Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: Hertz

Pagina's : 1 [2] 3

jbdutch
10-01-12, 16:47
Ik heb in 2010 een internationaal rijbewijs meegenomen omdat dit ook in de voorwaarden van Dollar stond.Niemand vroeg ernaar,zonde van je geld.
Zolang o.a oom agent je rijbewijs kan begrijpen is het niet nodig.(geen chinese tekens dus ofzo).

dennis-oostveen
10-01-12, 17:45
Nee, je hebt geen intern. rijbewijs nodig in Florida. Heb inmiddels al bij Dollar en Hertz gehuurd en bij allebei niet hoeven laten zien. Ook mijn partner bijschrijven op het huurcontract ging zonder overleggen van intern rijbewijs.

Ik heb wel twee keer een int. rijbewijs gekocht en nu heb ik de laatste bewaard voor als ik weer ga, heb ik i.i.g. engelse vertaling bij me.

Just in case

Njit
10-01-12, 18:08
En kon iemand mijn vraag nog beantwoorden hoeveel waarborgsom er word geblokkerd op je credit card tijdens de verhuurperiode?

Rond de $500

delessine
10-01-12, 19:03
ik huur 2 a3 maal per jaar een auto in Florida ( avis, alamo) heb nog nooit een probleem gehad met mijn Belgisch rijbewijs. Heb zelf al een zwaar verkeersongeval gehad met een huurwagen. Lokale Politie maakte ook geen probleem met Belgisch rijbewijs. Van een geblokkeerd waarborg op mijn kredietkaart heb ik geen weet van.

dennis-oostveen
11-01-12, 07:56
Ik heb navraag gedaan bij Hertz omtrent de extra bestuurders. Hier het antwoord van Hertz:
Omdat u lid bent van Hertz Club Gold, wordt uw echtgenoot of partner beschouwd als een extra bestuurder. Dit is gratis en u hoeft geen formulieren in te vullen.
Er zijn helaas geen voordelen in verband met de ANWB beschikbaar voor een extra bestuurder.Zo, moge dit ook weer duidelijk zijn.

groentje
07-03-12, 15:42
Wie kan mij vertellen waar de hertz autohuur zit op sanford airport? Als ik op de site van hertz kijk lijkt het wel buiten het vliegveld te zitten. Weet iemand of dast zo is en als het niet zo is of het dan gewoon bij het vliegveld zelf is?

groetjes kristel

trails
07-03-12, 15:49
Hertz bevindt zich op het vliegveld zelf:
http://www.orlandosanfordairport.com/rental.asp
http://www.orlandosanfordairport.com/

groentje
07-03-12, 16:09
Ok dan zal het kantoor misschien net buiten het vliegveld zitten. Hij geeft de straat net buiten het vliegveld aan!
Hij geeft dit adres
1177 Red Cleveland Blvd,Sanford

Zit het gewoon in de terminal?

Tans4USA
07-03-12, 17:00
Een Hertz kantoor vind je in de terminal van Sanford.
Er liggen een aantal autoverhuur kantoren op loopafstand van het gebouw maar voor Hertz hoef je niet naar buiten.
Bij ons haalden ze onze auto op en werd hij netjes voor de uitgang geparkeerd waar we de koffers konden inladen en wegrijden.
We hadden totaal geen wachtrij in oktober :razz:

elstars
10-03-12, 11:08
Wij hebben al een aantal keer een bijna gloednieuwe auto bij Hertz meegekregen. Nooit gedoe gehad met extra dingen die men ons wil aansmeren. Wij zijn zeer tevreden over Hertz!

kimm82
24-04-12, 16:32
Mocht je een Ikea family card (Barendrecht) hebben dan kan je gratis Hertz #1 club gold member worden (normaal bij 3 keer autohuur in een jaar). Ze vragen trouwens nergens naar bij je inschrijving, dus of je nou klant bent in Barendrecht of Breda (of waar dan ook), of helemaal geen Ikea klant, maakt volgens mij helemaal niets uit.

Gelijk even een vraag:
als ik via usareisen.de boek bij Hertz kan ik dan ook gewoon gebruik maken van de voordelen (gold reward punten en niet in de rij hoeven wachten) van mijn clubkaart?
Of is dat echt alleen geldig als je via Hertz zelf boekt?

koenkamphuys
25-04-12, 07:07
Bij de boeking moet je je goldmembership opgeven. Alleen dan profiteer je van alle voordelen. Dus alleen als usareizen dat gegeven doorgeeft gaat het misschien werken. Maar als je voorkeur voor Hertz toch al vaststaat, waarom zou je dan niet direct boeken? Uiteindelijk zijn dit soort membership programma's allereerst klantenbinders.
Overigens moet je op de site van Hertz zelf ook een aantal instellingen doen wil je ook in Amerika profijt trekken van je goldmembership.

kimm82
26-04-12, 13:26
ik heb inmiddels geboekt bij Hertz zelf. Waarom ik eerst via usareisen bij Hertz wilde boeken is omdat ik daar in eerste instantie goedkoper uitkwam en incl. extra bestuurder, volle tank en PAI verzekering (als ik dat goed begrepen heb). Bij Hertz is dat dus niet in de prijs inbegrepen. Maar uiteindelijk toch via Hertz zelf geboekt omdat ik met ANWB korting wel weer goedkoper uitkwam (incl. zelf betalen van een volle tank). En die extra bestuurder is niet belangrijk.

De optie voor #1 goldrewards punten heb ik inderdaad aangevinkt bij mijn instellingen.

We hebben nu dus voor het eerst geboekt als goldmember. Moeten we dan wel of niet eerst naar de verhuurbalie? Of gelijk doorlopen naar de garage?

koenkamphuys
26-04-12, 21:57
Belangrijk: je moet je autohuur preferences voor Amerika apart opgeven wil het werken.

Je loopt gelijk door naar de garage. Heb je geluk, dan zie je je naam op een bord staan, ga je naar het vak wat erachter staat en rij je zo weg. Zo niet, dan is er daar nog een klein kantoortje waar je je reservering en je goldcard laat zien en dan helpen ze je in een paar minuten op weg.

Ik neem nooit een volle tank erbij. Ze doen net alsof dat voordelig is maar dat is het niet. Immers, je maakt nooit je tank helemaal leeg. Het is goedkoper om hem vol te tanken voordat je terugkomt. En dan niet bij de benzinepomp het dichtst bij de airport, want die hebben opzettelijk absurd hoge prijzen (niet een paar cent per gallon, maar iets van 1 1/2x zoveel). Ik moet er dan wel op letten dat ik bij het inleveren niet alsnog moet betalen voor de benzine. Dat staat op je afrekenstrookje. Hebben ze een keer gedaan, gelijk moeten protesteren.

kimm82
27-04-12, 17:34
...en mogen we dan wel zelf een auto kiezen uit dat vak? Of staat er een auto klaar met onze naam er op? Ach, mocht dat zo zijn en we vinden het niks, doen ze volgens mij nog niet moeilijk als we zeggen dat we liever een andere auto willen. Tot nu toe altijd een andere auto uitgezocht als we in eerste instantie toegewezen kregen.
Nog even voor de duidelijkheid: we kunnen dus sowieso gelijk doorlopen naar de garage, ookal staat onze naam niet op dat bord? En in die garage is dus ook nog een klein kantoortje? En waar hangt/staat dat bord eigenlijk?

ps: ik bedoelde ook dat we geen tank erbij hebben genomen hoor. Is idd veel goedkoper om zelf ergens vol te gooien (hebben we wel geleerd van vorig jaar).

koenkamphuys
28-04-12, 12:47
Het bord en het kantoortje in de garage kun je echt niet missen (in Orlando); in Miami moet je er een verdieping voor naar beneden. Zelf je auto uitkiezen is volgens mij alleen bij Alamo.

Teleton
28-04-12, 15:43
Zelf je auto uitkiezen is volgens mij alleen bij Alamo. Kleine aanvulling: Dollar biedt in Miami volgens hun overzichtslijst (http://www.usareisen.de/mietwagen/dollar/Mietwagen-USA-Dollar-Stationen.html)ook de mogelijkheid om zelf een auto te kiezen. Orlando staat niet op deze lijst; de laatste keer dat we Dollar in Orlando huurden, mochten we ook wel kiezen. het is dus de vraag of de lijst goed wordt bijgehouden......

National biedt de mogelijkheid volgens hun lijst (http://www.usareisen.de/mietwagen/national/Mietwagen-USA-National-Stationen.html), weer wel in Orlando en niet in Miami.

Avis en Herz bieden deze mogelijkheid niet en Alamo (http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/Mietwagen-USA-Alamo-Stationen.html), zoals gezegd, biedt de optie zowel in Miami als in Orlando.

Martinos
28-04-12, 18:24
Dus in Miami krijg je gewoon een auto toegewezen?

kimm82
29-04-12, 22:07
Vorig jaar ook bij Hertz gehuurd in Miami, maar dan als niet goldmember. We kregen toen bij de verhuurbalie een auto toegewezen. Eenmaal in de garage vonden we 'm niet leuk en vroegen daar om een andere en dat was geen probleem. De medewerker liet ons kiezen uit de fullsize rijen. We kozen voor de Toyota Rav4.

Hans uit Koekelare
30-04-12, 15:52
Volgens mij is Toyota Rav4 geen Fullsize

jbdutch
30-04-12, 15:56
klopt,rav 4 is een midsize suv.
Ik rijd nu ook in een midsize suv,een ford escape

Gerard056
01-05-12, 08:36
@kimm82;
Ik heb vorig jaar net voor de kerst al geboekt voor een Full size auto van Hertz in sanford ook middels de ANWB korting , maar ik kon en hoefde geen extra optie,s zoals verzekeringen te nemen.
Ook zag ik niets van een tank brandstof ,extra bestuurders ed en PAI verzekering staan !

jastsali
16-05-12, 08:44
Nu vroegboekactie bij Hertz.
U ontvangt tot 25% korting op autohuur in Europa, de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland wanneer u voor minimaal 3 dagen een auto huurt onder vermelding van de kortingscode CDP 758699. Om gebruik te maken van de aanbieding dient u voor 15 juni 2012 te reserveren voor ophalen tussen 1 juni en 16 december 2012
Boeken tussen 15 - 21 mei 2012 = 25% korting; tussen 22 - 28 mei 2012 = 20% korting en tussen 29 mei - 15 juni 2012 = 15% korting.

Pas op: Even opletten bij het gebruik van de goede kortingscode. Op de site van Hertz wordt als je daar doorklikt naar de actiepagina de kortingscode CDP758702 aangehouden. Deze is echter niet voor de VS. Kijk op deze link (http://offers.hertzgold.com/Htz_gold.aspx?offerid=12571&langcode=nl) en zie de kleine lettertjes onderaan.

jastsali
18-05-12, 17:21
Om nog maar eens met de neus op de feiten te worden gedrukt dat je moet boeken als een aanbieding goed lijkt:
Eergisteren gebruik willen maken van de sale-aanbieding van Hertz, 2 weken minivan eind augustus voor € 496,-. Geen tijd gehad om te boeken en gedacht dat ik nog een paar dagen de tijd heb (want 25% korting bij boeken voor 21-5) Vandaag willen boeken en wat denk je: zelfde auto, zelfde periode kost nu € 998,-. We weten dat het dagkoersen zijn, maar dit is wel heel bijzonder.

Ta2 Gerrit
18-05-12, 17:47
Hetzelde hebben wij een keer gehad met Dollar.de, ook minivan, voor een prijs die te mooi was om waar te zijn.
Maar wel gelijk geboekt (je kon hem altijd weer opzeggen), en een dag later was het €300,- duurder.
Was een foutje op de site, maar wij hebben lekker goedkoop gereden :-)

angelique100
19-05-12, 11:14
Om nog maar eens met de neus op de feiten te worden gedrukt dat je moet boeken als een aanbieding goed lijkt:
Eergisteren gebruik willen maken van de sale-aanbieding van Hertz, 2 weken minivan eind augustus voor € 496,-. Geen tijd gehad om te boeken en gedacht dat ik nog een paar dagen de tijd heb (want 25% korting bij boeken voor 21-5) Vandaag willen boeken en wat denk je: zelfde auto, zelfde periode kost nu € 998,-. We weten dat het dagkoersen zijn, maar dit is wel heel bijzonder.. Oei dat is wel heel duur. Wij betalen voor exact 4 wkn juli/aug minivan 730 euro. Met alleen de anwb code/korting. misschien moet je even verder zoeken of wachten tot de aanbieding over is,....

miepie56
19-05-12, 12:22
De bovengenoemde korting geldt niet voor de VS, ik krijg hem in ieder geval niet op het invulscherm. Er staat ook duidelijk voor welke landen wèl. Of doe ik nu iets verkeerd?

jastsali
19-05-12, 23:03
De code klopt en is ook voor de VS. Zie de link in mijn vorige post. De minivan was al wekenlang met de anwb code 590 euro. Twee dagen geleden met de nieuw actie 100 euro goedkoper. Nu dus 2 x zo duur en met de anwb code kom ik nu zelfs op 1280. Je zou bijna denken dat het boekingsysteem van de leg is.

miepie56
20-05-12, 10:23
Nogmaals geprobeerd en het is gelukt! Goede deal, zo goedkoop nog niet eerder kunnen huren.

