@Ook stilletjes want we gaan natuurlijk nu niet allemaal mailtjes en briefjes sturen 'of het wel klopt.
Dat stilletjes is voorbij Ton, als ik zie wie er al mails en berichten via Facebook stuurt ook op het AA forum.
Afdrukvoorbeeld
@Ook stilletjes want we gaan natuurlijk nu niet allemaal mailtjes en briefjes sturen 'of het wel klopt.
Dat stilletjes is voorbij Ton, als ik zie wie er al mails en berichten via Facebook stuurt ook op het AA forum.
Ik begrijp uit jouw atwoord dat ik dan nu geen 2e bestuurder moet gaan invoeren bij save time?
Edit: ik ga het niet invoeren bij save time, beter geen slapende honden wakker maken. Straks veranderd de hele prijs omdat ik een verandering aanbreng. Ga gelijk EC aanvragen.
Jammer, dat er nu zoveel mensen gaan vragen of het allemaal wel klopt, want zo gaan ze zich dadelijk achter de oren krabben en kijken hoe ze eronderuit kunnen komen, net zoals Ton al zegt. Gewoon 'stilletjes' afwachten, leek mij ook de beste kans om ze niet wakker te maken, maar helaas...
Ik blijf positief en wacht het maar af, het antwoord aan meneer Brouwer geeft toch veel positieve feedback!! Emerald Clubmembers zijn we al sinds 2007, dus ook dat komt wel goed.
@ aggie
Van de ene kant ben ik met je eens (ik wilde eigenlijk zelf ook geen slapende honden wakker maken) maar aan de ander kant wil je ook wel weten waar je aan toe bent toch?
Sta je daar straks aan de balie bij National (intussen een mooie aanbieding geannuleerd) kun je nog eens een boel geld gaan bijbetalen. En dan hier maar weer komen klagen.....
Nu is er in ieder geval enige duidelijkheid en kun je aangeven dat er netjes over gecommuniceerd is, verdere actie is nu aan hun. Maar wat Ton ook al aangeeft; National blijft er verder stoicijns onder.
En ach...volgende week zijn ze het waarschijnlijk alweer vergeten.
Ik laat het in ieder geval nu ook verder rusten.
Iedereen veilige miles gewenst, in welke auto dan ook....!!;)
2 jaar geleden heeft zich iets dergelijks voorgedaan bij Alamo. Er was toen een kortingscode "uitgelekt" die maar voor een aantal speciale relaties bestemd was.
Ondanks dat er van alles over te doen was en ook op de site de boekingen op een gegeven moment niet meer klopten werd alles netjes gehonoreerd.
De beroemde DRAGSTER code ;) Veel plezier van gehad..
Tsja, ik heb mijn tarief ook laten bevestigen, alleen niet met de 'goedkope' reden... ik zei dat ik het mailtje nooit heb gehad en of ze mij konden bevestigen dat mijn boeking goed door was gekomen en tegen welk tarief.
Kreeg keurig een bevestiging met daarbij het spotgoedkope tarief, ik ga er dus vanuit dat ik de auto zonder morren meekrijg.
Tuurlijk wil je weten waar je aan toe bent, ik wil ook, voordat ik ga weten of ik nou naar National moet gaan of naar Alamo. Daar heb ik ook nog niet geannuleerd, nog even een slag om de arm natuurlijk. Ook dacht ik, eens kijken wat de ervaring van Shoppingfrieda is, die vandaag al vertrekt en ook van deze 'aanbieding' gebruikt gemaakt heeft. Tevens dacht ik, dat als National er binnen 7 dagen geen actie op gezet heeft, de boeking definitief is en ze er niet meer onderuit komen. Vandaar mijn reactie, van effe rustig blijven afwachten... Maar ik begrijp de onrust, die voel ik zelf ook, maar we hebben nog een aantal weekjes.
We duimen gewoon, dat het wordt geaccepteerd en dat we een heel leuk mazzeltje hebben!!:up:
Het is natuurlijk een geweldige reclameactie, en die mag een paar cent kosten. De hele wereld heeft het erover, bij wijze van spreken. Dat had je met een "gewone" advertentie nooit bereikt, en het enige wat ze er voor hebben moeten doen is een paar duizend goedkope contracten laten boeken.
Het is in Nederland op alle US gerelateerde forums al een paar dagen trending topic, en dat zal in vele andere landen (bijv. Italië) niet anders zijn.
