-
Huis of appartement huren
Wij willen in Maart 2009 met 5 personen een huis of appartement in Florida huren, omgeving zuid west Florida.
Door de kredietcrisis (wie heeft het er niet over) vraag ik me af of het veilig is om dit via een prive persoon te doen en ben dus ook een beetje op zoek naar reisorganisaties die dit doen, echter zonder vliegreis.
of b.v. hotels die ook appartementen hebben.
Wie heeft nog suggesties
-
Re: Huis of appartement huren
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
setje
Door de kredietcrisis (wie heeft het er niet over) vraag ik me af of het veilig is om dit via een prive persoon te doen.
Waarom zou het door de kredietcrisis niet veilig zijn?
-
Het zou niet veilig zijn omdat er veel huizen forclosed worden, en als daar het huis bij zit dat jij particulier huurt, dan is dat er dus niet meer en je geld, die mensen hebben geen geld daarom worden ze forclosed, ik zou dus niet particulier een vroegtijdige deal doen, op de korte termijn zou ik er niet bang voor zijn, of je moet een deal kunnen sluiten waar je pas betaald bij aankomst, als die bestaan.
-
Welke plaats aan Gulfcoast voor villa
We willen in juni 1 week een villa huren kort bij het strand aan de upper gulf coast.
Na al wekenlang (bijna maanden) te veel villa's gezien te hebben#-o op internet vind ik het moeilijk om een juiste keuze te maken voor een plaats.
Sarasota, nabij Clearwater of toch richting Hudson......:-k
We willen een villa in een plaats dichtbij de mooie stranden, maar waar ook in de omgeving genoeg te doen is qua shoppen en restaurants.
Wie kan me tips geven?
ps: tips mbt villa's (6 personen) zijn ook welkom
Gr,
Wendy
-
Re: Welke plaats aan Gulfcoast voor villa
In Bradenton staan goede villa's en je zit centraal.
-
ann maria island is prachtig!
Wij zaten in Rotonda veel verder naar beneden maar ook dichtbij de meest prachtige strandjes en betaalbaar. We zaten 10 minuten van Boca grande http://rickenpetra.blogspot.com/2008...grande_11.html
http://rickenpetra.blogspot.com/2008/05/dolfijnen.html
Ook ben ik op Casey Key geweest. Daar zit je met je villa pal aan het strand en we hadden zwembad in de tuin......maar die optrekjes zijn niet te betalen 6000 dollar is niks voor 2 weken.
-
Wij hebben dit jaar in Palm Harbor gezeten. Prachtige villa in een heel rustige, groene woonwijk. Vlakbij de us19, met allemaal restaurants, malls en dicht bij Clearwater, Tampa, Tarpon Springs en mooie Gulf-stranden (Honeymoon Island, Fort de Soto enz.). We hebben het huis rechtstreeks bij de Engelse eigenaar gehuurd, ging allemaal erg goed. het huis is in uitstekende conditie. Kan je de link wel sturen als je dat wilt....
-
Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?
Mocht ikzelf veel ongedierte tegenkomen (wat eigenlijk nog nooit gebeurd is) dan zou ik meteen de verhuurder bellen om een verdelger langs te sturen. Dat is daar de gewoonste zaak van de wereld. En wat privacy betreft: bij American Vacations heb ik een paar keer gevraagd om een zwembad met privacy in de vorm van struiken of een schutting. Dat is gelukt, beide keren zat ik toen in een villa in de wijk Indian Point. Zo'n schutting is echt heel fijn. Ik hou namelijk niet zo van ""shared sunbathing". :grin: Indian Point is echter verre van nieuw, maar ook weer niet zo slecht.
-
Waar ligt Indian Point? Wel een goed idee die afscherming, AV ook eens doorgeven
-
Wij hebben net weer een update annex upgrade gehad van onze huisbaas.
Onze overzeese huurwoning, die al een perfect afgeschermd zwembad met losse hottub en wifi had, is nu voorzien van een wii-wall in de toch al niet sobere gameroom en heeft zelfs een TomTom in de kast ligggen for our convenience.
De villa ( www.orlandodream.com ) ligt dan wel in het wat oudere Linfields, maar wordt perfect onderhouden, zowel ex- als interieur. En wordt betaald in Lekkere Lage Ponden :-).
-
Villa ziet er geweldig uit !
We hebben net een e-mail gestuurd naar de eigenaren van
orlandodream.com om te vragen of de villa in April 2009
nog vrij is !
Dit wordt dan onze eerste keer in een villa maar ik denk dat onze
kinderen het zwembad en de gameroom (incl. WII) helemaal geweldig
gaan vinden.
