Beste site's voor huren auto?
Beste mensen,
Graag zou ik van jullie willen weten wat momenteel de betere site's zijn voor het boeken van huurauto's.
Ik ben jarenlang vertrouwd met www.americanestates.nl, maar verder kijken vind ik ook geen probleem.
Ik zou graag het goedkoopste van het goedkoopste willen huren, met in mijn achterhoofd dat ze deze auto's toch (bijna!) nooit hebben, en dan een 'free upgrade' te krijgen(is me jarenlang gelukt!).
Het gaat om de periode 29/4 tm 11/5, ophaal en terugbrengen op Sanford....
Is er iemand die het leuk vind om een klein beetje mee te zoeken?
Ik kom nu op +/- 370 euro uit voor die periode.
Bedankt alvast!
Re: Beste site's voor huren auto?
Bij deze site kom ik al goedkoper uit: €343 voor de kleinste auto en dat is alles inclusief (Gold tarief) en met volle tank benzine. En... je kunt gebruik maken van de Alamo kiosk.
http://www.uscarhire.com/quoteresult...H%2f8P1cML0%3d
Re: Beste site's voor huren auto?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
VinMor
Graag zou ik van jullie willen weten wat momenteel de betere site's zijn voor het boeken van huurauto's.
Ik zou graag het goedkoopste van het goedkoopste willen huren, met in mijn achterhoofd dat ze deze auto's toch (bijna!) nooit hebben, en dan een 'free upgrade' te krijgen(is me jarenlang gelukt!).
Het is misschien een teleurstelling maar de betere site voor autohuur is zo maar niet te noemen. De prijzen voor autohuur via de brokers wisselen namelijk per dag en per periode. Daarnaast bieden de verschillende verhuurders vroegboekkortingen, speciale aanbiedingen etc die allemaal een tijdelijk karakter hebben. Wat vandaag voordelig geprijsd is, kan morgen weer anders zijn. Het is dus zaak om ze zelf voor jouw eigen situatie te bezoeken en de prijzen te vergelijken. Een veelgehoord motto op het forum is: Vergelijk, vergelijk en vergelijk de prijzen van de verschillende aanbieders in Nederland, Belgie, Duitsland en de UK. Ook op de usa sites zijn dikwijls aanbiedingen te vinden al moet je dan wel goed opletten dat de prijs inclusief alle kosten is, inclusief alle kosten die de europese aanbieders standaard in het pakket aanbieden. Sla toe op het juiste moment als de prijs naar jou zin is en kijk er daarna niet meer naar om!
In het topic over de autohuur wordt regelmatig gewag gemaakt van mooie aanbiedingen, Hertz is onlangs een veelbesproken actie gestart waar velen gebruik van maakten. Helaas voor jou is de actie net achter de rug....Verder is het van belang je plannen voor de reis te betrekken bij de autohuur. Omdat vooral in zuid Florida de tol niet meer cash betaald kan worden op sommige wegen, kan het voordelig zijn om naar de verschillende tarieven van de verhuurders te kijken als je gebruik wilt maken van electronic tolling. Hier vind je bij de Faq's uitgebreide informatie over.
Tot slot nog even over de gratis upgrade van een economy car naar een grotere. Op de grote verhuurlocaties in Florida zijn tegenwoordig gewoon kleine autootjes beschikbaar. Modelletjes waarbij je de ramen nog met de hand kunt opendraaien, de airco een stand heeft en de deur en de kofferbak nog ouderwetsch met de sleutel moet worden opengedraaid. Voor een paar centen meer huur je wel een auto naar je zin, maar ook hier geldt dat ieder daarin zijn eigen kleuzes maakt.