PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotels via Priceline



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

Miki
28-01-07, 14:04
Hebbes!

www.BiddingForTravel.com (http://www.BiddingForTravel.com)

wel nog een ander vraagje: vaak staat er in de berichten...used A-B link....iemand enig idee wat dat betekent

gr. miki

mattrob
28-01-07, 15:15
The website BFT.com wordt door individuen in de lucht gehouden. Ze proberen wat geld te 'verdienen' door reclame e.d. Ze krijgen ook wat inkomsten als je priceline boekt via amazing-bargains.com/priceline. Als je daar invult waar je een hotel wilt en voor welke data, word je automatisch naar de gewone priceline site doorgelinkt. Het voordeel voor BFT.com is dat zij dan kleine provisie krijgen.

Zij krijgen die provisie alleen als zij het aanmelden bij amazing-bargains.com en zij weten alleen dit iemand het via BFT.com gedaan heeft, als je aan BFT.com laat weten dat je via amazing-bargains, ofwel A-B link, geboekt heb. Ik doe dat ook altijd, en zet het dan op BFT.com, zodat zij hun provisie kunnen ophalen. Kost mij toch geen extra moeite of zo, dus snel verdiend voor hen \\:D/ ! En ik verdien zoveel door hen, dat ik ze het zeker gun :razz: !

pyca
28-01-07, 16:19
er is trouwens nog een forum (http://www.betterbidding.com)

Miki
29-01-07, 10:03
Dank je mattrob en pyca!:grin:

hkwvi
11-02-07, 16:07
Wij boeken meestal met cheapest rates AAA dat is het zelfde als je ANWB nummer.
Vergeleken met priceline is het zelfs goedkoper!!
Voorbeeld voor 24 -2-07 Howard Johnson maingate Kissimee voor $39 ipv $42 beide incl. taxes.

knaapje
11-02-07, 16:15
Wij boeken meestal met cheapest rates AAA dat is het zelfde als je ANWB nummer.
Vergeleken met priceline is het zelfs goedkoper!!
Voorbeeld voor 24 -2-07 Howard Johnson maingate Kissimee voor $39 ipv $42 beide incl. taxes.

Waar heb je voor deze nacht het Priceline tarief vandaan?

Knaapje

mattrob
11-02-07, 17:28
Volgens mij is dat hotel zelden of nooit op priceline gelukt. Het is volgens BFT een 2* en ter vergelijking was de Quality Inn Maingate recent voor $ 29 gelukt. Daar komt dan nog wel tax bij.

Maar je moet Priceline met name gebruiken om goede hotels te krijgen tegen goedkope prijzen. De goedkoopste hotels zijn al zo goedkoop, daar kan je weinig korting mee behalen, dat is logisch. Met name bv. Hilton's, Sheraton's, en dat soort hotels, daar kan je mooie kortingen mee behalen. Daar betaal je dan met Priceline bv $ 50 of zo voor, terwijl ze normaal tussen de $ 100 en $ 150 kosten. Dan betaal je dus een heel klein beetje meer dan een 2*, maar zit je wel in luxe.

Maar als dat je toch niet uitmaakt, en je dat geld liever voor andere dingen gebruikt, dan moet je niet Priceline gebruiken :-k !

knaapje
11-02-07, 19:10
Volgens mij is dat hotel zelden of nooit op priceline gelukt. Het is volgens BFT een 2* en ter vergelijking was de Quality Inn Maingate recent voor $ 29 gelukt. Daar komt dan nog wel tax bij.

Maar je moet Priceline met name gebruiken om goede hotels te krijgen tegen goedkope prijzen. De goedkoopste hotels zijn al zo goedkoop, daar kan je weinig korting mee behalen, dat is logisch. Met name bv. Hilton's, Sheraton's, en dat soort hotels, daar kan je mooie kortingen mee behalen. Daar betaal je dan met Priceline bv $ 50 of zo voor, terwijl ze normaal tussen de $ 100 en $ 150 kosten. Dan betaal je dus een heel klein beetje meer dan een 2*, maar zit je wel in luxe.

Maar als dat je toch niet uitmaakt, en je dat geld liever voor andere dingen gebruikt, dan moet je niet Priceline gebruiken :-k !


Ik zie het genoemde hotel geen eens op BFT in de lijst van mogelijke hotels staan.
Of ik kijk verkeerd. Vandaar mijn vraag.
Knaapje

mattrob
11-02-07, 19:40
Hij staat onder 2* in WDW Vicinity

knaapje
11-02-07, 19:47
Hij staat onder 2* in WDW Vicinity

Oke
Ik had bij Kissimmee gekeken.
Dan ben ik toch nog benieuwd waar de van HKWVI prijs vandaan komt.
De laatste posting van dit hotel op Priceline is uit 2001.

Knaapje

mattrob
11-02-07, 20:33
Dan ben ik toch nog benieuwd waar de van HKWVI prijs vandaan komt.


Misschien van betterbidding.com (ik heb niet gekeken overigens)



De laatste posting van dit hotel op Priceline is uit 2001.


Haha =D> ! Zover terug had ik niet gekeken !!!

hkwvi
12-02-07, 22:09
Bij priceline de naam van het hotel ingeven in Kissimee en je hebt een prijs!
ALs je rechtstreeks inlogt bij een hotel of motelketen met je ANWB nummer als AAA nummer krijg je ook een leuke korting, doen we meestal en werkt bijna altijd.
Waarom gaan zoveel mensen naar een hotel als een motel veel goedkoper is en je er toch alleen maar slaapt[-o<

hkwvi

Eric
13-02-07, 00:22
Bestaan er nog motels dan?
Trouwens, wat maakt het uit hoe het heet?
Hotels, Motels, Inns, enwat voor namen ze er ook voor verzinnen, je kijkt naar de prijs en wat je er voor krijgt.
De vroegere zogenaamde 'motels' heten tegenwoordig bijna allemaal anders, veelal inn.
De enige verschillen die ik maak zijn de hotels enz. met indoorcorridoor (deuren aan de binnenzijde) en de hotels enz met de deur direct aan de buitenkant gelegen.
Ikzelf prefereer de eerste, ook wat betreft veiligheid.
Eric

Michael66
13-02-07, 02:54
Bij priceline de naam van het hotel ingeven in Kissimee en je hebt een prijs!Priceline biedt inderdaad de mogelijkheid om direct een bepaald hotel te boeken, de naam opgeven en je krijgt een prijs aangeboden. Maar hier mis je m.i. de andere (hier meestal bedoelde) functie van Priceline: Name your own price!. Da's een mogelijkheid om zelf een prijs aan te geven die je bereid bent te betalen voor een hotelkamer van een bepaalde klasse in een bepaald gebied.
En zoals MattRob al aangeeft: voor de prijs van ** krijg je dan soms ****(*).


ALs je rechtstreeks inlogt bij een hotel of motelketen met je ANWB nummer als AAA nummer krijg je ook een leuke korting, doen we meestal en werkt bijna altijd.
Klopt. En vaak is er ook nog een "internet saver" of dergelijk tarief, met dezelfde prijs of nog net iets goedkoper. Daar moet je dan vaak wel meteen voor betalen en geldt geen refund als je niet kunt komen.
En toch gebeurt het vaak: met "name your own price" krijg je hetzelfde hotel soms toegewezen voor een fractie van de geadverteerde prijs. Vooral de *** en meer hotels bieden via Priveline de mogelijkheid te genieten van hun kwaliteit voor een veel lagere prijs, als ze maar vol zitten en minstens hun kostprijs "vangen".

Waarom gaan zoveel mensen naar een hotel als een motel veel goedkoper is en je er toch alleen maar slaapt[-o<
Zie reactie van Eric. Helemaal mee eens. Motel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Motel) of hotel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Hotel), vaak weinig verschil. En wat als je nou kunt slapen voor hetzelfde bedrag, maar dan in een **** of ***** omgeving.... da's voor velen blijkbaar een aantrekkelijke mogelijkheid.
Mijn ervaring met "motels" is dat ze de laatste jaren erg achteruit zijn gegaan. Kamers worden slecht schoongemaakt, pools zien er niet uit, "on-site" restaurants blijken net gesloten te zijn (vaak om hygiënische redenen), vendingmachines zijn kapot, beloofde services worden niet geleverd, etc. Dat is mijn ervaring met motels als Days Inn, HoJo, en zo. Ik kies er dan ook eerder voor om mijn reisorganisator te vragen naar een mooi (hotel)aanbod voor een mooie prijs. Anderen, die niet de specifieke wens voor een bepaald m-/hotel hebben, kunnen met die wensen uitstekend terecht bij Priceline's "name your own price".

Arie
21-02-07, 21:51
Ik heb ook via priceline geboden op een kamer in de Miami Airport Area, vanwege de shuttles en de 4* en.
Wel te verstaan op 19 dec. 2007!!!! En vandaag had ik prijs:p . Voor 85$ excl., incl. komt het op 104$. Niet de laagste prijs maar we moeten toch ergens dichtbij het vliegveld slapen.
En het is geworden http://www.sofitel.com/sofitel/fichehotel/gb/sof/0889/fiche_hotel.shtml
Ik ben er blij mee.
Nu nog even AB via biddingfortravel uitproberen, vanwege de commisie die ze kunnen vangen.
Zou het al te vroeg zijn om een kamer met 2 doublebeds te vragen?
Groeten Arie.

nielsenmarielle
22-02-07, 12:25
Heeft het zin om nu al voor juni en juli te bieden?
Wanneer betaal je de kamers,meteen van je CC afgeschreven?

pascalbrouwers
22-02-07, 13:28
Heeft het zin om nu al voor juni en juli te bieden?
Wanneer betaal je de kamers,meteen van je CC afgeschreven?

Of het zin heeft hangt ervan af wat jullie willen.
willen jullie van te voren alles geregeld hebben, zou ik het zeker doen.

Ander groot voordeel is dat je laag kunt gaan bieden, en tijd genoeg hebt als je het bod verliest.
Iedere 24 uur mag je een nieuw bod doen.

Zo heb je dus veel kans dat je een duur hotel kunt krijgen voor een klein prijsje.

Als je bod geaccepteerd wordt, wordt het geld meteen van je rekenig afgehouden.


Ik zou in ieder geval nu beginnen te bieden.
Groet,
Pascal

nielsenmarielle
22-02-07, 13:44
Bedankt voor je heldere antwoord.
Ik krijg volgende week de definitieve bevestiging of de vakantie periode akkoord is op mijn werk. Dan gaan we het gewoon doen. Ook wel lache op deze manier al je hotels boeken. We waren nu via bestwestern.com max 70 dollar per nacht kwijt. Alle biedingen daaronder is mooi meegenomen.

knaapje
22-02-07, 14:54
Bedankt voor je heldere antwoord.
Ik krijg volgende week de definitieve bevestiging of de vakantie periode akkoord is op mijn werk. Dan gaan we het gewoon doen. Ook wel lache op deze manier al je hotels boeken. We waren nu via bestwestern.com max 70 dollar per nacht kwijt. Alle biedingen daaronder is mooi meegenomen.


Je kunt uiteraard nu gaan bieden.
Besef wel, dat het Priceline veilingsysteem eigenlijk bedoeld is om niet bezette kamers alsnog vol te krijgen.
Gewoon lastminute boekingen dus.
Als er in de periode die je gaat onderbezetting is ga je pas echt besparen als je zo'n 3 a 1 week van te voren biedt.
Als er drukte is (een conventie bijv.) ja, dan ben je te laat en zal je elders onderdak moeten zoeken. Je kunt dat al een beetje uitzoeken als je op de site van een hotel in de omgeving waar je naar toe wilt kijkt hoe hun tarieven voor de periode liggen en een "schijn"boeking maakt, dus een reservering voor invoer van je persoonlijke gegevens afbreken.
Liggen de tarieven relatief hoog heb je weinig kans via Priceline in die regio. Hebben ze "specials" dan zijn je kansen op een voordeeltje groter.

Knaapje

Arie
22-02-07, 17:02
Ja het wordt gelijk van je credit card afgehaald.
En of het zin heeft voor de maand juni? Ik zou zeggen JA, want ik heb de kamer nu al 10 maanden van te voren.
Overigens moet je wel een route hebben.

nielsenmarielle
22-02-07, 17:08
Bedankt voor jullie antwoorden, alles helder nu.
Zal het eens met mijn vriendin bespreken.
We kunnen toch pas bieden als ik de tickets heb besteld.
en ja we hebben een route,dus we weten waar we willen slapen.

Niels

Arie
25-02-07, 20:16
Ik heb na aanleiding van me winnende bod contact gezocht met het hotel, Sofitel.
Namelijk: Per kamer 2 volwassenen kinderen tot 11 jaar gratis.
Mijn kinderen zijn ouder dan 11 jaar.
Dus wil ik wel weten hoeveel ik dan extra moet betalen.
Ik heb nu, een paar dagen geleden gemaild, met het reserveringsnummer van Priceline maar tot nu toe nog niets van het hotel vernomen.
Komt het doordat ik geboekt heb via Priceline, dat men niet zo snel reageert of helemaal niet?

mattrob
26-02-07, 01:19
Ik heb na aanleiding van me winnende bod contact gezocht met het hotel, Sofitel.
Namelijk: Per kamer 2 volwassenen kinderen tot 11 jaar gratis.
Mijn kinderen zijn ouder dan 11 jaar.
Dus wil ik wel weten hoeveel ik dan extra moet betalen.
Ik heb nu, een paar dagen geleden gemaild, met het reserveringsnummer van Priceline maar tot nu toe nog niets van het hotel vernomen.
Komt het doordat ik geboekt heb via Priceline, dat men niet zo snel reageert of helemaal niet?

Bij Priceline betaal je per kamer, dus maakt niet uit of je kinderen of je buren meeneemt hoor. Ik zou alleen het verzoek indienen voor een kamer met dubbele bedden ! Sofitel is een erg mooie en luxe keten, ik zou verwachten dat ze snel reageren.

Michael66
26-02-07, 07:01
Bij Priceline betaal je per kamer, dus maakt niet uit of je kinderen of je buren meeneemt hoor. Ik zou alleen het verzoek indienen voor een kamer met dubbele bedden !
Net even de FAQ van Bidding for Travel erop nageslagen. ie geeft dit aan:

You are only guaranteed a room with double occupancy, regardless of what type of rooms the hotel may offer. Any special requests must be made directly with the hotel once your bid has been accepted, but the hotel is not obligated in any way to accommodate the request. It is very important to note that there are some hotels that Priceline uses that offer only one bed in a room, especially when bidding 1* or 2*, but it has happened at all quality levels. This should be taken into account if you require more than one bed. As to smoking/non-smoking, a hotel will take a request but can offer no guarantees. There is no way to bid for a suite or for a room with kitchen facilities. Again, you are bidding for a room only and neither bedding requests nor smoking/non-smoking requests can be guaranteed.
Lijkt me duidelijk dat je dus nooit zomaar ervan uit kunt gaan dat je met meer dan twee mensen op een kamer kunt. De praktijk wijst uit dat het bijna nooit problemen oplevert, maar een garantie daarop heb je niet.

Arie
26-02-07, 17:54
Plus gezien de volgende regel:
http://www.sofitel.com/imagerie/reservation/ico_aide_01.gif
document.write(info_chambre_gb);Further rooms can be reserved after the first one.



(http://www.sofitel.com/gb/reservation/rooms.jshtml#)

You may reserve up to 3 rooms. Rooms at this hotel can accommodate up to 4 persons (subject to availabilities).

1234 rewriteSelectAdults('s_nbadulte', '', '2'); Adult(s) over 12


012 // initialisation de la liste. checkPax('s_nbadulte','s_nbenfant'); Free accommodation for children under 11 in their parents room.
Child policy (http://www.sofitel.com/gb/reservation/rooms.jshtml#)
Accommodation is free for 2 children less than 12 years old sharing parents’ room, extra charge for breakfast.





Children over 11 are considered adults. You may count them as additional adults in the room or reserve another room.

Misschien toch verkeerd gelezen want de kamers kunnen 4 adults herbergen.
Bij het invullen van 4 adults verdwijnt de regel:

Children over 11 are considered adults. You may count them as additional adults in the room or reserve another room.



Ondertussen heeft het Sofitel nog niet gereageerd op mijn mail.
:-P Keep on smiling.

mattrob
27-02-07, 03:49
Lijkt me duidelijk dat je dus nooit zomaar ervan uit kunt gaan dat je met meer dan twee mensen op een kamer kunt. De praktijk wijst uit dat het bijna nooit problemen oplevert, maar een garantie daarop heb je niet.

Ze geven geen garantie op bedden, maar je mag volgens mij altijd met 4 personen op de kamer als je dat wilt. Je boekt namelijk een kamer. Voor de zekerheid altijd even met hotel contact opnemen voor dubbele bedden.

Ik heb dat probleem 3 jaar geleden in Miami gehad, dat was een kleiner boutique hotel en die had alleen nog maar King Bed, terwijl ik met 2 volw en 2 kinderen was. Ze hebben alles geprobeerd om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Extra bedden waren niet meer beschikbaar, dus hebben ze met veel dekens en kussens een bed op de grond gemaakt, mijn kinderen vonden het fantastisch.

Toevallig wel vorig weekend tegen dit probleem aangelopen. Ik had 2 kamers in het Marriott in Denver West geboekt. Prachtig hotel, was er al eens eerder geweest, voor $ 43 per kamer per nacht. Verder vergeten met hotel contact op te nemen. We waren met 5 volwassenen en 2 kinderen. Ik vroeg bij inchecken om double beds, maar helaas, hele hotel zat vol (Presidents Day Weekend ](*,) ) en ze hadden verder geen verzoek gekregen ... Balen dus. Na veel lief heen en weer gepraat, hebben we 1 kamer met double beds (voor 4 volwassenen) en 1 kamer met king (voor mij en mijn twee kinderen). Nou, de kings waren erg groot, dus gelukkig geen probleem. Maar ik schrok wel even.

