Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Wrajadi
Hallo, ik ben Irene en wij (= mijn man en ik en onze zoon en dochter van 12 en 10 jaar oud) willen de komende zomer een paar weken in Amerika rondtrekken. De laatste week van de vakantie brengen we door in Florida: eerst van 4 tot 7 augustus in Orlando naar een paar pretparken en daarna willen we nog ergens in Florida genieten van 4 dagen luieren op een tropisch strand voordat we 11 augustus in Miami weer op het vliegtuig moeten stappen naar Nederland. Ik hoop op dit forum een paar goede tips te krijgen waar we het beste deze dagen kunnen gaan doorbrengen en wat we absoluut niet mogen missen!!
:-D
Welkom op het Forum.
Een paar dagen Orlando. Bereid je alvast voor op het maken van moeilijke keuzes. Er zijn in Orlando heeeeel veel pretparken per vierkante km. Zie hier: http://www.florida-vakantie.nl/pretparken-florida/pretparken-florida.html
Wat betreft stranden. Hier zijn al meerdere topics over geweest. Probeer de zoekfunctie eens.
Welkom op het forum.
Inderdaad een korte trip naar Florida maarja beter kort dan helemaal niet :wink: .
Het wordt inderdaad moeilijk om een keuze voor de pretparken te maken. Jullie verblijven 3 nachten in Orlando maar op de dag van aankomst ga je meestal niet meer naar een park toe omdat je laat in de middag of vroeg in de avond pas aankomt. Jullie zullen in Orlando dan misschien 2 dagen of 3 (als je de reisdag naar Miami ook nog naar een park gaat) beschikbaar hebben voor de pretparken. Weten jullie al welke parken het worden? In ieder geval veel succes met plannen en veel lees- en postplezier hier op het forum!
Groetjes,
Sonja