Bekijk Volledige Versie : Hotels via Priceline
Geldt alleen niet voor 'Name your own Price' deals helaas (maar voor de Express Deals dus). Maar ook daar kun je mooie deals scoren hoor :D
Marco Tiel
09-04-13, 21:05
Zojuist wederom het Hyatt bonita springs geboekt voor 4 nachten in september. Prijs 110 dollar per nacht. Vijfde maal dat we daar mogen verblijven. Blijft ons favoriete hotel in Florida
Shopping_frieda
07-05-13, 23:56
Ik heb via priceline The Westin Imagine gewonnen voor 61$ + tax = 146.60$ voor 2 nachten vanaf 29/05. Ik weet alleen niet of er nog extra kosten bij zullen komen.
Je hebt een bevestiging gekregen??...daar staat het altijd bij.... dit is de prijs die je betaald (+ tax dus). Het enige wat mij een keer is overkomen is dat er betaald moest worden voor het parkeren (Marriot in Miami). Maar het is een mooie deal toch??.
Shopping_frieda
08-05-13, 09:06
Ja ik heb de bevestiging gekregen. De extra waar ik aan dacht was inderdaad parking omdat ik het nergens kan vinden.
voor internet moet er betaald worden dat weet ik. Ik vind het een hele mooie deal.
- Wifi moet je $14 per dag voor betalen tenzij je die in de lobby of business center gebruikt. Ik heb overigens ook wel eens in een Westin geslapen waar de gratis Wifi zo sterk was dat je het ook gewoon in je kamer kon ontvangen.
- parkeren is $13/dag
Gisteren het Hyatt place Coconut in Bonita Springs gewonnen ,bij de tweede bieding 55 Dollar per nacht.
Op de site zelf 102 Dollar per nacht.
http://coconutpoint.place.hyatt.com/en/hotel/home.html
De link die je plaatst is het Hyatt in Estero....is dat dezelfde?. Mocht dat zo zijn...prima hotel en er recht tegenover een Shopping Mall + een goed Chinees restaurant. Mooie prijs , wij hebben met taks: 85 dollar betaald. Je gaat daar geen spijt van krijgen.
Ja dat is dezelfde.
Bedankt dat is fijn om te weten.
Binnenkort moet ik terug voor mijn werk naar Florida voor 10 dagen. (erg, hé?!:rolleyes:). In het weekend gedurende mijn verblijf heb ik gepland om naar Orlando te gaan. Nu ik zonder de kids ben, kan ik naar mijn lievelingspark gaan: Island of Adventures. Ik ga voor het eerst het Harry Potter gedeelte zien!
Door verschillende redenen (o.a. vroeg toegang & express pass) wilde graag in een van on-site hotels overnachten. Dat is natuurlijk heel prijzig. Ik heb alles uitgezocht over de hotels van Priceline via BetterBidding.forum. Priceline had via Express deals een aanbieding van 4 1/2* voor 314$ (dat kon alleen maar Loews Portofino zijn) en een 4* voor 262$ (dat kon alleen maar Loews Pacific of de Hard Rock cafe zijn). Andere hotels in de buurt waren natuurlijk veel goedkoper, maar wou voor deze keer kiezen voor tijd & afstand boven het geld. Dus heb ik de beslissing genomen om het hotel van 262$
En ja hoor, het is de Loews Pacific geworden! Normale prijs is volgens mij 314$ (Hard Rock & Portofino normale prijs is 374$).
Ik heb er al enorm veel zin in!!! :D
Sjoerd2011
03-09-13, 21:11
Misschien is de vraag al gesteld, maar:
Wij zijn aan het kijken voor een hotel via priceline.
Nu hebben we het aantal zone's uitgebreid tot wat we maximaal willen en ons bod is niet geaccepteerd. Wat nu?
Kunnen we opnieuw bieden zonder zone's toe toevoegen?? Of kunnen we niet anders dan toch uitbreiden?
Om te voorkomen
dat je ergens terecht komt waar eigenlijk liever niet wilt verblijven, kun je 24 uur wachten tot je een nieuw bod uitbrengt. Of het aantal sterren aanpassen.