-
Hoi Rembrandt, Indian Point ligt tussen Poinciana Blvd en Bass Road, niet ver van de 192, achter die 24-hour Walmart.
-
Re: Villa aan de 192 of 27
Ik ben de laatste weken ook driftig op zoek naar een leuke villa voor de periode van 15 t/m 24 maart en zie door de bomen het bos niet meer.
Het liefst bij de 192 (tipje van Michael66) en heb ook al de verslagen van Ta2Gerrit "doorgeworsteld";) omdat ik weet dat hij al jaren villa's huurt.
Zag er allemaal fantastsich uit alleen is er denk een probleem in maart want alles zit dan al vol wat ik gezien heb.
Ik ben ook wezen kijken bij VRBO en daar kom ik ook niet veel verder mee. We hebben totaal geen ervaring met het huren van een villa dus graag jullie hulp/tips.
We gaan maar met z'n tweeën dus het hoeft geen supergrote villa te zijn, game-rooms hoeven er niet bij te zitten maar wel internet als het mogelijk is en zwembad op het zuiden. Yacuzzi lijkt me ook wel eens lekker maar geen must.
Via AE en USA fun vac. kan ik wel wat huren maar ik wil graag van tevoren weten waar ik terecht kom.
Iemand nog ideeën voor ons?
gr. Paula
-
Kijk ook eens op de site van D-reizen daar staan diverse villa's van Nederlandse eigenaren. Onze voorkeur gaat uit naar de 27 want dat i sgeografisch verder echter je kan veel beter doorrijden dan vanaf de 192.
-
Hallo Paula,
In ons favolijstje staat ook deze website met een paar villa's bij Lake Berkeley (zeg maar bij Michael66 in de buurt ;-)) die er geheel niet verkeerd uitzien, en ook een leuke prijs hebben, in GBP.
Ze hebben nog plek op jullie datums. Misschien iets voor jullie ??
-
Ziet er niet verkeerd uit, ik heb ze gelijk maar even gemaild.
Vooral die naam: Killervillas, ;) dat moet toch wel goedkomen hè?
gr. Paula
-
diaantje
Laat je niets wijsmaken, Lindfields is een goede locatie!
Het verschil in luxury en superior ligt aan wat de villa kan bieden. Draadloos internet is b.v. een criteria om de luxury standaard te bekomen maar dit kan net zo goed in een "oude" villa.
Wat heet oud? Ikzelf heb een villa gekocht van 1995 wat voor U.S. standaard oud is.
In 2005 is deze volledig gerenoveerd met nieuwe meubels, nieuw dak, nieuwe schildering, nieuwe airco/verwarming, nieuwe pool installatie etc.
Is dit voor jou een oude villa?
-
Paula,Ik heb vorig jaar een villa bij AV gehuurd ,en gewoon gezegd in welke community ik wilde zitten.
Wij zaten toen in Windsor Palms vlakbij marker 5 aan de 192
Succes
-
Niet om kritiek te hebben op Teo e.a. bij AV, want ze hebben al een aantal keren diverse US reizen perfect voor ons geregeld en we zullen daar nog we vaker aankloppen, maar garanderen dat je in een bepaalde community terecht komt kunnen ze echt niet.
Ook wij hebben via hun een keer in Windsor Palms geresideerd en vonden dat de beste villa tot dan toe. Alle gegevens genoteerd om maar te zorgen dat we er een volgende keer weer terecht konden, maar helaas.
De keer er op zaten we in een veel oudere community in een behoorlijk mindere villa, met wezenlijke gebreken.
Daar kan Teo niks aan doen, die heeft ons nadien zelfs mooi gecompenseerd, dat wordt bepaalt door de agent ter plaatse, en die zijn horende doof en ziende blind, is mijn mening.
Van daar dat wij daarna zelf op zoek (via o.a. VRBO, Villas2000) zijn gegaan naar villa's, tot nu toe naar volle tevredenheid.
-
@Gerrit: Ik heb bij AV steeds aangegeven in welke community ik wilde zitten, en ook telkens daar een villa gekregen. Maar dat was dan zonder tussenkomst van een beheercompany. Tenminste, ik heb me nog nooit eerst hoeven melden bij een kantoor of zo om daar de sleutel op te halen. Kreeg steeds bij de reisbescheiden adres en sleutelcode door en kon rechtstreeks naar de villa.
Zo veel mensen, zo veel ervaringen.
-
Ik heb ook contact gehad met Teo van AV (hebben ook goede ervaringen met ze) en hij kon wel mijn preferenties doorgeven maar het is niet zeker dat we daar ook komen.