Alamo heeft dit met de dragster code gedaan en een paar jaar terug Dollar.de, die zich op de kaart wilde zetten. En ook dat is gelukt, want wij hebben daar toen een Minivan gehuurd voor "half geld", net als zovelen op de forums. En hoeveel klanten blijven niet hangen na zo'n actie ? Betaald zichzelf terug, en wij betalen weinig ;)
Tja, en nu de vraag; wanneer gaan we de "gewone" boekingen annuleren ;-) ?
Daarnaast heb ik heb nu 1 goedkope national en 1 goedkope alamo. Ik ben er nog niet uit welke van die 2 ik ga annuleren.
Ik heb ook twee boekingen,maar ik wacht tot er een paar forummers terug zijn en hun ervaringen vertellen.
Maar net wat Gerrit hierboven verteld het zal wel een reclameactie zijn waar ze altijd klanten aan over houden .
Dus als je de tijd hebt zou ik even wachten met annuleren.
Houd er overigens wel rekening mee dat je bij alamo.co.uk wisselkoers-verschillen krijgt. De pond is flink gekelderd de laatste tijd.
Wij hadden geboekt met een koers van 0.79 en hebben uiteindelijk geannuleerd met een koers van 0.85
Wat mij betreft is mijn National-boeking een zogenaamde B&B boeking: Boeken & Bek houden!
Niets meer over zeggen, vooral niets proberen uit te lokken. Ja heb ik al, nee wil ik niet horen.
Bevestiging is binnen, dus boeking staat zolang ze 'm niet binnen redelijke termijn opzeggen. En zoals Ta2 Gerrit al aangeeft: zeer kleine kans dat dat gaat gebeuren. Ook al omdat ze dan een goede klant (Expedia) opzadelen met een bak werk en slechte reclame waar niemand op zit te wachten.
Kortom: B&B!
Gisteren het EC membership aangevraagd en zojuist een bevestigingsmail ontvangen met de volgende inhoud:
Thank you for your application to join Emerald Club, National’s Fast Track Loyalty Programme for frequent renters.
Please be advised that your Emerald Club Number is xxxxxxxxxand is already active. We will forward you your Emerald Club card within 28 days. Please take note that the Membership Number can only be used for future reservations and not for existing reservations.
To book with the Emerald Club Membership number please go to the www.nationalcar.co.uk Web Page and tick the box ‘I have an Emerald Club number’.Alternatively you can call our National International Reservations Team at the following phone number (+44) 0871 384 1126.
If you need to make any changes to your personal details, please use the Profile Change Form attached.
hoe kan dat nou, ik heb eergisteren aanvraag gedaan en nog geen bevestiging, ik ga ze maar eens mailen.
Hier ff een stand van vandaag. We kregen eerst een rekening van 268$ waar ik natuurlijk niet met akkoord ging. Het probleem was dat ze niet konden lezen wat ik geboekt had en vroegen of ik een Engelse versie had. Het was 10,99$ per dag voor een extra bestuurden wat een totaal was van 131$ , dus het was een 150$ extra dat er ongeveer bij kwam. Na wat rond bellen hebben ze een korting gegeven en moest ik nog 186$ betalen wat 56$ is buiten de extra bestuurder. Nu zei ik dat het niet klopte en ze gaan mij morgen mailen omdat de verantwoordelijke er niet meer was. Ik heb zijn nummer gekregen en ga hem morgen zelf bellen. We hebben wel een mooie mustang cabrio gekregen en zelfs voor die prijs vind ik het een koopje. Morgen zal ik meer weten en breng ik verslag uit.
@ shopping_frieda ben benieuwd wat de manager zegt. Neem aan dat jij bij expedia geboekt hebt en je een nederlandse bevestiging hebt?
Wij hebben nog eens een extra bevestigingsmail gekregen. Men snapt niet waar we ons "druk" om maken.;)
@ Frieda,
fijn dat je zo een leuke auto hebt gekregen, geniet ervan!
Alleen dus toch wat we al dachten dat ze daar niet veel kunnen met een Nederlandse bevestiging.
Ik heb Expedia gelijk even een mailtje gestuurd omdat ik op mijn vraag of ik de bevestiging in het Engels kon krijgen de reactie kreeg dat dit niet nodig was. (wel dus) en jouw berichtje aangehaald. Ik hoop dat de manager een beetje flexibel zal zijn. Geniet van je vakantie :).