Wie heeft er ervaring met het bieden op hotels in Clearwater beach? Wanneer ik kijk bij de hotels zie ik dat Hilton ( welke op zoover en tripadvisor toch een aantal negatieve recensies krijgt over b.v. de kamers, schoonmaak e.d.) 3,5 sterren krijgt. Maar kijk ik bij express deals bij 4* hotels, zie ik dat Hilton hier bij staat. Wanneer ik zou bieden op 4* hotels, zou het dan ook de kans zijn dat je in het Hilton komt? Of wordt het automatisch het Hilton als je biedt onder een bepaald bedrag en een van de anderen als je hoger biedt dan dit bedrag? De 4* hotels zijn ons te duur, maar wanneer we via priceline een goede deal kunnen binnenslepen is het natuurlijk mooi meegenomen...
En wie heeft ervaring met de prijs waarmee je het beste kunt bieden, waarbij je kans hebt dat je het hotel ( 4*) wint.
Zie je meteen wanneer je gaat bieden of er nog b.v. tax bijkomt?
Ik lees op oudere forums dat aanmelden een probleem kan geven i.v.m. adres/ telefoonnummer in Nederland... Hoe doen jullie dit? Bij fictief adres opgeven van Amerika verder geen problemen bij het hotel zelf of later met Priceline?
Kan in miami niets vinden onder de 100$ voor 27 maart 2014.Zijn er soms zone's waar je beter niet op kan bieden in miami.
Zijn ook nog aan het kijken voor die dag in fort lauderdale maar daar zijn de prijzen ook zo duur.En zijn daar soms ook zone's waar je niet moet op bieden.
Misschien heeft het te maken met Springbreak.
Niemand ervaring met boeken in Clearwater beach? En biedingen waarvoor het geaccepteerd is?
Voor biedingen via priceline zie je pas achteraf de tax die erbij komt.
Als je wilt weten welke hotels dat er mee doen en je gebied waar je op wilt bieden kijk dan op :BiddingForTravel (http://www.biddingfortravel.com) ,hier vind je lijsten welke hotels er mee doen in welk gebied en met hoeveel sterren .
Als je weet welke hotels dat er mee doen kun je op hun website kijken wat de prijs is.
Het is natuurlijk nooit helemaal zeker welke hotels ermee doen.
Ook deze site geef je goede hulp bij het bieden kan je ook de prijzen zien waarvoor geboden is op sommige hotels. http://www.biddingtraveler.com/
Ah, dan is het ook via priceline in Clearwater beach 4*nog een heel bedrag, minimumbedrag voor bieden is al $179,- en daar komt dan nog tax bij op.... Hoewel ze via de eigen website nog veeel duurder zijn... Dat ze die hotels nog vol krijgen voor die prijzen... Wel een heel verschil met b.v. 4* in Orlando, hier hebben we een Hilton ( gewoon via Booking.com) met 9.2 als review voor 80 euro per nacht incl. tax. ( als vergelijking, de Hilton in Clearwater beach, maar 3*, een aantal slechte recensies ertussen maar een stuk duurder dan de Hilton in Orlando).
Gaan nog maar even verder kijken dan... Ook nog een paar kleine motelletjes of appartementje gezien via airbnb.
3 sterren ga ik maar niet doen via Priceline, ook kans dat je er een treft met slechte recensies ( de 4 sterren hebben allemaal goede beoordelingen daar).
Bedankt voor de tips.
Yes! Prijs!
Zojuist eens gekeken of ik voor onze laatste nacht komende zomer (18-19 augustus) hetzelfde hotel kon krijgen als vorig jaar: Sheraton Suites in Platation (http://www.sheratonsuitesplantation.com/) (Ft. Lauderdale). Dat is het enige 3.5* hotel in die buurt.
1e bod $76 niet geaccepteerd, maar 2e bod $79 wel! Komt nog $17 tax bij.
Via de hotel website, Trivago en allerlei aanbieders kwam ik niet lager dan $139 (+tax). Dus volgens mij nu wel een hele mooie prijs "gewonnen".
Ik ben er blij mee.
Volgens mij moet je nog 25$ bijtellen voor administratiekosten van Priceline...
In jouw geval Michael, blijft nog onder die 139$ en dus nog een mooie prijs!
Administratiekosten van PL? Nooit eerder van gehoord en toch al vaker met PL in hotels gezeten.
$25 erbij? Hoe kom je aan die info :confused:
Daar heb ik niet eerder van gehoord.