In sommige gevallen moet je ook eerst de sleutel ergens ophalen en ook dat weet hij niet vantevoren.
Het voordeel van privé huren is dat er gratis wifi en internationaal bellen bij zit en ook een gas-bbq. Dit zijn maar kleine dingetjes maar voor ons toch weer meegenomen omdat je voor die bbq bij AV apart moet betalen en er geen internet aanwezig is in hun villa's (volgens AV dan of je moet geluk hebben)
Ik heb net bericht terug gekregen van die villa die Ta2 Gerrit me had doorgegeven en ziet er goed uit. Ze hadden nog ééntje vrij voor die periode en in Lake Berkley. Voor 9 nachten moet ik 552 pond betalen.
Het volgende is inclusief:
Villa highlights include:-
- Secluded pool with beautiful lake views
- Cable television in all bedrooms
- Games consoles / books / board games / DVD’s
- Themed “Spongebob Squarepants” twin bedroom for the kids
- Fully equipped games room with pool, table tennis, darts and foosball
- FREE high speed internet access & WIFI
- FREE local, long distance and international calls to landlines
- FREE use of gas BBQ
Vooral die Spongebob kamer is leuk.:lol:
Wat denken jullie ervan?
-
Bij mij is het precies zo gegaan als bij Michael.
Ook sleutelcode bij reisbescheiden gehad ,en rechtstreeks naar de villa.
Ik had dus windsor palms geboekt,en er is mij ook gezegd dat ik dat die community rechtstreeks bij hun kon boeken.
-
Citaat:
hannie
Bij mij is het precies zo gegaan als bij Michael.
Ook sleutelcode bij reisbescheiden gehad ,en rechtstreeks naar de villa.
Ik had dus windsor palms geboekt,en er is mij ook gezegd dat ik dat die community rechtstreeks bij hun kon boeken.
Dan hebben ze inmiddels goed naar ons geluisterd ;), want voorheen konden ze dat echt niet garanderen en moesten we de sleutel of code altijd ophalen bij een office aan de SR535 (bij de Chevronpomp naast de nieuwe WalMart) wat inmiddels leeg staat.
Dus misschien hebben ze een nieuwe agent en zijn de garanties anders.
Voor ons (tot nu toe) te laat want wij hebben een aantal voorkeurvilla's die we voorlopig blijven huren.
@ Paula, ik ben erg benieuwd hoe jullie de Killervilla gaat bevallen, mocht je hem nemen.
-
Ik wil voor komende meivakantie een condo op Windsor hills boeken.
Na de tip hierboven van corrus, even op de site van usafun gekeken,en daar komt een condo voor 2 weken op totaal €826.
Net een mailtje terug gekregen van een condo eigenaar die adverteert op VRBO (ook Windsor hills) Die komt uit op €1002 !
Usafun here we come!
-
@ hannie; geloof me de ene 3 kamer condo tegen de andere heeft echt wel een andere inhoud.
En dan heb ik het niet over de uitrusting.
Maar als je daar niet om geeft is dat je goed recht.
Prettige reis en veel shopgenot!
-
Villa/Huis op de keys gezocht
Wie heeft er ervaring met een leuke villa of huis ergens op de keys (maakt niet uit welke),
wij zoeken een accommodatie voor 6 pers met prive zwembad.Er is wel veel aanbod op vbro ed maar om een eigen zwembad bij het huis te krijgen is niet gemakkelijk meestal is het zwembad gezammelijk,het is voor de periode vanaf 28-7 voor ongeveer 2 weken.2 volw en 4 kids.
Hoor het graag als iemand tips heeft,
alvast bedankt,gr angelique
-
Re: Villa/Huis op de keys gezocht
-
Citaat:
paula
Via AE en USA fun vac. kan ik wel wat huren maar ik wil graag van tevoren weten waar ik terecht kom.
Kijk hier maar eens kan je de villa zien die je boekt.
http://www.ipgfloridavacationhomes.com/Reservation/
-
Deze villa geboekt in Cape Coral
is er hier iemand al op cape coral geweest en wat zijn hier de ervaringen ?
Hier is de link naar de villa
http://link.marktplaats.nl/203015921
-
Re: heb juist deze villa geboekt in cape coral
Gewaagd hoor een villa boeken met zo weinig informatie over de verhuurder. Geloof niet dat ik dat ooit zou aandurven. Overigens zien de foto's van de Villa er wel erg mooi uit.
-
Re: heb juist deze villa geboekt in cape coral
Ik heb ook even gezocht de villa wordt ook wel Happy Flipper genoemd, kijk maar eens hier.