Pietc
29-05-12, 06:13
Volgende maand zit ik voor 1 dag in Miami en wil nu eens een keertje iets anders huren dan elke keer een mid-size SUV bij Alamo of Dollar. Ik dacht eraan om dus nu een Mustang cabrio te huren bij Hertz. Ik heb er nog nooit eerder gehuurd en ben een beetje "bang" dat er achter nog extra kosten worden berekend etc.. Enigste verschil die ik kan zien vergeleken met USA Reisen bijv. is dat een extra bestuurder er niet standaard in het prijs is inbegrepen en ook een gratis volle tank is hier niet van toepassing. Alle andere vormen van verzekeringen zit wel inbegpren (behalve persoonlijke verzekering, maar dat zit bij USA Reisen ook niet inbegrepen), toch?

http://www.dumpt.com/img/files/o3dv8lyxfhnqemx1bz6b_thumb.jpg (http://www.dumpt.com/img/viewer.php?file=o3dv8lyxfhnqemx1bz6b.jpg)

Teleton
29-05-12, 11:43
vergeleken met USA Reisen bijv. is dat een extra bestuurder er niet standaard in het prijs is inbegrepen en ook een gratis volle tank is hier niet van toepassing.

Oei Piet, je maakt wel een rommeltje bij de vergelijking van de voorwaarden.

Bij usareisen.de is de extra bestuurder niet standaard in de prijs inbegrepen en de tank benzine ook niet. Hun basistarief heet Super Spar Plus. Je huurt dan onder de voorwaarde dat je de eerste tank benzine bij het ophalen betaalt. Deze optie is in de regel ongunstig als je de auto maar een dag huurt, maar je hebt geen andere keuze.
Kies je bij usareisen.de voor een huurprijs inclusief 2e bestuurder en een tank benzine, dan val je in het tarief Super Inclusiv Plus. In dit tarief zit ook een persoonlijke verzekering, maar waarom zou je daar voor kiezen? Je reisverzekering dekt dit risico.

Een gratis tank is bij geen enkele verhuurder van toepassing want Sinterklaas bestaat niet.......;-). Het verschil tussen de beide tarieven is voor een cabriolet 50 euro per week bij usareisen.de. Bij een huurperiode die langer is dan twee weken en wanneer er toch maar een betuurder is, valt de 'gratis' tank benzine behoorlijk duur uit.

Herz biedt je de mogelijkheid om de auto zelf af te tanken voor je hem weer inlevert. Voor de autohuur van een dag is dit in de meeste gevallen veruit de beste optie. Let wel op dat je de optie hoogstwaarschijnlijk vooraf zult moeten vastleggen. Van de site:
You can stop and refuel the tank yourself, immediately prior to returning the vehicle.
Betaal bij een lokaal tankstation voordat u terugkomtKiest u voor deze optie dan betekend dat u de auto terug brengt met een volle tank brandstof. Brengt u uw tankbon mee wanneer u de auto terug brengt. Er zijn dan geen extra kosten.
Geinig hoor, een dagje in een Mustang tuffen!
O, ja, waarom zou je bang zijn voor extra kosten? Je betaalt vooruit en sluit ter plekke geen andere overeenkomst dan je van plan was. Niks aan de hand toch?

koenkamphuys
30-05-12, 07:03
Piet, het is precies zoals je het aangeeft: de extra bestuurder en de volle tank benzine zijn niet inbegrepen. Het laatste is alleen maar voordelig. Ze rekenen een net tarief per gallon, daar niet van, maar niemand levert zijn auto tot de laatste druppel leeggereden in, en daar zit voor hen de winst. Ga gewoon bij de pomp langs net voor je 'm inlevert. Let vervolgens goed op bij het inleveren dat degene die de auto checkt dat ook juist doet, zodat er niet alsnog kosten worden afgeschreven.

Pietc
30-05-12, 18:48
Bedankt voor de reacties en uitleg heren. De vergelijking met USA Reisen was even in grote lijnen. Normaal huur ik altijd super inclusive maar dan huur ik ook tevens voor meerdere dagen. De optie bij Hertz is mij in dit geval dus inderdaad voordeliger want zoals ik het begrijp krijg je dus een volle tank mee en die moet je gewoon weer vol inleveren. Alleen even goed opletten bij het inleveren en tank bonnetje ook meenemen.

Ben in ieder geval benieuwd naar de "convertible mustang" ervaring!

timytee
03-06-12, 11:22
@ Jastsali. Nog bedankt voor je tip. Ik heb op het laaste moment (21 mei) de kortingscode gebruikt en die dag geboekt.

Nu kijk ik toevallig via dezelfde link en zie dat op dit moment de prijs zelfs nog goedkoper is dan in die periode dat je 25% korting kreeg (nu is de actie 15%). Ben blij met mijn prijs hoor die ik destijds geboekt heb (Full size 3 weken iets onder € 500). Zie nu dat de prijs 473,00 is. Scheelt niet veel maar toch, ruim € 25. Vraagje: Iemand ervaring dat als je contact met Hertz opneemt zij de prijs voor je aanpassen (net zoals bv bij eautohuur)?

Teleton
03-06-12, 11:29
@ Vraagje: Iemand ervaring dat als je contact met Hertz opneemt zij de prijs voor je aanpassen (net zoals bv bij eautohuur)? Waarom vraag je het niet dirct bij Herz? Nee heb je etc.etc.

dejo
06-06-12, 22:49
bij hertz kost annuleren of wijzigen na 7dagen 45 euro.

ttubbie
01-07-12, 19:18
Weet iemand wat momenteel bij Hertz de maximale toeslag voor een extra chauffeur is ?

Iris02
07-07-12, 00:46
Als je een gold card hebt dan is een extra bestuurder (partner) gratis.

linda75
07-07-12, 10:44
ik ben op zoek naar een auto voor onze 3 weken vakantie in mei volgend jaar. Als ik de hertz site moet geloven ben ik in die periode voor een toyata carola nog geen 550 euro kwijt. kan dit kloppen?? of komen er allemaal bijkomende kosten bij?? Dit staat er vermeld

Ophalen: za, 20 apr, 2013 om 20:00 Orlando International Airport
Terugbrengen: vr, 10 mei, 2013 om 10:00 Orlando International Airport
Geselecteerd voertuig Toyota Corolla of gelijksoortig

Inbegrepen in het tarief
Onbeperkt mijl inclusief
LUCHTHAVENTOESLAG OP VLUCHTAANKOMSTEN
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Customer Facility Charge
Kenteken registratie kosten invorderen
Energy Toeslag
Subtotaal autohuur 529.66

Als ik nl dezelfde auto bij dollar zou huren ben ik veel meer kwijt nl 1365 dollar dus een kleine 1000 euro..
zitten er bij hertz nu kleine addertjes onder het gras of doe ik iets fout?? of is het gewoon zo?? Ik hef niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten maar ben ook geen dief van mijn eigen protomonee.

Teleton
07-07-12, 11:12
ik j dollar zou huren ben ik veel meer kwijt nl 1365 dollar dus een kleine 1000 euro..

Het is al dikwijls gezegd: je kunt de 'europese' tarieven in euro's niet met de 'amerikaanse' tarieven in dollars vergelijken. Je kunt de voorwaarden vergelijken. Maar als je de amerikaanse sites niet goed begrijpt, blijf er dan liever weg en beperk je tot de europese sites. Herz vermeldt de voorwaarden duidelijk. Je huurt daar een compleet pakket.

Welke addertjes zou je dan nog verwachten? Brandstofkosten staan helder vermeld op de Herz site, je hebt verschillende opties, deze leg je bij het ophalen vast. Voor de tweede bestuurder is de regel ook helder; klik de opties op de Herz site aan en zie ook het bericht hierboven. ben je lid van de ANWB? Probeer dan de ledenkorting bij Herz.

linda75
07-07-12, 16:33
Dan boeken we gewoon bij de europese sites.. maar zo groot verschil.. ik kreeg gewoon een beetje argwaan. dus dacht vraag het de experts hier:D

knaapje
07-07-12, 16:48
Ik heb even met je gegevens op Expedia gekeken.
Kost daar EUR 518,03 met 1 chauffeur en zonder brandstof, bij Hertz.

linda75
07-07-12, 23:16
ja had ik ook gezien alleen komt er bij ons nog een autostoeltje bij voor de jongste dus iets erbij... ik vind dat echt niet duur hoor voor zoveel dagen een auto...

elstars
10-07-12, 22:08
ja had ik ook gezien alleen komt er bij ons nog een autostoeltje bij voor de jongste dus iets erbij... ik vind dat echt niet duur hoor voor zoveel dagen een auto...

Is idd een nette prijs voor 3 weken bij Hertz:cool::cool:

elstars
26-07-12, 22:15
WE ZIJN NU SINDS KORT "GOLD MEMBERS" bij Hertz

Zal mij benieuwen. In Canada vond ik Hertz een beetje tegenvallen. Oude bak met 80000 op de teller (km) en vrij duur!

Maar goed das geen Florida natuurlijk.

Iris02
27-07-12, 09:12
Wij hadden de afgelopen weken een gloednieuwe Dodge Grand Caravan (Hertz Gold). Heerlijke auto met genoeg ruimte voor 3 tieners.
Ik heb van te voren alle aanbieders vergeleken en Hertz Gold was het voordeligst.
Overigens moet je ook bij Gold nog in de rij staan, al is deze rij weliswaar minder lang ;D

Gerard056
27-07-12, 09:41
Hallo,

tijdens het uitpluizen van de contract voorwaarden en optie,s van Hertz kwam ik het volgende tegen,

Hertz has three refueling options available to meet your needs:

You may purchase a tank of gas from Hertz at time of rental and return the vehicle with as little gas as you prefer. Please be aware that we are unable to issue a refund for unused fuel. However, this method eliminates the need for you to refuel the tank prior to returning.

You can let us refuel for you and only pay for the fuel required to replace the fuel you used, and for the service and convenience of refueling the tank.

You can stop and refuel the tank yourself, immediately prior to returning the vehicle.

Ik begrijp dus dat je een keuze uit 1 van de drie moet maken,
welke is in jullie ogen de beste.

mocht ik kiezen voor de laatste optie ( zelf taken ) zit er dan in de buurt van het vliegveld van sanford een tankstation ?
of is anders optie twee dan een betere oplossing ?

wat zijn jullie ervaringen.

mvg. Gerard.

Teleton
27-07-12, 10:13
Huur je direct bij Herz of via een broker zoals usareisen.de? In het laatste geval gelden de voorwaarden voor het pakket zoals de broker het aanbiedt (meestal inclusief of exclusief eerste tank en formeel geen optie om zelf af te tanken) en dan heb je de keuzes zoals jij ze noemt niet.

Vrijwel alle verhuurmaatschappijen bieden de opties zals jij ze noemt ook, maar die opties gelden voor de lokale markt. Locals huren nu eenmaal onder andere voorwaarden dan wij.

elstars
27-07-12, 11:34
@gerard
Je kan altijd ter plekke bij Hertz de keuzes aanpassen (ook al heb je bij bv, expedia of ebookers in eerste instantie anders beslist)
Je kan zelfs de auto nog veranderen mocht je dat willen...(mits voorraadig natuurlijk) , deze upgrades kosten dan wel extra natuurlijk maar dat lijkt me duidelijk.

De laatste keer hebben wij bij Hertz de optie met de lege tank inleveren genomen. Hertz rekende $ 53 dollar voor de volle tank. met nog eens 6$ tax.
De tank zat wel "vol".
We hadden een Nissan Sentra, tja wat zal daar ingaan? 50-55 liter? 14-15 gl? Dan is 60 dollar wel redelijk even snel uit de blote knar gerekend.

In ons geval had ik nog een "blokje" op mijn meterje staan, de tank was dus vrij leeg. Heb je nog een halve tank over, ja dan heb je echt verlies.
(eigenlijk heeft de autoverhuurder er altijd wel voordeel bij of je nu zelf tankt of hem "leeg" terug mag brengen)
Wij kozen puur voor het gemak om niet te hoeven zoeken naar een tank als je de auto weer moet inleveren. Maar ja dat is een keuze die je maakt.
Er zijn overigens zat tankstations in de buurt van vliegvelden.

Als je geen gedoe wilt met tanken zo vlak voor de terugreis kan ik je optie 1 aanraden. Het kost je wellicht een beetje, maar een poot uitgedraaid wordt je nu ook weer niet.
Succes ermee!

Optie twee ken ik eigenlijk niet, maar wat rekent Hertz voor die service...?

Ta2 Gerrit
27-07-12, 11:37
Optie twee ken ik eigenlijk niet, maar wat rekent Hertz voor die service...?

Als ze in de buurt van Alamo/National zitten zal dit ± de gallonprijs + 50% zijn (for the service and convenience of refueling the tank ;)
)

PENPE
14-08-12, 22:46
Sinds kort ben ik Hertz #1 Club Gold Member en zag ik op de site bij dit type lidmaatschap staan : "...Bij de grootste luchthavens van de VS kunt u de auto modelspecifiek reserveren..." en ik ben dan ook benieuwd of iemand dat wel eens gedaan heeft :confused:

Sunshine State
14-08-12, 22:56
Goede vraag, ik heb zelf een Traverse klasse geboekt, via Hertz, ook Gold member... echter ik kan mijn ervaring nog niet delen.. wel rond 24 September Pieter.

Iris02
15-08-12, 07:00
Yep, wij hadden een minivan (Chrysler) geboekt. Deze was echter niet voorradig op het moment van aankomst. We hebben toen een upgrade gekregen naar een groter model Dodge Grand Caravan.
De upgrade was leuk, maar het is toch altijd grappig dat een lang van te voren gereserveerde auto er niet is..... Dus ook niet bij een Gold membership !

dennis-oostveen
15-08-12, 12:17
In het overzicht staat bij de meeste klassen "or simular". Bij een enkele staat er dat deze auto specifiek gehuurd kan worden zoals de mustang convertible. Deze klasse heeft dan geen "or simular" toevoeging.

Uiteraard geld ook hier, wanneer de auto er niet is krijg je een upgrade.

De verhuurders reserveren altijd meer auto's uit een bepaalde klasse dan er op voorraad zijn, omdat ze proberen upgrades te verkopen. Hebben ze pech en neemt niemand een upgrade dan zijn de auto's 'uitverkocht' en krijg je een gratis upgrade.