Oftewel, ik denk dat ze altijd wel hun best doen om te regelen dat je met 4 personen in kamer kan. Ik heb nog nooit gehoord / gelezen dat je maar met 2 personen op kamer mag :-D !

Michael66
27-02-07, 03:55
Oftewel, ik denk dat ze altijd wel hun best doen om te regelen dat je met 4 personen in kamer kan. Ik heb nog nooit gehoord / gelezen dat je maar met 2 personen op kamer mag :-D !
Ze doen dus hun best, en da's heel fijn. Goed dat het je allemaal gelukt is steeds. Toch kan het voor velen een probleem opleveren. Een heleboel touristen hebben niet de mogelijkheid of de wens om de "discussie" aan te gaan met het hotelpersoneel, zien liever dat alles gewoon goed geregeld is vantevoren. Als je die "garantie" wilt hebben (bij reizen met meer dan 2 personen), is Priceline een wat mindere optie. Zeker in de drukkere periodes, zoals jij al aangeeft.

mattrob
27-02-07, 13:46
Ze doen dus hun best, en da's heel fijn. Goed dat het je allemaal gelukt is steeds. Toch kan het voor velen een probleem opleveren. Een heleboel touristen hebben niet de mogelijkheid of de wens om de "discussie" aan te gaan met het hotelpersoneel, zien liever dat alles gewoon goed geregeld is vantevoren. Als je die "garantie" wilt hebben (bij reizen met meer dan 2 personen), is Priceline een wat mindere optie. Zeker in de drukkere periodes, zoals jij al aangeeft.

Ik denk dat je het veel te zwaar aanzet met 'voor velen kan het een probleem opleveren'; als je een paar dagen van te voren emailtje stuurt moet het geregeld zijn. Dat moet je ook doen als je een gewone boeking maakt, even niet vergeten aan te geven dat je 'double beds' wilt. Ik heb heel zelden over problemen hiermee gelezen of gehoord. Dus de kans op problemen is volgens mij ERG klein.

Maar moet iedereen maar voor zich beslissen :lol: !

Michael66
27-02-07, 18:54
Ik denk dat je het veel te zwaar aanzet met 'voor velen kan het een probleem opleveren'; als je een paar dagen van te voren emailtje stuurt moet het geregeld zijn. Dat moet je ook doen als je een gewone boeking maakt, even niet vergeten aan te geven dat je 'double beds' wilt. Ik heb heel zelden over problemen hiermee gelezen of gehoord. Dus de kans op problemen is volgens mij ERG klein.

Maar moet iedereen maar voor zich beslissen :lol: !
Misschien wat te zwaar aangezet ... ja, nu ik het teruglees zie ik dat je het inderdaad zo kunt lezen. Maar wat ik ermee bedoel is dat nog steeds een groot aantal mensen graag volledige zekerheid wil hebben en alles vantevoren goed geregeld wil hebben. Velen beheersen ook de Engelse taal niet zo goed om een dergelijke mail te sturen of ter plaatse nog wat te regelen, en zoeken daarom vooraf zoveel mogelijk de zekerheid=garantie op. En die geeft Priceline helaas niet helemaal.

Eric
27-02-07, 20:05
Ik begrijp Michael standpunt wel, en ben het eigenlijk wel met hem eens.
Ik heb ook wel priceline gebruikt, en heb voor komende zomer ook weer een hotel bij New York via ze geboekt, maar het is toch eigenlijk meer geschikt voor de wat ervarene Amerikaganger die ook het Engels redelijk beheerst.
Uiteraard staat het iedereen vrij om zelf te beslissen wat hij doet, de keren dat ik priceline heb gebruikt was ik zeer tevreeden, en voor komende zomer heb ik ook weer een prima deal. Maar ik ken de regio (Newark airport) en wist precies wat ik wou.
Eric

Anthonie
10-03-07, 21:19
Hoi

Wij gaan in Juni naar Toppers in Concert en wilde eigenlijk wel een nachtje overblijven in Amsterdam.Gekeken op div sites, maar de prijzen liegen er niet om.Toen ging er een lichtje branden......Priceline.In het verleden al eens meegewerkt en gelukt, dacht...ach waarom nu ook niet.Na veel BFT te hebben gelezen, een paar keer geboden.Na 3x raak.....$ 115,- ex tax voor het Amsterdam Marriott Hotel (http://marriott.com/hotels/travel/amsnt-amsterdam-marriott-hotel/). Op de site gekeken en daar kost het hotel €159,- per nacht, en nu hebben we het voor €93,-

Zo zie je maar weer Priceline werkt dus ook hier in ons eigen Nederland.

Anthonie:wink:

Eric
10-03-07, 22:47
Dan heb je een keurige prijs te pakken hoor.
Het Marriott is een duur ***** sterren hotel.
Zet je auto niet in de hotelgarage, die is erg duur, maar gebruik OV.
Ik heb trouwens priceline ook al een keer in Amsterdam (Holiday Inn) gebruikt, zeer tot mijn tevredenheid.
Eric

mattrob
11-03-07, 09:31
Netjes ;) ! Werkt in heel Europa best goed, maar dan met name in de hoofdsteden (en soms in andere grote steden) ! Dit is een prima hotel, midden in het centrum !

bono
11-03-07, 09:43
Hele rare vraag, maar dit alles is altijd in het engels geschreven toch??#-o
er is geen nederlandse site van..........??

Ik zou het ook best willen proberen maar vind het altijd te ingewikkeld, het andere topic over priceline vaak mee zitten lezen maar...................toch wat te blond voor.....(dat is altijd een goed excus)

gr. Monique

Anthonie
11-03-07, 11:27
Hele rare vraag, maar dit alles is altijd in het engels geschreven toch??#-o
er is geen nederlandse site van..........??

Ik zou het ook best willen proberen maar vind het altijd te ingewikkeld, het andere topic over priceline vaak mee zitten lezen maar...................toch wat te blond voor.....(dat is altijd een goed excus)

gr. Monique

Hoi

Nee er is geen nederlands site van, wel een europeese site (http://www.priceline-europe.com/)daar staat wel aalles in het Nederlands, maar kun je niet bieden.Op zich is het heel simpel.....maar je moet goed lezen en rond neuzen op b.v BFT (http://p070.ezboard.com/bpricelineandexpediabidding).

Volgend jaar gaan we weer een paar dagen naar Miami, en gaan we het weer proberen.

Anthonie

bono
11-03-07, 12:00
He bedankt, ik heb ze bij mijn favorieten gezet en ga van de week ze eens bestuderen, vandaag of wel ik verwacht zo visite dus dan is het niet handig!

gr. Monique

bemmel47
13-03-07, 21:46
Hoi, ik weet dat er al meer over geschreven is en heb de FAQ inmiddels doorgelezen.

Nu wil ik de gok gaan wagen om via priceline een hotel te boeken (wel eng), maar goed het kan veel geld schelen. Wil namelijk naar the keys en hoop daar een goed hotel voor 125 dollar per nacht te vinden (december).

Nu lukt het alleen niet om een postcode in te vullen en een telefoonnummer, omdat je als amerikaan geregistreerd moet staan. Kan het kwaad als je gewoon een willekeurig adres in florida neemt en op die gegevens dan boekt. In hoever is mijn boeking dan wel geldig en controleren ze het nog nav je telefoonnummer. (wil best me eigen gegevens geven, maar die accepteert priceline niet). Wie helpt mij hierbij een beetje

pascalbrouwers
13-03-07, 21:52
Hoi, ik weet dat er al meer over geschreven is en heb de FAQ inmiddels doorgelezen.

Nu wil ik de gok gaan wagen om via priceline een hotel te boeken (wel eng), maar goed het kan veel geld schelen. Wil namelijk naar the keys en hoop daar een goed hotel voor 125 dollar per nacht te vinden (december).

Nu lukt het alleen niet om een postcode in te vullen en een telefoonnummer, omdat je als amerikaan geregistreerd moet staan. Kan het kwaad als je gewoon een willekeurig adres in florida neemt en op die gegevens dan boekt. In hoever is mijn boeking dan wel geldig en controleren ze het nog nav je telefoonnummer. (wil best me eigen gegevens geven, maar die accepteert priceline niet). Wie helpt mij hierbij een beetje

verzin een postcode die lijkt op de amerikaanse codes.
anders accepteert hij hem niet.
Telefoonummer ook iets dat op een amerikaansnummer lijkt dan komt het allemaal goed.


Geef wel je eigen adres op.
Land en plaats.

voorbeeldje zoals dit bij de faqs staat:
First Name: Jan
Last name: Klaasen
Billing address: Schoolstraat 1
Zip: 12345
State: Delaware
City: Amsterdam THE NETHERLANDS
Phone: 020-123-4567



Hier nog even de link -->faqs, mocht je hem nog niet hebben gezien.

De pricelinekenner bij uitstek is Mattrob.
Hij heeft mij al dieverse malen goed geholpen.
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=223

Gewoon proberen.
Moet lukken.

Pascal

pyca
13-03-07, 21:55
Ik heb laatst nog een hotel geboekt via Priceline, maar ik weet niet meer van registreren:oops:
Maar als ik al ergens registreer, gebruik ik NH (ik woon tenslotte in Noord Holland) als staat, en m'n postcode: plak ik gewoon een nul achter.

pascalbrouwers
13-03-07, 22:01
Wil namelijk naar the keys en hoop daar een goed hotel voor 125 dollar per nacht te vinden (december).


Mocht je naar Key West willen, via AV reizen hebben wij daar een hotel geboekt.
129 euro per nacht exclusief ontbijt.

http://www.theinnatkeywest.com/

Wellicht is dit iets voor jullie.

Binnenkort gaan wij daar 2 nachten slapen.


Av = american vacations


Pascal

knaapje
13-03-07, 22:55
Hoi, ik weet dat er al meer over geschreven is en heb de FAQ inmiddels doorgelezen.

Nu wil ik de gok gaan wagen om via priceline een hotel te boeken (wel eng), maar goed het kan veel geld schelen. Wil namelijk naar the keys en hoop daar een goed hotel voor 125 dollar per nacht te vinden (december).

Nu lukt het alleen niet om een postcode in te vullen en een telefoonnummer, omdat je als amerikaan geregistreerd moet staan. Kan het kwaad als je gewoon een willekeurig adres in florida neemt en op die gegevens dan boekt. In hoever is mijn boeking dan wel geldig en controleren ze het nog nav je telefoonnummer. (wil best me eigen gegevens geven, maar die accepteert priceline niet). Wie helpt mij hierbij een beetje

Hier:
http://p070.ezboard.com/NonUS-Resident-FAQ/fpricelineandexpediabiddinghotels.showMessage?topi cID=6.topic
kan je precies lezen hoe je je als non-US resident kunt aanmelden.

Als je nu iets voor december wilt gaan doen via Priceline, moet je wel begrijpen dat de echte voordelen van Priceline pas ontstaan als je er lastminute boekt.
Als een hotel n.l. nog kamers over heeft waarvan ze denken dat ze ze voor de gewone tarieven niet meer kwijtraken gaan ze met zoiets als Priceline werken.
Nu zal je voor december nog geen echt voordeel behalen.

Knaapje

bemmel47
13-03-07, 23:24
Nou heb het gewoon gedaan. vond het erg spannend. Het resultaat is alsvolgt

http://www.keylargogrande.com/

Heb denk ik wel iets bespaard maar niet zoveel. Heb 100 dollar per nacht betaald. De website van het hotel rekent 129 dollar, dus 30 dollar per nacht in the pocket zal ik maar zeggen. Dus als beginner.... )

het hotel ziet er best goed uit. als iemand er ervaring mee heeft.... hoor ik het graag.

Michael66
13-03-07, 23:32
Bidding for Travel (DE site voor info/hulp bij bieden op Priceline) heeft een duidelijke FAQ voor non-US residents (http://p070.ezboard.com/NonUS-Resident-FAQ/fpricelineandexpediabiddinghotels.showMessage?topi cID=6.topic) opgesteld. Daar staat alle benodigde info duidelijk op een rijtje. Succes.

Marco Tiel
15-03-07, 12:57
Dit is het voormalige Sheraton. cant go wrong there=D>

kol
15-03-07, 20:09
Wij willen ook op een hotel op de Keys gaan bieden. Ben benieuwd of het lukt!!

Nicole

padds
21-03-07, 21:26
Laag beginnen! ik heb via Priceline de beste deals gekregen voor onze vakantie in februari (=hoogseizoen). $50 voor Hampton Inn op International Drive in Orlando. Zit je midden in het 'pretpark' Orlando.

Voordat je biedt kijken of er biedingen zijn geweest via www.biddingfortravel.com.

kol
17-04-07, 18:24
Vorige week hebben wij onze vliegtickets geregeld (5 juli heen 31 juli terug) Dus het bieden kan weer beginnen!!!! Vorig jaar ging het super via priceline, dus dit gaan we nu weer doen.

Mijn vraag aan jullie: Wie heeft er al eens een winnend bod gehad op de keys? (4* of resort) wat waren jullie ervaringen?

Welke hotels hebben jullie in de omgeving van Miami, Hollywood of Fort Lauderdale via priceline kunnen boeken? (4* of resort)
Wat zijn aanraders? Wat zijn jullie ervaringen?

Nicole

bemmel47
19-04-07, 21:51
Hoi, ik heb vorige week via priceline een resort geboekt. Waarschijnlijk heb ik nog wel teveel betaald 100 dollar per nacht op Key Largo in het Grand Key largo resort (zie er overigens prima uit), maar het scheelde toch zo&#180;n 40 dollar per nacht..... dus gewoon doen via priceline

kol
20-04-07, 10:27
Hey, super Bemmel!! Wij zijn flink aan het bieden maar nog zonder resultaat. Voor wanneer heb jij geboden? Was het in het weekend of door de week? Wij willen in het weekend gaan, maar volgens mij is dat een stuk moeilijker te krijgen. De best rates liggen in het weekend een stuk hoger. Goed dat het jou al gelukt is. Echt veel lager als 100 dollar had je het denk ik niet kunnen krijgen. Goede deal lijkt mij.

Nicole

bemmel47
20-04-07, 14:45
Hoi, wij logeren daar 22 en 23 december, dus ik denk wel de duurste periode van het jaar.

kol
20-04-07, 18:52
Dan heb je al vroeg prijs!!! Heel goed. :p :D En dan ook nog in het weekend.
Super.

Nicole

kol
27-04-07, 12:05
Heeft er iemand ervaring met Hotwire? Wat zijn de verschillen met Priceline? Hoe zijn de ervaringen?

Nicole

pyca
27-04-07, 13:46
Nee (nog) geen ervaring met hotwire, maar hier is een forum mbt hotwire
betterbidding (http://www.betterbidding.com/)

kol
27-04-07, 16:23
Ja dat forum ken ik al. Ik zou graag nederlandse ervaringen willen weten. Hoe gaat het hier met inschrijven? Is het echt duurder als priceline? Ik zou graag de verschillen (of overeenkomsten) willen horen. Is het moeilijker of makkelijker om een winnend bod te krijgen?

Nicole

mattrob
27-04-07, 18:32
Ik gebruik Hotwire heel vaak om te kijken of een hotel aangeboden wordt en tegen welke prijs. Als een hotel er tussen staat, is de kans erg groot dat Priceline hem ook aanbiedt. En de prijs bij Hotwire is in principe altijd hoger, ik heb het nog nooit lager gezien. Dus daar kan je in de biedingstrategie bij Priceline gebruik van maken. Soms hebben ze wel enkele hotels die Priceline NIET aanbiedt, dus dat kan handig zijn.

Ik heb een enkele keer Hotwire gebruikt, omdat ik 'zeker' wilde zijn van een hotel, terwijl je bij Priceline natuurlijk in een 3-ster klasse in principe niet weet welke je krijgt, terwijl je bij Hotwire wel al ziet wat voor hotel het wordt (en via betterbidding weet je normaal gesproken ook al welk hotel het precies is).

knaapje
27-04-07, 19:46
Ik gebruik Hotwire heel vaak om te kijken of een hotel aangeboden wordt en tegen welke prijs. Als een hotel er tussen staat, is de kans erg groot dat Priceline hem ook aanbiedt. En de prijs bij Hotwire is in principe altijd hoger, ik heb het nog nooit lager gezien. Dus daar kan je in de biedingstrategie bij Priceline gebruik van maken. Soms hebben ze wel enkele hotels die Priceline NIET aanbiedt, dus dat kan handig zijn.

Ik heb een enkele keer Hotwire gebruikt, omdat ik 'zeker' wilde zijn van een hotel, terwijl je bij Priceline natuurlijk in een 3-ster klasse in principe niet weet welke je krijgt, terwijl je bij Hotwire wel al ziet wat voor hotel het wordt (en via betterbidding weet je normaal gesproken ook al welk hotel het precies is).


Misschien doe ik iets verkeerd, maar als ik bij Hotwire kijk zie ik ook alleen maar districten en sterrenclassificatie, geen hotelnamen.
Pas na reservering zie je een naam, net als bij Priceline.
RaRa

Knaapje.

mattrob
27-04-07, 23:21
Misschien doe ik iets verkeerd, maar als ik bij Hotwire kijk zie ik ook alleen maar districten en sterrenclassificatie, geen hotelnamen.
Pas na reservering zie je een naam, net als bij Priceline.
RaRa

Knaapje.

Dat klopt wel, het is een soort priceline, waarbij je vantevoren niet weet welk hotel je krijgt. Alleen door de sterrenklasse, het district en de 'amenities' kan je op betterbidding.com kijken en daar kan je dan met redelijke zekerheid achterhalen om welk hotel het gaat. Werkt best goed.