Volgens mij wordt er $79 + 17,15 aan taxes en fees gerekend. Dat staat ook zo op de bevestiging:
Room Subtotal: $79.00
Taxes & Fees: $17.15
Total Charged to Card: $96.15De laagste prijs die ik gevonden had van $139 is ook ex tax, komt 15,30 bij, totaal $154.30 (hotels.com)
En daar zit ik mooi zo'n 40% onder.
$25 erbij? Hoe kom je aan die info :confused:Heb zojuist geprobeerd op een hotel te bieden voor 1$ om te testen. Taxes and service fees (deze laatste zijn de administratiekosten) 6,83$. Toen ik bod op een 4 1/2 star hotel kwam op 25$. Dat bedrag varieert dus... Sorry for the confusion!
tomenvalesca
23-02-14, 10:33
gewonnen met bieden! En we zijn er zeer tevreden mee;
Crowne Plaza Hotel Miami International Airport (3.5*)
71$ ipv 114$
Carolinedrost
26-02-14, 18:46
Hoi,
Ik had een vraagje. Wie kan mij vertellen hoe de Express Deals van Priceline werken?
Ik zie op de website '2 Star Hotel in Gateway to The Keys Area for $81/night'.
Hoe weet ik waar op de keys de hotels zich bevinden? Heeft iemand dit toevallig eerder zo geboekt?
groetjes,
Caroline
Even op het 'Map It' linkje klikken.. Met Express Deals weet je nooit de exacte plek maar slechts een gebied.
http://ultraimg.com/images/ZCvh3.png
'Gateway to the Keys' is een mooie naam voor Homestead/Florida City. Dit heeft dus weinig met de Keys te maken.
Mijn ervaring met de expressdeals is dat deze niet voordeliger zijn dan via Booking of rechtstreeks bij de hotels zelf.
Carolinedrost
26-02-14, 22:00
dankjulliewel voor de reacties!
Ja ik kwam er al snel achter dat het geen key west was :p kan ook niet voor die prijs....
Iemand nog goede tips voor de keys? We zijn er rond 15/17 maart
Mijn ervaring met de expressdeals is dat deze niet voordeliger zijn dan via Booking of rechtstreeks bij de hotels zelf.
dat is dus grote onzin, ik had het b ocean in fort lauderdale express deall voor 70dollar per nacht,kost via booking 170dollar per nacht voor zelfde datum, en tradewinds island grand in st pete beach voor 166dollar per nacht,kost via booking 202 dollar per nacht, dus is echt wel flinke korting te behalen.
Misschien voor jou dan wel, maar ik heb voor de periode waarin ik ging geen expressdeals kunnen vinden die goedkoper waren dan rechtstreeks. En tax komt er nog bij bij Priceline, bij Booking is dat incl.
Misschien voor jou dan wel, maar ik heb voor de periode waarin ik ging geen expressdeals kunnen vinden die goedkoper waren dan rechtstreeks. En tax komt er nog bij bij Priceline, bij Booking is dat incl.
Ow opletten
bij booking zijn de taxen niet altijd inclusief hoor.
(mss wel een beetje na datum maar zo weet je het toch :-) )
Ik heb net voor de eerste keer gewonnen via Price line en weet niet zeker of ik wel of niet blij moet zijn. Ik had €100 geboden per nacht voor een 4* hotel in Universal Orlando Resort Area - Intl. Drive North voor 6 nachten van 12 t/m 18 maart. Ik kreeg een andere pagina dan normaal namelijk dat ik eenmalig 44 tot 144 euro kon bij bieden en dat ik het dan had (voor zover mijn Engels reikt) Wij de gok gewaagd want bij bidding for travel stond dit:
4 Star
Loews Royal Pacific Resort (http://www.loewshotels.com/Royal-Pacific-Resort)
Possible: Hard Rock Hotel Orlando (http://www.hardrockhotelorlando.com/)
Possible: Loews Portofino Bay Hotel (http://www.loewshotels.com/Portofino-Bay-Hotel)
Nu won ik het Crown plaza universal Orlando voor €1012.38. Ook niks mis mee maar stond bij bidding for travel als 3,5 * hotel en het scheelt nagenoeg niets in prijs met een normale boeking. Heb ik nu iets fout gedaan wat ik de volgende keer beter anders kan doen?
Hoi Bollie,
Dat extra betalen had je niet gehoeven volgens mij en is alleen om je een betere deal te geven. Die crowne plaza is overigens wel heel goed.
