Florida Forum

Autohuur: Hertz

Pagina's : 1 [2]

jbdutch
10 januari 2012, 15:47
Ik heb in 2010 een internationaal rijbewijs meegenomen omdat dit ook in de voorwaarden van Dollar stond.Niemand vroeg ernaar,zonde van je geld.
Zolang o.a oom agent je rijbewijs kan begrijpen is het niet nodig.(geen chinese tekens dus ofzo).

dennis-oostveen
10 januari 2012, 16:45
Nee, je hebt geen intern. rijbewijs nodig in Florida. Heb inmiddels al bij Dollar en Hertz gehuurd en bij allebei niet hoeven laten zien. Ook mijn partner bijschrijven op het huurcontract ging zonder overleggen van intern rijbewijs.

Ik heb wel twee keer een int. rijbewijs gekocht en nu heb ik de laatste bewaard voor als ik weer ga, heb ik i.i.g. engelse vertaling bij me.

Just in case

Njit
10 januari 2012, 17:08
En kon iemand mijn vraag nog beantwoorden hoeveel waarborgsom er word geblokkerd op je credit card tijdens de verhuurperiode?

Rond de $500

delessine
10 januari 2012, 18:03
ik huur 2 a3 maal per jaar een auto in Florida ( avis, alamo) heb nog nooit een probleem gehad met mijn Belgisch rijbewijs. Heb zelf al een zwaar verkeersongeval gehad met een huurwagen. Lokale Politie maakte ook geen probleem met Belgisch rijbewijs. Van een geblokkeerd waarborg op mijn kredietkaart heb ik geen weet van.

dennis-oostveen
11 januari 2012, 06:56
Ik heb navraag gedaan bij Hertz omtrent de extra bestuurders. Hier het antwoord van Hertz:Omdat u lid bent van Hertz Club Gold, wordt uw echtgenoot of partner beschouwd als een extra bestuurder. Dit is gratis en u hoeft geen formulieren in te vullen.
Er zijn helaas geen voordelen in verband met de ANWB beschikbaar voor een extra bestuurder.Zo, moge dit ook weer duidelijk zijn.

groentje
7 maart 2012, 14:42
Wie kan mij vertellen waar de hertz autohuur zit op sanford airport? Als ik op de site van hertz kijk lijkt het wel buiten het vliegveld te zitten. Weet iemand of dast zo is en als het niet zo is of het dan gewoon bij het vliegveld zelf is?

groetjes kristel

trails
7 maart 2012, 14:49
Hertz bevindt zich op het vliegveld zelf:
http://www.orlandosanfordairport.com/rental.asp
http://www.orlandosanfordairport.com/

groentje
7 maart 2012, 15:09
Ok dan zal het kantoor misschien net buiten het vliegveld zitten. Hij geeft de straat net buiten het vliegveld aan!
Hij geeft dit adres
1177 Red Cleveland Blvd,Sanford

Zit het gewoon in de terminal?

Tans4USA
7 maart 2012, 16:00
Een Hertz kantoor vind je in de terminal van Sanford.
Er liggen een aantal autoverhuur kantoren op loopafstand van het gebouw maar voor Hertz hoef je niet naar buiten.
Bij ons haalden ze onze auto op en werd hij netjes voor de uitgang geparkeerd waar we de koffers konden inladen en wegrijden.
We hadden totaal geen wachtrij in oktober :razz:

elstars
10 maart 2012, 10:08
Wij hebben al een aantal keer een bijna gloednieuwe auto bij Hertz meegekregen. Nooit gedoe gehad met extra dingen die men ons wil aansmeren. Wij zijn zeer tevreden over Hertz!

kimm82
24 april 2012, 15:32
Mocht je een Ikea family card (Barendrecht) hebben dan kan je gratis Hertz #1 club gold member worden (normaal bij 3 keer autohuur in een jaar). Ze vragen trouwens nergens naar bij je inschrijving, dus of je nou klant bent in Barendrecht of Breda (of waar dan ook), of helemaal geen Ikea klant, maakt volgens mij helemaal niets uit.