Ik ben met hotels in Zuidwest USA bezig (jaja, geen Florida dit jaar ... [-X ) en daar heb je 1 hotel in een bepaald gebied, waarbij Hotwire aangeeft dat de prijs voor dat hotel (degene die ik dus wil hebben) op $ 119 ligt. Terwijl de reguliere prijs op de site 139 euro is. Ik weet dan dat ik voor Priceline niet onder de $ 100 hoef te boeken. Maar omdat het verschil zo klein is, doe ik nog niets en wacht ik totdat ik op Hotwire zie dat de prijs flink gezakt is :-P !

kol
28-04-07, 19:51
Mattrob, dank je wel voor de informatie!! Jullie gaan weer naar de west kust dit jaar? Lijkt me ook helemaal super.8-)

groetjes,

Nicole

mattrob
28-04-07, 21:58
Mattrob, dank je wel voor de informatie!! Jullie gaan weer naar de west kust dit jaar? Lijkt me ook helemaal super.8-)

groetjes,

Nicole

Inderdaad, wordt volgens mij ook geweldig. En 'weer' is niet het goede woord. We zijn al eens naar Los Angeles en San Diego geweest. Maar nu wordt het de 'standaard' tour langs alle 'National Parks', dus volgens mij wordt dit een unieke vakantie. En voor ons allemaal de eerste keer dus :lol: !

We stonden overigens een paar dagen geleden op het punt een vakantie te boeken naar Florida in de mei vakantie met de kinderen ... Maar na veel wikken en wegen (om vele verschillende redenen) toch 'maar' een weekje Center Parcs geboekt .... We hadden er al weer helemaal zin in ....

kol
29-04-07, 23:43
Wat een verschil!! Een weekje center Parks of naar Florida!!!! Ik had het wel geweten. Wij zijn ook aan het denken om volgend jaar eventueel naar de west kust te gaan. Lukt het daar ook goed om de hotels te boeken via priceline of gaat het in Florida makkelijker.
We proberen op het moment weer in Florida hotels te boeken via priceline voor juli. Lukt tot nu toe nog niet. Het is volgens mij nog een beetje te vroeg. Vorig jaar hebben we ook pas een maand voor vertrek de meeste hotels winnend weten te bieden. Wel hadden we zojuist een voorstel om €22,- meer te bieden (resort op key Largo). Hebben we maar niet gedaan. We hebben nog de tijd.

Nicole

mattrob
30-04-07, 08:42
Wat een verschil!! Een weekje center Parks of naar Florida!!!! Ik had het wel geweten. Wij zijn ook aan het denken om volgend jaar eventueel naar de west kust te gaan. Lukt het daar ook goed om de hotels te boeken via priceline of gaat het in Florida makkelijker.
We proberen op het moment weer in Florida hotels te boeken via priceline voor juli. Lukt tot nu toe nog niet. Het is volgens mij nog een beetje te vroeg. Vorig jaar hebben we ook pas een maand voor vertrek de meeste hotels winnend weten te bieden. Wel hadden we zojuist een voorstel om €22,- meer te bieden (resort op key Largo). Hebben we maar niet gedaan. We hebben nog de tijd.

Nicole

Inderdaad, groot verschil. Maar mijn kinderen gaan O:) net zo lief naar Center Parcs .... Reden was dat ik echt in de buurt van mijn werk moest zijn, helaas .... En dus maar Center Parcs.

Boeken in Florida via priceline is echt veel makkelijker. En inderdaad, je bent waarschijnlijk nog wat te vroeg. En je weet de truc met het voorstel tot verhogen ? Als je er tussenin gaat zitten, dus 11 dollar meer boeken dan je vorige voorstel, dan heb je bijna gegarandeerd prijs. Als je die prijs mooi vindt natuurlijk.

In Zuidwest USA kan je weinig via Priceline boeken. Wel alle grote steden en zo natuurlijk (zoals LA, SF, LV, etc) maar alle kleinere steden, vlakbij de National Parks, daar lukt het niet. Ik update vandaag mijn weblog, met welke hotels ik afgelopen week allemaal vastgezet heb. Niets via priceline dus, maar wel alles zodanig dat ik nog kosteloos kan cancellen.

SUCCES =D> !

kol
30-04-07, 10:25
De truc werkte dit keer niet!! Het was of 22 dollar of het ging niet. Hadden wij ook nog niet eerder meegemaakt. We hebben wel een tweede scherm geopend en 2 dollar meer geboden om te kijken wat er dan zou gebeuren. We kregen toen weer de mededeling of we 22 dollar meer wilden bieden. Vreemd!! We gaan straks eens proberen om minder te bieden. Misschien geeft hij dan weer die 22 dollar aan???? We zullen zien.

Ik ga straks je weblog lezen!! Leuk!!

Nicole

knaapje
30-04-07, 11:59
............. Maar nu wordt het de 'standaard' tour langs alle 'National Parks', dus volgens mij wordt dit een unieke vakantie. ................

Heb deze tour 2 keer gemaakt, 2 keer 1 maand, ook fantastisch, maar vooral voor de kinderen zal het kompleet anders zijn.

Knaapje

kol
07-05-07, 00:05
Hieperdepiep!! Zojuist ons eerste winnende bod gehad voor dit jaar. We zitten 15 en 16 juli in de Peabody voor $83,-. Vorig jaar zijn we hier ook geweest en dit was ons super bevallen.:grin: Ik ben er erg blij mee.

Nicole

Arie
07-05-07, 04:15
Gisteravond ben ik ook even bezig geweest voor Clearwater, na aanpassing van mijn 4 sterren hotel naar een 3 sterren werd 85$ geaccepteerd voor Belleview.
NB het is pas in december.
Gelijk gekeken wat voor hotel, dateert uit 1898, het is en wat blijkt in 1985 hebben ze er gefilmd voor Cocoon in het binnenzwembad.
Leuk he, ook maar even gemaild naar reserveren want we gaan met ze 4en.
Met een kleine aanbetaling,upgrade, krijgen we een kamer met 2 queenbeds.
Spa:
http://www.belleviewbiltmore.com/spa.html
Arie

pyca
07-05-07, 11:46
Hieperdepiep!! Zojuist ons eerste winnende bod gehad voor dit jaar. We zitten 15 en 16 juli in de Peabody voor $83,-. Vorig jaar zijn we hier ook geweest en dit was ons super bevallen.:grin: Ik ben er erg blij mee.

Nicole

Hoi Nicole, ik had ook al zitten kijken naar het Peabody, wil nl graag op Int. Drive zitten, maar hoe is het zwembad, vinden wij nogal belangrijk, tenminste de kinderen. Het zwembad zit er op de foto's niet zo groot uit of lijkt dat alleen maar. Het is volgens mij een recht toe recht aan zwembad?

gr
Carin

mattrob
07-05-07, 17:12
Mooie prijs weer, met de huidige dollarkoers echt een KOOPJE :-({|= !

Het zwembad is wel rechtoe-rechtaan, maar is zeker niet klein. Hierbij een plaatje vanuit onze hotelkamer en een vanaf een kant van het zwembad.

http://img385.imageshack.us/img385/6828/img1826vl2.th.jpg (http://img385.imageshack.us/my.php?image=img1826vl2.jpg)

http://img519.imageshack.us/img519/9205/img1829bn8.th.jpg (http://img519.imageshack.us/my.php?image=img1829bn8.jpg)

mattrob
07-05-07, 17:13
Gisteravond ben ik ook even bezig geweest voor Clearwater, na aanpassing van mijn 4 sterren hotel naar een 3 sterren werd 85$ geaccepteerd voor Belleview.
NB het is pas in december.
Gelijk gekeken wat voor hotel, dateert uit 1898, het is en wat blijkt in 1985 hebben ze er gefilmd voor Cocoon in het binnenzwembad.
Leuk he, ook maar even gemaild naar reserveren want we gaan met ze 4en.
Met een kleine aanbetaling,upgrade, krijgen we een kamer met 2 queenbeds.
Spa:
http://www.belleviewbiltmore.com/spa.html
Arie

Geweldig zeg, mooie prijs en hotel ziet er prachtig uit. En die ene scene uit die film kan ik nog wel herinneren =D> !

Arie
07-05-07, 18:22
8-) THX Mattrob, ik kan nu voor hetzelfde bedrag een nacht bijboeken, maar ja als we de volgende dag ook de Peabody kunnen pakken, dan doen we dat.
Het leuke van de Belleview in Clearwater is dat we er op zaterdag zijn en dan houden ze er een ghosttour.
Het schijnt er een beetje te spoken, verhalen, verhalen, verhalen.

kol
07-05-07, 18:27
Hey Carin,

Ik ben het helemaal met mattrob eens!! Het is een flink zwembad. Ik vind het ook een voordeel dat het water lekker warm is. Er is ook een grote jaccuzi waar je met velen in kunt. Wij hebben er vorig jaar ingezeten met een stuk of 10 amerikaanse leraren met allemaal prachtige verhalen die een congres hadden in Orlando. Het regende toen echt keihard en iedereen had de grootste lol. Als je kids hebt is het zeker aan te raden on naar de Peabody mars te gaan kijken. De eenden die overdag in de fontein in de lobby zitten worden dan opgehaald uit hun "penthouse" en over de rode loper naar de fontein gebracht. Erg grappig om te zien.:-D Verder is het een heel mooi hotel. Erg schoon en als je het via priceline doet kun je dit vaak voor een mooie prijs krijgen.

groetjes,
Nicole8-)

kol
09-05-07, 13:25
We hebben zojuist het omni in Orlando voor een dag (11 juli) gewonnen. Niet echt goedkoop ($110.-) Is iemand hier al eens geweest? Ik hoor graag jullie ervaringen.

Nicole:razz:

Arie
09-05-07, 16:34
En 11 juli is de aankomstdag in Orlando?
Aangezien je de 15de en 16de in Peabody zit en de Omni me een beetje ver van de actie lijkt.
Ik heb helaas geen ervaringen met het hotel, het ziet er wel luxe uit en je hebt toch zo'n 50a60$ bespaart.
Arie

pyca
09-05-07, 18:15
Ik zat even te kijken op de website van het Peabody, maar voor de periode dat wij willen zijn er geen kamers beschikbaar. Weet iemand of het dan nog zin heeft om te bieden?

kol
09-05-07, 18:39
Hey Pica,

Ik denk dant het dan moeilijk wordt. Kun je niet met de dagen schuiven?

Nicole

kol
09-05-07, 18:44
Hey Arie,
Ja, 11 juli is onze aankomstdag in Orlando. We laten pas vanaf de 12e onze disneypassen ingaan. Het wordt dus een luierdagje. Lijkt me wel wat want het omni heeft een lazy river.

Nicole

pyca
09-05-07, 18:44
Nou eigenlijk niet echt, we zijn deze keer maar 1 weekje in Orlando en ik heb al gereserveerd in het Royal Pacific, dat zijn onze laatste dagen van de vakantie, dus daarvoor hebben we nog een ander hotel nodig, maargoed ik ga gewoon verder zoeken.

pyca
09-05-07, 19:05
Nog even een vraagje over Priceline:
als gewoon zoekt, dus niet deeper discounts, dan zie je hotels in zones + klasses en de daarbijbehorende tarieven. Weten jullie als je dan gaat bieden of het die hotels zijn waarop je kans maakt?

Arie
09-05-07, 19:46
Nog even een vraagje over Priceline:
als gewoon zoekt, dus niet deeper discounts, dan zie je hotels in zones + klasses en de daarbijbehorende tarieven. Weten jullie als je dan gaat bieden of het die hotels zijn waarop je kans maakt?
Goeie vraag:
Ik heb begrepen dat je dan biedt op hotelkamers in die sterrenklasse, bijv. 4* en in een bepaald gebied, die je zelf hebt aangevinkt.
Soms zijn er geen 4* hotels in een bepaald gebied dus kun je die ook niet aanvinken.
En naar het schijnt voegt Priceline hotels bij op willekeurige momenten.
Arie

pyca
09-05-07, 20:09
Ik heb begrepen dat je dan biedt op hotelkamers in die sterrenklasse, bijv. 4* en in een bepaald gebied, die je zelf hebt aangevinkt.
Soms zijn er geen 4* hotels in een bepaald gebied dus kun je die ook niet aanvinken.
En naar het schijnt voegt Priceline hotels bij op willekeurige momenten.


Misschien is m'n vraag niet duidelijk, ik bedoel dus:
Zou het zo zijn dat je op de
"normale" manier bij priceline kijkt wat ze aanbieden in de door jouw gekozen periode, daar komen dan een aantal hotels met bijbehorende prijzen en klasses te voorschijn, die zou je dan kunnen boeken, maar....
dat je dan naar "deeper discount" gaat (en daar kan je idd bieden op gebied + klasse,) en ik vraag me dus af of je dan biedt op de eerder getoonde hotels?

Net zoals Mattrob zegt dat hij bij Hotwire kijkt wat er "in de aanbieding is"

mattrob
10-05-07, 10:19
Misschien is m'n vraag niet duidelijk, ik bedoel dus:
Zou het zo zijn dat je op de
"normale" manier bij priceline kijkt wat ze aanbieden in de door jouw gekozen periode, daar komen dan een aantal hotels met bijbehorende prijzen en klasses te voorschijn, die zou je dan kunnen boeken, maar....
dat je dan naar "deeper discount" gaat (en daar kan je idd bieden op gebied + klasse,) en ik vraag me dus af of je dan biedt op de eerder getoonde hotels?

Net zoals Mattrob zegt dat hij bij Hotwire kijkt wat er "in de aanbieding is"

Voor zover ik begrijp uit alle forums, is dat dus niet zo. Natuurlijk zal er overlap zijn, maar sommige hotels doen niet mee aan het bieden. En de reguliere priceline is net een expedia, daar zitten meerdere hotels op. Dus toch hotwire gebruiken\\:D/ !

Arie
10-05-07, 19:23
Nog even wat anders over geaccepteerde biedingen...
Als je bod wordt geaccepteerd, dan kun je voor hetzelfde bedrag de volgende dag ook in het gewonnen hotel verblijven.
Is dat een &#233;&#233;nmalig aanbod van Priceline?
Want stel dat je dan nog 3de dag wilt bijboeken, kan dat dan?

mattrob
11-05-07, 17:21
Nog even wat anders over geaccepteerde biedingen...
Als je bod wordt geaccepteerd, dan kun je voor hetzelfde bedrag de volgende dag ook in het gewonnen hotel verblijven.
Is dat een éénmalig aanbod van Priceline?
Want stel dat je dan nog 3de dag wilt bijboeken, kan dat dan?

Let wel, het is een aanbod om het te proberen. Het is niet zeker dat je die krijgt. Het voordeel is alleen dat je zeker weet dat je niet een ander hotel krijgt. En helaas, een 3e dag zit er niet in ....

Arie
11-05-07, 19:06
Let wel, het is een aanbod om het te proberen. Het is niet zeker dat je die krijgt. Het voordeel is alleen dat je zeker weet dat je niet een ander hotel krijgt. En helaas, een 3e dag zit er niet in ....
Duidelijk, bedankt Arie.

Armand
15-05-07, 08:44
Priceline ook eens geprobeerd om voor de 1e nacht een hotel in Miami te krijgen. Heb nu voor $59 een kamer in het Hyatt Regency Coral Gables!
(http://coralgables.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp)

Eric
15-05-07, 10:13
Dat is een heel nette prijs !!!
Eric

kol
15-05-07, 16:34
Netjes Armand, wanneer ga je?

Nicole:razz:

Armand
15-05-07, 20:20
2 juni en ik blijf 3 weken.

mattrob
15-05-07, 20:56
Priceline ook eens geprobeerd om voor de 1e nacht een hotel in Miami te krijgen. Heb nu voor $59 een kamer in het Hyatt Regency Coral Gables!
(http://coralgables.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp)

Is weer een hele goed prijs voor een prachtig hotel =D> . Ik ben er ook twee nachten geweest en is super-de-luxe hotel, echt erg mooi. Alleen is er 's avonds niet heel veel in de omgeving te doen. Maar dat is natuurlijk geen probleem als je er rekening mee houdt !

Anthonie
17-05-07, 16:32
1e Hotel binnen met Priceline (http://floridausa.blogspot.com/2007/05/1e-hotel-binnen-met-priceline.html)



http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/RkxnBIOg_RI/AAAAAAAAADU/pjhP86_oIYQ/s320/rswfi_phototour07.jpg (http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/RkxnBIOg_RI/AAAAAAAAADU/pjhP86_oIYQ/s1600-h/rswfi_phototour07.jpg)Hoi


Ja hoor, het eerste hotel is binnen met Priceline (http://floridausa.blogspot.com/www.priceline.com)! Ben al een paar dagen aan het bieden, en nu was het zover.Ik heb geboden op een 2 sterren hotel in Fort Myers en het bod van $59,- per nacht was geaccepteerd.De normale prijs via de site is $179,00 per nacht!!!






http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/RkxnJIOg_SI/AAAAAAAAADc/Vs3Uyj9qs8M/s320/rswfi_phototour02.jpg (http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/RkxnJIOg_SI/AAAAAAAAADc/Vs3Uyj9qs8M/s1600-h/rswfi_phototour02.jpg)

Snel kijken welk hotel we hadden gekregen, want je weet niet op welk hotel je bied, dit krijg je pas te zien nadat je bieding is geaccepteerd.Het was het Fairfield Inn Fort Myers (http://marriott.com/hotels/travel/rswfi-fairfield-inn-fort-myers/)geworden!




Daar was ik heel blij mee, want dit hotel komt er bij Tripadvisor (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34230-d87591-Reviews-Fairfield_Inn_Fort_Myers-Fort_Myers_Florida.html)erg goed uit.

Nu nog Miami, afwachten dus...........



