PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: haarsucces

haarsucces
08-08-08, 23:01
Hallo,

Ik ben al 3 x eerder in florida geweest maar eigenlijk nog nooit wezen stappen daar. In september ga ik weer en vroeg me af of jullie leuke tips hebben voor stappen in miami en orlando. Had al iets gelezen over the mansion in miami. Is dat nou hetzelfde als in Amsterdam???
Hoop dat jullie mij op dit forum een stuk wijzer kunnen maken.
Oh ja, vraag me ook af wat de tax is in florida i.v.m shoppen hihi:razz: 7%?????

Groetjes haarsucces

JKG
09-08-08, 10:24
Welkom op het forum!

De prijzen van drank zijn in elk geval hetzelfde als in Amsterdam ;) De entreeprijs trouwens ook, in the mansion was het vrouwen 20 dollar, mannen 30 dollar.
De tax is 6% de laatste keer dat ik er was, maar per county mag dat wat verschillen als ze er zelf nog wat bovenop willen doen (als ik google mag geloven).

Ik vond het wel iets anders dan stappen in Nederland, maar niet onaangenaam!
Je had bijv. in The Mansion banken die je dan kon reserveren met (dure) flessen drank waar je niet zomaar op kan zitten. Nu kom ik niet zo heel vaak meer in discotheken, maar ik zie ze weinig, misschien dat je in Amsterdam wel wat meer kan loungen in discotheken? ;)

Mango's op Ocean Drive vond ik ook wel gezellig om te zijn, maar dat is meer kijken dan dansen... en lekkere zomerse muziek... o.a. merengue enz.

Je komt er vast wel wat leuks tegen!