Gelijk even een vraag:
als ik via usareisen.de boek bij Hertz kan ik dan ook gewoon gebruik maken van de voordelen (gold reward punten en niet in de rij hoeven wachten) van mijn clubkaart?
Of is dat echt alleen geldig als je via Hertz zelf boekt?

koenkamphuys
25 april 2012, 06:07
Bij de boeking moet je je goldmembership opgeven. Alleen dan profiteer je van alle voordelen. Dus alleen als usareizen dat gegeven doorgeeft gaat het misschien werken. Maar als je voorkeur voor Hertz toch al vaststaat, waarom zou je dan niet direct boeken? Uiteindelijk zijn dit soort membership programma's allereerst klantenbinders.
Overigens moet je op de site van Hertz zelf ook een aantal instellingen doen wil je ook in Amerika profijt trekken van je goldmembership.

kimm82
26 april 2012, 12:26
ik heb inmiddels geboekt bij Hertz zelf. Waarom ik eerst via usareisen bij Hertz wilde boeken is omdat ik daar in eerste instantie goedkoper uitkwam en incl. extra bestuurder, volle tank en PAI verzekering (als ik dat goed begrepen heb). Bij Hertz is dat dus niet in de prijs inbegrepen. Maar uiteindelijk toch via Hertz zelf geboekt omdat ik met ANWB korting wel weer goedkoper uitkwam (incl. zelf betalen van een volle tank). En die extra bestuurder is niet belangrijk.

De optie voor #1 goldrewards punten heb ik inderdaad aangevinkt bij mijn instellingen.

We hebben nu dus voor het eerst geboekt als goldmember. Moeten we dan wel of niet eerst naar de verhuurbalie? Of gelijk doorlopen naar de garage?

koenkamphuys
26 april 2012, 20:57
Belangrijk: je moet je autohuur preferences voor Amerika apart opgeven wil het werken.

Je loopt gelijk door naar de garage. Heb je geluk, dan zie je je naam op een bord staan, ga je naar het vak wat erachter staat en rij je zo weg. Zo niet, dan is er daar nog een klein kantoortje waar je je reservering en je goldcard laat zien en dan helpen ze je in een paar minuten op weg.

Ik neem nooit een volle tank erbij. Ze doen net alsof dat voordelig is maar dat is het niet. Immers, je maakt nooit je tank helemaal leeg. Het is goedkoper om hem vol te tanken voordat je terugkomt. En dan niet bij de benzinepomp het dichtst bij de airport, want die hebben opzettelijk absurd hoge prijzen (niet een paar cent per gallon, maar iets van 1 1/2x zoveel). Ik moet er dan wel op letten dat ik bij het inleveren niet alsnog moet betalen voor de benzine. Dat staat op je afrekenstrookje. Hebben ze een keer gedaan, gelijk moeten protesteren.

kimm82
27 april 2012, 16:34
...en mogen we dan wel zelf een auto kiezen uit dat vak? Of staat er een auto klaar met onze naam er op? Ach, mocht dat zo zijn en we vinden het niks, doen ze volgens mij nog niet moeilijk als we zeggen dat we liever een andere auto willen. Tot nu toe altijd een andere auto uitgezocht als we in eerste instantie toegewezen kregen.
Nog even voor de duidelijkheid: we kunnen dus sowieso gelijk doorlopen naar de garage, ookal staat onze naam niet op dat bord? En in die garage is dus ook nog een klein kantoortje? En waar hangt/staat dat bord eigenlijk?

ps: ik bedoelde ook dat we geen tank erbij hebben genomen hoor. Is idd veel goedkoper om zelf ergens vol te gooien (hebben we wel geleerd van vorig jaar).

koenkamphuys
28 april 2012, 11:47
Het bord en het kantoortje in de garage kun je echt niet missen (in Orlando); in Miami moet je er een verdieping voor naar beneden. Zelf je auto uitkiezen is volgens mij alleen bij Alamo.

Teleton
28 april 2012, 14:43
Zelf je auto uitkiezen is volgens mij alleen bij Alamo. Kleine aanvulling: Dollar biedt in Miami volgens hun overzichtslijst (http://www.usareisen.de/mietwagen/dollar/Mietwagen-USA-Dollar-Stationen.html)ook de mogelijkheid om zelf een auto te kiezen. Orlando staat niet op deze lijst; de laatste keer dat we Dollar in Orlando huurden, mochten we ook wel kiezen. het is dus de vraag of de lijst goed wordt bijgehouden......

National biedt de mogelijkheid volgens hun lijst (http://www.usareisen.de/mietwagen/national/Mietwagen-USA-National-Stationen.html), weer wel in Orlando en niet in Miami.

Avis en Herz bieden deze mogelijkheid niet en Alamo (http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/Mietwagen-USA-Alamo-Stationen.html), zoals gezegd, biedt de optie zowel in Miami als in Orlando.