Bij priceline moet je ook rekening houden met dat het geen zin heeft dit te ver van te voren te doen maar kun je het beste vanaf max 4 weken voor je vertrek te gaan gebruiken.
Wat ik altijd doe is een restitueerbare kamer boeken via een andere site voor een OK prijs, als ik daarna de kans krijg om via priceline te gaan boeken en ik er een goede deal uit kan slaan doe ik dit. Maar nooit vroeg van te voren.
Dat bijbetalen had je idd beter niet kunnen doen. Wordt op fora ook ontraden.
€100 per nacht is al wel een flink bedrag.
Wel raar dat het bij Bidding for travel als 3.5* staat. Heb je er daar al een berichtje aan gewaagd?
Nou ja al doende leert men zal ik maar denken :p. We gaan over 6 weken en ik vind het fijn om dingen geregeld te hebben. Ik had dit hotel alleen totaal niet verwacht. Gisteren heb ik er een chat aan gewaagd met priceline maar dat was jammer maar helaas...Bij bidding for travel staat het idd als 3,5 ster. Maar bij priceline en bijv booking.com krijgt het wel 4 sterren. Ik vind het alleen jammer dat er geen ontbijt bij is. Ik ben al superblij dat ik heel onverwachts een weekje naar Florida kan.
op www.betterbidding.com staat Crowne Plaza wel als 4* vermeld.
Ook tripadvisor zegt 4 sterren dus no worries bollie :).
Ander groot voordeel is dat dit hotel een shuttle service aanbiedt dus je bespaart ook rond de 20 dollar per dag aan parkeerkosten.
Wij zijn er 5 jaar geleden geweest en het is een enorm hotel met een mooi zwembad. Zul je zeker geen spijt van krijgen!
Bedankt voor de reacties, gaat helemaal goed komen. Genieten van de zon en van al het leuks, moois, grappigs en lekkers wat florida te bieden heeft :)
bij priceline boek je een kamer voor 2 pers. . Nu heb ik al verschillende verhalen gelezen dat ze met 4pers. zijn ,waarvan het niet altijd kinderen zijn . Wat doen jullie dan als je aankomt en een kamer met maar 1 bed? Moet je dan bijbetalen .
Dat is het risico wat je loopt. Lief vragen of ze een kamer hebben met 2 queen bedden en anders een kamer bij boeken. Bij Hotwire kan je in geven voor hoeveel personen je een kamer nodig hebt.
Daarom gebruiken wij dus nooit Priceline maar Hotwire. We hebben geen zin in dat gedoe tijdens de vakantie.
Wij mailden of belden na het "winnen" van de hotelkamer met het hotel en verzochten om een kamer met 2 double of 2 queen bedden, nooit problemen mee gehad.
Is het nog steeds zo dat je bij het klassieke rondje hotels voor zo`n 50 dollar per dat kunt boeken via priceline? (behalve de dure plaatsen als Miami)
Heb al eens gelezen hier dat men met 3/4 personen op de zelfde kamer zit en geboekt via priceline . Hoe doen jullie dit je meld het pas als je aankomst of hoe ? Heb een hotel op het oog voor Miami AirPort 31/03 - 01/04/2017 voor 100 € kamer met 2 dubbel beds ,weet er soms iemand welk hotel het kan zijn en of we het riskeren om er met 3 personen te gaan.
Je kunt op de site van betterbidding.com de amentities vergelijken en 9 van de 10 is het dan dat hotel, maar dit kan ook anders zijn.
Geboekt . 3 1/5 ster express deal
Miami AirPort 31/03 -01/04
99 € -7% coupon
Totaal met taks 113 € p.n.
gewonen Sheraton Miami AirPort
Hoi kiamzo, spannend he, priceline?!. Ik zie dat je voor een expres deal hebt gekozen. Je kunt ook zelf een bieding doen, wist je dat? Dat is vaak nog voordeliger. Wij boeken ook via priceline (biedingen). Daarna mail ik het gewonnen hotel altijd direct en vraag of wij een kamer met 2 bedden mogen. Dat is nog altijd gelukt!
Bij deze was ik zeker dat wij 2bedden hebben , daar wij met 3 personen zijn .
twinmom1995
17-03-19, 10:57
Voor onze vakantie in september willen wij eens gaan kijken of het lukt om via Priceline hotels te boeken.
er komen wel wat vragen bij ons op.
Er staat aan het begin van dit topic een prijsindicatie maar klopt die nog wel?