De airco zal wel in orde zijn, het telefoonnummer op die website is van aircoenzo.
-
Re: Deze villa geboekt in Cape Coral
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind 775 euro per week toch wel veel geld... (al is het natuurlijk wel een flinke villa!) 110 euro per nacht, dat kan goedkoper, al zit je dan ook ietsje kleiner denk ik.
Wel raar dat je weer voor extra personen extra mag betalen, vaak is het toch gewoon één vaste prijs per huis?
-
Re: Deze villa geboekt in Cape Coral
huizen in deze streek zijn toch iets duurder en wij blijven maar 6 nachten en is de prijs 775 euro met schoonmaak in . Weet dat het iets aan de dure kant is maar de villa ziet er wel mooi uit ( ..................vrouwen he )
-
Villa-ervaring gevraagd: Florida
Allereerst allemaal een goed 2009 gewenst! En dat we allemaal maar vaak naar Florida mogen gaan!
Afgelopen oktober ben ik voor de eerste keer naar Orlando geweest. En ja, ik was er voor gewaarschuwd. Heb nog zo m´n best gedaan ;-), maar ben bang dat ik ook met het virus besmet ben.
Dus ben aan het oriënteren voor de mogelijkheden om eind van het jaar naar Orlando te gaan. Lijkt me helemaal geweldig die kersttijd daar, zeker na het lezen van de recente reisverslagen. Heb een offerte binnen voor condo's op Cane Island, Island Club at Lindfields en Heritage Key.
Iemand bekend met (één van de) condo's en waarom zou je er juist wel of misschien wel juist niet naar toe gaan? Afgelopen oktober zaten we in Palm Key aan de 27. Wat verder van alles weg, maar is ons super bevallen.
Ik ben benieuwd!
-
Re: Smaak te pakken...
Citaat:
svenehans
Heb een offerte binnen voor condo's op Cane Island, Island Club at Lindfields en Heritage Key. Iemand bekend met (één van de) condo's en waarom zou je er juist wel of misschien wel juist niet naar toe gaan?
Tsja, aan dat virus is niets meer te doen. Geef er maar zovel mogelijk aan toe.
Island Club at Lindfields is al een wat oudere community. Wij hadden er een prima, ruime ***condo, het was er lekker rustig, schoon en het zwembad was prima onderhouden. Goeie stoelen, fijne kussens en voldoende parasols. Hot tub en gym aanwezig. Wij hadden er geen internet. Locatie: Gaat toch al weer een behoorlijk eind richting 27.
Cane Island is nieuw(er) en erg rustig omdat er nog veel appartementen leeg staan. Gated community.....maar de gate staat altijd open. Mooi zwembad, hot tub, gym en saunacabine. Fijn ****appartement, geen tv op slaapkamer. Wij hadden altijd internet, maar dat is via hotelbeds en AE niet gegarandeerd. Wil je hier zekerheid over, dan kan je ook particulier huren. Locatie vinden wij zeer gunstig t.o.v. uitvalswegen naar parken, Walmart, Old Town en restaurants. Wij gaan er voor de derde keer naar toe in mei en oooooei, wat kijken we er naar uit.
-
Villa gezocht: Goede plek met pubers
Hallo,
Ik stel mij voor en heb een vraag. Mijn naam is Lennie en heb al een paar keer in Florida rond getrokken. Wij zijn van plan om in de zomer van '09 een huis te huren in Florida en weer wat rond te trekken. we hebben dit eerder gedaan, maar inmiddels zitten we met pubers die ook graag leeftijdgenoten om zich heen hebben en uit willen (ik weet het, geen alcohol). Wie heeft tips voor mij waar we het beste kunnen gaan zitten en evt. wat daar voor hen te doen is?
alvast dank,
Lennie
-
Re: beste plaats om huis te huren voor pubers
Ik denk dat dat een moeilijke wordt. Wie weet waar de pubers zitten ? De community's waar de huurhuizen staan zijn zelden gewone woonwijken waar locals wonen. De meeste huizen zijn voor de verhuur en wij hebben er zelden "hangjongeren" ;-) gezien.
Die zullen, traditioneel, wel bij de mall uithangen :-). Ik zou in ieder geval zorgen dat ik een huis kreeg met een uitgebreide game room, of een community met een clubhouse waar een gameroom etc. bij zit. Dan hebben ze zowiezo wat te doen.
-
windsor hills? Zit een clubhuis bij en een groot zwembad met waterglijbanen en je bent verder in een wip in bijv. Downtown Disney en zo. Daar zijn leuke thema bars
-
Disney Village???
Dat zit bij Disneyland Paris Resort... :lol: