $0.25 tot $1.
En weet je misschien ook wat de min. leeftijd is?
Ik kon VF nog niet, heb de link hierboven gezien en het genoteerd op mijn lijstje.......erg handig!