PENPE
15-08-12, 23:56
:rolleyes:@ IRIS02 en @ dennis-oostveen : In het overzicht staat bij de meeste klassen inderdaad "or simular", dat klopt en meestal krijg je dan een auto van een ander merk dan aangegeven. Wat de upgrades betreft heb ik al vaak het geluk gehad dat ik een free upgrade kreeg, altijd leuk om de vakantie mee te beginnen :D

Nu even terug naar de vraag die ik al eerder stelde inzake : "...Bij de grootste luchthavens van de VS kunt u de auto modelspecifiek reserveren..."

Voor onze Orlandotrip van volgende maand heb ik een Fullsize-SUV geboekt, als ik nu ervan uit ga dat ik een auto modelspecifiek kan reserveren, zou ik dus in feite contact op kunnen nemen met Hertz (Orlando) met de vraag welke modellen ze in die klasse hebben. Stel dat ik als antwoord krijg bv Chevvy Tahoe, Dodge Durango en Toyota Sequioa, dan zou ik dus in feite het model wat ik wil (moeten) kunnen reserveren.

Vandaar mijn vraag of er forumleden zijn die hiermee ervaring hebben :rolleyes:

dennis-oostveen
16-08-12, 10:56
Je moet dan inderdaad even contact opnemen met Hertz.
Dit is een Nederlands telefoonnummer en je kan kiezen uit een Nederlandstalige of Engelstalige medewerker. Als je kiest voor Nederlandstalig heb je de kans dat het een Buitenlandse medewerker is die een beetje Nederlands kan praten. Ik zelf heb nog nooit een Nederlander aan de telefoon gehad.

angelique100
24-08-12, 10:06
WIj konden met boeken echt een model/merk kiezen-vastleggen en geen klasse. Bij aankomst werd ook velteld dat deze auto klaar stond maar dat we ook de Nissan mochten nemen (was iets groter maar lijkt op een bus). Ik had zelf ook nooit eerder gezien dat ik ergens een model/merk kan boeken ipv klasse misschien was dit een aktie oid. Geboekt bij hertz.nl

START CHECK-IN
RESERVERING AANPASSEN/ANNULEREN
ANDERE RESERVERING

Inbegrepen in het tarief : 753.61 EUR
Uw Reisplan
OphaaldatumTerugbreng datum
di, 17 jul, 2012 om 18:00di, 14 aug, 2012 om 17:00
OphaallocatieTerugbrenglocatie
Orlando International Airport
1 Airport Blvd
Orlando, Florida
32812-3023
Telefoon: 407-859-8400
Fax: 407-888-5420
Openingsuren: 24 Hours, 7 Days
Locatietype: Corporate
Orlando International Airport
1 Airport Blvd
Orlando, Florida
32812-3023
Telefoon: 407-859-8400
Fax: 407-888-5420
Openingsuren: 24 Hours, 7 Days
Locatietype: Corporate

AankomstinformatieKorting
Aer Lingus
Vluchtnummer: 603CDP-nummer:ANWB AA EUROPE SYCS
Uw tarief is met 10 % korting

Uw auto
Grand Caravan/Town &Country
automaat brandstof niet gespecificeerd, met airco

Onbeperkt mijl inclusief
Discount:
CDP Korting: ANWB AA EUROPE SYCS
Uw tarief is met 10 % korting

Uw extras :Bescherm de auto - Afkoop Eigen Risico,

Prijs details van uw aanvraag
Auto
Grand Caravan/Town &Country
{baseIntegdays ater} weeks

Totaal geschatte huurkosten :
LUCHTHAVENTOESLAG OP VLUCHTAANKOMSTEN
belasting
Customer Facility Charge:
Mijn vlucht of trein staat er niet bij
Kenteken registratie kosten invorderen
Energy Toeslag
Subtotaal auto753.61 EUR

Extras
Bescherm de auto - Afkoop Eigen Risico
Totaal geschatte huurkosten 753.61 EUR

Florida Keys Go-er
14-09-12, 15:45
Weer een goede huur ervaring gehad met Hertz, al was dit pas de 3e keer dat ik een auto heb gehuurd bij Hertz.
Ik had voor de kleinste klasse gereserveerd in de VS, wat op de website als een "Kia Rio" werd beschreven. Uiteindelijk
kreeg ik een Nissan Sentra mee vanaf het vliegveld in Sanford. Dus toch een soort van upgrade, reden waarom ik geen
grote auto's huur is vanwege de geringe rijervaring die ik heb. Maar was een leuk autootje en heb geen problemen ervaren
met deze auto toen ik hem voor 2 weken heb gehuurd, met een totale afgelegde afstand van 1.208 mijl was het goed te doen.
Ook had deze auto navigatie systeem, waar ik niet heb voor heb gereserveerd. Maar ik mocht het wel gewoon gebruiken, zonder
extra kosten te betalen. Als laatste het was een auto uit Virginia, maar dat gebeurd wel vaker neem ik aan.

Ik ben ook écht gematst door Hertz, bij de vorige huur in de VS moest ik een Young Drivers Fee betalen van 15 dollar per dag, wat geldt voor huurders in de leeftijd van 21 tot 24 jaar. Tijdens de laatste huur (29 augustus t/m 10 september 2012) was ik nog steeds 23.
Dus ging ik er al helemaal vanuit dat ik die extra kosten moest betalen, uiteindelijk hebben ze dit niet gedaan. Kosten besparing
en een vertrouwens-boost in 1.

Pietc
16-09-12, 22:46
Iemand enig idee waarom er zoveel verschil zit in de prijzen als je de CDP code 763130 (Worldwide Global Sale) gebruikt met verschillende "landen" (op de homepage kan je de land aanpassen). UK, zoals Sunshine State had geschreven in een ander topic, schijnt enorm goedkoper te zijn dan andere landen (o.a. NL). Ik wil bijvoorbeeld 2 dagen een Corvette gaan huren, met UK kost het mij 148 GB (183 EUR) en met NL kost het mij 268 EUR. Beide opties hebben vrijwel alles waarvan er bij UK zelf een gratis eerste tank gratis bij zit en "Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage" !

Raar of normaal? En kan ik problemen krijgen als ik het vanaf UK site boekt?

http://www.dumpt.com/img/files/ow6nqctjl3xxl0lexj9h_thumb.jpg (http://www.dumpt.com/img/viewer.php?file=ow6nqctjl3xxl0lexj9h.jpg)

angelique100
17-09-12, 16:04
Ik weet niet of ik je goed begrijp hhoor... wij hebben regelmatig geboekt op een .uk of .de site maar dan wel gewoon ingegeven dat wij uit Nederland komen.
Dit is geen enkel probleem zo hadden wij in 2011 geboekt bij Dollar.de het verschil met Dollar hier was ruim 400 euro (4 weken minvan). (Als je bedoelt dat je ingeeft dat je woonachtig bent in de UK ipv NL denk ik dat je wel problemen kan krijgen maar dat weet ik niet zeker dus kan ik je daar niets zinnigs over vertellen).

Pietc
20-09-12, 05:20
Op de hertz site staat land al ingevuld bij het checkout zonder dat je deze kan wijzigen. Echter, het is blijkbaar geen "required field". Ik heb echter wel nog steeds mijn twijfels of ik zomaar vanuit de uk site kan boeken zonder problemen. Zo te lezen ging het dus bij Dollar wel goed? Misschien dan toch maar die risico nemen...

Edit: hertz.de scheelt weer bijna 30 euro met co.uk! Vaag..

PENPE
20-09-12, 07:01
Ik kon gewoon boeken via de UK site, geen probleem.

angelique100
20-09-12, 09:45
Dan begrijp ik je nu,...nee is geen probleem om te boeken op een uk .be .de site. Kijk maar eens in het topic welke auto kreeg ik mee (bij autohuur.)
Je zal dan zien dat heel veel mensen gebruik maken van usareisen.de ook de uk sites zijn populair.
Het is inderdaad vaag dat ieder land eigen tarieven hanteren maar dat is nu eenmaal zo het kan soms honderden euro's schelen, raar maar waar.

bollie763
25-09-12, 13:26
Ik las in een reisverslag (ik geloof van PenPe) dat ze Hertz goldmember waren geworden via Ikea Barendrecht. Moet je dan al meteen boeken of kun je ook eerst lid worden? Heeft iemand hier ervaring mee?

Njit
25-09-12, 13:37
Er wordt een aantal pagina's eerder ook al over geschreven: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?6187-Autohuur-Hertz&p=167824&viewfull=1#post167824
Wellicht wordt het daar duidelijker mee.

PENPE
25-09-12, 14:11
Ik las in een reisverslag (ik geloof van PenPe) dat ze Hertz goldmember waren geworden via Ikea Barendrecht. Moet je dan al meteen boeken of kun je ook eerst lid worden? Heeft iemand hier ervaring mee? Zodra je Goldmember bent kun je (eventueel) meteen een boeking doen als je dat zou willen, rest alleen de vraag of de IKEA Family Member aanbieding nog geldig is... :confused:

Mocht het lukken dan heb je er veel plezier van, de service op MCO is ons afgelopen vrijdag prima bevallen.

bollie763
25-09-12, 22:14
Er wordt een aantal pagina's eerder ook al over geschreven: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?6187-Autohuur-Hertz&p=167824&viewfull=1#post167824
Wellicht wordt het daar duidelijker mee.

Ja dit had ik gelezen, ik heb ook op de link geklikt in een van die berichten en die werkte nog steeds. Toen ben ik me gaan aanmelden maar ze vroegen van alles over welke type auto ik wil en welke verzekering e.d. en daar heb ik me (nog) niet in verdiept. (eerst waren de tickets aan de beurt:)) Toen ben ik maar gestopt. Voor mij was het niet helemaal duidelijk hoe ik me kon aanmelden zonder meteen te boeken.

Florida Keys Go-er
07-11-12, 22:51
Ik heb een vraag over het huren van een auto bij Hertz.
Zelf heb ik in de VS als op Tenerife bij dit bedrijf een auto gehuurd, in de VS kun je nog
enkele andere diensten erbij krijgen als je de auto ophaalt. Hier vraag ik even wat het
nut van deze extra diensten is en of het gewoon simpelweg geld verspilling is.

De 3 diensten die ik altijd terug zie bij Hertz zijn de.
* Brandstof aankoop optie, waarbij je 3 verschillende optie's hebt. Ik gooi de auto altijd vol vlak voor dat ik hem inlever.
* De persoonlijke verzekering, persoonlijk altijd geweigerd. Vanwege ons eigen zorgstelsel in Nederland en een prima reisverzekering.
* De "premium emergency roadside service", tot nu altijd wel geaccepteerd. Maar heb nu mijn bedenkingen erbij. Mocht er wat met
de auto gebeuren, platte band of je verliest je sleutels. Mocht dat gebeuren kan je toch ook gewoon bellen met Hertz, als je bijvoorbeeld
deze extra dienst niet hebt. Ik bedoel je huurt toch een auto bij zo'n bedrijf, die mogelijk op alles kan reageren.

Hopelijk is mijn punt duidelijk gemaakt, ik vraag dus (en gaat vooral om de laatste dienst) wat is het nut van dit soort extra diensten,
dus daarbij kosten?

rolandino
07-11-12, 23:27
- Brandstof verschilt per geval, even goed uitrekenen wat de optie kost, hoeveel het zelf tanken kost, en of het niet al in een pakket zit. Dan kun je zo bepalen wat het verstandigste is, dat is echt per situatie anders. Ook of je direct boekt, of via bijvoorbeeld usareisen.de met bepaalde pakketten.

- Persoonlijke verzekering, gaat voornamelijk om je spullen (bijvoorbeeld je laptop die je achterlaat in de auto), als die gestolen worden. Inderdaad goed kijken of je normale reisverzekering het al niet dekt. Afhankelijk daarvan kun je het wel of niet nemen. Ook zit dit bij sommige pakketten er al bij in. Bijvoorbeeld bij Alamo in het Gold pakket.

- De roadside service die jij wel neemt, nemen volgens mij heel veel mensen niet. Het dekt enkele gevallen, zoals de banden die jij al benoemd, maar ook een lege tank. Ook als je de optie niet neemt zal Hertz komen, maar inclusief een dikke rekening. Hier geldt eigenlijk dat je ook moet kijken of je ANWB (met werelddekking) lidmaatschap het al niet dekt via AAA. Daarnaast moet je bepalen of je het risico (de rekening van Hertz) zelf kan (en wil) dragen. Zo ja? Dan niet nemen. In principe geldt dit ook voor de persoonlijke verzekering.

Teleton
08-11-12, 08:49
-
- Ook zit dit bij sommige pakketten er al bij in. Bijvoorbeeld bij Alamo in het Gold pakket.
. Ik denk niet dat dit zo is. Alamo Gold houdt in:
Alamo Gold is inclusive of: unlimited mileage, Collision Damage Waiver, Theft Protection, Extended protection, third party insurance, state surcharges and state/provincial tax, airport fees, 3 additional driver charges, one tank of fuel. Diefstal uit de auto wordt gedekt door de apart af te sluiten Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage (PAI/PEC. Dit is voor de Nederlandse reiziger die een goede reisverzekering heeft afgesloten en de voorwaarden goed heeft gelezen een volstrekt overbodige voorziening.

Riverwood
08-11-12, 14:27
Niet alle reisverzekeringen dekken diefstal uit een geparkeerde wagen, vrienden van ons kregen niets uitgekeerd na diefstal uit een gesloten huurauto met bagage in een af te sluiten compartiment onder de laadvloer, auto stond overdag bij Millenium Mall waar ook nog eens security rond rijdt.

Groetjes Henke.

rolandino
08-11-12, 21:14
Zo zie je maar weer, alle "personal" zaken haal je snel door elkaar. Ik zie inderdaad dat bij driveusa.de de PEC niet bij het "super-inclusive-plus package" van Alamo/National in zit, wel bij Dollar.

Alsnog moet je, per geval bekijken of je zelf eventueel het risico wil dragen, of dat je verzekering het dekt.

corrus
08-11-12, 21:38
Of men Customer Facility Charge á US$ 3,50 per dag moet betalen, ligt aan feit welke afspraken de "Broker" met de Car Rental Company heeft gemaakt. :D

Orlando2009
24-11-12, 18:34
Ik heb me vandaag eerst als Hertz #1 Club Gold member aangemeld en daarna via de Hertz website een auto gehuurd.
Op de reserveringsbevestiging staat echter niets over waar ik me moet melden (gold member balie in garage of kiosk voor 'normale verhuur')
Weet iemand hoe ik hier achter kan komen ? Het lijkt er op dat ik eerst langs de kiosk moet om te zien of mijn naam daar op een matrixbord staat zodat ik alsnog kan doorlopen.
Dat vind ik natuurlijk prima, maar het zou jammer zijn als mijn naam om 1 of andere reden niet op dat bord staat en ik nadat ik daar in de rij heb gestaan alsnog te horen krijg dat ik gelijk had mogen doorlopen naar de gold member balie in de garage.
Heeft iemand hier ervaringen mee ?

dennis-oostveen
25-11-12, 13:29
Als je bij Hertz aankomt staan de namen van Gold Members op een bord, met daarachter het vak waar je de auto kunt vinden. In de auto ligt het contract en die hoef je alleen te laten zien bij de uitgang. Mocht er iets niet in orde zijn, staat erachter dat je je moet melden bij de balie. Je hoeft je dus nergens te melden.

Orlando2009
25-11-12, 19:13
Dankjewel, dat is helemaal duidelijk !

Schil
27-11-12, 10:23
ik zie dat ik via de engelse site van Hertz een Chevrolet Equinox kan boeken voor EUR 465,- met:
Included in the rates
Airport Concession Fee Recovery On Flight Arrivals
Loss Damage Waiver
Tax and other charges
Liability Insurance Supplement
Customer Facility Charge
Rental Surcharge
Vehicle Licensing Cost Recovery
Energy Surcharge
Unlimited Free Miles Included

Not included in the rates
Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage
PREMIUM EMERGENCY ROADSIDE SERVICE
Refueling Options
Additional Driveradditional driver heb ik niet nodig want mijn vrouw durft dat toch niet , refuelling is altijd excl. begreep ik
en die andere 2 zitten toch ook in je reisverzekering ?

Teleton
27-11-12, 10:42
refuelling is altijd excl. begreep ik
en die andere 2 zitten toch ook in je reisverzekering ? Hertz biedt drie opties (http://www.hertz.co.uk/rentacar/productservice/index.jsp?targetPage=Fuel_Purchase_Options.jsp&leftNavUserSelection=globNav_3_5_1&selectedRegion=Europe);
Fuel Purchase Options from Hertz
Before you drive away, Hertz has three fuel options for you to choose from when you pick up your car that are guaranteed to meet your every need. Whether you're planning a high-mileage road trip around the country or a low-mileage trip to the shops, we understand that you want flexibility and choice when purchasing fuel.

These fuel purchase options are available at participating locations in Europe, Australia, New Zealand, Canada, the United States and select countries in the Caribbean, Latin America and Asia-Pacific regions.
Voor zover mij bekend zijn de verhuurstations in Florida participating.

Voor wat betreft de vraag over de verzekering: zolang de inzittenden op je reisverzekering met werelddekking d.m.v. hun geboortedatum vermeld staan of zelf een reisverzekering hebben, zijn ze verzekerd.

Schil
27-11-12, 11:01
Ok even voor mijn idee hoe het werkt ,

-volgens Hertz NL ben ik Gold al staat er onder mijn account bij lidmaatschap dat je eerst 3x moet huren maar als ik straks geboekt
heb dan zie je dat ergens staan toch ? bij Status staat er dan GOLD ... en dan type auto ofzo ?

-ik kom uit het vliegtuig richting de bagage band en dan direct naar de garage van Hertz via borden ?

- je naam staat op zo'n lichtkrant en in de auto liggen de papieren

- bij de gate doe je dan wat? oa de fuel option aangeven ?

klopt dat zo een beetje ?

Edit :

nu heb ik via deze site http://www.dontpayfull.com/at/hertz.co.uk een kortingscode gebruikt waardoor
ik uitkom op EUR 417,- , maar ik zie nergens staan dat je iets moet laten zien ofzo
meeste codes zijn van fitness clubs

kan ik dat gewoon gebruiken ?

PENPE
27-11-12, 23:00
-volgens Hertz NL ben ik Gold al staat er onder mijn account bij lidmaatschap dat je eerst 3x moet huren maar als ik straks geboekt
heb dan zie je dat ergens staan toch ? bij Status staat er dan GOLD ... en dan type auto ofzo ?Klopt
-ik kom uit het vliegtuig richting de bagage band en dan direct naar de garage van Hertz via borden ? Klopt
- je naam staat op zo'n lichtkrant en in de auto liggen de papieren Klopt
- bij de gate doe je dan wat? Show your papers oa de fuel option aangeven ? Dit kun je doen in het profiel van je GOLD-account
nu heb ik via deze site http://www.dontpayfull.com/at/hertz.co.uk een kortingscode gebruikt waardoor ik uitkom op EUR 417,- , maar ik zie nergens staan dat je iets moet laten zien ofzo. meeste codes zijn van fitness clubs. kan ik dat gewoon gebruiken ?Je kunt die codes gebruiken, heb een proefboeking gedaan maar was 350 euro duurder uit dan met de 30%kortingscode

Schil
28-11-12, 00:27
ok , bedankt voor je antwoord

ik neem aan dat je een kleinere auto had als mij want EUR 350 minder is wel heel veel en EUR417 is nog steeds wel een goede prijs toch?

Schil
24-12-12, 12:02
de nieuwe actie periode bij Hertz is een tot 33% korting: https://www.hertz.nl/rentacar/specialoffers/index.jsp?targetPage=Hertz_Sale.xml
Als u van plan bent om een winter of een voorjaarsbreak te nemen, blijf dan binnen het budget met uw autohuur als u voor een geldbesparende deal uit de Hertz sale kiest.
Waar u ook naar toe gaat en u wat voor auto u nodig heeft, u krijgt tot 33% korting in 100 landen wereldwijd. Wanneer u reserveert voor 31 januari en en de auto ophaalt tussen 2 januari 2013 en 30 juni 2013.
Voorwaarden en condities.
Reserveringsperiode: Tot 31 januari
Reisperiode: 2 januari 2013 tot 30 juni 2013
Gebruik kortingscode (CDP): 766960via de engelse site kom ik duurder uit deze keer , ik ga nu wel van deze korting gebruik maken en zal ca EUR 435
betalen voor een SUV ( Equinox ) voor de periode 27-04 t/m 11-05

mblokland
24-12-12, 15:17
Ben benieuwd hoe dit werkt, met de vorige 30% actie (geboekt) betaalde ik 440 pond, met deze 33% actie kom ik met dezelfde auto uit op 863 pond of 1067 euro.

Up to 33% ofwel geen 33% korting maar tot 33% korting:mad: Ofwel voor mij geen goede actie:eek:

Schil
24-12-12, 17:40
ja dat schreef ik ook , TOT 33% , ik krijg zelf ook 'maar' 20%

Teleton
24-12-12, 17:51
ja dat schreef ik ook , TOT 33% , ik krijg zelf ook 'maar' 20%Prima tip hoor en goed dat je hem hier doorgeeft! Voor de ene een gouden tip, de ander zoekt gewoon nog even door tot 'ie wel 33 % korting krijgt.....kan even duren natuurlijk:p

bollie763
24-12-12, 21:16
Weten jullie misschien ook tot hoe laat de Hertz balie in Miami open is of waar ik dat zou kunnen vinden:o

PENPE
24-12-12, 21:31
Normaliter van 0:00 tot 23:59 ;)

Maar ff serieus : https://www.hertz.co.uk/rentacar/location/index.jsp?targetPage=locationDetailsView.jsp&eoag=MIAT15&resAgnt=&locType=pUp

bollie763
24-12-12, 21:50
En ik heb eigenlijk nog een vraag. Bij Hertz bieden ze verschillende opties aan zoals Protect de car - protect me - protect me others and my stuff
Maken jullie hier gebruik van waarom wel of niet en zo ja van welke van de 3?

bollie763
24-12-12, 21:51
Normaliter van 0:00 tot 23:59 ;)

Maar ff serieus : https://www.hertz.co.uk/rentacar/location/index.jsp?targetPage=locationDetailsView.jsp&eoag=MIAT15&resAgnt=&locType=pUp

Dankjewel! ik vind het een heel gevogel hoor om het allemaal uit te zoeken pfff

PENPE
24-12-12, 22:19
En ik heb eigenlijk nog een vraag. Bij Hertz bieden ze verschillende opties aan zoals Protect de car - protect me - protect me others and my stuff
Maken jullie hier gebruik van waarom wel of niet en zo ja van welke van de 3? Maak ik persoonlijk nooit gebruik van, want als je de auto huurt is ie al goed verzekerd ( LIS + CDW ) en zelf heb je ongetwijfeld ook een goede (doorlopende) reisverzekering neem ik aan ;-)

Schil
28-12-12, 14:51
net mijn auto besteld en daarna denk ik er pas aan dat mijn jongste pas 6 is en hier in NL op een verhoging zit ....

ik krijg het niet voor elkaar om de reservering aan te passen dus maar gebeld naar Hertz , zij krijgen het wel voor elkaar
alleen is het tarief opeens hoger dan dat ik het via internet zou doen :confused:
Weer een nieuwe reservering gemaakt via internet incl zitje maar zie ik opeens dat ik het zitje bij de balie moet betalen :confused:
en ik heb GOLD dus ik wil helemaal niet bij die balie komen.

kan ik het zitje van thuis misschien meenemen en dat mijn zoontje hem dan ook gebruikt in het vliegtuig ? iemand ervaring mee ?

Ebelix
28-12-12, 15:30
Ja hoor dat kan. Je moet dan wel voldoen aan de afmetingen van de luchtvaartmaatschappij om de verhoging in de stoel te gebruiken. Ik weet niet of je het met take off en landing mag gebruiken. Ik zou het meenemen als handbagage of anders in een koffer stoppen.

Schil
28-12-12, 15:33
ik heb ff snel gekeken net op de site van Wallmart en zo'n booster kost $13 dus dan gaat die kleine maar even zonder
en dan kopen we wel zo'n booster :p

jastsali
29-12-12, 20:53
Jeroen: Hoef je niet voor te zorgen. We hebben er 1 in ons huis en kun je gebruiken.

Schil
31-12-12, 10:25
Ok mooi , bedankt !

Hans uit Koekelare
01-01-13, 19:38
Nieuwe kortingsactie bij Hertz tot -33%
http://www.hertz.nl/rentacar/specialoffers/index.jsp?targetPage=Hertz_Sale.xml

VinMor
01-01-13, 20:01
Ik zie nog steeds geen mogelijkheid om gebruik te maken van de 'Refueling Options' ?
Mooie prijzen dus zeker van plan om te boeken, maar kan iemand mij wat duidelijkheid geven over deze optie?

Is het mogelijk of niet? En zo niet, welke kosten krijg ik dan nog extra bij aankomst in Orlando?

frankz
01-01-13, 20:01
[QUOTE=Hans uit Koekelare;
mooie actie, helaas alleen jammer dat ie maar tot 30 juni loopt.

Hans uit Koekelare
01-01-13, 20:12
Als je Gold member wordt kan je dan aangeven welke refueling options je wil plus dan kan je ook direct naar de garage gaan waar je auto al op een genummerde plaats klaar gaat staan voor U

VinMor
01-01-13, 20:15
En hoe word je gold member??

Maar als ik dat niet ben, dan kan het toch niet zo zijn dat ik die keuze NIET heb?

Hans uit Koekelare
01-01-13, 20:20
Ik weet niet of je die keuze dan niet of wel hebt.
Om Gold member te worden is het niet zo moeilijk, je gaat naar de site van Hertz en je inschrijven op hertz gold en dan je boeking doen. Het is niet mogelijk om eerst een boeking te doen en dan achterna je lid te maken.

Je lidkaart rolt dan meteen uit de printer

Bij je opties wel de Amerikaanse opties je refuelling opties aanklikken.

VinMor
01-01-13, 20:31
Maar zijn geen kosten aan verbonden toch om Gold Member te worden?? Heb me even snel ingelezen, maar geen bedragen zien staan!

Hans uit Koekelare
01-01-13, 20:37
Nee, dat is GRATIS

VinMor
01-01-13, 20:40
Bedankt Hans!!!
Done... :) Nu staat er inderdaad ook bij dat er een bedrag van +/- 60euro betaald moet worden bij de balie, ik gok dus dat dit de Fuel optie is?!

Hans uit Koekelare
01-01-13, 21:10
Proficiat, ik ga volgende zomer ook om een huurwagen bij Hertz. ����

VinMor
02-01-13, 10:15
Toch nog even een vraagje, haha ben lastig, maar krijg net antwoord van Hertz Nederland dat je inderdaad 2 keuzes heb.
Of je geeft aan dat je de benzine af wil kopen en je levert hem leeg in OF je heb de mogelijkheid om hem zelf vol te tanken voor je hem inleverd.

Mijn vraag: Is het niet goedkoper om het zelf te doen, want Hertz USA zal wel weer een mega tarief rekenen??????