Wij willen op 3 sterren hotels gaan bieden. Aan het begin staat dat je daarvoor minimaal $25,00 moet bieden.
Klopt dat nog?
Stel dat je bied en je krijgt een aanbieding. Weet je dan meteen welk hotel het is?
Kan je dat hotel ook nog weigeren of zit je eraan vast? (Antwoord op deze vraag inmiddels gevonden: je kan niet meer weigeren)
Als je een tweede poging doet, is het dan slim om iets meer te bieden zodat je een ander aanbod krijgt?
Alle tips zijn welkom:). Bedankt alvast daarvoor.
Ik lees de laatste tijd weinig meer over mensen die mooie deals hebben gekregen bij Priceline. Las op een ander forum al dat Priceline niet zo'n goede deals meer heeft als jaren geleden.
Marco Tiel
19-03-19, 15:37
Ik gebruik priceline al sinds 2004. Voor komende zomer ben ik nog steeds niet geslaagd. Ik heb zelf het idee dat het succesverhaal voor mij bij priceline klaar is.
Priceline gebruikten we in het verleden best vaak. Maar de laatste jaren waren er inderdaad weinig leuke deals. We gebruiken nog wel regelmatig Hotwire. Minder gedoe en ook mooie kortingen.
twinmom1995
21-03-19, 16:15
Bedankt Hannie, Marco en Njit.
Jammer. Dan gaan we ons verdiepen in Hotwire.
Eerder ook wel eens iets over gelezen.
Hetzelfde geldt voor mij; leuke deals bij priceline zijn lang geleden. Heb 1,5 jaar terug voor het laatst gebruikt, ook toen waren het geen geweldige deals. Wij gebruiken ook meer Hotwire, afgelopen zomer ook weer. Niet zo heel vaak, want wij vinden AirBnB ook steeds fijner. Gewoon een huisje of appartement vinden we veel relaxter dan een hotel waar je alleen een slaapkamer hebt. Tijden veranderen, voorkeuren veranderen; maar priceline is in ieder geval niet meer wat het was qua voordeeltjes. Wel heel veel gebruik van gemaakt, en de meest prachtige deals gehad natuurlijk. Maar het is een beetje over ...
Marco Tiel
22-03-19, 11:15
Hetzelfde geldt voor mij; leuke deals bij priceline zijn lang geleden. Heb 1,5 jaar terug voor het laatst gebruikt, ook toen waren het geen geweldige deals. Wij gebruiken ook meer Hotwire, afgelopen zomer ook weer. Niet zo heel vaak, want wij vinden AirBnB ook steeds fijner. Gewoon een huisje of appartement vinden we veel relaxter dan een hotel waar je alleen een slaapkamer hebt. Tijden veranderen, voorkeuren veranderen; maar priceline is in ieder geval niet meer wat het was qua voordeeltjes. Wel heel veel gebruik van gemaakt, en de meest prachtige deals gehad natuurlijk. Maar het is een beetje over ...
Dat gevoel heb ik ook. Prijzen van accommodaties lopen de laatste jaren ook snel op. De dagen dat je voor 85 dollar in een Hyatt Regency in Bonita Springs terecht kwam of voor 48 dollar is een Hyatt Place liggen achter ons. Heel jammer. Alles uitpluizen en je tactiek bepalen was al een geweldige build up naar de vakantie. Los van de geweldige deals hebben wij er ook gewoon heel veel plezier in gehad
Wij hadden idd ook een heel schema om tot de best mogelijke prijs te komen. Was altijd erg spannend :)
Digitalman
22-03-19, 19:19
Same here. Wel eens een hele strategie bedacht om tot een mooie deal te komen bij Priceline. Laatste jaren Priceline niet meer gebruikt, maar wel Hotwire. Afgelopen najaar nog 2 prima deals in DC en Philly. Tegenwoordig maken ze het bij Hotwire behoorlijk maken om in te schatten welk hotel je krijgt. Er zit zelfs een soort flaw in de site. Als je een secret deal hotel selecteert, krijg je vaak 4 hotels te zien, wwar het er dan een van is. Als je op boeken klikt en vervolgens weer terug, krijg je soms niet dezelfde 4 te zien en valt er dus al een of soms twee af.
En als je echt zeker wilt weten welk hotel het is wat je op hotwire vindt, check je de hotwire link op http://roomrevealer.com/