Martinos
28 april 2012, 17:24
Dus in Miami krijg je gewoon een auto toegewezen?

kimm82
29 april 2012, 21:07
Vorig jaar ook bij Hertz gehuurd in Miami, maar dan als niet goldmember. We kregen toen bij de verhuurbalie een auto toegewezen. Eenmaal in de garage vonden we 'm niet leuk en vroegen daar om een andere en dat was geen probleem. De medewerker liet ons kiezen uit de fullsize rijen. We kozen voor de Toyota Rav4.

Hans uit Koekelare
30 april 2012, 14:52
Volgens mij is Toyota Rav4 geen Fullsize

jbdutch
30 april 2012, 14:56
klopt,rav 4 is een midsize suv.
Ik rijd nu ook in een midsize suv,een ford escape

Gerard056
1 mei 2012, 07:36
@kimm82;
Ik heb vorig jaar net voor de kerst al geboekt voor een Full size auto van Hertz in sanford ook middels de ANWB korting , maar ik kon en hoefde geen extra optie,s zoals verzekeringen te nemen.
Ook zag ik niets van een tank brandstof ,extra bestuurders ed en PAI verzekering staan !

jastsali
16 mei 2012, 07:44
Nu vroegboekactie bij Hertz.
U ontvangt tot 25% korting op autohuur in Europa, de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland wanneer u voor minimaal 3 dagen een auto huurt onder vermelding van de kortingscode CDP 758699. Om gebruik te maken van de aanbieding dient u voor 15 juni 2012 te reserveren voor ophalen tussen 1 juni en 16 december 2012
Boeken tussen 15 - 21 mei 2012 = 25% korting; tussen 22 - 28 mei 2012 = 20% korting en tussen 29 mei - 15 juni 2012 = 15% korting.

Pas op: Even opletten bij het gebruik van de goede kortingscode. Op de site van Hertz wordt als je daar doorklikt naar de actiepagina de kortingscode CDP758702 aangehouden. Deze is echter niet voor de VS. Kijk op deze link (http://offers.hertzgold.com/Htz_gold.aspx?offerid=12571&langcode=nl) en zie de kleine lettertjes onderaan.

jastsali
18 mei 2012, 16:21
Om nog maar eens met de neus op de feiten te worden gedrukt dat je moet boeken als een aanbieding goed lijkt:
Eergisteren gebruik willen maken van de sale-aanbieding van Hertz, 2 weken minivan eind augustus voor € 496,-. Geen tijd gehad om te boeken en gedacht dat ik nog een paar dagen de tijd heb (want 25% korting bij boeken voor 21-5) Vandaag willen boeken en wat denk je: zelfde auto, zelfde periode kost nu € 998,-. We weten dat het dagkoersen zijn, maar dit is wel heel bijzonder.

Ta2 Gerrit
18 mei 2012, 16:47
Hetzelde hebben wij een keer gehad met Dollar.de, ook minivan, voor een prijs die te mooi was om waar te zijn.
Maar wel gelijk geboekt (je kon hem altijd weer opzeggen), en een dag later was het €300,- duurder.
Was een foutje op de site, maar wij hebben lekker goedkoop gereden :-)

angelique100
19 mei 2012, 10:14
Om nog maar eens met de neus op de feiten te worden gedrukt dat je moet boeken als een aanbieding goed lijkt:
Eergisteren gebruik willen maken van de sale-aanbieding van Hertz, 2 weken minivan eind augustus voor € 496,-. Geen tijd gehad om te boeken en gedacht dat ik nog een paar dagen de tijd heb (want 25% korting bij boeken voor 21-5) Vandaag willen boeken en wat denk je: zelfde auto, zelfde periode kost nu € 998,-. We weten dat het dagkoersen zijn, maar dit is wel heel bijzonder.. Oei dat is wel heel duur. Wij betalen voor exact 4 wkn juli/aug minivan 730 euro. Met alleen de anwb code/korting. misschien moet je even verder zoeken of wachten tot de aanbieding over is,....

miepie56
19 mei 2012, 11:22
De bovengenoemde korting geldt niet voor de VS, ik krijg hem in ieder geval niet op het invulscherm. Er staat ook duidelijk voor welke landen wèl. Of doe ik nu iets verkeerd?

jastsali
19 mei 2012, 22:03
De code klopt en is ook voor de VS. Zie de link in mijn vorige post. De minivan was al wekenlang met de anwb code 590 euro. Twee dagen geleden met de nieuw actie 100 euro goedkoper. Nu dus 2 x zo duur en met de anwb code kom ik nu zelfs op 1280. Je zou bijna denken dat het boekingsysteem van de leg is.

miepie56
20 mei 2012, 09:23
Nogmaals geprobeerd en het is gelukt! Goede deal, zo goedkoop nog niet eerder kunnen huren.

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum