PDA

Bekijk Volledige Versie : Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

Bosevents
26-06-13, 18:21
In jullie geval zou ik een vijf dagen ticket kopen voor Disney (Magic your way inclusief Waterpark fun en more)
Hiermee kun je vijf dagen naar de parken en ook vijf dagen (extra) naar de waterparken en Disneyquest (eventueel nog een partijtje minigolf)
Voor Universal zijn er diverse mogelijkheden.
voor rond de 100 dollar kun je twee dagen.

Succes!

cindy74
26-06-13, 22:14
Als je tien dagen villa hebt is de eerste dag van aankomst al kwijt en de dag van vertrek meestal ook dus heb je nog 8 volle dagen ....dag 1 animal kingdom , dag twee epcot , dag 3 magic kingdom , dag 4 seaworld , dag 5 universal studios , dag 6 island of adventures , dag 7 bush gardens en dag 8 tyfoon lagoon .
Zoals je ziet is dit een bomvolle week en heb je reeds 1 dag tekort om het resterende waterpark te doen .
Kan je geen park schrappen zodat het wat leefbaarder word ofwel de villa langer huren zeker als jullie voor de eerste keer gaan . Vergeet ook niet dat shoppen leuk is en tijdrovend :)

trails
27-06-13, 07:40
Vergeet ook niet dat je dan de hoofdprijs betaalt voor alle tickets. Ik zou een keuze maken. Er zijn combi's te koop van Busch Gardens en Seaworld en het Orlando Flex ticket voegt daar Universal nog aan toe. Of, alleen Disney goed doen, met waterparken. Maar, dat is mijn mening hoor. Ik ben het met Cindy eens dat je te weinig tijd hebt om al die dingen te doen.

JanLoots
27-06-13, 11:42
Bedankt voor de reacties zover. We zullen het er eens over gaan hebben onderling. Als we 10 dagen het huis huren moeten we mijns inziens toch wel 7 parken kunnen doen. Met een dagje "rust" ertussen.
Ben het wel met jullie eens dat we keuzes zullen moeten maken.....of wellicht gewoon langer in de villa blijven dat kan natuurlijk ook.

I keep you all informed :-)

Jan

Mushu
27-06-13, 13:41
Jaren geleden ben ik met mijn zus een week in Florida geweest. Ik heb het album er eens bijgehaald en onze vakantie zag ervals volgt uit: dag 1 aankomst Orlando, dag 2 universal, dag 3 Magic Kingdom, dag 4 MGM, dag 5 animal kingdom, dag 6 Epcot, dag 7 Bush Gardens, dag 8 shoppen en naar vliegveld. En er staan hele relaxte foto's in het album dus voor ons was het duidelijk geen overvol programma. Maar ik zou dan ook niet weten wat je met een rustdag moet, rusten doe ik 's nachts (al schiet dat er met mijn werk regelmatig bij in). Wel ben ik het er mee eens dat als je langer kan je blijven je dat zeker moet doen. Tegenwoordig doe ik de parken wel wat rustiger aan en dat is veel leuker dan proberen alle attracties in 1 dag te doen.

cindy74
27-06-13, 14:15
Inderdaad mushu maar bij jouw staan er geen waterparken bij en seaworld en geen island of adventures . Wij doen ook altijd 1 park per dag en gaan namiddag shoppen omdat wij niet meer alles perse moeten zien . Rusten moet niet perse als je 10 dagen blijft maar als je op die 10 dagen ook nog parken moet combineren word het wel erg veel .