Groeten

Anthonie

calypso
17-05-07, 16:37
Proficiat zo te zien heb je het nummer 1 hotel in fort Myers gekregen, althans volgens tripadvisor, en de prijs is ook nog eens aardig. :-)

mattrob
18-05-07, 09:46
en de prijs is ook nog eens aardig. :-)

Aardig :-k .... Dit is echt een geweldige prijs zeg \\:D/ \\:D/ ! Ik snap (al jaren [-( ) niet waarom priceline niet populairder is ! Dit is een prachtig hotel, van een grote keten, en voor een ongelooflijke prijs. Zoals alle boekingen op priceline.

Maar ach, ik blijf proberen (en misschien moet ik nu toch echt eens aandelen gaan kopen, want nee, die heb ik echt niet) !

Anthonie
19-05-07, 08:39
Hotel Miami ook geboekt! (http://floridausa.blogspot.com/2007/05/hotel-miami-ook-geboekt.html)





http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/Rk6afoOg_TI/AAAAAAAAADk/GVaz63wZZwU/s320/MIA_FINN-exter-1.jpg (http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/Rk6afoOg_TI/AAAAAAAAADk/GVaz63wZZwU/s1600-h/MIA_FINN-exter-1.jpg) Hoi

Nadat we van de week met Priceline (http://www.priceline.com/) een hotel in Fort Myers hadden geboekt, is het nu ook gelukt met een hotel in Miami.We hadden besloten om overal in Miami te kijken, want we slapen alleen maar in het hotel, en om dan een duur hotel te nemen vinden we zonde van het geld.




Nadat we een aantal keer hadden geboden, was het dus raak.We betalen nu $61,- per nacht voor het Fairfield Inn Miami - Airport West Doral Area, Miami, FL (http://marriott.com/hotels/travel/miafw-fairfield-inn-miami-airport-west-doral-area/) Dit hotel kost normaal via de site $169,- per nacht.Gratis ontbijt, gratis parkeren.Als je kijk wat je moet betalen om je auto te parkeren in Miami Beach, gemiddeld $25,- per dag, en je kunt hem bijna nergens kwijt.




http://bp0.blogger.com/_CMui6wJTT1M/Rk6anIOg_UI/AAAAAAAAADs/avtzA7vb7Bc/s320/MIA_FINN-rooms-1.jpg (http://bp0.blogger.com/_CMui6wJTT1M/Rk6anIOg_UI/AAAAAAAAADs/avtzA7vb7Bc/s1600-h/MIA_FINN-rooms-1.jpg) Nu is onze planning (http://floridausa.blogspot.com/2007/04/florida-planning-is-bekend.html) helemaal rond incl de hotels.In de post hier iets naar onderen heb ik het schema aangepast.

Groeten



Anthonie






http://bp2.blogger.com/_CMui6wJTT1M/Rk6a-oOg_VI/AAAAAAAAAD0/fV5fe4nguF4/s320/MIA_FINN-poolo-1.jpg

Eric
19-05-07, 10:13
het Faifield Inn Doral ligt (zoals de naam aan aangeeft) ietsje ten westen van de luchthaven, richting turnpike dus.
Het is een omgeving waar verder niet zoveel te doen is, maar waar meer dan voldoende keus aan restaurants is (tientallen), en waar het erg veilig en rustig is.
Er zitten verscheidene grote bedrijven (oa hoofdkantoor Carnival Cruises).
je bent binnen een kwartiertje in Miami Beach, 10 minuten van Bayside en diverse grote malls in de nabijheid.
Je hebt er echter wel een auto nodig.
Zelf heb ik heel vaal in deze buurt geslapen, ik vind het prettiger dan downtown of Miami Beach.
Conclusie: prima keus.
Eric

pascalbrouwers
19-05-07, 14:53
het Faifield Inn Doral ligt (zoals de naam aan aangeeft) ietsje ten westen van de luchthaven, richting turnpike dus.
Het is een omgeving waar verder niet zoveel te doen is, maar waar meer dan voldoende keus aan restaurants is (tientallen), en waar het erg veilig en rustig is.
Er zitten verscheidene grote bedrijven (oa hoofdkantoor Carnival Cruises).
je bent binnen een kwartiertje in Miami Beach, 10 minuten van Bayside en diverse grote malls in de nabijheid.
Je hebt er echter wel een auto nodig.
Zelf heb ik heel vaal in deze buurt geslapen, ik vind het prettiger dan downtown of Miami Beach.
Conclusie: prima keus.
Eric


Eric,
Helemaal mee eens.
Ook wij hebben er de eerste nacht van onze vakantie geslapen ( geboekt via priceline).
Prima hotel voor een spotprijsje.
Prima ontbijt,vriendelijke balimedewerkers.

Een superstore walmart ligt op en paar minuutjes afstand rijden.
Goede bedden ( heel belangrijk).
Overigens van het vliegverkeer merk je zo goed als niet in de kamers.

Groet,
Pascal

Anthonie
19-05-07, 17:46
Eric,
Helemaal mee eens.
Ook wij hebben er de eerste nacht van onze vakantie geslapen ( geboekt via priceline).
Prima hotel voor een spotprijsje.
Prima ontbijt,vriendelijke balimedewerkers.

Een superstore walmart ligt op en paar minuutjes afstand rijden.
Goede bedden ( heel belangrijk).
Overigens van het vliegverkeer merk je zo goed als niet in de kamers.

Groet,
Pascal

Ben blij dat het goed is bevallen, heb je evt foto's van het hotel en de buurt?Je mag ze dan evt mailen naar mijn email adres.Vond je reisverslag erg leuk.Is het allemaal goed gekomen met de fiets???

Groeten

Anthonie
thekostersfamily@hotmail.com

pascalbrouwers
19-05-07, 19:01
Ben blij dat het goed is bevallen, heb je evt foto's van het hotel en de buurt?Je mag ze dan evt mailen naar mijn email adres.Vond je reisverslag erg leuk.Is het allemaal goed gekomen met de fiets???

Groeten

Anthonie
thekostersfamily@hotmail.com


Nou ik heb geen fotó's vh hotel etc.
We kwamen laat in de avond aan.
Had dit hotel geboekt voor 1 nacht, om vervolgens door te rijden naar Key West.


Naast het hotel ligt een marriot hotel, deze 2 horen bijelkaar.
Even goed kijken dat je bij het juiste hotel naar binnen gaat.

Het hotel heeft nette kamers.
2 computers beschikbaar voor alle hotelgasten.
Deze staan in de lobby.


Foto's van de buurt...
Wat ik ervan gezien heb is het geen mooie buurt.
Gewoon veel grote bedrijven, restaurant etc.
ligt meteen aan de grote uitvalswegen.
Het is nou niet meteen een buurt die je op de foto wilt vast leggen.

Ik ben er een weekje later nog een keer langs gereden.
Zoals Eric al schrijft, het hotel ligt gewoon perfect wat betreft de bezienswaardigheden.

Wellicht heb je hier iets aan.
Groet,
Pascal

Armand
01-06-07, 00:07
De 3e nacht is ook geboekt via priceline: $65 voor een kamer bij http://www.royalpalmmiamibeach.com/ (4 sterren South Beach). Na de 3e nacht gaan we met coupons aan de slag van travelsaverguides.com en travelcoupons.com.

kol
01-06-07, 11:22
Dat ziet er prima uit voor een goede prijs. Heel veel plezier.

Nicole

ouderdorpie
30-06-07, 13:48
Hoi, ik heb hier veel gelezen ovre priceline maar kan iemand mij vertellen of ik en hoe ik dit met 2 kinderen kan doen ?
Kunnen ze bij ons op de kamer of moet ik 2 kamers nemen ? ze zijn 6 en 8

vast bedankt

kol
30-06-07, 19:12
Kids kunnen bijna altijd op de kamer van de ouders. Dit is echter geen garantie. Wij hebben ook 2 kids en bij ons heeft het tot nu toe nog nooit een probleem opgeleverd. Zo gauw wij een winnend bod hebben bij Priceline sturen wij een mailtje rechtstreeks naar het hotel om te vragen naar een kamer met 2 dubbele bedden. Tot nu toe hebben wij altijd een mailtje teruggekregen waarin dit werd bevestigd. Wij hebben vorig jaar zelfs al eens een upgrade naar een suite gehad, en dit jaar ook upgrade naar een kamer met oceaanzicht. Maar ja, als je dat krijgt is dat natuurlijk boffen. De hotels zullen in ieder geval hun best doen om aan je wensen (2 dubbele bedden) tegemoet te komen. Echter het is geen garantie.

Nicole

Miki
01-07-07, 18:00
Bij het aanmaken van mijn profile krijg ik de volgende melding:

Please check your Day phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".

Ik heb als netnr. 045 dus ik snap t niet helemaal.

Wie kan helpen?

thanks, Miki

mattrob
01-07-07, 18:21
Bij het aanmaken van mijn profile krijg ik de volgende melding:

Please check your Day phone number. All phone numbers must begin with your area code and may not begin with the digit "1".

Ik heb als netnr. 045 dus ik snap t niet helemaal.

Wie kan helpen?

thanks, Miki

Gewoon een willekeurig Amerikaans nummer invullen. Bv 4071234123

Miki
01-07-07, 18:25
Gelukt !!!!=D>

Soms ligt t te voordehand...

thanks

sasja
16-07-07, 20:59
kan iemand mij vertellen of je via priceline 2 of 3 kamers tegelijk kan boeken?
kan dit nl nergens terug vinden.

Arie
16-07-07, 22:28
Je kan op meerdere kamers tegelijk bieden.
Namelijk onder je check in en check out datum staat standaard 1 room als je er rechts naast klikt gaat het open en kan je 2,3,4 of 10+rooms aanklikken.
Arie.

Arie
16-07-07, 22:38
Oh enne vandaag ben ik even bezig geweest op Priceline.
Het resultaat voor dec. is:
Renaissance Orlando Resort
6677 Sea Harbor Drive
Orlando, Florida
http://www.marriott.com/hotels/hotel-rooms/mcosr-renaissance-orlando-resort-at-seaworld/
Geen verkeerd hotel voor 105$ per nacht , 2 nachten,ex toeslagen (tijdens de holidays), site geeft 179$ en er kunnen 5 personen in de kamers.
Kunnen we alsnog naar de Peabody om de eendenmars te zien als echte toeristen:-\" en 115$ per nacht in de zak houden.
Groet Arie.

mattrob
17-07-07, 09:22
Is idd mooi hotel, ik heb er ook (via Priceline) 2 keer overnacht. Hele grote kamers en een prachtig Atrium met grote vogelkooi en prima zwembad en (kleine) sportvelden. En natuurlijk recht tegenover Seaworld, je loopt zo naar de ingang (je moet alleen over het parkeerterrein van Seaworld).

Als je het leuk vindt, ik zou vragen om een kamer met uitzicht op Seaworld. Wij konden zo twee avonden vanuit onze hotelkamer genieten van de vuurwerk-show bij Seaworld.

Overigens, naar de Peabody is het wel prima te rijden, je bent er snel, maar lopen is best nog wel een stukje #-o ....

sasja
17-07-07, 09:53
Je kan op meerdere kamers tegelijk bieden.
Namelijk onder je check in en check out datum staat standaard 1 room als je er rechts naast klikt gaat het open en kan je 2,3,4 of 10+rooms aanklikken.
Arie.

ok bedankt!
ga ik proberen

Arie
17-07-07, 17:00
Als je het leuk vindt, ik zou vragen om een kamer met uitzicht op Seaworld. Wij konden zo twee avonden vanuit onze hotelkamer genieten van de vuurwerk-show bij Seaworld.
....
Ik zal het hotel nog een keer bellen, want dat uitzicht op Seaworld voor het vuurwerk is nooit weg.
Gelijk me Marriott nummer even door geven=P~ .
Ik was trouwens in de veronderstelling dat het om het vuurwerk van MK ging maar het is toch Seaworld.
Over de prijs die ik heb betaald, $105 ben ik tevreden.
Wel een kanttekenig bij het bieden...
s'Middags van alles aangevinkt behalve Disney en Seaworld.
s'Avonds toch nog een keer geprobeerd met alleen Seaworld en wat hoger geboden en raak.
Wel te gek ook dat er zoveel personen in de kamer kunnen:lol: .
Groet Arie.

mattrob
17-07-07, 18:53
Gelijk me Marriott nummer even door geven=P~ .

Had ik ook gedaan, kreeg verder geen punten maar wij zaten wel op een 'Marriott Rewards' verdieping. Ik weet niet of dat nog echt uitmaakt, misschien iets :lol: !


Ik was trouwens in de veronderstelling dat het om het vuurwerk van MK ging maar het is toch Seaworld.

Dat zal je wellicht uit de andere kant van het hotel kunnen zien, maar dat is echt wel een stuk verder weg, dus zie je misschien heel klein beetje. Seaworld ligt echt op loopafstand (en dat wil in Amerika heel wat zeggen :-\" )


Wel te gek ook dat er zoveel personen in de kamer kunnen:lol: .

Ik kan me niets over '5 personen' herinneren. Het zijn gewoon erg grote kamers, voor zover ik weet met 2 queens. Maar ze zullen er vast wel een bedje bij willen zetten. Ruimte genoeg in de kamer in ieder geval O:) !

Arie
17-07-07, 19:01
De kamers zijn ook gerenoveerd, vandaar dat je het niet kan herinnerenO:) .
Goed idee over de Marriott Rewards verdieping
Verder zal ik nog even in de buurt van Sanibel proberen te bieden.
Groet Arie.

kol
17-07-07, 20:47
Hey Arie,

Wij zijn overmorgen en vrijdag in het Renaissance in Orlando. Ik zal wat foto's voor je maken en die na onze vakantie op het forum zetten. wij hedden het ook via Priceline geboekt voor $95,-. Natuurlijk laat ik ook weten hoe het is geweest.

De Peabody, daar zijn we de afgelopen 2 dagen geweest. Is altijd top. Je kunt gewoon naar de Peabodymars gaan kijken. Ook als je er niet slaapt.

Onze kids zijn vanochtend met de Duckmaster meegeweest, om de eenden uit hun nachtverblijf op te halen en via de lift over de rode loper naar de fontein te brengen. Was echt superleuk. Ze kregen na afloop zelfs een soort van certificaat hiervoor.

groetjes,
Nicole

kol
17-07-07, 20:51
Hey Arie,

Ik zie net dat je in de duurt van Sanibal wilt bieden. Ik weet niet of je op het eiland zelf wilt zitten, anders is het Hyatt in Bonita Springs een echte aanrader. Kijk maar eens op de Hyatt site. Ze hebben ook een prive-eilandje waar je met een soort watertaxi naar toe wordt gebracht. De dolfijnen zwemmen dan met de boot mee. Erg gaaf.

Groetjes,
Nicole

mattrob
17-07-07, 20:55
Hey Arie,

Ik zie net dat je in de duurt van Sanibal wilt bieden. Ik weet niet of je op het eiland zelf wilt zitten, anders is het Hyatt in Bonita Springs een echte aanrader. Kijk maar eens op de Hyatt site. Ze hebben ook een prive-eilandje waar je met een soort watertaxi naar toe wordt gebracht. De dolfijnen zwemmen dan met de boot mee. Erg gaaf.

Groetjes,
Nicole

Ons favoriete priceline hotel in Florida =D> !

Arie
17-07-07, 22:31
Ziet er goed uit Kol en mattrob.
Gewoon Bonita Springs aanklikken of toch Sanibel and Captiva Islands(omdat je het over een eiland had).
Arie.

Arie
17-07-07, 22:35
Bij aanvinken Sanibel and Captiva Islands gaf PL 1* en 2* aan, probleem opgelost.
Jullie Hyatt is de enige resort in Bonita Springs, van de 14 hotels te bekijken via Tripadvisor.
Arie.

kol
18-07-07, 06:17
Ja, klopt.
Bonita Springs aankruisen. Het eiland waar ik het over had (van het Hyatt) is echt maar klein en niet te vergelijken met Sanibal.

Arie
20-07-07, 21:28
Ik heb inmiddels al flink geboden, tot wel $115, maar het mocht nog niet baten. Alles aangevinkt.
Behalve Marco Island, die natuurlijk Marriott en Hilton als resort heeft.
Het hotel naast de Hilton wordt gesloopd en in die herrie wil je/ik echt niet zitten.
Ondertussen is de prijs voor de Hyatt, hun site, in Bonita Springs gestegen van $189/nacht naar $249.
Nog even afwachten, of toch nog elke dag proberen.
Het is zo leuk en verrassend, Arie.

Arie
21-07-07, 23:38
Na onze cruise hadde we nog geen hotel geboekt voor Miami.
We hebben geboden op een 4* in Coral Cables.
http://coralgables.hyatt.com/hyatt/reservations/flow6/propSelectedHotelRates.jsp?xactionid=113ea978c33&_requestid=221304
$90 netjes toch.
Arie

mattrob
22-07-07, 09:07
Na onze cruise hadde we nog geen hotel geboekt voor Miami.
We hebben geboden op een 4* in Coral Cables.
http://coralgables.hyatt.com/hyatt/reservations/flow6/propSelectedHotelRates.jsp?xactionid=113ea978c33&_requestid=221304
$90 netjes toch.
Arie

Prima hotel, heb ik ook 2 jaar terug in geslapen. Mooie buurt, qua huizen e.d. Is verder niet heel veel te beleven (en ook restaurantjes konden we niet echt makkelijk vinden), maar wel een prachtig hotel.

Arie
22-07-07, 09:31
Ik heb begrepen dat er aardig wat restauranten op loopafstand zitten.
Tegenover het hotel is een Denny's voor het ontbijt.
En close to Little Havana.
Ach het is een goeie prijs voor onze laatste nacht.
Nu nog Sanibel maar dat wil nog niet lukken.[-o<
Arie.

Marco Tiel
22-07-07, 12:57
Ons favoriete priceline hotel in Florida =D> !


En het onze!!!!!!8-)

Echt de moeite waard om te blijven proberen

Arie
22-07-07, 13:22
En het onze!!!!!!8-)

Echt de moeite waard om te blijven proberen

Gaan we doen.
Met het bootje naar het privé eiland onder begeleiding van wat dolfijnen zien we wel zitten.
I keep you all posted!! Arie:lol:

Dirk
22-07-07, 20:45
Hallo
Het is ook het hotel wat wij hebben geboekt na de cruise.Ook geboekt via Priceline .Helaas Arie iets goedkoper (10 dollar)Wij slapen er 10 aug

Arie
22-07-07, 21:24
Goed zo Dirk, laat je het ons allen even weten hoe het is bevallen, Arie.

guido123
24-07-07, 14:26
Iemand recent nog Orlando hotel geboekt? Ik sta op het punt te gaan bieden. Weet iemand of er nog extra kosten bij komen nadat je het bedrag hebt genoemd. Volgende scherm geeft taxen maar nog andere kosten als je echt gewonnen hebt?

kol
26-07-07, 20:01
Guido,

Ik zit nu in Orlando in Hotels die ik heb geboekt via Priceline. Als ik volgende week weer thuis ben zal ik even precies voor de nakijken wat ik heb geboden en precies heb betaald. Ik heb het nu niet bij de hand.

Nicole

guido123
26-07-07, 20:34
Guido,

Ik zit nu in Orlando in Hotels die ik heb geboekt via Priceline. Als ik volgende week weer thuis ben zal ik even precies voor de nakijken wat ik heb geboden en precies heb betaald. Ik heb het nu niet bij de hand.

Nicole

Ok bedankt. Is er nog wel wat te doen vanwege het weer nu?

mattrob
26-07-07, 23:13
Ok bedankt. Is er nog wel wat te doen vanwege het weer nu?

Blijkbaar internetten op de kamer :-({|= !

Arie
30-07-07, 12:14
Ook leerzaam.....vink het juiste aantal sterren aan!!!!
Ik heb nameijk gisteren een 1 star aangevinkt ipv het Resort die er onder staat.
Het is een Name our own price dus niet refundable en cancelble.
Ik heb gebeld maar daar kom je echt niet verder mee.
Toen heb ik een mail gestuurd en die wordt binnen 3 uur beantwoordt.
Ik heb nog geen verdere actie ondernomen.
Leest u rustig mee:
Subject: naampartner@gmail.com (naampartner@gmail.com)
>
> Product: HOTEL
>
> Category: About Hotels
>
> Name: Partner
>
> E-mail Address: Naamgmail.com (n.vespiano@gmail.com)
>
> Request Number: 11111111102(heb ik verandert)
>
> Comments:
> Dear Priceline, as i try to book a room for december 20th i made such
a
> big mistake.
> Instead of marking a Resort i marked a 1 star hotel.
> My records will show that i am trying for quit some time now, like 2
> weeks for the Bonita Springs area.
> Like i said i made a big mistake as it also is a Name your own price.
> Still please will you be able to cancel this hotel request as mistakes
> are so human.
> Thank you Naam
Straks even verder.

Arie
30-07-07, 12:31
Die 1 star had PL geupgrade naar een 2 star.
Nog steeds te duur want ik heb 95$ geboden en de taxes en fees er boven op maakt $113.
Oke nu PL's mail:

Dear Ms. Naam,

Thank you for taking the time to send us an e-mail. We understand that
you inadvertently marked a 1 star hotel instead of marking a Resort. You
would like to cancel your hotel reservation.

We are able to make a one-time exception and cancel your reservation for
a fee. Please respond to this e-mail as soon as possible with your
approval to cancel your reservation. It is very important that you
contact us before your current check-in date, which is Thursday,
December 20, 2007. We are not able to refund or make changes after this
time.

Upon receipt of your approval via e-mail, we will cancel your
reservation minus a cancellation fee of $113.82. We will send a
separate e-mail with instructions outlining how to submit a new request
on our website with the correct information. If you follow the
instructions and are successful in booking a new reservation, we will
refund the cancel fee minus a flat change fee of $25.00.

We look forward to your response.

Sincerely,

Vinod N.
Customer Service Specialist

Ik denk er aan om het geld dat nu in deposit staat bij PL te gebruiken voor een Europese kamer.
Verder staat er niet bij voor welke datum ik een succesvol kamer moet boeken enkelt dat ik voor de 20st dec die ene kamer moet annuleren.
Hoe denken jullie hierover?
Groeten Arie.

mattrob
30-07-07, 14:03
In ieder geval mooi dat ze flexibel zijn en hieraan meewerken. En ja, ik zou in ieder geval zowiezo iets met priceline proberen te boeken. Anders ben je zeker je geld kwijt. Volgens mij krijg je niet heel veel korting binnen Europa, maar dan heb je wel flink bedrag terug via priceline. Succes !

Corry
31-07-07, 15:31
Gisteren mijn eerste bod gedaan en gewonnen. Heb op het vliegveld van Orlando het Mariott hotel voor $ 75.-. Waarschijnlijk had het nog goedkoper gekund maar dit was de eerste poging en nu weet ik hoe het werkt en ben IK er blij mee.

Eric
31-07-07, 20:57
Vorig jaar daar eerste nacht geslapen (voor meer geld) en prima bevallen, ondanks het feit dat ze de lobby aan het renoveren waren.
Zal nu wel klaar zijn overigens.
Zorg wel dat je gegeten hebt trouwens, het bijbehorende steakhouse was het schreeuwend duur.
Wel een prima gratis shuttleservice naar de airport.
Eric

Arie
31-07-07, 22:01
Gelukkig wel ja, ik heb ook bij PL aangegeven dat ze me profile kunnen bekijken en in het eerste mailte aan hun geschreven dat het een Name our own price deal is.
Dus dat ik ook weet dat ik het eigenlijk niet kan annulleren etc.
Ondertussen heb ik PL de opdracht gegeven om me hotel te annuleren en het daarop volgende mailtje van PL vertelde me dat ik 7!!!:-| dagen heb om een geslaagde boeking te realiseren, volgens het eerder ingevulde verzoek.
Dus datum,plaats etc ik durf niet eens lager dan 95$ te bieden anders klopt dat ook niet.
Enfin morgen een nieuwe maand wie weet zit het Resort er dan bij.[-o<
En anders wordt het gewoon een 4*:razz::razz::razz::razz:.
Maar goed je leert er wel weer van, the hard way.
Groet Arie.

doddeltje
01-08-07, 22:50
Ik laatst blij dat een priceline bieding gelukt was.
De volgende dag kwam ik tot de ontdekking dat ik
in plaats van 24 december tot 27 december de maand juni had ingevuld!!!
En dat was het al bijna.
Eerst ge-emaild met het hotel maar die verwezen naar priceline.
Daar een mailtje naar toe gestuurd en ik kreeg een zelfde email als antwoord als hierboven.
Je krijgt daarna een e- mail met instrukties waarin staat dat je eenmaal een priceline bieding moet doen voor dezelfde regio maar met een andere datum. Maar wel binnen 7 dagen.
Het maakt niet uit of dit lukt of niet.
Ik heb dat gedaan en kreeg daarna een bericht dat ze een groot deel op mijn creditcard terug gingen storten. Dat is inmiddels ook gebeurd!!!!!! Lucky me.
Ze houden wel een cancelation fee achter totdat er een nieuwe Priceline
bieding gelukt is.
Dat is nog steeds niet gelukt voor Florida.
Om het begin van de vakantie te vieren had ik echter wel een nachtje Amsterdam via Priceline geboekt (Het Hilton).
Ik had helemaal niet gedacht dat deze als een geslaagde poging zou tellen om de cancelation fee terug te krijgen, totdat ik bovenstaande op het forum las over Europa.
Dus maar weer een mail gestuurd naar Priceline.
Ja hoor als ik een Resubmit Request Form invul en terug mail dan zal ik de fee terug krijgen (behalve $25 als een soort administratie kosten) Pfffff dat is nog eens geluk dus ruim 330 dollar terug.
Fouten maken mag dus gelukkig nog.

Arie
02-08-07, 00:33
Ik ben/was in de veronderstelling dat ik voor Naples,Fl een andere geslaagde boeking moest maken, dit na hun 3de mailtje.
Onder in PL's mail staat namelijk waar ik op moet bieden maar dat zal vast een leidraad (behulpzaam van hen) zijn.
Ik heb nog een paar dagen over, Arie.

Corry
02-08-07, 16:35
Hallo Eric, bedankt voor je reactie. Weet je misschien ook of het handig is de volgende ochtend (vanuit het Marriott dus) de auto op te halen of toch beter de avond van aankomst?


Zal zorgen dat de buikjes vol zijn:-({|=

Eric
02-08-07, 21:13
Ik heb de auto de volgende morgen gehaald, en wel om de volgende redenen (kun je zelf kijken wat in jouw situatie van toepassing is:
Omdat ik daardoor precies 2 weken de auto nodig had, scheelde dus extra dag (moest 's morgens vliegen op terugweg)
Omdat ik dan fris en fruitig de auto kon ophalen, en ik zeker wist dat ik me niets zou laten aansmeren
Omdat dan niet na een late aankomst het risico had om een uur in de rij te staan, en in het donker het hotel moest zoeken.
Succes, Eric

Soeza82
02-08-07, 23:43
Het lukt mij maar niet om een boeking te betalen.
Elke keer zegt hij dat mijn creditcard gegevens niet kloppen, het billing adres, maar dit is precies hetzelfde als wat ik heb ingevuld bij mijn profiel. En dat accepteerde Priceline wel.

Heb al diverse handleidingen, die ik gevonden heb op het forum nagelezen, maar nog steeds niet gelukt. Klopt het dat priceline alleen american express accepteert? Ik had trouwens bij priceline UK precies hetzelfde!

Iemand tips??

Corry
03-08-07, 08:52
Ik weet helaas niet voor je hoe je je cc geaccepteerd moet krijgen maar ik betaal gewoon met mijn MasterCard hoor.

Succes met die CC. Misschien weet MattRob hoe dit op te lossen is.

mattrob
03-08-07, 08:58
Het lukt mij maar niet om een boeking te betalen.
Elke keer zegt hij dat mijn creditcard gegevens niet kloppen, het billing adres, maar dit is precies hetzelfde als wat ik heb ingevuld bij mijn profiel. En dat accepteerde Priceline wel.

Heb al diverse handleidingen, die ik gevonden heb op het forum nagelezen, maar nog steeds niet gelukt. Klopt het dat priceline alleen american express accepteert? Ik had trouwens bij priceline UK precies hetzelfde!

Iemand tips??

Dat is vreemd. Je profiel heb je dus wel kunnen aanmaken ? Dan moet er verder geen probleem meer zijn. Alle credit cards worden wel geaccepteerd door priceline. Het kan natuurlijk zijn dat ook in je profiel een fout zit bij Credit Card.

Waar gaat het precies fout ? Je wordt ook gevraagd om een 'security code' op te geven bij je boeking. Doe je die goed ?

Soeza82
03-08-07, 09:29
Het is al opgelost!! Heb vanmorgen de bank gebeld en had een nieuwe creditcard van de bank gehad, maar had de oude nog in mijn portomonee zitten #-o:smile:

Bedankt voor je reactie!

Ik vraag em nu wel af, dat als ik nu mijn goede gegevens van mijn creditcard in mijn profiel zet, dan al mijn vorige boekingen akkoord zijn. Dat zou niet helemaal de bedoeling zijn, want dan heb ik 4 kamers geboekt ipv 1.

Jullie enig idee!??

Corry
03-08-07, 13:23
Ben aan het " shoppen" op priceline en dan valt me iets op. Als je bijv. bij Fort Lauderdale kiest voor "resorts" dan staat daar een bedrag van $ 489.--, als je DAT vervolgens aanklikt gaat de prijs opeens naar $ 239.00. Is daar een speciale reden voor? Overigens is het wel zo dat het enige resort wat je dan krijgt het Marriott Harbor Beach is en die prijs is idd $ 239.00 maar dan vraag ik me toch af wat die eerste prijs was.

knaapje
03-08-07, 19:19
Ben aan het " shoppen" op priceline en dan valt me iets op. Als je bijv. bij Fort Lauderdale kiest voor "resorts" dan staat daar een bedrag van $ 489.--, als je DAT vervolgens aanklikt gaat de prijs opeens naar $ 239.00. Is daar een speciale reden voor? Overigens is het wel zo dat het enige resort wat je dan krijgt het Marriott Harbor Beach is en die prijs is idd $ 239.00 maar dan vraag ik me toch af wat die eerste prijs was.


Is vermoedelijk de rack-rate.
Overigens voor welke datum? Kan ik het ook proberen.
Knaapje

Corry
03-08-07, 20:01
Is voor 26 mei t/m 28 mei 2008. Heb voor 22 mei al het Marriott "gescoord" via priceline(Mijn eerste bieding ' ever ' -ik ben trots) en die heb ik voor $ 75.-.

kol
04-08-07, 00:01
Nou, dan heb je al heel vroeg prijs. Gefeliciteerd!

Corry
05-08-07, 11:46
Dank Je Wel!!!\\:d/

Corry
05-08-07, 18:08
Heb net geboden op een 4 **** hotel in Orlando(international drive) en alleen het Renaissance Orlando resort kwam omhoog. Heb $ 40 $ 42 en $44 geboden en het is niet gelukt. Is voor juni 2008 dus heb nog ALLE tijd. Was wel een geweldige ervaring weer. Ik merk dat ik er wel een beetje hebberig van word. Raar wezen toch "DE MENS":-({|==D>:-D

Arie
05-08-07, 20:08
Hotel in Amsterdam.
PFFF, hehe.
Om het gedoe rond me verkeerd aangevinkt hotelkeuze af te maken.
Ik heb toch een hotel kunnen boeken en wel in Amsterdam.
Een 4* nl. Moevenpick Hotel Amsterdam. Gaan we gewoon een daje/nachtje A'Dam doen.
We wilden een pre-flighing hotel nemen bij Schiphol, daags voor vertrek, maar het Hilton neemt maximaal 3 personen op de kamer. Dus dat hebben we maar niet gedaan.:D

Groet Arie

Arie
05-08-07, 20:50
Nog even een link:
http://www.moevenpick-hotels.com/hotels/Amsterdam/rooms/StandardC1K.htm
Het moest even Martijn, Arie

Corry
17-08-07, 17:49
Heb weer geboden. Dit keer op Stuart en heb gescoord het Hutchinson Island Marriott Beach Resort. Mijn laatste bod was $ 70.- en toen kwam er een bericht terug dat als ik $ 22.- meer zou bieden er allerlei leuke dingen zouden gaan gebeuren. Met mijn "lezers" ervaring betreffende deze prijsopleuking dacht ik $ 10.- meer te bieden. Dat werd echter ook niet geaccepteerd en een aantal andere biedingen OOK niet. Uiteindelijk dus nu toch maar $ 22.- en het hotel dus "gewonnen". Ik vraag me af waarom het andere mensen dan wel lukt om een ander(=lager) bedrag te bieden en bij mij niet. (Of zouden ze denken dat ik liggende gelden heb of zo??)
Hoop dat jullie meer weten.

kol
18-08-07, 19:07
Hey Corrie,

Wij hebben in juli ook een nacht in dit "resort" overnacht. Als ik het goed begrijp heb je nu $92,- voor dit hotel betaald. Vind ik een flinke prijs. Wij hebben ook via priceline proberen te boeken en kregen toen ook dezelfde melding als jullie bij een bod van $60,- Dit hebben wij toen niet gedaan. Wij hebben het via der tour geboekt voor €70,- inclusief uitgebreid ontbijt voor 4 personen.
Het ontbijt vonden wij trouwens het best van alles want het hotel viel ons tegen.

Nicole

Corry
19-08-07, 20:43
Het ligt denk ik ook aan de periode waarin je gaat. Als je nu op dertours kijkt zit je ver over de 200 Euro. Ik ben er in ieder geval blij mee. Ga wel zien hoe het hotel is. Over het algemeen zijn de recensies wel aardig.

Arie
28-08-07, 19:46
Vandaag een succes geboekt nl. Hyatt Regency Coconut Point Resort And Spa in Bonita Springs voor 78$ ex taxes.
Nu nog even de reguliere boeking bij dit hotel annuleren.:-\"
Groet Arie

mattrob
30-08-07, 07:15
Vandaag een succes geboekt nl. Hyatt Regency Coconut Point Resort And Spa in Bonita Springs voor 78$ ex taxes.
Nu nog even de reguliere boeking bij dit hotel annuleren.:-\"
Groet Arie

Mooie deal =D> !

Boterletter
08-09-07, 09:58
Vandaag een succes geboekt nl. Hyatt Regency Coconut Point Resort And Spa in Bonita Springs voor 78$ ex taxes.
Nu nog even de reguliere boeking bij dit hotel annuleren.:-\"
Groet Arie

Ik zag je "success story" en heb het ook geprobeerd, maar zonder resultaat. Heb zelfs geboden tot US$100 maar helaas. Kun je zeggen voor welke periode je hebt geboekt. Ik zoek iets voor eind april 2008 (vanaf de 26e) en dit lijkt me toch geen drukke periode. Of ben ik gewoon veel te vroeg en moet ik wachten tot bv 2 maanden voor vertrek...

John

mattrob
08-09-07, 11:56
Ik zag je "success story" en heb het ook geprobeerd, maar zonder resultaat. Heb zelfs geboden tot US$100 maar helaas. Kun je zeggen voor welke periode je hebt geboekt. Ik zoek iets voor eind april 2008 (vanaf de 26e) en dit lijkt me toch geen drukke periode. Of ben ik gewoon veel te vroeg en moet ik wachten tot bv 2 maanden voor vertrek...

John

Ik denk inderdaad dat je wel erg vroeg bent. Ik zou het iedere maand een keer proberen, tot een week of 6 voor vertrek of zo. Dan wat vaker. Kijk ook eens naar de 'reguliere' prijzen, dan kan je indicatie krijgen of eea gaat lukken voor een mooie prijs. Als de reguliere prijzen duur zijn in die periode, dan krijg je ook bij Priceline hogere prijzen !

Arie
09-09-07, 20:11
John probeer het gewoon elke maamd een paar keer.
Ik was ook te vroeg aan het bieden, waarbij ik ook wel tot $130 ben gegaan, de website gaf $189 aan, dus er was nog wat ruimte.
Maar goed de PL prijs is toch zo rond de $80, dus blijf daar maar mee in de buurt.
Verder gaf PL voor Sanibel meerdere dagen 67 hotels weer en op de dag dat ik mijn succes boekte gaf PL 70 hotels aan.
De periode dat ik ga is een holiday periode, na de 20ste december.
Succes.

Corry
12-09-07, 08:20
Ik heb nog steeds iets bij Priceling wat ik niet begrijp. Als je de link van Amazing Bargains gebruikt wat is daar dan "anders" aan dan dat je direkt naar de priceline site gaat en een hotel gaat zoeken? Ook is het zo dat als je in een bepaalde regio bijv. op resort drukt dat dan de prijs opeens veranderd. Wat is hier de oorzaak van?:D

mattrob
12-09-07, 09:06
Corry, voor jou is er geen verschil om de Amazing Bargains link te gebruiken. Alleen als je vervolgens op BFT jouw geaccepteerd bod plaatst EN laat weten dat je de link via Amazing Bargains hebt gebruikt, dan kan BFT daar een kleine commissie op ontvangen. Geen idee hoeveel ze krijgen, maar ik verwacht dat het niet veel is. Maar alle beetjes helpen voor de prima site die ze in de lucht houden voor ons =D> !

Je laatste opmerking over Resort begrijp ik niet helemaal, wat bedoel je hier ? Waar zie jij een prijs staan, je moet immers een bod doen (of bedoel je de 'gemiddelde prijs' die ze steeds vermelden) ?

Corry
12-09-07, 10:37
Bedankt MattRob is heel duidelijk. Wat ik bedoel met die opmerking over de prijs is dat als je bv. kiest voor Orlando en dan resort dan staat er een bedrag van bv. $ 439,- als je vervolgens op die link klikt dan veranderd het bedrag(soms gaat het wel $ 200.- naar beneden) niet dat dat erg is maar ik vroeg me gewoon af waarom dat is. Ik was nu al twee keer succesvol met bieden en ik moet zeggen dat ik er wel echt een kick van krijg.
:smile:

slivo
20-10-07, 14:41
Hoi,

Ik heb nog een vraagje over priceline. Mag je een hotel ook weigeren of moet je deze altijd accepteren?
Ik probeerde ook een hotel te boeken maar moest een Amerikaanse staat opgeven en een ZIP code. Hoe doen jullie dat?

Groetjes Mirjam

Eric
20-10-07, 15:54
Als je een bod uitbrengt, en het wordt geaccepteerd, dan zit je er aan vast, nog sterker, het geld wordt direct van je creditcard afgeboekt.
Eric

guido123
16-11-07, 09:47
Mattrob, ben je ook actief in een california forum? Ik kan geen goede vinden over california.

Njit
16-11-07, 09:58
Mattrob, ben je ook actief in een california forum? Ik kan geen goede vinden over california.

Probeer het AllesAmerika forum (http://www.allesamerika.nl/forum/index.php) (Zuidwesten (http://www.allesamerika.nl/forum/viewforum.php?f=7)) eens. Daar zul je ook veel bekenden tegen komen van het Florida Forum.

ilssse
12-12-07, 16:47
als ik op priceline een hotel boek wordt dat geld dan meteen van mijn creditkaart afgeschreven?

guido123
12-12-07, 16:54
als ik op priceline een hotel boek wordt dat geld dan meteen van mijn creditkaart afgeschreven?

ja! KLOPT Helemaal

florida
14-12-07, 16:09
hallo, ik ben helemaal nieuw op deze site maar ben er heel blij mee. ;-) Heb door alle tips en sites een goedkope vlucht en auto geboekt. Nu ben ik me aan het verdiepen in het priceline verhaal. Ik ben op zoek naar een hotel in Miami e.o. om 2 nachten te verblijven. We willen graag een boottocht doen, Art-deco district en Sawgrassmills bezoeken. Als ik het goed begrijp kun je dus niet het hotel van je keuze kiezen maar moet je het aantal sterren ingeven. Wat kan ik dan het beste doen als ik in Miami of omgeving een hotel wil? Heeft iemand hier ervaring mee. Ook zoek ik nog een goed hotel in Orlando. Alle tips zijn welkom!:wink:

florida
14-12-07, 17:20
Hallo, ik ben nieuw hier en heb al veel met de zoekfunctie gezocht maar kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer moet bieden op priceline voor een 4* hotel in Coral Gables om een reële kans te maken. Periode april 2008.

Michael66
14-12-07, 17:22
Heb je al eens bij biddingfortravel gekeken? Daar staan een heleboel tips en resultaten van biedingen.

knaapje
14-12-07, 21:05
Hallo, ik ben nieuw hier en heb al veel met de zoekfunctie gezocht maar kan iemand mij vertellen hoeveel ik ongeveer moet bieden op priceline voor een 4* hotel in Coral Gables om een reële kans te maken. Periode april 2008.

Op bidding for travel kan je inderdaad vinden wat anderen voor zo'n hotel betaald hebben. Je moet je echter wel realiseren, dat de waarde hiervan beperkt is.
Ik zal je een voorbeeld geven:
Als er in deze buurt een conferentie is tot bijv. donderdag dan zal je zien dat je tot deze dag geen succes hebt, alle kamers zijn weg of zeer prijzig, maar is er dan het weekend niets te doen dan dalen de kamerprijzen zomaar tot de helft en minder. Dus zelfs van dag tot dag kan de prijs grote verschillen tonen.
Ook is het Priceline systeem toch meer voor lastminute boekingen. Als je meer als 3 maanden vooraf boekt zal je wellicht weinig kamers treffen en dan nog tegen hoge prijzen. Echter minder dan een maand of zelfs een week vantevoren heb je meer kansen op een goede prijs.

Succes
Knaapje

florida
15-12-07, 00:43
OK! Bedankt voor jullie reacties. Ik ben denk ik nog erg vroeg. Ik zal 't in februari eens gaan proberen.;-)

knaapje
15-12-07, 12:09
OK! Bedankt voor jullie reacties. Ik ben denk ik nog erg vroeg. Ik zal 't in februari eens gaan proberen.;-)

Zoek van te voren wel even het internet af of er in de buurt waar je naar toe wilt geen grote evenementen zijn in de periode dat je er naar toe wilt. Je kunt dan eventueel toch naar een andere wijk of stad uitwijken of je moet toch een hogere prijs betalen.
Als je 1 maand van te voren begint hebt je ook nog genoeg mogelijkheden om biedingen af te laten wijzen i.v.m. de tijdblokkade die je hebt als je biedingen niet slagen. Lees er goed de voorwaarden op na, als je bod geaccepteerd wordt zit je eraan vast!
Ik heb zelf goede ervaringen met Priceline in Fort Lauderdale en Orlando.
Kamers voor minder dan de helft van de prijs waar het hotel ze via de eigen site op die dagen voor aanbood.

Succes
Knaapje

sonja&co
16-12-07, 14:46
Het lukt me niet om als "niet-amerikaan" mijn adresgegevens in te geven bij priceline... Wat doe ik fout? :mrgreen:

sonja&co
16-12-07, 15:20
Het lukt me niet om als "niet-amerikaan" mijn adresgegevens in te geven bij priceline... Wat doe ik fout? :mrgreen:


Sorry!!!.. ondertussen gevonden :smile:
had niet ver genoeg teruggelezen

florida
24-12-07, 23:58
Sorry maar ik begrijp 't nog steeds niet helemaal :oops::oops::oops:. Als ik Orlando aangeef krijg ik niet de omgeving van Seaworld. Als ik wil bieden kan ik wel aangeven dat ik een hotel in dit gebied wil maar ik kan dus nergens zien welke hotels hier zijn. Wie kan mij nog eens helpen? Alvast bedankt!

mattrob
25-12-07, 01:24
Je kan dus alleen maar het gebied aangeven waar je een hotel wilt. Je weet dus niet van te voren welke hotels je kunt gaan krijgen.

Als je aangeeft dat je een hotel wilt in de buurt van Seaworld en het moet een 3 sterren zijn, dat zal dat zijn wat je ongeveer krijgt. Je krijgt dus geen lijstje met hotels.

Op biddingfortravel.com kan je wel zien wat dan de hotels zijn die je waarschijnlijk zult krijgen. Al zal je het nooit 100% zeker weten, er kan immers toevallig net door priceline een hotel toegevoegd zijn aan die omgeving. Maar in principe weet je dus door BFT.com wel in welke hotels je terecht zult komen in een bepaalde omgeving.

Voor de omgeving Seaworld zul je bv zien dat je met een Resort in omgeving Seaworld alleen maar de Peabody zult krijgen. Een Resort in de omgeving WDW zal je wat meer mogelijkheden geven. Succes ;)

babarage
30-12-07, 00:05
nav de verhalen hier ben ik eens op priceline op zoek gegaan naar het Gaylord Palms maar ik kan hem helemaal niet vinden! zit ik nou zo raar te kijken? Ik zit van 10-13 februari in Orlando en het lijkt me wel leuk via Priceline een chicque hotel te regelen voor een fijne prijs. Als ik niet voor Gaylord Palms ga, op welk gebied zouden jullie dan bieden en welke star level? We hebben een auto bij ons maar eettentjes en andere leuke dingetjes op loopafstand zijn natuurlijk altijd prettig.

[verwijderd]
30-12-07, 00:29
Ik heb naar aanleiding van de vele verhalen hier ook via Priceline geboden en ben terecht gekomen in het Omni resort in Orlando voor USD 110 per nacht, niet super goedkoop maar als ik zie wat een zwembad er bij dit hotel zit, WAUW. Wij zitten hier de twee laatse dagen van onze orlando tijd en dat is pas 14 tot 15 september 2008, maar nu al succes met priceline. Voor de rest ga ik gewoon geregeld proberen tegen een lager bod e.e.a. te boeken. Ik heb voor het begin van de reis in orlando voor dit verhaal een bod gedaan van USD 45 en kreeg toen het Radisson Worldgate Resort, waarbij ik toch schrok van de reviews, echter staat er op het forum een recent positief verhaal waar ik mij dan maar aan vast hou. Top dat Priceline!!

mattrob
30-12-07, 09:52
nav de verhalen hier ben ik eens op priceline op zoek gegaan naar het Gaylord Palms maar ik kan hem helemaal niet vinden! zit ik nou zo raar te kijken? Ik zit van 10-13 februari in Orlando en het lijkt me wel leuk via Priceline een chicque hotel te regelen voor een fijne prijs. Als ik niet voor Gaylord Palms ga, op welk gebied zouden jullie dan bieden en welke star level? We hebben een auto bij ons maar eettentjes en andere leuke dingetjes op loopafstand zijn natuurlijk altijd prettig.

Hij zit in WDW in de Resort klasse. Het is maar de vraag of het lukt, de meeste kans in het WDW Resort klasse gebied is het Hilton WDW. Lukt veel mensen voor $ 60, is zeker een goede prijs. Dus het is maar de vraag of Gaylord Palms lukt.

Een leuk alternatief is de Peabody in Seaworld / Universal gebied in de 4sterren klasse. Is ook een prachtig mooi hotel (met de 'Duck March') en er zijn geen andere hotels in deze klasse. Dus je weet bijna 100% zeker dat je die krijgt. Lukt vaak voor rond de $ 75 / $ 80 (vergelijkbaar met Gaylord Palms dus).

[verwijderd]
30-12-07, 10:08
Het Hilton geeft in deze periode op Expedia aan dat er géén boekingsmogelijkheden zijn, dus die zal moeilijk worden denk ik. Maar heb geduld, gewoon blijven proberen. Ik heb zelf ook 3 dagen nodig gehad om het OmniResort at Championsgate te krijgen bij Resorts, die heb ik uiteindelijk voor USD110 per nacht. Dat is geen superkoopje, maar qua accomodatie wel een leuke afsluiting van de vakantie. En ik ben daar pas 13-15 september en nu al een reservering. Echter heeft dus wel 3 dagen gekost, de eerste twee dagen kreeg ik hem niet voor hetzelfde bod.

mattrob
30-12-07, 12:04
Op de site van Hilton zelf wel beschikbaarheid. Houd gewoon goed biddingfortravel.com in de gaten, ook voor die periode. Maar voor $ 60 - $ 70 krijg je alleen het Hilton, de andere Resorts in dat gebied zijn in principe altijd duurder (zoals bv het Omni, Hyatt of Gaylord Palms).

Er is veel discussie over of het nu handig is om heel ver van te voren al priceline te proberen. En een echt antwoord is er niet, al is het in zijn algemeenheid wel vaak duurder dan bv 3-4 weken van te voren gaan bieden. Alleen dan is er risico dat er geen beschikbaarheid meer is (al is die kans niet heel groot, Orlando heeft genoeg hotels in alle gebieden en alle klasses).

Ik moet zelf 16 - 19 januari een hotel in Orlando, ik wacht nog even rustig af. In Orlando durf ik dat makkelijk aan, hotels zat ;)

Eric
30-12-07, 16:50
Lees wat priceline betreft ook even mijn berichtje (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=53145#post53145) bij het draadje hotelcoupons !!!
Eric

kol
01-01-08, 13:31
Mattrob schreef:

Een leuk alternatief is de Peabody in Seaworld / Universal gebied in de 4sterren klasse. Is ook een prachtig mooi hotel (met de 'Duck March') en er zijn geen andere hotels in deze klasse. Dus je weet bijna 100% zeker dat je die krijgt. Lukt vaak voor rond de $ 75 / $ 80 (vergelijkbaar met Gaylord Palms dus).

Dit is niet helemaal waar! Wij hebben vorig jaar (ja dit kan ik nu zeggen) ook het Peabody proberen te winnen en kregen het Renaissance. Dit hotel is sinds ongeveer een half jaar ook een 4 sterren hotel bij priceline!!!!Meestal moet je voor dit hotel wel iets meer bieden. (vanaf ongeveer $90.-)
Als je het Renaissance krijgt is dit ook een prima hotel (vorig jaar helemaal gerenoveerd en ruime kamers). Je moet dan wel de Peabodymars missen en dat is wel jammer!! Als je wel het Peabody wint, eventuele kids aanmelden voor de Peabodymars. Is erg leuk.

hannie
02-01-08, 19:07
Heb een vraagje over priceline,stel'm maar hier(of moet ik daar een nieuw topic over openen?)
Ben al een poosje bezig om een hotel te boeken via priceline in miami.
Probeer in het newport beachside resort terecht te komen.Ik bied dan op north miami beach 3 * Maar rond de $60-$ 69 bieden heeft nog niets opgeleverd.
Vandaag weer een poging gewaagd,en nu zag ik op de pagina waar je o.a je creditcard gegevens in moet vullen dat je een land moet invullen.En je kan alleen kiezen tussen US en canada.Ik kan me niet herrinneren dat ik dit al eerder gezien heb.Of ben ik nou helemaal in de bonen??? Iemand trouwens dit hotel wel eens gekregen via priceline? Op bft zie ik dat hij regelmatig voor rond de $ 40 weggaat.
Bij mij wil het dus nog niet echt lukken,maar ik ga rustig verder proberen .Heb de tijd het is voor april.

pascalbrouwers
02-01-08, 19:45
gewoon de states invullen en verder zoals dit op de eeste pagina wordt geschreven.

zie hier:

First Name: Jan
Last name: Klaasen
Billing address: Schoolstraat 1
Zip: 12345
State: Delaware
City: Amsterdam THE NETHERLANDS
Phone: 020-123-4567


Moet zo wel lukken denk ik

greetz,
Pascal

hannie
02-01-08, 21:03
Ja, zo heb ik het ook gedaan!
Kan me alleen niet meer herrinneren dat ik ooit zo'n uitrol menu met landen heb gezien.
Nou ja,landen.... je kan alleen kiezen tussen united states en canada.

mattrob
02-01-08, 21:46
Dit is niet helemaal waar! Wij hebben vorig jaar (ja dit kan ik nu zeggen) ook het Peabody proberen te winnen en kregen het Renaissance. Dit hotel is sinds ongeveer een half jaar ook een 4 sterren hotel bij priceline!!!!Meestal moet je voor dit hotel wel iets meer bieden. (vanaf ongeveer $90.-)
Als je het Renaissance krijgt is dit ook een prima hotel (vorig jaar helemaal gerenoveerd en ruime kamers). Je moet dan wel de Peabodymars missen en dat is wel jammer!! Als je wel het Peabody wint, eventuele kids aanmelden voor de Peabodymars. Is erg leuk.

Goed te horen, ik heb ook al twee maal in Renaissance gezeten (voor de renovatie), ook via Priceline. Weet je overigens zeker dat je niet bent ge-upgrade van 4-ster (Peabody) naar Resort (Renaissance en de Marriott) ? Als je zeker weet dat het 4-ster is, moeten we dat denk ik op biddingfortravel.com doorgeven !

Overigens, de Peabody mars hoef je niet te missen, ik ga er zowiezo gewoon even langs als ik het wil zien. Je kan gewoon naar binnen ;) !

kol
05-01-08, 23:38
Hey Mattrob,

Volgens mij was ik niet ge-upgrade. Het is bij biddingfortravel.com inderdaad een beetje onduidelijk. In de hotellijst staat het voor een resort en bij de gewonnen biedingen voor een 4*. Ik zal van de week eens gaan zoeken of ik mijn bevestigingen van priceline nog kan vinden.
Ja, de peabodymars blijft leuk. Vorig jaar zijn onze kids de eenden gaan ophalen met de Duckmaster. Was erg leuk. Ze kregen ook nog een soort van oorkonde hiervoor, erg grappig. Toen de Duckmaster hoorde dat we uit Nederland kwamen werd er meteen een manager bijgehaald die lang geleden uit Nederland naar Amerika was geemigreerd. We hebben nog een tijdje met haar gesproken.

mattrob
06-01-08, 09:25
Leuk :razz: !

Volgende week vertrek ik met mijn vrouw voor een weekje Florida. Eerst 3 dsgen in Hollywood aan de kust (zakelijk), daarna rijden we naar Orlando waar we 3 nachten blijven. Ik heb een Resort in WDW of Universal (o.a. Peabody) geprobeerd, maar tot $ 95 geen prijs.

Uiteindelijk voor een 3ster in WDW area gegaan en kreeg (wat ik al bijna zeker wist, want iedereen lukte dit zo'n beetje) voor $ 42 per nacht het Holiday Inn Main Gate East op de I 192, een mile ten oosten van de I4. Zijn we happy mee. Is pas gerenoveerd en heeft vrij veel goede recencies. En voor de prijs \\:D/ ! We slapen er toch alleen maar, druk programma in Orlando aangezien we er maar even zijn !

[verwijderd]
06-01-08, 10:23
Ik heb recentelijk wel het omni resort gekregen, dat was voor iets meer nml $109 en $110, ik verblijf daar inmiddels 4 nachten. Ook ik ben bezig geweest met het Peabody i.v.m. de Duck's maar nog geen positief resultaat. Echter kan ik nog even proberen omdat ik pas in September ga.

Ik heb ook nog een vraag: Zijn er mensen die recentelijk één van de Disney hotels/resorts hebben gekregen via priceline bieden, die staan nml. wel in de hotel lijst alléén zie ik niemand die deze na 2004 heeft gekregen.
En uiteraard als je hem hebt gekregen, voor welke prijs?

didierc
06-01-08, 11:48
Binnenkort beginnen waarschijnlijk veel mensen te bieden via priceline op hotels in florida voor de voorjaarsvak cq zomervak.
Priceline wordt volgens mij ook steeds populairder onder de mensen die het forum bezoeken.
Is het misschien een idee dat men de successen vermeld hier op het forum
met prijs/datum/naam hotel-resort en plaats.
Ik weet dat hier ook sites voor zijn zoals BFT en better bidding. Maar die zijn niet altijd up to date vindt k.

gr. Didier

Corry
06-01-08, 13:37
Leuk :razz: !

Volgende week vertrek ik met mijn vrouw voor een weekje Florida. Eerst 3 dsgen in Hollywood aan de kust (zakelijk), daarna rijden we naar Orlando waar we 3 nachten blijven. Ik heb een Resort in WDW of Universal (o.a. Peabody) geprobeerd, maar tot $ 95 geen prijs.

Uiteindelijk voor een 3ster in WDW area gegaan en kreeg (wat ik al bijna zeker wist, want iedereen lukte dit zo'n beetje) voor $ 42 per nacht het Holiday Inn Main Gate East op de I 192, een mile ten oosten van de I4. Zijn we happy mee. Is pas gerenoveerd en heeft vrij veel goede recencies. En voor de prijs \\:D/ ! We slapen er toch alleen maar, druk programma in Orlando aangezien we er maar even zijn !

MattRob welke categorie klik je dan aan op priceline want op Kissimmee geeft hij geen 3 x en Lake Buena Vista geeft hij niet aan? Ik probeer voor juni 6 dagen hotel te krijgen maar met de resorts heb ik (nu) weinig succes en ik wil geen arm en een been ervoor betalen.
Kan via AE of usareisen het Fairfield (van Marriott) boeken voor € 300.-(voor 6 nachten) en dat leek me ook wel. Via priceline durf ik daarvoor niet te gaan want qua categorie zit er een hoop tussen waar we NIET graag willen zitten. Zie net dat de Disney World Vicinity wel een 3 x heeft. Heb je die misschien gebruikt=
Alvast bedankt weer.

mattrob
09-01-08, 22:44
Is het misschien een idee dat men de successen vermeld hier op het forum
met prijs/datum/naam hotel-resort en plaats.
Ik weet dat hier ook sites voor zijn zoals BFT en better bidding. Maar die zijn niet altijd up to date vindt k.

gr. Didier

Ik vraag me af of dat nuttig is. Ik zou voorstellen dat iedereen dan gewoon melding maakt op BFT, lijkt me veel nuttiger. Overigens vind ik BFT erg up to date, er staan veel biedingen op en veel ervaring, zeker als je vragen hebt.

mattrob
09-01-08, 22:46
MattRob welke categorie klik je dan aan op priceline want op Kissimmee geeft hij geen 3 x en Lake Buena Vista geeft hij niet aan? Ik probeer voor juni 6 dagen hotel te krijgen maar met de resorts heb ik (nu) weinig succes en ik wil geen arm en een been ervoor betalen.
Kan via AE of usareisen het Fairfield (van Marriott) boeken voor € 300.-(voor 6 nachten) en dat leek me ook wel. Via priceline durf ik daarvoor niet te gaan want qua categorie zit er een hoop tussen waar we NIET graag willen zitten. Zie net dat de Disney World Vicinity wel een 3 x heeft. Heb je die misschien gebruikt=
Alvast bedankt weer.

Inderdaad, deze lag in de categorie Disney World Vicinity, terwijl het feitelijk in Kissimmee ligt volgens mij. Erg goedkoop vind ik, terwijl de recencies erg goed zijn. Het hotel schijnt ook recent opgeknapt te zijn.

Als het lukt, zou ik voor Resort in WDW gaan en dan het Hilton. Dat is volgens mij beste prijs kwaliteit, als je het voor ongeveer $ 60 / $ 70 kunt krijgen. Maar ik begrijp dat je dat al geprobeerd heb.

mattrob
09-01-08, 22:48
Onze laatste overnachting van onze trip aankomende week zullen we in Tampa overnachten. We rijden zaterdagochtend van Kissimmee naar Tampa voor Busch Gardens. Daar zijn we dan de hele zaterdag.

Ik heb in Tampa Bay het Grand Hyatt gewonnen via priceline. Voor $ 80 (normaal ongeveer $ 190). Een prachtig hotel, relatief dichtbij het vliegveld vanwaar we zondagmiddag om 15uur terugvliegen naar Amsterdam. Dus nog even lekker relaxen voor een hele mooie prijs. Recensies zijn ook hier erg goed ;)

Edit: NET op priceline weer een mooi bod gewonnen. Voor onze ski-vakantie in Breckenridge op de nacht van aankomst (23 februari) nog een hotel nodig. Voor $ 43 het Marriott Airport hotel voor 1 nacht, dat is pas een prima prijs !

Corry
10-01-08, 10:50
Super dat het allemaal zo lekker lukt met boeken. Ga je het voor Florida in de zomer ook proberen of ga je voor een villa?

Michael66
10-01-08, 12:41
Mijn tripje in feb/mrt begint ook wat meer vorm te krijgen, dus ik dacht: laat ik het ook eens (voor het eerst) proberen.

En ja hoor, meteen raak. Begonnen met de WDW Vicinity op 3* met $42 .... niks. Naar 2 1/2* en $ 39: Raak! Ik verblijf nu dus in de nacht van 4 op 5 maart in het Orlando Sun Resort by Lexington (voormalig Hyatt) in Kissimmee, aan de 192 tegenover de ingang naar Celebration. En gratis Wifi!

Via de website van het hotel kosten de kamers $89-99 +tax, en via Expedia $ 119-129 +tax (afzetters).

Waarschijnlijk had het nog wel ietsjes goedkoper gekund, maar voor een eerste keer ben ik erg tevreden.

En 't is ook maar voor &#233;&#233;n nachtje, lekker slapen na een basketbalwedstrijdje van de Magic tegen de Raptors.

Michael66
10-01-08, 15:34
Zo, de eerste overnachting ook in het Orlando Sun Resort "gwonnne" (28-29 feb) voor $35+tax. Het kun dus nog iets beter ($33 was nog te laag). Vanuit daar rijd ik de volgende morgen dan naar Sarasota.

En dat is twee.... nog 10 te gaan.

Iemand een tip voor een goed-maar-cheapie hotel in de buurt van Ft. Myers van 29-2 tot 2-3 (2 nachten)?

mattrob
10-01-08, 15:58
Super dat het allemaal zo lekker lukt met boeken. Ga je het voor Florida in de zomer ook proberen of ga je voor een villa?

We zitten 2 weken in Orlando in een villa inderdaad. We zitten 5 dagen op de Disney cruise, maar de dagen ervoor worden inderdaad allemaal priceline :lol:, als we rondje Florida doen (Key West en zo) ! Maar daar wacht ik nog wel een tijdje mee, tijd zat.

ilssse
12-01-08, 16:07
Ik heb nu 3x geprobeerd een kamer te krijgen maar 3x is het niet gelukt en geeft ie aan dat ik meer moet betalen en daarna zegt ie dat ik minimaal een ding moet veranderen terwijl ik het bedrag toch echt heb veranderd!!
Snapt iemand hier iets van haha??

Mijn drie biedingen staan onder my trips en er staat requestnumber maar die waren dus afgewezen... wordt daar nog iets meegedaan? ze kunnen hem nu toch niet alsnog goed keuren?

Groeten Ilse

[verwijderd]
12-01-08, 16:18
Je moet eerst goed kijken voor welke klasse hotels je wilt gaan, op biddingfortravel staat een lijst van de hotels die in het verleden mee deden aan priceline.

Vervolgens kijk je in welk gebied dat hotel valt bij priceline, je selecteerd dat gebied en kies voor het aantal sterren van je hotel. Kies in het begin maar 1 gebied, de rest kan je dan na het niet geaccepteerde bod toevoegen en het gebied uitbreiden waarin je zoekt. Hierdoor mag je weer een nieuw bod doen. Let wel op dat je geen gebied selecteerd waar je niet wil zitten of waar hotels in jouw klasse zitten waar je niet wil zitten.

Door dit te doen heb je al meer biedkansen. Verder kan je ervoor kiezen om maar voor 1 dag te bieden, hierdoor kan je ook met de datum spelen en daardoor het aantal biedkansen vergroten.

Als je wel prijs hebt krijg je de gelegenheid om 1 dag bij te boeken voor of na de datum die jij hebt ingevoerd. Hierdoor kan je dus twee dagen in dat hotel verblijven. Als je dan meer dagen wil toevoegen kan je met een wijziging van de datum opnieuw hetzelfde bod doen en dan krijg je meestal weer hetzelfde hotel.

De geaccepteerde prijzen verschillen, ook hier kan je een leidraad voor vinden op biddingfortravel.

En op je laatste vraag, nee is nee !!

Succes,

ilssse
12-01-08, 16:30
Oke ik heb nu dus drie keer op miami airport geprobeerd. want daar komen we s avonds laat aan...
Maar drie keer kreeg ik het bericht dat ik hoger moet proberen...
Ze staan nog wel in de lijst met requestnumbers onder my trip maar dat maakt dus niks uit?

Dussss als ik het goed begrijp kan ik beter voor 1 dag proberen te boeken en als ik die krijg hem nadat ik hem heb gewonnen verlengen naar 2 dagen?

bedankt voor je antwoord!

kol
12-01-08, 19:05
Ilse, voor wanneer ben je aan het bieden? Misschien te vroeg? En inderdaad biddingfortravel.com goed bekijken.

Arie
13-01-08, 01:09
Ilssse, ik won de Sofitel bij airport Miami voor 85 dollar ex taxes.
En dat was 10 maanden voor incheck datum.
Rond dat bedrag moet het wel lukken hoor.

Eric
13-01-08, 01:44
en daarna zegt ie dat ik minimaal een ding moet veranderen terwijl ik het bedrag toch echt heb veranderd!!
Snapt iemand hier iets van haha??


Ja, als je goed kijkt zie je dat je óf 24 uur moet wachten met een andere prijs bieden, of iets (niet de prijs, maar het gebied, het aantal sterren of de datum) moet veranderen.

Trouwens de tip om minder nachten te boeken en daarna te verdubbelen is ook een goede manier.
Eric

ilssse
13-01-08, 11:36
Ja joh ik ga pas in Juli...
Dus misschien moet ik voorlopig nog even wachten...
Maar bedankt voor al jullie tips!!
Toppie

LSL
13-01-08, 17:32
ik heb ik november 2007 de Sheraton Miami Mart aan de luchthaven geboekt via Priceline voor 95 $ per nacht, taxen inbegrepen, voor enkele dagen einde maart 2008, best een drukke periode

heb wel enkele dagen moeten proberen op Priceline
laag genoeg beginnen en om de 24u je bod met 5$ verhogen, tot het lukt

succes!

[verwijderd]
13-01-08, 20:31
Tijdstip van de vakantie heeft meer invloed op de beschikbaarheid, in drukke seizoenen zullen de kamers later op de priceline markt komen. Volgens mij is Juli een drukke tijd dus zul je nu nog niet zo veel mogelijkheden hebben. Ik ga zelf in een rustige tijd, september en ik heb al 8 dagen hotel via priceline. Wellicht dat het nog iets goedkoper was geworden als ik later boek maar ik wou bij aankomst in ieder geval een hotel hebben en heb nog het Omni resort voor het eind van ons verblijf in orlando geboekt. Deze heb ik gekregen voor $109 p/n.

Blijven proberen, er zijn zeer veel hotelkamers in orlando en die zijn niet zomaar vol. Wellicht dat een ander lid van dit forum ervaringen heeft met bieden in juli?

kol
14-01-08, 13:31
Ilse,

Wij zijn in 2006 en 2007 ook in juli geweest en zijn toen pas gaan bieden in mei (en dat is nog redelijk vroeg) en dan lukt het wel. We hebben zelfs nog hotels via priceline geboekt op de avond voor we vertrokken. Heb nog een beetje geduld, als je wacht lukt het wel hoor.
Maar vanaf nu regelmatig proberen kan ook nooit kwaad. De kans dat je een winnend bod krijgt is alleen kleiner, maar soms lukt het toch al lang vantevoren.

Nicole

Mirrick
14-01-08, 19:11
Kan je ook de cruise via priceline boeken? Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, hoe vul je dat in.

Alvast bedankt

mireille

Corry
14-01-08, 19:14
Ik heb die vraag ook al eens gesteld en als je op priceline kijkt blijkt dat dat niet goedkoper is.

Michael66
14-01-08, 19:16
Kan je ook de cruise via priceline boeken?
Via het "Name your own price" principe niet. Alleen vluchten, hotels en autohuur.

Mirrick
14-01-08, 19:30
Bedankt voor de tips!
Wij willen graag 30-03 va MIA eastern caribean met Carnival Victory en die was daar heel voordelig. De prijs staat er gewoon al bij $629,- voor een 2p buitenhut op indeling. Maar als ik hem wil boeken vind ik het een beetje eng want je moet je postcode en state etc. invullen maar daar kan je alleen een AM. Zipcode en state invullen. Iemand dit al wel gedaan? We kunnen hem nergens voordeliger vinden.

Michael66
14-01-08, 19:36
Wij willen graag 30-03 va MIA eastern caribean met Carnival Victory en die was daar heel voordelig. De prijs staat er gewoon al bij $629,- voor een 2p buitenhut op indeling. Maar als ik hem wil boeken vind ik het een beetje eng want je moet je postcode en state etc. invullen maar daar kan je alleen een AM. Zipcode en state invullen. Iemand dit al wel gedaan? We kunnen hem nergens voordeliger vinden.Dit topic gaat over hotelkamers via Priceline.

Jouw vraag kun je daarom beter in een topic stellen dat over cruises gaat, even via de zoekfunctie proberen. Als je geen geschikt topic vind kun je uiteraard hiervoor ook een nieuw topic openen.

Mirrick
14-01-08, 19:43
Ha daar is het addertje als je de cruise wilt inboeken komt er nog tax bij het totaal voor 2p. is dan$1452,53 ik ga nog even verder kijken voor de zekerheid.

Mirrick
14-01-08, 19:46
het was al eens eerder gevraagd door iemand anders maar daar was geen antwoord op gekomen. Maar ik zal er aan denken.

stefie
15-01-08, 21:30
Dankzij jullie hulp heb ik net m'n eerste overnachting via PRICELINE, \\:D/heb 2 dagen geprobeerd voor Westin Diplomat Resort and Spa, (dus alleen Hollywood fort lauderdale aangeklikt en bieden begonnen met 80 euro, normaal is ie rond 400 dollar en nu bevestigd voor 135 dollar. )

Heb al voorlopig reservering voor 4 nachten in Orlando via een hotelsite . Hier konden we met 3 kids op 1 kamer.

Met 3 kleine kinderen wordt niet overal geaccepteerd op 1 kamer, maar tot nu toe is het in de duurdere/grotere hotels altijd gelukt met bijplaatsing van kinderbedje, ik kon er niks over vinden zo gauw op priceline of op de hotelsite .Ze spreken over 2 adults.(in de meeste hotels waar ik gecheckt heb waren 2kinderen zowieso gratis) Heeft iemand hier ervaring mee ?

kol
15-01-08, 21:49
Hey Stefie,

Leuk dat je eerste Pricelinebod is geaccepteerd. In juli hebben wij ook in dit hotel via priceline gelogeerd.
Priceline garandeerd in principe alleen slaapplaats voor 2 personen op een kamer. Wij hebben 2 kids en we mailen een hotel (als we een winnend bod hebben) dat we met 4 personen zijn en graag een kamer willen met 2 dubbele bedden. Is nog nooit een probleem geweest (We hebben tot nu toe altijd gekregen wat we wilden). Als het hotel voldoende plaats heeft doen ze normaal gesproken niet moeilijk, maar als het een drukke periode is en de kamers verder zijn volgeboekt dan zou je een probleem kunnen hebben. Ik neem aan dat het met 3 kids hetzelfde gaat. Ik zou het hotel gewoon mailen en vragen om een kamer met 2 dubbele bedden en een extra kinderbed, je hoort dan wel hoe er gereageerd wordt. Het is trouwens wel lastig om het Westin te mailen (gaat via een centrale van alle westins)

Nicole

[verwijderd]
15-01-08, 23:26
Momenteel aktie voor Doubletree WDW via Mousesavers.com, beperkt beschikbaar voor de periode 17-08-08 t/m 22-09-2008 Suite voor $79,- excl. tax 12,5% maar wel met ontbijt.

Voor de link (die ik niet hier naar toe gekopieerd krijg) stuur je maar een PB'tje

stefie
16-01-08, 09:35
Bedankt Nicole, ik ga op zoek en zal ze mailen. Het is maar 1 nachtje,dus dat overleven we wel, het zou alleen lastig zijn als ze zouden zeggen dat 4 het max. is (sommige hotels zeggen dat ivm brandveiligheid). Maar dat risico nemen we maar.

Gisteren ook nog via PRICELINE 2 nachten Gaylord Palms Resort gekregen voor 100 euro p.n. (meivakantie) Ik had het niet zo heel goed bestudeerd, dus misschien niet zo goedkoop maar op hun site lijkt het wel leuk, zeker voor kinderen. (de verhalen van tripadvisor zijn een beetje wisselend :| ) Was na beginnen met 60 dollar en steeds een gebiedje erbij en toen ik wou stoppen kreeg ik het voor die prijs.

Michael66
16-01-08, 11:05
Gisteren ook nog via PRICELINE 2 nachten Gaylord Palms Resort gekregen voor 100 euro p.n. (meivakantie) ....
.... Was na beginnen met 60 dollar en steeds een gebiedje erbij en toen ik wou stoppen kreeg ik het voor die prijs.
Is wat je noemt in dollars of euro's? En inclusief of exclusief taxes?
$100 + taxes (wordt $121 = €82) is helemaal niet slecht. Het Gaylord Palms accepteert volgens BFT biedingen tussen de $92 en $110, afhankelijk van de periode van verblijf en hoelang het van te vorn is.

Via de eigen website van het hotel hebben ze een aanbieding van $179+tax (= $201 = €136). Daar zit je nu dus in ieder geval onder.

stefie
16-01-08, 13:47
Bedankt voor de info, het is 235,87 dollar incl. tax voor 2 nachten. Ik had nog niet bij BFT gekeken maar was zowieso heel tevreden, we hadden voor die nachten een hotel voor rond 200 dollar per nacht, (buiten priceline) die gaan we nu annuleren.

Lees veel goede dingen over HYATT Bonita Springs, ook via Priceline, ga me daar nu in verdiepen.

Marco Tiel
20-01-08, 10:12
Is een fantastisch hotel. Heb daar in 2006 4 nachten door mogen brengen via priceline.

dirkv46
21-01-08, 21:32
Ik wil het ook wel eens proberen via Priceline, maar ben ik er zeker van als ik bv. Marco Island als stad (city area) selecteer dat ik dan geen hotel ergens in de region Ft Myers - Naples krijg ?? Ik zie dat Marco Island automatisch aan de Myers - Naples gelinked word.

stefie
21-01-08, 21:56
Ik heb nu geboden tot 140 dollar voor Hyatt Regency Coconut Point Resort & Spa,Bonita Springs en niet gekregen voor begin mei.

Ik zit een beetje met de kamerbezetting, via de website max. 4 personen.
In Aruba maakte HYATT geen probleem, die plaatste een bedje bij, ik wil wel vooraf informeren, alleen ik kan nergens het emailadres vinden van dit hotel . Weet iemand dit misschien ? Via

Verder $110 geboden voor resort omgeving Universal Studio- Sea World eind april, ook niet gekregen.

Eric
21-01-08, 22:17
Als je alleen Marco Island aanvinkt, krijg je ook alleen Marco Island.
Let op dat er alleen resorts zijn, en dat het waarschijnlijk niet goedkoop is.
Op het Priceline forum zijn geen succesvolle biedingen bekend, dus ik ben bang dat je bij $ 130 of zo moet beginnen, tenzij je tijd zat hebt.
Eric

A3
22-01-08, 13:11
Priceline nieuws: ik kreeg vandaag een mailtje dat ze voortaan ook een zgn. winners board hebben op www.priceline.com (http://www.priceline.com)

Hierop kun je zien tegen welke prijzen hotels biedingen hebben geaccepteerd in een bepaalde stad en in een bepaalde categorie.

Een nuttige toevoeging!


MVG
A3

mattrob
22-01-08, 14:17
Priceline nieuws: ik kreeg vandaag een mailtje dat ze voortaan ook een zgn. winners board hebben op www.priceline.com (http://www.priceline.com)

Hierop kun je zien tegen welke prijzen hotels biedingen hebben geaccepteerd in een bepaalde stad en in een bepaalde categorie.

Een nuttige toevoeging!


MVG
A3

Thanks A3. Handige toevoeging inderdaad. Je moet wel lid zijn van de club zie ik en er staan geen data bij en ook niet welk hotel het geworden is. Dus het is in ieder geval goed om eens de prijzen te bekijken, maar je blijft wel aangewezen op biddingfortravel of betterbidding om een betere inschatting te maken.

knaapje
22-01-08, 19:43
Thanks A3. Handige toevoeging inderdaad. Je moet wel lid zijn van de club zie ik en er staan geen data bij en ook niet welk hotel het geworden is. Dus het is in ieder geval goed om eens de prijzen te bekijken, maar je blijft wel aangewezen op biddingfortravel of betterbidding om een betere inschatting te maken.

Dit lijkt mij wat je nodig hebt:
http://www.betterbidding.com/index.php?autocom=custom&page=calendar

Hier staan de "stars", prijzen, hotelnaam en data staan.
Inderdaad beter dan bij priceline
Knaapje

huug & Astrid
24-01-08, 17:23
Ik zou gewoon nog even wachten met bieden. Wij zijn vorig jaar ook in het Hyatt geweest en ik heb toen 80 dollar geboden en het bod was geaccepteerd.

Rosalin
24-01-08, 19:16
Wie helpt mij??
Ik probeer een resort te boeken via price-line. Als ik op price-line.com ben dan zie ik zo'n ikoontje met save up 50&#37; en dan kan je het gebied kiezen waar je wilt bieden. Daar staat in het int.drive gebied ook een resort. Daaronder staat dan een bedrag wat je ervoor kan bieden. Daar heb ik dan nu 69 ingevuld en de volgende pagina geeft dan meteen het Resort Hotel Universal Studio Sea world aan.
Er komt dan nog een bedrag van 56 aan taxes bij. Totaal voor 5 nachten 401 dollar. Volgens mij komt er ter plekke dan nog wel meer taxes bij, volgens mij lees ik dat in zo'n aan te vinken stukje
Alleen wat nu? Ik heb nog nooit geboden en vind het eigenlijk best eng!!!Ik durf dan ook niet door te gaan.
Dus wie helpt mij. Doe ik dit zo goed, is dit wel de goede site?
Ik lees constant dat je niet weet welk hotel je boekt dus hoe kan dit dan?

Lekker suf, maar echt ik weet het niet dus wie o wie helpt mij....

knaapje
24-01-08, 21:44
Ik heb even gekeken, maar ik begrijp je niet goed of ik zoek ergens anders.
Op www. priceline.com staat dat icoontje van "save up to 50&#37; on hotels" daar klik je op "Bid now" dan kan je city invullen en datums maar verder toch niets? Geen area, hotelklasse of prijs.
Als je bij het bieden een prijs ziet moet je datums gegeven hebben anders kunnen geen prijzen komen. Ook moet je als "lid" zijn aangemeld met je creditcardgegevens.

Is dit juist of zit ik of jij ergens anders?

Oh ja: Op zich is Priceline een betrouwbare site waar vele mensen, o.a. ikzelf, goede ervaringen mee hebbben.

Knaapje

knaapje
24-01-08, 21:58
Ik heb toch nog even verder gekeken.
Ik begrijp nu dat je veel verder gegaan bent met je "request" .
Het verschijnt bij mij ook.
In de tekst lees je dat "if Priceline accepts your price" enz. dus er is nog niets geaccepteerd! Bovenaan staat ook duidelijk "please review your request". Als je hier door gaat krijg je dit:

We're Ready To Get Your Hotel Room


Before we start looking for a hotel room at your price, we'll need a major credit card. Our secure connection (javascript:void gfIQPopUpHelp('ext(HOTEL_SECURE)',gIQConstPopUpSma ll)) ensures that all of your information is fully protected



Als je nu nog een stap verder gaat zal je moeten inloggen of je aanmelden en als dan je prijs geaccepteerd wordt zit je eraan vast en wordt je creditcard belast.

Rosalin
24-01-08, 22:25
Hi dank je voor je antwoord. Begrijp jij dan hoe het komt dat je meteen al het hotel te zien krijgt? ik had wel al datums en 'resort' ingegeven.
Toen kreeg ik dus een naam van een resort. Ik had me ook al aangemeld bij price-line als member trouwens.
Klopt het ook dat je zelf nog tax moet betalen als je in het hotel aankomt?

Rosalin
24-01-08, 22:51
Sorry, ik zie al wat er aan de hand is, ik keek gewoon niet goed....
Paniek voor niets dus.
In plaats van de naam van het hotel stond er het gebied waarin ik wil boeken, in dit geval seaworld/ int. drive en resort. Daar was ik mee in de war omdat het resort wat daar zit dus toevallig ook zo heet.
Maar ik begrijp nu dat de naam van het resort pas aan het eind van het traject verschijnt.

Ik ben zo blij met dit forum! Het komt nu vast wel goed en morgen ga ik voor het eerst proberen te bieden!!
Bedankt voor de tips.

Wil eigenlijk wel nog weten hoeveel er nu daadwerkelijk nog bij komt na het boeken.

.

mattrob
24-01-08, 22:59
Wil eigenlijk wel nog weten hoeveel er nu daadwerkelijk nog bij komt na het boeken.


Dat krijg je ook te zien. Voordat je het laatste scherm in gaat, wordt er gevraagd of je het zeker weet en staat ook de totaalprijs al aangegeven. Let wel, in sommige hotels moet je nog apart een Resort fee betalen (dan heb je gratis internet bijv., gratis krant, etc etc). Dat is in Florida redelijk gebruikelijk. Kijk dat ook even goed na op BFT.com.

En natuurlijk kan ook parkeren nog extra zijn ! Succes met bieden !

deh78
24-01-08, 23:24
Ik ben deze dagen begonnen met boeken via Priceline,het is spannend om te doen en het levert nog wat op ook.

Wingate By Wyndham Airport heb ik gekregen voor $ 51,- Dollar met tax wordt dit $ 65 Dollar de goedkoopste kamer zijn op onze datums pas vanaf $ 90 Dollar inc. tax te krijgen...dus weer paar Dollars gewonnen.

Dennis

stefie
25-01-08, 20:36
Ik lees constant dat je niet weet welk hotel je boekt dus hoe kan dit dan?

De naam van het hotel krijg je pas als de boeking definitief is, tenminste dat is mijn ervaring.

stefie
25-01-08, 20:47
Ik zou gewoon nog even wachten met bieden. Wij zijn vorig jaar ook in het Hyatt geweest en ik heb toen 80 dollar geboden en het bod was geaccepteerd.

Wow, dat scheelt behoorlijk, hoe kort te voren begonnen jullie met bieden ?

huug & Astrid
26-01-08, 11:40
Wij hebben het Hyatt ongeveer een maand vantevoren geboekt.
Ik kan je adviseren om het gewoon iedere week of twee weken te proberen tegen
een lage prijs.

knaapje
26-01-08, 14:11
Wow, dat scheelt behoorlijk, hoe kort te voren begonnen jullie met bieden ?

Let op, dat je bij Priceline dus biedt op een ("un") hotel:
in de opgegeven klasse
in de opgegeven wijk(en)
voor de opgegeven datums
en als je bieding slaagt krijg je een scherm te zien met de totaalprijs incusief extra kosten als belasting en commissie
als je dit bevestigt zit je eraan vast, wordt je creditcard gelijk belast en dan pas krijg je te zien welk hotel het is.

Er is een kans dat je in het hotel nog wat bijkomende kosten moet betalen: resortfee($5 a 10 p.d.) telefoonkosten lokaal ($1 a 3 p.d.) of voor een kluisje of parkeren e.d.

Je kunt dus perse NIET op een bepaald hotel bieden, dus niet op Hyatt , Hilton ofzo.
Alleen de ervaren bieders kunnen het een beetje sturen door na te gaan welke hotels in deze klasse/wijk in het verleden biedingen geaccepteerd hebben maar het blijft een gok. Zie bijvoorbeeld: http://p198.ezboard.com/bpricelineandexpediabidding

Wanneer je moet beginnen met bieden is ook een gok. Ik zie het toch als een soort lastminute boeking. Het hotel heeft kamers over en doet die via Priceline in de uitverkoop. Als er een convention o.i.d. in de buurt is zal je geen succes hebben. Als je te vroeg bent krijg je nog niets of betaal je teveel. Als je zelf flexibel bent met je plannen kan je het meeste succes behalen. Ik heb zelf in het naseizoen 1 week van tevoren voor minder dan de helft van de prijs op de diverse boekingssites geboekt, maar bij aankomst bleken beide hotels ook voor meer dan de helft leeg.

Priceline is goed, degelijk en betrouwbaar en kan je veel voordeel bezorgen maar je moet weten wat je doet.

Succes met bieden
Knaapje

knaapje
26-01-08, 14:20
Als je via bijv. Priceline op kamers in Orlando wilt bieden of hoopt met kortingscoupons een goede prijs te krijgen, kan je eerst eens kijken op diverse Orlando sites of er bijv. een (grote) convention is. Je zult dan weinig kans hebben op korting, meestal zijn de kamers juist extra duur.

Wat er in de buurt van de International Drive te doen is kan je o.a. hier vinden:
http://www.occc.net/
en hier: http://www.occc.net/

Knaapje

Rosalin
26-01-08, 20:24
Hoera gelukt, na heel veel stress en steeds maar weer nalezen wat je ook alweer moet doen...eindelijk een bod wat geaccepteerd is.. en in het hotel waar we echt heel graag wilden zitten!!!
Het four points by sheraton op int drive is het geworden.
Ik geloof dat het niet echt super goedkoop is, maar via Holland international is het 104 euro per nacht en wij hebben het voor 67 dollar per nacht!!

Nu nog maar voor 7 nachten boeken. Al moet ik zeggen het geeft wel stress maar ook wel voldoening als je voor zo weinig ergens zit.

Heeft iemand enig idee hoe het nu verder gaat, we hebben nu dus alleen die uitdraai van priceline. Zou dat voor het hotel voldoende zijn??

We kregen trouwens de mogelijkheid om 3,2 of 1 extra nacht te boeken, helaas zat het vol.

mattrob
27-01-08, 11:38
Heeft iemand enig idee hoe het nu verder gaat, we hebben nu dus alleen die uitdraai van priceline. Zou dat voor het hotel voldoende zijn??


Ja hoor, dat is voldoende. Je hebt immers betaald en dus de uitdraai van bewijs van Priceline. Je kan alvast een emailtje of fax sturen naar het hotel om alvast je voorkeur voor een kamer te geven, bv king, of 2 queen, non-smoking, etc. Geen garantie dat je het krijgt, maar proberen kan geen kwaad. Weet je gelijk dat alles goed gegaan is met de boeking.

Ik heb nog nooit gehad dat mijn boeking niet bekend was bij het hotel, maar ik heb het wel eens gelezen (risico heb je ook natuurlijk als je via andere boekings-site iets boekt).

deh78
27-01-08, 14:21
Precies de vraag die ik ook had,ik ben nu op 4 verschilldende plaatsten aan het boeken via Priceline zoals Savannah,Myrtel beach,Virginia beach,Washington.
Was dus ook wel benieuwd en wat nu verder...dus thanks mattrob.

Dennis

nnbellie
13-02-08, 13:54
ik kan via de zoekfunctie zo snel niets vinden, maar het kan zijn dat deze vraag al ergens beantwoord wordt:

maak je meer kans op het winnen van korte verblijven (zeg 2 a 3 dagen) dan wanneer je voor 5 of 6 dagen een hotel zoekt?

Wij zoeken namelijk een hotel voor New York van 23 augustus tot 28 augustus

Wat is trouwens voor het Times Square gebied een redelijke prijs voor een 4 sterren hotel?

groetjes,
Anne

Michael66
13-02-08, 14:10
Wij zoeken namelijk een hotel voor New York van 23 augustus tot 28 augustus

Wat is trouwens voor het Times Square gebied een redelijke prijs voor een 4 sterren hotel?Hoi Anne,
Voor zover ik weet ligt New York niet in Florida. Je kunt je vraag daarom beter stellen op een ander forum, zoals deze: http://www.allesamerika.nl/forum/index.php

Ebelix
13-02-08, 16:54
Wat is trouwens voor het Times Square gebied een redelijke prijs voor een 4 sterren hotel?

Er zijn geen redelijke prijzen in New York. Een 4* hotel nabij Times Square kost, via priceline, tussen de usd 200 en usd 250 per nacht excl tax.

Ik heb via Priceline een 3* hotel gevonden voor usd 150 per nacht excl taxes in Chelsea. Wij verblijven daar van 29 april tot 7 mei as. Daarna gaan we door naar Florida.

Succes