(ik heb zelf ook nog een boeking lopen bij National zelf, als Expedia geen Engelse versie heeft denk ik dat ik Expedia maar cancel al heb ik liever dat er alvast betaald is)
@Angelique Ik heb exact hetzelfde dilemma. Ben benieuwd over Expedia toch mee wil werken ( dan ga ik daarna wel een mailtje sturen :)
natuurlijk kunnen ze wel wat met een nederlandse voucher ;) je hoeft namelijk alleen het boekingsnummer kunnen lezen en daarnaast staat het in hun computer wat je hebt geboekt.
ik heb in 2011 via Expedia bij national geboekt en op mco opgehaald met alleen de bevestiging van Expedia en dat was geen enkel probleem. medewerker zei uit zichzelf . ik zie dat alles er al bij zit en je niets extra's nodig hebt en gelijk op 0 gezet . ook geen verkooppraatje of proberen een upgrade te verkopen .
dus het heeft niets met de bevestiging van Expedia te maken maar ik denk eerder de wel bekende verkooptructjes van extra kosten die buiten deze actie ook aan de orde van de dag zijn . ze kocht iets extra nl een 2e bestuurder , denk dat daar de crux zit en niet in de bevestiging
dat zou natuurlijk ook kunnen, maar omdat Frieda duidelijk aangeeft dat er niet duidelijk was voor de medewerker wat er nu wel of niet geboekt was lijkt het mij voor de medewerkers daar een stuk handiger als het er even in het Engels staat. Ik laat wel even weten wat de reactie van Expedia is.
Ik heb inderdaad bij expedia geboekt. Ik ga ze ook een mail sturen.
En moet je bij National ook je internationaal rijbewijs laten zien? De ANWB vertelde vanmorgen dat niet alle verhuur bedrijven er naar vragen........
international rijbewijs is toch helemaal niet nodig in florida?
Moderator Njit: Die discussie aub voeren in dit topic: http://www.floridaforum.nl/showthrea...eds-NIET-nodig
Oh nee....
Ik heb net een mailtje van Alamo gekregen dat ze de boeking geannuleerd hebben wegens systeemfout :(
Ik ook, echter op de national site staat hij nog steeds als confirmed....:mad: Ook kan ik nog steeds niks boeken via het systeem aangezien alles op Sold out staat.
Dear Marc Blokland
Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required
We are unable to confirm your recent National reservation number xxxxxxx due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit thewww.nationalcar.com website.
Thank you for your business.
Kind regards
National Customer Services Team
Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required
We are unable to confirm your recent National reservation number 000000000 due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit thewww.nationalcar.com website.
En netjes binnen de termijn van 7 dagen. Nice doing business with you guys........See you around!
Citaat:
Our apologies...
National is completely sold out of vehicles at:
Orlando Intl Arpt from 12/07/2013 to 02/15/2014
Sold out
Bij mij hetzelfde:(
Jammer, maar ik had al wel zo'n vermoeden dat het zou gebeuren....
ik heb nog geen mail gehad van national en ik kan ook nog steeds inloggen op national site en daar staat mijn boeking nog confirmed,hoop dat ik geluk heb:)
Op Het AA forum zijn al verschillende mensen die bezwaar hebben gemaakt en een mail hebben gestuurd naar National.
National heeft natuurlijk steeds, bij mensen die daarnaar vroegen bevestigd dat de boekingen correct waren.
Ben benieuwd naar het antwoord.
Hiero hetzelfde mailtje, drie zelfs :( Dus blijven we maar bij de Britten ;)
Je kunt bezwaar maken tot je een ons weegt......nu de kogel door de kerk is, beroepen ze zich op de voorwaarden. En die zijn helder. Of wilde iemand misschien toch nog beweren dat ze zich niet op een kennelijke fout kunnen beroepen........
Het waren een paar heerlijke dagen, daarboven op cloud nine.....En nu weer terug de harde werkelijkheid in en allemaal weer blij zijn met de reeds lopende boekingen.
En ja hoor, ook hier een mailtje...het was ook te mooi om waar te zijn!! :(
Gelukkig de andere boeking nog laten staan. Jammer....
Ik zit nog op die wolken, ook ik heb geen mail ontvangen en mijn boeking staat nog steeds als confirmed op de website. Geboekt via National zelf en ook een schriftelijke bevestiging van de klantenservice gehad dat mijn reservering bevestigd was, inclusief tarief (om gevraagd).
Ben benieuwd....