PENPE
02-01-13, 12:06
Mijn vraag: Is het niet goedkoper om het zelf te doen, want Hertz USA zal wel weer een mega tarief rekenen?????? Bij de PrePaid Fuel-option wordt de gewone pomp-prijs gehanteerd. Voor een Standard-SUV komt dat uit mn blote hoofd ongeveer op $65

VinMor
02-01-13, 12:22
Dus de geschatte 65€ die de Nederlandse site van Hertz aangeeft zal wat aan de hoge kant zijn? :)

PENPE
02-01-13, 12:47
Wordt inderdaad op de NL-site een beetje hoog ingeschat, bijgaand ter illustratie nog een kopie van mn 'return-receipt'.
( de $25 korting kreeg ik omdat ik 2x mn auto moest omruilen ivm storing :-) en snap overigens niet hoe ze aan die lage mileage driven kwamen )

http://img132.imageshack.us/img132/210/hertzbon.jpg

koenkamphuys
02-01-13, 21:26
Ik kan iedereen fuel optie afraden. Je koopt een volle tank benzine tegen een redelijk courante prijs bij ze - maar je levert je auto toch nooit tot de laatste druppel leeggereden af? Zelf even voltanken voor je aankomt is veel handiger dan zodanig plannen dat je hem zo leeg mogelijk inlevert. Vind ik tenminste.

PENPE
02-01-13, 21:59
maar je levert je auto toch nooit tot de laatste druppel leeggereden af? Zelf even voltanken voor je aankomt is veel handiger dan zodanig plannen dat je hem zo leeg mogelijk inlevert. Vind ik tenminste. Ik zorg er altijd voor dat ik op onze vertrekdag nog 1/4 tank heb voor de rit naar MCO, echter als we naar TPA moeten dan hou ik altijd 1/2 tank aan. Dit is ruim voldoende, echter de 1e keer dat ik dit deed had ik minder dan 1/4 en begon bij de laatste tolpoort voor MCO het benzinelampje te branden en ging ook dat "pingeltje" de rest van de rit constant af, ......dit voorval ligt nog steeds gevoelig bij mn wederhelft :confused:

Schil
03-01-13, 13:05
@ PenPe

ik zie op die return-receipt niets staan over Tolkosten , je hebt toch tegenwoordig in elke auto zo'n soort sunpass waardoor het automatisch
wordt afgeschreven ?

Hoe werkt dat dan met die tolkosten ?

jbdutch
03-01-13, 13:34
Die worden later in rekening gebracht.Ik heb nog wel eens een maand later tolkosten betaald van mijn creditkaart.

Hans uit Koekelare
03-01-13, 17:12
Volgens dat ik hoor gebruikt Hertz normale tarieven die in de regio gelden.

PENPE
03-01-13, 17:23
Ik heb nog wel eens een maand later tolkosten betaald van mijn creditkaart. Ik heb de auto op 12 oktober j.l. ingeleverd, tot op heden nog geen afrekening van tolkosten mogen ontvangen :p

jbdutch
03-01-13, 21:17
Dat is wel heel erg lang geleden!

Hans uit Koekelare
03-01-13, 21:36
Pieter,

mischien heb je geen tolwegen gebruikt:)

koenkamphuys
04-01-13, 07:04
Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat de prijzen bij benzinestations in de buurt van een vliegveld altijd een stuk hoger liggen dan "reguliere" benzinestations. Dat zou je dan wel in je overweging mee kunnen nemen.
Klopt, geldt in elk geval voor de meest dichtbijzijnde van de noordingang van orlando airport, ik ga dus een paar benzinestations eerder tanken. In mijn geval ga ik bij de kruising tussen de I4 en de 427 eerst even op de 192 tanken. Goed vol doen, niks aan de hand voor die laatste paar mijl.

Schil
04-01-13, 13:02
Hoeveel is de borg eigenlijk altijd ?

Eljo
13-01-13, 17:57
Hallo ik heb een auto bij Hertz gereserveerd. Nu wilde ik alvast online inchecken om te kijken of ik een bepaald auto model kan vastleggen. Als ik dit doe krijg ik de melding:

U hebt momenteel Gold, Platinum of President's Club status. U reservering is automatisch aangemeld.

Betekent dit dat als ik op MCO aankom gelijk door kan lopen naar de garage om mijn auto op te halen en moet mijn naam dan op het bord aangegeven staan?

Ik had ook nog een andere vraag over een auto ophalen op MCO. Als je aankomt ga je dan eerst door de paspoort controle, daarna koffers ophalen en door de douane, en daarna na de MAIN terminal om de auto op te halen? Nu las ik dat er tussen de terminal waar je aankomt en de MAIN terminal met een trein vervoert wordt, klopt dit?
Ergens op de site had ik gelezen dat als je je koffers hebt gelijk naar de autoverhuur kan, maar hoe zit het met de douane?

rolandino
13-01-13, 20:12
Vanaf de koffers kun je direct naar de auto verhuurders (verdieping lager). Of je door de douane moet hangt af of je al door de controle bent geweest op een ander vliegveld in de VS (of bijvoorbeeld bij Aer Lingus in Ierland), of niet. Bij het 1e kun je direct door lopen naar de koffers, anders eerst nog door de controle.

Eljo
13-01-13, 20:40
Wij vliegen vanuit AMS met een overstap op Gatwick dus eerst langs de douane. Maar moeten we eerst nog naar de main terminal?

Ta2 Gerrit
13-01-13, 20:45
Beetje off-topic, maar op MCO kom je dan eerst langs Immigration, dan pik je de koffers op en ga je door Customs. De koffers kunnen direct terug op de band, en zelf reis je met de peoplemover/trein naar de Main Terminal waar je de koffers van de band kunt halen.
En daarna is het een verdieping lager naar de autoverhuur.

Of je direct naar de garage kunt kan ik je niet zeggen, wij huren nooit bij Hertz.

Eljo
13-01-13, 21:15
Dank voor de duidelijke uitleg

PENPE
13-01-13, 21:20
Betekent dit dat als ik op MCO aankom gelijk door kan lopen naar de garage om mijn auto op te halen en moet mijn naam dan op het bord aangegeven staan?

Jep, je kunt op MCO na het ophalen van de koffers meteen doorlopen naar je auto, als je de Hertz garage inloopt zie je je naam op een 'scorebord' en daar staat aangegeven in welk vak je auto staat. Ook boven je auto hangt een bord net daarop je naam. Als het goed is krijg je ook een e-mail met daarop die gegevens, dus kun je zodra je geland bent al zien waar je auto staat en welk merk het is :rolleyes:

Eljo
13-01-13, 21:46
Jep, je kunt op MCO na het ophalen van de koffers meteen doorlopen naar je auto, als je de Hertz garage inloopt zie je je naam op een 'scorebord' en daar staat aangegeven in welk vak je auto staat. Ook boven je auto hangt een bord net daarop je naam. Als het goed is krijg je ook een e-mail met daarop die gegevens, dus kun je zodra je geland bent al zien waar je auto staat en welk merk het is :rolleyes:

Nice! En bedankt voor je reactie. :up:

koenkamphuys
14-01-13, 17:50
... en als je naam nou niet op het scorebord staat, wat mij meermalen is overkomen als goldmember, dan ter plekke het kantoortje bij de garage in, met je reservering en je goldcard helpen ze je direct. Het kan bijvoorbeeld mis gaan als je flink vertraagd bent, als de reserveringstijd uit die gammele website weer eens niet is doorgekomen, of als ze je bij de garage aan de A-terminal verwachten terwijl je aan de B-kant eruit gaat. Daarom is het ook van belang dat je je vlucht opgeeft.

Eljo
15-01-13, 23:14
koenkamphuys;
Bedankt voor je antwoord. Aangezien jij vaker via Hertz hebt gehuurd kan jij aangeven wat ik moet overleggen als bewijs van reservering. Is dit een print van de email met de bevestiging van mijn reservering? Deze email is wel in het Nederlands, zal dit geen probleem geven?

koenkamphuys
16-01-13, 07:13
Die print is heel handig want daar staat je reserveringsnummer op, maar niet noodzakelijk. Maar ik begrijp dat je nog nooit bij Hertz hebt gehuurd; hoe word je dan ineens goldmember?

Ebelix
16-01-13, 07:17
Via hun website kon je gelijk Goldmember worden. Ook zijn/waren er nog mogelijkheden via de ANWB of bijvoorbeeld Luchtvaartnieuws.nl. Het kost je niets.

Innoveda
19-01-13, 23:27
Ik ben nieuw hier op het forum en heb inmiddels al vele avonden met veel plezier en interesse zitten lezen. Nu vond ik het wel tijd worden om te vragen wat jullie van mijn plannen vinden. (Ik zal me trouwens ook zo even voorstellen in het voorstel topic.)

Zojuist heb ik een auto gehuurd bij Hertz.
Eerst aangemeld als Gold member zoals vermeld hier op het forum (gratis via ANWB) en toen een auto geboekt:

Full Size 4 Dr., FCAR
Chevrolet Malibu of gelijksoortig
3 weken
voor 509,57 euro (20% korting via ANWB)

Komt nog ca 70 euro bij voor 2 kinderzitjes (heb geen zin om ze zelf mee te nemen). Ik snap alleen niet waarom deze voor de helft waren (normaal 140 euro samen), maar ik vind het prima.

Hopelijk heb ik het zo goed gedaan. Is dit een beetje een acceptabele prijs?

Hans uit Koekelare
19-01-13, 23:34
Dacht het wel! :up:

Njit
19-01-13, 23:40
Prima hoor. Sowieso wil je niet horen dat je teveel betaalt hebt als je als geboekt hebt lijkt me ;)

Innoveda
20-01-13, 00:09
@ Njit: Bedankt voor de reactie. Ik kan de boeking binnen 7 dagen nog kostenloos annuleren, dus als het echt teveel zou zijn geweest en er was een betere optie dan zou ik dat natuurlijk doen. Maar nu toch maar niet.

Begin wel echt zin te krijgen in ons Florida avontuur. Ik zal alles eens op een rijtje gaan zetten en me verder gaan verdiepen in route en hotels. Tickets en auto zijn nu in ieder geval geregeld:D

Njit
20-01-13, 10:24
@ Njit: Bedankt voor de reactie. Ik kan de boeking binnen 7 dagen nog kostenloos annuleren, dus als het echt teveel zou zijn geweest en er was een betere optie dan zou ik dat natuurlijk doen. Maar nu toch maar niet.

Voor je gemoedsrust heb ik even gekeken wat je kwijt zou zijn bij Almo.co.uk/brits . Daar zou je 584 euro kwijt zijn. Ze rekenen daar wel 2 stoeltjes. Als je daar maar 1 stoel zou afrekenen dan zou je 532 euro kwijt zijn. Dus het is gewoon een erg goede prijs :)

Overigens zijn er genoeg Forumleden die bij de eerste de beste Walmart een booster seat halen en deze daarna achterlaten. Ben je waarschijnlijk goedkoper uit en je hebt een nieuw fris zitje: http://www.walmart.com/search/search-ng.do?search_query=booster+seat

Innoveda
20-01-13, 10:40
Een booster kopen bij Walmart heb ik wel overwogen, maar ik verwacht dat mijn oudste dochter nog wel in een kinderzitje past. Ik ga er ook vanuit dat ze in de auto veel zullen slapen en dan is zo'n zitje toch iets comfortabeler. Ben blij dat ik een goede prijs voor de auto heb! Thanx

Ebelix
20-01-13, 13:35
Neem geen stoeltje van een verhuurder. Wij hebben het 2 keer gedaan en 2 keer was het geen comfortabel stoeltje. We hebben alsnog een stoeltje bij de Walmart/ Target gehaald. De laastste hebben we zelfs mee naar huis genomen wordt nu gebruikt in de auto van mijn vrouw.

Innoveda
20-01-13, 14:42
We gaan het daar wel zien. Voor 30 euro per stoeltje vind ik het nog wel de moeite om het risico te lopen. We kunnen er daar altijd nog een halen.

Even een paar andere vragen m.b.t. onze huurauto bij Hertz.

1) Moet ik daar ter plekke nog een aanvullende verzekering betalen? Ik dacht zelf van niet.Inclusief:
Exclusief:
Persoonlijke Verzekering (PI)

2) Voor een extra bestuurder wordt een toeslag berekend. Kan dat ook gratis? Wij zijn getrouwd, ANWB lid, Gold member?

3) Klopt het dat de tol automatisch berekend/geïnd wordt en dat we hier dus niets meer voor hoeven regelen? Of is het goedkoper om gewoon cash te betalen?

Ik weet dit soort dingen graag voordat we daar zijn, aangezien ik denk dat ik na 10 uur met 2 kleine kids in een vliegtuig te hebben gezeten niet meer helder kan nadenken.

PENPE
20-01-13, 15:21
Ik weet dit soort dingen graag voordat we daar zijn, aangezien ik denk dat ik na 10 uur met 2 kleine kids in een vliegtuig te hebben gezeten niet meer helder kan nadenken. Ik weet zeker als je even dit hele topic doorleest, dat je al de antwoorden op je vragen zult vinden ;)

mblokland
21-01-13, 17:06
1) Moet ik daar ter plekke nog een aanvullende verzekering betalen?
2) Voor een extra bestuurder wordt een toeslag berekend. Kan dat ook gratis? Wij zijn getrouwd, ANWB lid, Gold member?
3) Klopt het dat de tol automatisch berekend/geïnd wordt en dat we hier dus niets meer voor hoeven regelen? Of is het goedkoper om gewoon cash te betalen?
1. Nee, ervan uit gaande dat je een reisverzekering afsluit.
2. Als Hertz gold member is dit gratis (wel even laten registreren bij ophalen auto)
3. Ja dit gaat automatisch en wordt later automatisch van je creditcard afgeschreven.

Innoveda
21-01-13, 23:50
@mblokland thanx voor de antwoorden zo duidelijk op een rijtje. Ik had het eea eerder inderdaad ook al gelezen, maar kon het in al die pagina's niet zo makkelijk terug vinden.

Met de zoekfunctie kwam ik ook niet meteen op de juiste pagina, dus misschien doe ik wel iets niet helemaal goed. Zeker in topics met wel 60+ pagina's is het erg zoeken.
Maar ik moet zeggen het is wel erg leuk om al die ervaringen te lezen!

De auto is dus helemaal geregeld! Nu de route nog.

mobilehome owner dunedin
22-01-13, 00:08
Ik denk ook dat je een goede prijs hebt, ik heb recent geboekt bij alamo brits, 17 dagen voor 450 euro midsize suv. Waar wij vaker boeken is rentalcars.com. Is nog altijd goed gegaan en vaak voor een heel goede prijs. Je weet alleen niet bij welke maatschappij je terecht komt. Maar mijn inziens zit er uiteindelijk niet veel verschil tussen de verschillende verhuurbedrijven die gevestigd zijn op de airports. Wij huren wel altijd vanuit Tampa airport.

VinMor
25-01-13, 08:46
Ik wil een auto huren via hertz(ben Gold Member), maar is de auto NIET beschikbaar.
Wil ik huren ZONDER mijn Gold Member login, dan is die zelfde auto WEL beschikbaar.

Snappen jullie het?? :)

Normaal zou je toch denken dat je eerder een auto krijgt als je Gold Member ben bij Hertz, dan wanneer je dit niet bent?

Ebelix
25-01-13, 08:48
Bellen en vragen om opheldering.

VinMor
25-01-13, 08:51
Haha, en als ik via de Amerikaanse site boek, dan kan het wel weer! :)

Vaag, maar dus opgelost!

Hans uit Koekelare
25-01-13, 10:08
Mischien eens cookies wissen op je computer.

laredo
25-01-13, 22:40
Als ik bij Hertz een auto huur in Orlando en inlever in Fort Lauderdale krijg ik een erg scherpe prijs te zien. Iemand ervaring met een one-way binnen Florida bij Hertz?

Van hun site haal ik deze info:"One-way rentals are those consisting of picking up in one city and returning the vehicle to another city or location. Availability is based on the location's restrictions and the vehicle type being taken one-way. Fees for one-way will be assessed at time of booking. Cars may not be driven into or dropped in Mexico. Exceptions are regulated by specific renting location. See Rental Restrictions in Location Index for exceptions."

Als ik dat begrijp staat er dat one-way kosten al zichtbaar worden gemaakt bij het boeken, mee eens?

Ebelix
25-01-13, 23:36
Binnen Florida worden door Hertz geen one way kosten berekend.

laredo
26-01-13, 11:06
@Ebelix heb je een linkje waar dat staat? Ik kan het nergens vinden.

@Mblokland die tweede bestuurder gratis bij Hertz als je goldmember bent zie ook niet staan op de Hertz site http://www.hertz.nl/rentacar/emember/join/overview.do?learnMore=gold
Kun jij ook een linkje plaatsen? Wil graag bewijs bij me hebben om problemen aan de balie te voorkomen!

Thanks weer!

jbdutch
26-01-13, 13:20
Ik ben ook goldmember maar heb elke keer problemen met die gratis tweede bestuurder.
In de voorwaarden staat duidelijk ook "domestic partner" maar dat maakte niets uit toen ik afgelopen November een auto in New york ging huren.Ik moest gewoon betalen voor mijn vriendin met wie ik al jaren samenwoon.
Eenmaal thuis heb ik nog een mailtje gestuurd, nooit antwoord gekregen.

Tinkerbell
27-01-13, 10:42
Geen enkel probleem gehad. Mijn zus en zwager komen meestal een week later en dan gaan we naar de eerste beste Hertz verhuur.
Mijn zwager wordt zonder enig probleem als tweede bestuurder geaccepteerd.

laredo
27-01-13, 10:54
Het punt blijft natuurlijk als het nergens zwart op wit staat ben je overgeleverd aan de willekeur van de medewerker.....Mocht iemand ergens een linkje hebben....

VinMor
27-01-13, 11:42
Gisteren mijn Midsize SUV gehuurd via site van Hertz, met de -33% kortingsactie.
2 weken voor 335€.

Ben ik dus tevreden mee :)

(was 10€ goedkoper op die brits site van alamo, maar hier spaar ik in iedergeval punten mee, en altijd tevreden klant van Hertz geweest :))

mblokland
27-01-13, 22:50
@Ebelix heb je een linkje waar dat staat? Ik kan het nergens vinden.

@Mblokland die tweede bestuurder gratis bij Hertz als je goldmember bent zie ook niet staan op de Hertz site http://www.hertz.nl/rentacar/emember/join/overview.do?learnMore=gold
Kun jij ook een linkje plaatsen? Wil graag bewijs bij me hebben om problemen aan de balie te voorkomen!

Thanks weer!

http://goldplus.hertz.com/benefits/benefits-of-gold (http://goldplus.hertz.com/benefits/benefits-of-gold)

middelste kolom geeft aan dat het alleen geldt voor inwoners van de US en Canada, baseerde me ook op berichten dat het gratis is....

laredo
28-01-13, 08:46
Dus we kunnen concluderen dat een extra bestuurder niet gratis is bij Hertz, ook niet als je gold member bent!

De paar medeforummers die dit wel gratis hebben gekregen kunnen dus spreken van geluk!

http://dl.dropbox.com/u/27254160/hertz.jpg

Tinkerbell
28-01-13, 10:15
Oke ik zal wel gek zijn maar ik kan niet uit de sales komen. Speciale aanbiedingen zijn toch goedkoper of niet?
We wilden een Chrysler huren. Gekeken bij de sales en bij de gewone boekingen en met een normale boeking ben ik 150 Euro goedkoper uit. (wel met de ANWB korting)
Ik durf het niet goed te zeggen maar vergelijk even alle prijzen.

@ Laredo.
We zien wel.
In mei zal ik proberen mezelf als tweede bestuurder toe te voegen.

PENPE
28-01-13, 10:25
Dus we kunnen concluderen dat een extra bestuurder niet gratis is bij Hertz, ook niet als je gold memeber bent!

De paar medeforummers die dit wel gratis hebben gekregen kunnen dus spreken van geluk!

Ik ben GoldMember en op mn reservering voor september a.s. staat het dan ook aangegeven, het vreemde is dat het op mn reservering van vorig jaar dus niet staat, blijkbaar is er e.e.a. veranderd in de tussentijd van mn 2 boekingen :

http://img405.imageshack.us/img405/9966/hertzforum.png

cloggie68
28-01-13, 10:33
Wij zijn een van de (Gold) huurders van afgelopen zomer en hebben nog specifiek gevraagd of de partner mocht rijden zonder extra te betalen. Dat was gewoon inbegrepen. We hebben gehuurd op Tampa airport en dit te horen gekregen bij de slagboom waar we uitreden (omdat onze auto natuurlijk al klaar stond op het van te voren aangekondigde vak). Nu hebben we weer gehuurd bij Hertz (UK). Inderdaad staat nergens dat voor NL/UK huurders de tweede bestuurder gratis is... dan komt er toch nog wel een aardig bedrag bij!

Wat doe je met deze informatie Pieter... ga je mailen met de vraag waarom dat nu zo is? Bij mij staat het er nu ook inderdaad. Ik baal er wel van want als dat betekent dat er 13x13$ bijkomt is dat toch niet zo'n leuke aanbieding meer. Annuleren kan bij Hertz ook niet kosteloos volgens mij.

Njit
28-01-13, 10:57
Heb je de originele bevestiging nog? Want zij kunnen niet eenzijdig de voorwaarden veranderen.

cloggie68
28-01-13, 12:03
Ik heb die originele bevestiging nog wel uitgeprint liggen. Maar daar staat dus helemaal niet op dat de additional driver 'free' is. Er wordt niets over genoemd. Bij de latere bevestiging (en nu als je de reservering via internet opvraagt) staat ineens wel expliciet vermeld onder het kopje 'not included in this rate' .

Hans uit Koekelare
28-01-13, 12:27
Bij staat er het wel op dat het exclusief additional drivers is.
Dus ik zal me wel weer opofferen om te rijden zeker. :)

Kvanderdonk
28-01-13, 15:10
Wij hebben ons ook als Goldmember aangemeld en gebruik gemaakt van de aanbieding in november. Op mijn vraag aan Hertz over de 2e bestuurder kreeg ik dit antwoord:

>>>> Het klopt inderdaad dat uw echtgenote in de US automatisch reeds een extra bestuurder is zonder kosten als uw reservering
gemaakt werd met uw goldkaart . <<<<

Het gaat dus wel om echtgenoot/echtgenote.

Hans uit Koekelare
28-01-13, 15:37
Als Goldmember ook aangemeld en ikzelf heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding van november van -30% en er staat wel duidelijk op dat er een toeslag is voor de tweede bestuurder.
Dat staat duidelijk mijn reserveringsformulier.

mblokland
28-01-13, 15:39
Wat doe je met deze informatie Pieter... ga je mailen met de vraag waarom dat nu zo is? Bij mij staat het er nu ook inderdaad. Ik baal er wel van want als dat betekent dat er 13x13$ bijkomt is dat toch niet zo'n leuke aanbieding meer. Annuleren kan bij Hertz ook niet kosteloos volgens mij.

Annuleren kost 30 pond.
2. A full refund of the prepaid reservation will be made :
a. If the cancellation is made within 7 days of the original booking time;
b. Less an administrative fee of £UK30 if the cancellation is made after 7 days of the original booking time

Additional Authorized Operators Fees

USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.

Moet nog even checken of voor een ANWB lid het volgende geldt:

AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number.

cloggie68
28-01-13, 15:48
Ja, ik zag het inderdaad, of 45 euro voor een Nederlandse boeking (wij hebben een Engelse). Twijfel enorm omdat we vorig jaar in Tampa de bevestiging kregen (mondeling) dat de partner gratis is (maar stond niet op de overeenkomst, was niet nodig). We hebben geen brokken gemaakt maar vind het toch vreemd dat je bij alle andere maatschappijen de extra bestuurders moet laten registreren en bij Hertz mag je zo wegrijden!

mblokland
28-01-13, 15:50
Additional Authorized Operators Fees
USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.

Moet nog even checken of voor een ANWB lid het volgende geldt:
"AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number."

Heb dit antwoord gevonden in een ander forum (http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=10&t=41135)
De code 329 geeft bij Hertz geen ANWB aan, maar adesso. CDP code 504224 geeft wel ANWB aan. (beiden dezelfde prijs)

cloggie68
28-01-13, 16:12
Maximaal $91 of 45 euro annuleringskosten.... Met de prijs die ik nu heb betaald gok ik het er dan maar op... bij USA reisen ben ik nu al >100 euro meer kwijt als ik omboek (+ de 45 euro annuleringskosten).

Hans uit Koekelare
28-01-13, 19:38
Ik heb Hertz USA gecontacteerd en dit is wat ze geantwoord hebben :

Hertz Corporation
@Hertz

Hi Hans, Hertz Gold Members do not have to pay for additional Driver Fee for their spouse if renting in the US.
^SM
28jan. 13 7:14PM

Dit heb ik via Twitter service van Hertz.com bekomen, ik vond het de moeite om dit eens mede te delen.
Dit heb ik zwart op wit.

Sunshine State
29-01-13, 08:38
Goed gedaan Hans !!:cool::up:

cloggie68
29-01-13, 10:24
Hans ook namens mij bedankt... ik heb er maar even een print screen van gemaakt, die zal ik bij mij papieren stoppen, je weet maar nooit :)

Njit
29-01-13, 15:12
En gelden die regels ook voor Niet-Amerikanen? Want daar ging de hele discussie over.

laredo
29-01-13, 18:56
En gelden die regels ook voor Niet-Amerikanen? Want daar ging de hele discussie over.

Nee dus aldus Hertz op twitter na een specifieke vraag over het boeken in NL of Belgie, de gratis bestuurder is alleen aanwezig voor gold members als er bij Hertz in de USA wordt geboekt:

The additional driver must be the spouse to be free in US otherwise their is a fee. There is a fee on international rentals. ^AM

en daarna:

The additional driver fee is $13.00 per day in Florida. ^AM

Hans uit Koekelare
29-01-13, 22:22
Ik heb mijn boekingsnummer moeten doorgeven aan Hertz en ze zeiden expliciet wanneer je huurt in de VS de echtgenote of echtgenoot niet moet bij betalen voor 2e chauffeur.

laredo
30-01-13, 11:52
Tsja, ik ga geen welles/nietes spelletje aan Hans en wil jou heel graag geloven maar neem zelf het risico in ieder geval niet....De gratis bestuurder geldt volgens Hertz bij boekingen via de Amerikaanse site van Hertz voor reizen die beginnen in de VS. Bij boeking in Europa voor een reis in de VS geldt het niet.

VinMor
30-01-13, 12:25
Je hoeft ook geen discussie aan te gaan, maar denk dat je wel jezelf kan indekken als je contact zoekt met de Amerikaanse kant van Hertz en je verhaal doet.
Dan heb je het zwart op wit staan, en als ze nee zeggen dan weet je dat ook teminste :)

mickmak
30-01-13, 18:04
Toen we boekte (bij de vorige actie) heb ik hierover al 2 keer gebeld met Hertz en kreeg ik steeds te horen dat ik als echtgenote niet hoefde te betalen als extra bestuurder (mits goldmember)
Nu weer 2x gebeld. De 2e keer kreeg ik het eindelijk zwart op wit in een e-mail. Ze heeft het hele stukje gemaild.
Je mag niet de auto ophalen maar verder kan je gewoon rijden. je hoeft ook niet langs de balie hiervoor om te tekenen
Additional Authorized Operators or Authorized Operator - Gold Service - U.S.Authorized Operator:
The spouse, domestic partner, employee of same company on company business regardless of CD on the reservation are Authorized Operators with a Gold member at both Gold and non-Gold locations. These authorized operators do not need to be present with the renter, sign any forms or pay any additional fees.
(Note: Spouse or Domestic Partner of ALL #1 Club members are now considered to be AO's, see also Number One Club Added Benefits - U.S. (http://10.14.4.109/pchelp/megahrtz/MHZ01753.htm))
The Authorized Driver cannot pick up the car for the Gold renter.
A spouse, employee, etc is not authorized to rent on the Gold Member's number. The Gold file information is assigned to an individual (driver's license, birth date, etc).
The minimum age for an Authorized Driver is 20.
All other Authorized Driver policies apply.
If the additional operator does not meet the requirements for an authorized driver they must meet the qualifications of an Additional Authorized Operator (AAO).Ik ben nu wel overtuigd.

Jackie

Hans uit Koekelare
30-01-13, 18:09
@mickmak
Ik was eergisteren al overtuigd toen ze zelfs alles opgezocht met m'n goldmember nummer, daarmee weten ze ook welke nationaliteit ik heb enz...

mickmak
30-01-13, 18:54
Ik was een paar maanden geleden toen ik belde ook overtuigd maar als er dan weer de discussie komt en ik kan het nergens terugvinden op de site voel ik me toch weer onrustig.
Ze kunnen het wel aan de telefoon zeggen maar als er straks wat gebeurd en ze zeggen je bent niet verzekerd als bestuurder dan heb ik daar niks aan.
Ik had nu als laatste ook voor het eerst iemand aan de telefoon die het gelijk zeker wist te vertellen en het ook wilde mailen. De andere gingen het steeds opzoeken en lezen en het kwam er niet heel overtuigend uit.

Jackie

Hans uit Koekelare
30-01-13, 19:34
Jackie,
Ik heb het ook zwart op wit via hun twitter service hebben ze me gemaild en als er discussie is toon ik hun wat hun eigen klantenservice me twittert.
Hans.

VinMor
02-02-13, 09:42
Ik heb me auto gehuurd bij Hertz, maar heb nog 1 vraag wat jullie misschien antwoord op kunnen geven?
Er staat bij dat ik naar de"Golden counter" moet gaan in Sanford.
Is die makkelijk te vinden? Is dit een andere rij dan de normale rij?

Bedankt

jbdutch
02-02-13, 11:46
Op het vliegveld van Sanford is maar 1 balie van hertz.Het is een kleine vestiging en de autos staan in een gemeenschappelijke parkeergarage aan de overkant.
Ik was erg blij dat ik bij hertz moest zijn want de balie naast hertz was van budget/avis en daar stond een hele lange rij.
Bij hertz stond maar 1 klant!

VinMor
04-04-13, 09:49
Nog bedankt voor je reactie jbdutch.

ik had al zo'n vermoeden dat het inderdaad een kleine vestiging was, aangezien ik net weer keek bij Hert en er eigenlijk geen auto meer te huur was voor mijn periode(behalve een Ford Ka).
Dus ik ben erg blij dat ik geboekt heb met de -33.3% actie van Hertz(13 dagen Ford Explorer voor 335€)

Het aftellen is begonnen :)

Eljo
27-04-13, 21:35
Heerlijk als je Goldmember bij Hertz bent, wat overigens gratis is. Gelijk doorlopen naar de garage en je auto staat klaar!

VinMor
28-04-13, 20:46
Hoe weet je waar je auto staat als je goldmember ben? Ik land op Sanford....

PENPE
28-04-13, 23:26
Hoe weet je waar je auto staat als je goldmember ben? Ik land op Sanford.... Als het goed is heb je in je account bij Hertz ook je e-mailadres en vluchtnummer ingegeven. Als je na de landing meteen je e-mail checkt zul je een bericht hebben met daarin de gegevens van je auto ( o.a. merk, type en kenteken ) alsmede in welk parkeervak hij staat :

http://img15.imageshack.us/img15/1585/schermafbeelding2013042m.png

Ik heb begrepen dat ze daar ook een Gold-servicebalie hebben en daar staat altijd een 'scorebord' met daarop alle gegevens

Eljo
29-04-13, 04:22
Klopt helemaal!

VinMor
29-04-13, 10:32
Wat houd die GOLD CHOICE in? Rij iets anders als je midsize of grotee hebt besteld?

Tegen meerprijs is dit dat en mag je gewoon iets anders uitzoeken???

PENPE
29-04-13, 22:01
Als Hertz Gold Member ( hoe je dat gratis kunt worden kun je vinden in dit topic ) mag je, als je een Midsize-SUV of groter hebt geboekt, gewoon een andere auto uitzoeken ( wel uit dezelfde klasse ) als bv het merk, de kleur, of de uitvoering je niet aanstaat. Ik wilde dus geen Toyota Highlander en mocht deze ruilen tegen de auto die ik wilde. Overigens werd er in de mail die ik kreeg ook al een alternatief ( Chevrolet Traverse ) aangeboden.

Voor de rest is het een kwestie van " show your papers, be polite " ;-

mwest
16-05-13, 18:57
Net als verleden jaar had ik nu via AV een auto gehuurd bij Hertz, was verleden jaar goed bevallen. Deze keer zou mijn man alvast naar de balie gaan en dan zou ik ondertussen op de koffers wachten, Daarna ben ik ook met de koffers naar de balie gelopen want mijn man zou vast al klaar zijn...Niet dus...De meneer van hertz begon al die direct tegen mijn zoontje woww are you 11? what are you a big boy wij dachten toen dat deze meneer het aardig bedoelde, vervolgens er achteraan wow What a big suitcases, dat ging allemaal nooit passen in de auto volgens hem(ik had toch echt speciaal gekeken naar het aantal personen en het aantal koffers toen ik de keuze voor de auto maakte) dus ik vroeg aan me man wat is er aan de hand? welke auto hebben we? ja we schijnen een te kleine auto gehuurd te hebben volgens deze man en we moeten 300 dollar bijbetalen willen we wel alle bagage mee kunnen krijgen, maar ik denk ik wacht maar even wat jij er van vind...NOU GEEN GOED IDEE DUS!! dus ik zei vriendelijk dat het vast om een misverstand ging en dat anders deze big boy van 11 wel OP de koffers ging zitten op de achterbank :p De meneer van Hertz vond dit niet kunnen en ik had gewoon een fout gemaakt maar hij wilde ons wel te gemoed komen en ging op een rekenmachine staan rekenen en nou vooruit voor 150 dollar mocht het ook. wat was ik blij dat ik deze verhalen hier ook al had gelezen,...anders had ik het vast gedaan. We hebben gezegd dat we het eerst even gingen proberen, Nou tot zo dan maar terug zei hij nog ;-) eenmaal in de garage zagen we de auto...koffers paste er makkelijk!!! in hadden zelfs nog ruimte over...maar goed meneer van Hertz..goed geprobeerd ;-)

SpaceAce
16-05-13, 19:20
En, ben je niet even teruggelopen: 'hey menneke, het past hoor :up: doeeeei' ?

:)

mwest
16-05-13, 19:37
Nou ik wou wel :o maar me man had zoiets van laat maar waaien..en de walmart trok bij aankomst toch gelijk al teveel ;-)

HarIre
23-05-13, 15:51
Topservice gehad bij Hertz afgelopen april in Washington. Bij het terugbrengen op het vliegveld hoeften we niet te wachten op de shuttle bus naar de terminal. Zodra ze zagen dat er een klein kind (3 jaar) aan boord was werd er aangegeven dat we met de gehuurde auto door een chauffeur weggebracht zouden worden. Dus meteen na het uitchecken van de auto met diezelfde auto weggebracht, geen gewacht op de bus, geen gesleep met de koffers, helemaal TOP!

Emily
02-07-13, 22:53
Wij hebben als gold member een auto gehuurd bij Hertz met "the first tank of gas is included in the rate". Moeten we nu wel of niet de auto weer volgetankt terugbrengen omdat bij onze eerste huurperiode wij een rekening meekregen van 60 dollar voor fuel & svc? Morgen gaan we onze auto weer inleveren in Miami dus ben benieuwd wat we moeten doen. Alvast bedankt voor jullie reactie.

Ta2 Gerrit
03-07-13, 09:00
Als je volle tank included is dan moet je hem terugbrengen met nog 3 druppels brandstof in de tank ;)
Dat is ook altijd ons streven, al huren wij meestal bij Alamo, maar dat zal bij Hertz niet veel anders zijn.

peterwoudje
03-07-13, 15:16
Bij Hertz moet je de tank vol afleveren anders gaan ze zelf tanken en dat is aanzienlijk duurder, hebben dat zelf in april meegemaakt, bij Alamo mag je de tank bijna leeg inleveren.

Teleton
03-07-13, 16:09
Bij Hertz moet je de tank vol afleveren anders gaan ze zelf tanken en dat is aanzienlijk duurder, hebben dat zelf in april meegemaakt, Hmmmm..misverstandje ben ik bang. Lees de kleine lettertjes dat voorkomt een boel verwarring op het forum.

Hertz has three refueling options available to meet your needs:

You may purchase a tank of gas from Hertz at time of rental and return the vehicle with as little gas as you prefer. Please be aware that we are unable to issue a refund for unused fuel. However, this method eliminates the need for you to refuel the tank prior to returning.

You can let us refuel for you and only pay for the fuel required to replace the fuel you used, and for the service and convenience of refueling the tank.

Als Emily aangeeft dat de eerste tank benzine bij de huurprijs inbegrepen is, levert ze de auto zo leeg mogelijk in, precies zoals Gerrit ook al aangaf. Kennelijk heb je zelf voor de tweede optie gekozen, dat is in de regel de duurste optie.

Bij Alamo mag je de tank bijna leeg inleveren omdat zij twee opties bieden Gold of Fully inclusive. Gold: De eerste tank benzine is bij de huurprijs inbegrepen of Fully inclusive: je betaalt de eerste tank benzine vooraf.

Emily
05-07-13, 02:16
Na het inleveren van de 2e huurauto dit nogmaals nagevraagd bij de servicebalie van Hertz en zij gaven inderdaad aan dat dit niet correct was en mij werd gevraagd om dit via mail bij Hertz te melden. Dit heb ik gedaan en ik kreeg zojuist de bevestiging dat het teveel afgeschreven bedrag teruggestort is. :)

Eljo
02-02-14, 22:13
wij hebben vorig jaar vanwege een klacht drie coupons van ieder $25 gekregen van Hertz. in augustus gaan wij naar Florida en ben ik me aan het oriënteren welke auto we dit keer gaan huren. als ik via de site van Hertz een reservering maak en de code invoer geeft ie aan dat deze niet verwerkt kan worden. inmiddels ook Hertz gemaild. wat ik mij afvraag of het mogelijk zou zijn om deze coupons aan de balie in te wisselen voor een upgrade. bijvoorbeeld een auto reserveren via usareizen.de en een fullsize reserveren en deze dan ter plaatse laten upgraden. heeft er iemand hier ervaring mee?

lisa78
20-04-14, 11:08
wij willen bij Orlando Airport een Hertz auto huren, maar ik kom er niet echt goed uit met de verzekering. Ben je standaard verzekerd tegen ongelukken of schade? Want wat is een verlaagd eigen risico?
Elke tips zijn welkom !

Holandesa
13-09-14, 10:03
Hoi,

Ik heb sinds kort een Hert Gold account. Ik ga alsnog vergelijken met andere auto verhuurders, maar ik neig gewoon bij Hertz te boeken gezien het gemak (en hopelijk hoef ik na zo'n lange reis niet in een lange rij te wachten zoals de vorige keer!).
Wat ik me afvroeg is of er iemand is die ervaring heeft met Hertz & Gold member op het vliegveld van Miami? Hoe is dit bevallen?
gr.

Ebelix
13-09-14, 10:14
Dit systeem werkt erg goed bij Hertz. Je naam staat op een groot bord met daarachter het nummer waar de auto geparkeerd staat. Je gaat naar de auto en je rijdt naar de uitgang. Nadeel is dat je niet zelf je auto kan uitkiezen. Wil je een andere auto dan moet je naar kantoor toe om dat te regelen. Ben je tevreden met je auto dan ben je zo weg.

koenkamphuys
13-09-14, 19:23
Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan het gemak van goldmember zijn. Na zo'n lange vlucht nog in de rij gaan staan en dan soebatten over de extra's en upgrades die ze proberen te verkopen... nee hoor. Lekker doorlopen en wegrijden.

peterwoudje
13-09-14, 22:33
Bij Hertz gold zijn er totaal 3 bestuurders (wel opgeven) gratis meeverzekerd. Ook tol wordt automatisch afgeschreven van je visa card. En inderdaad niet in de rij staan.

tresperros
14-09-14, 10:37
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om bij Hertz een voorkeur voor een bepaalde auto aan te geven?
Of vergelijkbaar is nogal vaag. Via de reservering zal had ik geen mogelijkheid om er iets bij te zetten.

maryde
14-09-14, 11:14
Link werkt niet?

Holandesa
16-09-14, 07:59
Ik probeer ook een lijst te vinden van welke auto's horen bij welke categorie. Ik hoor veel mensen zeggen dat ze een andere auto had aangeboden gekregen van een lager categorie (vooral bij SUV's), maar hoe weet men dat geen 'similar' is?
weet iemand of zo'n lijst bestaat?

maryde
16-09-14, 08:47
Klopt het dat de bovenstaande link niet werkt? http://www.goedkoopsteautohuur.nl/ (http://www.goedkoopsteautohuur.nl/) :wink:

tresperros
17-09-14, 11:27
Klopt het dat de bovenstaande link niet werkt? http://www.goedkoopsteautohuur.nl/ (http://www.goedkoopsteautohuur.nl/) :wink:

Lijkt me wel ja. Dit staat er: Deze site is om administratieve redenen nog niet bereikbaar.

Maar wat heeft dit met dit topic te maken?

Anoukb
07-10-14, 19:31
Misschien kom ik nu als spuit 11 over, maar als ik Hertz Gold Plus Reward-lid ben dan is de 2e bestuurder gratis?:cool:

Njit
07-10-14, 19:43
Korte antwoord: Ja :)

Zie hier alle Plus-punten: https://www.hertz.nl/rentacar/member/enrollment
En wat betreft de tweede bestuurder: https://images.hertz.com/docs/Free%20Additional%20Driver%20ADD/FreeAdditionalDriverNL.pdf

* Houd er alstublieft rekening mee dat de 25% korting op kinderzitjes en de gratis toeslag tweede bestuurder niet automatisch op uw reservering zijn toegepast.

Maak uw ledenvoordeel bekend bij onze medewerkers bij de balie, via online reserveringen of via de telefoon om van dit ledenvoordeel gebruik te maken.

Houd er ook rekening mee dat er slechts één voordeel per boeking gebruikt kan worden, met uitzondering van kortingen die samenhangen met een CDP nummer.

PENPE
08-10-14, 04:43
Misschien kom ik nu als spuit 11 over, maar als ik Hertz Gold Plus Reward-lid ben dan is de 2e bestuurder gratis?:cool: Iets uitgebreider : Alleen als het je partner danwel een gezinslid ( ouder dan 25 jaar ) is.

Anoukb
08-10-14, 06:58
Iets uitgebreider : Alleen als het je partner danwel een gezinslid ( ouder dan 25 jaar ) is.

Oke, maar bedoelen ze dan partner als in getrouwde partner?! Of is het feit dat m'n vriend en ik samenwonen al voldoende!?

Ferry77
17-10-14, 21:17
Hoi allemaal.

iemamd ervaring met het afhalen van een huurauto bij hertz cape canaveral ?
er zijn er 2 in cape canaveral waarvan er naar mijn weten 1tje gesloten is.

PENPE
17-10-14, 23:32
Oke, maar bedoelen ze dan partner als in getrouwde partner?! Of is het feit dat m'n vriend en ik samenwonen al voldoende!? Hou het er maar op dat ze hiermee een geregistreerd partnerschap bedoelen :rolleyes:

Ferry77
17-10-14, 23:52
Beste allemaal.

heeft iemand wel eens een auto bij hertz Locatie cape canaveral gehuurd ?
zo ja is het een mooie locatie met veel keuze uit auto's ?

gr fer

Njit
18-10-14, 00:03
Geen ervaring met deze specifieke lokatie maar in het algemeen heb je alleen keuze op het vliegveld. Op een kleinere locatie krijg je meestal een auto toegewezen. Wat ik zelf altijd doe is even op Google Maps kijken en dan met name Street View en/of Satelliet. Zo te zien is het een kleine verhuurder bij een hotel:

http://ultraimg.com/images/2014-10-17_23-59-28.jpg

Ferry77
18-10-14, 00:05
Oké. Op de site van hertz geeft hij 2 locaties aan waarvan ik er maar 1 kon kiezen. Waarschijnlijk is de andere locatie dus niet meer open !!

Njit
18-10-14, 00:15
Staan er idd twee:

https://www.hertz.com/rentacar/location/verenigdestaten/florida/capecanaveral/MLBN10
https://www.hertz.com/rentacar/location/verenigdestaten/florida/capecanaveral/MLBN11

Alleen zijn de adressen identiek. Dus geen idee wat het verschil is..

wehave
18-10-14, 12:27
Cape Carnaval heeft alleen kleine locaties, er staan ook niet zoveel auto's.

Ferry77
18-10-14, 18:36
Maar dus wel 2 locatie 's
onze huurauto staat namelijk bij

1
Cape Canaveral Astronaut Blvd HLE
8963 Astronaut Blvd
Cape Canaveral, Florida, Verenigde Staten, 32920-3910
Telefoonnummer: 321-783-7771
Openingstijden: Mon-Fri 7:30am-5:30pm
Sat-Sun 8:00am-4:00pm
Locatie type: Corporate
Meer locatie details (https://www.hertz.nl/rentacar/location/verenigdestaten/florida/capecanaveral/MLBN10)

Ferry77
18-10-14, 18:36
Idd ik dus ook niet

Mushu
19-10-14, 17:14
Geen ervaring bij Hertz in Cape Canaveral maar wel bij Alamo. Alamo ligt iets verder van de cruise terminal af dan Hertz maar is ook een kleine locatie. Wij hadden 2 midsize suv's gehuurd en mochten de auto's inderdaad niet zelf uitzoeken. We kregen wel een upgrade voor 1 van de auto's. De shuttle busjes van Hertz en Alamo vertrekken vanaf de cruise terminal vanaf dezelfde locatie (vorig jaar iig). We waren toen niet de enige die op een shuttle stonden te wachten maar al met al viel het wel mee met de wachttijd.

Ferry77
19-10-14, 17:36
Geen ervaring bij Hertz in Cape Canaveral maar wel bij Alamo. Alamo ligt iets verder van de cruise terminal af dan Hertz maar is ook een kleine locatie. Wij hadden 2 midsize suv's gehuurd en mochten de auto's inderdaad niet zelf uitzoeken. We kregen wel een upgrade voor 1 van de auto's. De shuttle busjes van Hertz en Alamo vertrekken vanaf de cruise terminal vanaf dezelfde locatie (vorig jaar iig). We waren toen niet de enige die op een shuttle stonden te wachten maar al met al viel het wel mee met de wachttijd.

Dank je mushu !!!
Dat van die shuttle bussen van de huurbedrijven dat wist ik niet !! Top zeg.
en staan er dan ook borden bij de cruise terminal van disney van de betreffende huur maatschappijen

marijke8
19-10-14, 17:38
Shuttle bussen van Alamo en Hertz rijden af en aan. Hertz is geel, Alamo bussen zijn blauw. Deze zijn niet te missen.
Wij hebben bij Port Canaveral afsproken met Hertz waar de heen reis waren afgezet, ons ook op te halen op de terugreis. Dit werkte goed.

Ferry77
19-10-14, 17:45
Dank Marijke !! Goede tip

Mushu
19-10-14, 19:19
Ferry het is Disney! Er staan niet alleen borden maar er zijn ook heel veel hulpvaardige medewerkers die je precies naar de juiste plaats begeleiden. Maar jij bent straks zo goed voorbereid dat je die mensen helemaal niet meer nodig hebt, haha. Dat Hertz je persoonlijk op kan komen halen wist ik niet maar dat zou natuurlijk nog handiger zijn. Alleen weet ik niet hoe je dat moet regelen als je heen met de Disney bus gaat want dan zie je niemand van Hertz.

Ferry77
19-10-14, 19:58
Goed voorbereid is het halve werk hahaha
ik zie het wel ...

Anoukb
24-10-14, 11:08
Als je een auto bij Hertz huurt via een broker (autoeurope in dit geval), is er dan een mogelijkheid om gelijk bij het boeken al je Gold Membership kenbaar te maken?
Of dien ik dan alsnog ter plekke langs de balie te gaan om dit te registeren? Of moet ik sowieso naar de balie voor de extra bestuurder?

Pris32
28-01-15, 12:18
Ook wij hebben een auto gehuurd bij Hertz. We hebben als verzekering een Allinclusive Neverlost pakket genomen.

Maar kan iemand mij vertellen wat onderstaande allemaal inhoud en wat er bij inbegrepen zit? Van die extra bestuurder begrijp ik wel.
inclusief LDW, LIS, Taxes+ Surcharges, Extra Driver fee, 1st Tank of Fuel
En weten jullie misschien ook of Hertz een borg vraagt? of is het alleen een kopie van je paspoort en creditcard afgeven?

Blue_note
28-01-15, 14:32
LDW (Loss Damage Waiver) = zelfde betekenis als CDW (Collion Damage Waiver)aangevuld met dekking van diefstal en vandalisme
LIS = LIS / EP (Liability Insurance Supplement/extended protection) deze verzekering verhoogt je WA-dekking tot 1 miljoen (normaal gesproken)
Taxes & surcharges = de belastingen en andere toeslagen
Extra driver fee = de toeslag die je moet betalen voor een extra bestuurder
1st tank of fuel = de auto wordt geleverd met een volle tank en je mag deze leeg terugbrengen

Ze zullen de borg reserveren op je credit card. Afhankelijk van je credit card gaat deze borg dan tijdelijk van je bestedingslimiet af.

Elliekeuh
24-02-15, 08:52
Ik vroeg mij af of je moet betalen en reeds een reservering moet hebben om je als gold member bij hertz te registreren.
En welke voordelen heb je als gold member?

Blue_note
24-02-15, 13:27
Om Gold member te worden hoef je niet te betalen, staat op hun website. Normaal krijg je pas een status op basis van het aantal boekingen per jaar. Als je dus ook echt een trouwe klant bent. Ik heb even heel vluchtig gekeken, maar Gold Member ben je al gelijk bij inschrijven als ik het goed zie, dus daar moet je geen hele spectaculaire zaken van verwachten.
https://www.hertz.com/rentacar/member/enrollment/gold/step

Ik ben zelf bijvoorbeeld Platinum bij Sixt (dat is dus een verkregen status), maar helaas zijn zij in de States niet zo ruim vertegenwoordigd als hier. Maar hun service voor Platinum members is wel uitstekend. Altijd een upgrade gehad tot noch toe.

Elliekeuh
24-02-15, 14:30
Maar jij hebt dus al een heleboel reservatie gemaakt bij sixt?
Wij hebben vorig jaar een auto gehuurd via alamo brits, dus het is misschien interessanter om daar een insider account te maken?
Dank je voor de info

Blue_note
24-02-15, 16:20
Ik heb afgelopen jaar 350+ huurdagen gehad bij Sixt ;) Via mijn werkgever weliswaar, maar wel op persoonlijke titel. Dus dat tikt lekker aan.

Ik zou indien je een account aanmaakt, het daar aanmaken waar je gaat huren inderdaad.

Iris02
24-02-15, 16:28
Via de ANWB kan je ook Gold member worden. Het voordeel van een Gold membership is in ieder geval een aparte balie bij aankomst waarmee je de - zeker in het hoogseizoen - lange rijen kan vermijden.

Elliekeuh
25-02-15, 08:07
Ik woon in België dus kan geen lid zijn van ANWB spijtig genoeg want heb gezien dat je via hun ook korting kan krijgen en via mastercard ook.

Pris32
25-02-15, 08:31
Wij zijn goldmember bij de Anwb. Maar dan zijn we dat nu niet automatisch bij Hertz toch? 'Wij hebben daar nu voor het eerst een auto gereserveerd voor in de meivakantie in florida

Iris02
25-02-15, 11:58
Nee je bent dat niet automatisch, je moet hiervoor het formulier op de site van de ANWB invullen.

Elliekeuh
02-06-15, 09:46
Ik probeer op hertz.be te kijken hoeveel de auto zou kosten van 26/09 tot 12/10 maar als ik op betaal nu klik gebeurt er niks meer op de site. Ik vind de prijs wel goedkoop maar misschien is er daarom iets mis? Iemand een idee?

Iris02
02-06-15, 10:12
Je kan beter op de US site kijken hertz.com

elstars
02-08-15, 16:44
Ik vind Hertz fors duurder geworden:(

Hermanus
02-08-15, 17:21
Niet alleen Hertz, alle verhuurbedrijven zijn een behoorlijk eind duurder geworden in vergelijking met vorig jaar!

elstars
02-08-15, 19:11
Ben een beetje aan het shoppen voor dec/jan en idd allemaal zijn ze aardig aan de prijs!
Heb meestal Hertz, kan ik altijd goed slagen maar die is nu zowat verdubbeld! Ook met de ANWB korting!
Mei jl. ook nog bij Hertz gehuurd, toen was de dollar ook al behoorlijk gestegen, maar de prijzen waren heel redelijk.

Niels82
03-08-15, 14:55
De economie trekt daar ook aan en gaat beter dan sommige delen van europa. Was te verwachten helaas :(.
Je krijgt via Mousesavers wel 10%korting bij Hertz, is misschien aantrekkelijker dan de ANWB (weet niet hoeveel die geven).

Iris02
03-08-15, 15:50
Grappig want bij ons komt Hertz altijd als voordeligste uit de bus (gold card, vooraf betalen). Voor mijn gevoel hebben wij niet veel meer betaald dan voorgaande jaren.
Wat wel duurder is geworden is het parkeren bij de parken (maar dat is een ander topic ;D )

Niels82
03-08-15, 18:16
Ligt er aan wat je zoekt natuurlijk. In wat ik nu aan het uitzoeken ben komt Hertz voor een economy car het goedkoopste uit (scheelt 80,- totaal met Alamo).
Wanneer ik een Midsize SUV kies is Hertz ineens 120 euro duurder dan budget voor diezelfde periode.
Is nogal wat je zoekt en wat ze hebben.

Frans1949
10-09-15, 15:15
Ik ben een eind terug gegaan in dit draadje.
Daarom mijn vraag.
Ik ga volgende week een auto van Hertz ophalen in Miami.
Zijn er nog forumleden die ervaringen met mij willen delen?

hannie
10-09-15, 15:26
Dit is wat ik er in febr over op mijn blog schreef(ook Miami): Deze keer bij Herz gehuurd. Ik had me van te voren opgegeven voor het Goldmembership. Dan moet je alleen de 1e keer dat je huurt langs de balie om je creditcard en rijbewijs te tonen. Ahh, you are Goldmember zei de man. Ehh yesss, zei ik. Voelde me gelijk heel belangrijk, ahum! Er is ook een speciale balie voor Goldmembers werd me verteld, maar die was een verdieping lager. Heel handig en duidelijk dus. Onze auto stond klaar in vak 488, het is een Chevrolet Cruze

Frans1949
10-09-15, 15:44
Heerlijk Hannie. Dank je voor het antwoord.
Ik ben natuurlijk inmiddels ook Gold Member en hoop er eigenlijk nog een upgrade uit te slepen. :-)

knaapje
10-09-15, 16:29
@Frans1949

Maar jij gaat toch zeker alleen een auto ophalen om naar Sebring te rijden en daar inleveren om met je eigen auto verder te rijden?