Mushu
27-06-13, 15:49
Daar heb je helemaal gelijk in, combineren van parken op 1 dag is wel een beetje teveel van het goede. Maar ik bedoelde dat elke dag naar een park gaan zonder "rustdagen" goed te doen is (althans voor mij). Dus Jan, als je het niet erg vindt om elke dag naar een park te gaan en geen behoefte hebt aan een dagje niets doen dan kan je heel wat parken bezoeken in 10 dagen. Maar als je de parken wat intensiever wil ervaren dan zou ik of langer blijven, of nog een keer terugkomen of minder parken in die 10 dagen bezoeken.

wehave
27-06-13, 17:31
Maar er zijn ook nog kinderen bij.
Dat lijkt mij te veel van goede maar elke kinderen zijn natuurlijk anders.

trails
27-06-13, 19:45
Ik heb er ook geen probleem mee om elke dag een park te doen, maar ja, als je 8-9 dagen (Ik weet nog niet echt hoeveel dagen er nou echt beschikbaar zijn i.v.m. reisdagen) hebt dan kun je niet al die parken + zwemparken erin proppen.
Maar ik denk dat het prijstechnisch niet slecht is om keuzes te maken, hoewel dat natuurlijk persoonlijk is. Misschien zwemt Jan wel in het geld en maakt dat allemaal niks uit. ;)

rarossel
28-06-13, 01:16
Maakt ook nog wel verschil in welke periode je gaat.
Hoogzomer kan het erg slopend zijn om elke dag een park te bezoeken.

Ritchie
28-06-13, 05:43
Nee, de prijzen van de tickets bij Walt Disney World, blijven gelijk, of er moet net als jij gaat een prijsverhoging zijn.

Michael66
28-06-13, 08:21
Ik ga vandaag eindelijk eens de prijsvergelijker bijwerken.
Da's toch alweer een tijdje terug dat ik dat voor het laatst heb gedaan .... ;)

Tips voor andere / nieuwe aanbieders?

Bosevents
28-06-13, 08:27
http://www.floridatix.co.uk

Ik weet niet of je deze al eens gezien hebt maar vond de prijzen wel oké...
Zeker ook omdat zij de 14 dagen unlimited ticket verkopen.

rarossel
28-06-13, 10:20
AttractionTix.co.uk geeft komend weekend 5 % korting met de code summer5.

Michael66
28-06-13, 13:53
http://www.floridatix.co.ukIk kan hier geen 3-4-5-6-7-10 dagen tickets vinden. Dat zijn de tix die ik in de vergelijking heb staan.

Bosevents
28-06-13, 18:31
AttractionTix.co.uk geeft komend weekend 5 % korting met de code summer5.

geld alleen voor losse tickets.
De 14 unlimited is bij floridatix het goedkoopst (771 tegen 867)

rarossel
29-06-13, 11:03
Daar heb ik verder niet naar gekeken aangezien we al voorzien zijn van tickets.

JanLoots
30-06-13, 11:21
Haha Trails....nee Jan zwemt niet in het geld.....bezoek onze website maar eens (zie onderschrift). We moeten er echt voor sparen. @Mushu rusten doen wij ook snachts hoor :-)
Na overleg binnen het gezin besloten om 6 parken te doen. Ik wil Seaworld en Harry Potter Park (Universal) en gelukkig wil "de rest" dat ook. En de andere 4 parken laat ik aan de kids over met dien verstande dat we redelijk gunstige combitickets kunnen kopen. Komen we wel uit! Huis wordt 8 dagen i.p.v. 10. We willen nog zoveel meer dus dat staat vast.

@Trails....jullie belevenissen gelezen op jullie Blog/Website heel leuk!!
Bezoek ook onze website een lees mee als je dat leuk vind....je kunt ook een berichtje achterlaten in het gastenboek.

Gr. Jan

cindy74
30-06-13, 12:05
Spijtig genoeg bestaat er geen gunstig combi ticket voor disney en universal . En wat van een tweedagen disneypas met waterpark optie , je kan dan twee dagen disney doen daar kan je ook twee dagen waterpark mee doen .

pbl
01-07-13, 23:32
Ik zie dat meerdere van jullie ervaring heeft met Billy Boy Tickets: http://www.greatorlandodiscounts.com/ (http://www.greatorlandodiscounts.com/).
Wij willen graag tickets aanschaffen (al betalen) in Nederland en pas in Florida ophalen.
Op de site van Billy Boy Tickets, kan ik niet terugvinden hoe je dat aangeeft.
Wat als ik ze nu aanschaf en pas over een maand kom ophalen, kan dat ?

captain-oats
04-07-13, 21:51
Hoi allen,
ik heb Disney tickets besteld via attractionticketsdirect, en heb ze ontvangen. Ze zijn alleen van plastic, in een soort creditcard formaat. Ik heb hiervoor altijd papieren tickets gehad... Is dit nieuw? Ook staat er niet op wat voor soort ticket het is (heb magic your way 2 day met water park & more fun besteld) Weet iemand hier meer van? Alvast bedankt!

