vraagje over disneytickets
Hallo
Kan iemand mij vertellen of je beter tickets kan bestellen daar bij de pretpark zelf of bij je reisorganisatie. Want wij gaan zaterdag naar teo toe om te bestellen.
Maar het gaat om niet zoveel parken dus wat is voordeliger.
Wij gaan wel weer met hele gezin 8 man.
alvast bedank
groetjes nel
Re: vraagje over disneytickets
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Nel van Ree
Maar het gaat om niet zoveel parken dus wat is voordeliger.
Tsja, da's nou de vraag, waar gaat het precies om? Wanneer jullie slechts één park bezoeken, koop je de tickets het best aan de poort. Voor een goede prijsindicatie kijk je bijvoorbeeld in het schema van Michael 66. Op de site van Disney vind je het overzicht van de mogelijkheden, kan je gemakkelijk je berekening maken.
http://img26.imageshack.us/img26/2474/disneytickets.jpg
Re: vraagje over disneytickets
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Nel van Ree
Wij gaan wel weer met hele gezin 8 man.
Disney heeft geen groeps-korting. Enkel voor bepaalde soorten groepen kinderen (bijvoorbeeld scouting, muziek etc)
wat voor ticket zal ik nemen
Zoals ik hier al eerder op het forum geschreven heb gaan wij in 2010 en 2011 in totaal zoals het er nu uitziet drie keer naar florida nu weet ik nog niet precies wat voor disney tickets we zullen kopen ik heb zoiets van 6 dagen verspreidt over drie vakanties vindt ik genoeg.
Nu zie ik iedere keer de hopper never expire voorbij komen,
houdt dit nu in dat ik met die hopper smorgens bij magic begin en bij animal kingdom op de zelfde dag kan eindigen dat er dan maar 1 dag van me kaart wordt afgeschreven ?
ik kan het me ook niet herrineren van vorige vakanties niet herineren,
alvast mijn excuses als deze vraag eerder is gesteld.
Groetjes Peter
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Peter,
Alles wat je wilt weten staat beschreven in dit topic.
Als je dat gelezen hebt en je hebt nog vragen: laat het maar weten!
hallo michael,
Ik heb even een vraag aan jou hoe heten de tickets van de pretparken
waar je dan niet zo lang hoef te wachten. Want wij gaan met de zomervakantie dus lekker druk.
groetjes nel
Fastpass tickets. Maar die kun je niet kopen. Lees er hier meer over: Link
Disney tickets kopen in Fairfield Inn Marriott
hallo, weet iemand of je in het Fiarfield Inn Marriot tickets voor de parken kunt kopen?:?:
Re: Disney tickets kopen in Fairfield Inn Marriot ?
Ik weet niet precies welk hotel je bedoeld. Maar als het deze is dan hebben ze tickets volgens hun eigen website:
Citaat:
Awarded with the 2009 Trip Advisor's Travelers' Choice Award as a Top 10 Family Hotel in the United States, this Orlando area family hotel is playful and accommodating. As an Official Walt Disney World Good Neighbor® Hotel, the Fairfield Inn boasts charming hospitality at a great value. Situated by top attractions, this Lake Buena Vista, Orlando hotel is near Walt Disney World® Resort, Universal Studios, SeaWorld®, and Orlando Premium Outlets offering upscale shopping. Start your day with complimentary continental breakfast, then purchase your attraction tickets in the lobby and take advantage of convenient hotel shuttle to transport you to the destination of your choice. Featuring an array of dining options, the Food Court at this Walt Disney World Good Neighbor® Hotel includes pizza, deli sandwiches, ice cream, & Starbucks Coffee. Refreshing swimming pools and a children's splash zone create the perfect family environment at this extraordinary Orlando area hotel, the Fairfield Inn Lake Buena Vista Hotel.