Njit
04-07-13, 22:01
Vanaf maart 2013 dit jaar: http://attractionsmagazine.com/blog/2013/03/15/disney-world-to-begin-using-plastic-rfid-enabled-annual-passes-instead-of-paper/

jarjarbinks
04-07-13, 22:21
Ik zie dat meerdere van jullie ervaring heeft met Billy Boy Tickets: http://www.greatorlandodiscounts.com/ (http://www.greatorlandodiscounts.com/).


Hebben wij ervaring mee. Is op zich prima, van te voren betalen en ophalen in de winkel. Winkel ziet rommelig uit maar achterin is een toonbank met alles betreffende tickets voor parken etc
Maar is vaak niet de goedkoopste

jarjarbinks
04-07-13, 22:25
Hoi allen,
ik heb Disney tickets besteld via attractionticketsdirect, en heb ze ontvangen. Ze zijn alleen van plastic, in een soort creditcard formaat. Ik heb hiervoor altijd papieren tickets gehad... Is dit nieuw? Ook staat er niet op wat voor soort ticket het is (heb magic your way 2 day met water park & more fun besteld) Weet iemand hier meer van? Alvast bedankt!

Wij hebben daar ook gekocht dit jaar (paar weken terug) maar nog de normale tickets (zoals alle jaren). Wel via de Duitse site en 5 dagen Disney met water park.

captain-oats
04-07-13, 22:31
Heb ook via de Duitse site besteld. Njit bedankt voor de link, maar ik heb geen annual pass besteld? Het zal wel goed zijn. Ben gewoon papier gewend en ook dat er op staat wat voor ticket het is :)

pbl
08-07-13, 09:27
Dankje jarjarbinks, ik denk dat we het gaandoen. Ik heb al rondgekeken, maar dit is wel weer goedkoper dan aan de poort kopen.

Maikel1981
11-07-13, 05:12
We hebben vorige week woensdag 5 dagen tickets besteld bij Attractiontickets.de en kregen ze maandag al aangetekend thuis! Goede service en tja voor kwaliteit moet betaalt worden en so is Disney!

axzel
11-07-13, 10:27
Weet iemand hoe het zit met will call tickets ophalen bij de waterparken? (Typhoon lagoon in het bijzonder!)

Njit
11-07-13, 10:41
Gewoon langs het loketje. Hangt volgens mij ook een bordje met 'Will Call'. Wijst zich vanzelf en anders is er altijd wel een vriendelijke Castmember die je de weg wilt wijzen.

rob.visser
17-07-13, 01:19
Zit momenteel in kissimmee en heb Disney tickets gekocht via een giftshop op international drive in Orlando .Waren geweldige tickets met alles erop incl fastpass en waterparken hier het adres scheelt je een hoop geld want we blijven wel Nederlanders .
Laat even weten of jij ook zo tevreden was met de tickets .

Maggie's Tickets & Tours
7403 international drive orlando
tel 321-442-7291

wehave
17-07-13, 01:25
Wat voor tickets heb je precies gehaald dan en voor welke prijs?

rob.visser
18-07-13, 04:27
Ik kreeg unlimmited tickets voor 14 dgn incl waterpark en fast pass ik betaalde 190 $

Mushu
18-07-13, 08:44
Fast pass is bij iedere ticket van WDW inbegrepen. Maar de 14 dgn Ultimate ticket bij attractionticketsdirect Ierland is 317 euro dus dan heb je met $190 een heel goede deal!

cindy74
18-07-13, 09:08
Zijn dat wel orginele tickets ? Je hoort toch meer dat mensen uit zo een kiosk tickets kopen en niet binnen mogen bij controle . Dit is omdat mensen hun overgebleven dagen verkopen aan zo een kiosk en andere dit weer kunnen kopen maar dit is strafbaar .

Michael66
18-07-13, 09:17
Hmmm, Ultimate of unlimited ....
Ultimate kennen we, maar die zijn (voor zover ik weet) alleen buiten de VS te koop.
Unlimited bestaat niet, die term komt niet voor in het WDW-ticket-woordenboek.

Dus Maggie (Tickets & Tours) heeft zelf een naam verzonnen, of ze heeft je gebruikte tickets verkocht (en dat is niet toegestaan).

Het adres dat je opgeeft is van Florida Gift Outlet (7403 International Dr., Orlando, FL 32819, Phone : (407) 264-0801)

http://img16.imageshack.us/img16/2771/4wmn.png

Dit is m.i. geen adres van een officiele ticketverkoper. Maar ik kan me vergissen.

Als het geen officiele ticketverkoper is, dan is het een opkoper en verkoper van niet op-gebruikte tickets, of heeft het betrekkingen met timeshare verkoopbijeenkomsten.
Op- en verkopen van gebruikte tickets is niet toegestaan, dus illegaal en wordt daarom hier op het forum niet verder besproken (zie huisregels van het forum). Belangrijkste nadeel van die praktijk is dat je als koper van de tickets in het gunstigste geval door Disney geweigerd kunt worden. Dag vakantiedag en weer terug naar Maggie die je gegarandeerd heeft dat ze werken en je op weg stuurt met andere gebruikte kaartjes.
Timeshare verkoopbijeenkomsten is ook al veel over geschreven op het Florida Forum. Sommigen zweren erbij (hebben tijd zat en investeren dat graag in ruil voor goedkope tickets), anderen willen er niet aan (vinden de vakantie al kort genoeg voor dit soort praktijken).

Ik kan het uiteraard mis hebben. Graag zelfs, want dan is er blijkbaar een mogelijkheid voor goedkope tickets die we hier nog niet kennen.

Dus: kun je ons precies aangeven wat je voor tickets had? Voor hoeveel dagen toegang tot de "grote" Walt Disney World parken? Kon je ermee naar meeerdere "grote" parken op één dag (hoppen)? En zat de Waterpark-fun-and-more optie erbij? Binnen hoeveel dagen moest je de beschikbare dagen opmaken?
Waren het nieuwe tickets? Of eerder door anderen gebruikt?
Heb je een timeshare bijeenkomst bijgewoond?

Ik ben erg benieuwd!

cindy74
18-07-13, 09:34
Nu heb ik toch nog een vraag. . Als je als non prof :) naar orlando gaat en hier niets vanaf weet koop je deze tickets toch gewoon . Nergens staat in de shop dat het verboden is nergens op de disney site waarschuwen ze je ervoor . Ik snap niet dat ze deze winkels die er ook nog reclame maken ervoor sluiten .

Teleton
18-07-13, 10:11
Nergens staat in de shop dat het verboden is nergens op de disney site waarschuwen ze je ervoor . I. Gelukkig staat het wel op ieder ticket.........:rolleyes: Waarom zou je trouwens gewaarschuwd moeten worden? Normaal gaat er toch een belletje rinkelen als iets ver onder de normale verkoopprijs wordt aangeboden? Op marktplaats staat toch ook nergens dat je er beter geen fiets/flatscreen/fototoestel kunt kopen?

Hoewel het officieel verboden is gebruikte tickets te kopen/verkopen en de verkopers iig regelmatig worden opgepakt, is de handel kennelijk zo lucratief, dat een poosje in de gevangenis en een boete hen niet deert.


Third arrest for woman selling illegal theme park tickets

by Leah Zanolla (leah@wdwinfo.com)
Feb 9, 2012

Elena Tarano was arrested in Orlando February 8 for selling used tickets to Walt Disney World (http://www.wdwinfo.com/), Universal Studios (http://www.wdwinfo.com/universal/) and SeaWorld (http://seaworldparks.com/seaworld-orlando). This isn't an uncommon event in the theme park capital of the world, but the interesting twist to this story is that this is the third time in the past year Tarano has been arrested for selling illegal tickets. She works out of a booth on the busy International Drive, which in itself isn't illegal, but selling used tickets is. Vendors like this typically buy partially-used tickets, then pass them off as still having valid days remaining on them. Unfortunately for the people who purchase them, the theme parks do not allow their guests to use tickets that had previously been used by someone else. Tarano is being held in the Orange County Jail.

cindy74
18-07-13, 11:36
Tsja ton ......mij hebben ze toch ook al liggen gehad hoor op marktplaats . En mijn iphone is een koopje van 120 euros van een zakenman gekocht . En als je de 192 afrijd kom je die kiosks overal tegen ......een klein voor disney of de politie van dit op te doeken .

Mushu
18-07-13, 12:20
Ja Cindy je zou er in kunnen trappen maar meestal zijn er wel wat hints. Zoals vaag uitziende verkooppunten en erg lage prijzen. Maar er zijn er genoeg verkooppunten die wel netjes bezig zijn. Ik heb 1x mijn kaartjes bij het hotel waar we toen verbleven gekocht en ook 1x bij een ticketwinkeltje (is wel heel wat jaren geleden) en die kaartjes waren prima in orde. Ik vraag me ook serieus af of bovengenoemde verkoper legale kaartjes verkoopt. De prijs is wel erg laag en als je probeert Maggie te vinden op internet kom je niet veel verder dan de foto van de gift shop die Michael geplaatst heeft. Ik ga het er iig niet op wagen in september en koop de tickets die we nodig hebben bij de goedkoopste, bekende en legale verkoper.

Peterc
18-07-13, 12:33
Wie heeft er ervaring met de website : http://www.loveorlandotickets.de/start
Ik zie daar voor onze reis naar Florida een Disney, Universal combi ticket staan, maar ik vraag me af hoe betrouwbaar deze website is.

Alvast dank voor de reacties.

Peter

rob.visser
21-07-13, 06:29
Klopt het is inderdaad een giftshop maar als je binnen komt zit ze meteen recht want ze verkoopt de tickets vanuit daar. Luister mensen jullie hoeven natuurlijk niets te kopen ik heb het alleen op het forum neer gezet hoe ik het heb gedaan en wat het mij heeft gekost. Wij zijn met een familie van 6 .Ook de universal daar gehaald moest ik 135 dollar voor betalen voor 2 dgn base ticket. Het heeft mij een hoop geld gescheeld en ik zeg altijd kijken kost niets .

@michael het waren kaarten met waterpark 2 stuks typhoon en blizzard en je hebt 14 dagen na eerste binnen komst.
De truc achter deze kaarten is dat je uit de uk moet komen omdat deze kaarten alleen voor uk gasten bestaan.
Maar dat wordt nergens gevraagd en ze zien ook niet aan je .Geen tour en timeshare.
Nogmaals het heeft mij een hoop geld gescheeld dus iedereen moet het voor zichzelf beslissen.

Michael66
21-07-13, 08:32
Hoi Rob,
Bedankt voor je duidelijke reactie.

Je hebt helemaal gelijk, en fijn dat jullie er oveel plezier van hebben gehad. En iedereen mag het helemaal voor zichzelf beslissen.
Maar als modertor op het Florida Forum bewaak ik ook de huisregels, en in eerdere discussies over dergelijke kaartverkoop hebben we bepaald dat dit in het (te) grijze gebied zit waar we als Florida Forum niet heen willen. Het grijze gebied van illegale kaart(door)verkoop. Dus berichten daarover plaatsen is verder niet toegestaan.

Ik hoop dat je ons standpunt daarin kunt begrijpen.
Als je hier vragen of opmerkingen over hebt, dan hoor ik dat graag in een privébericht (zie rechtsbovenin het forum).

Mushu
21-07-13, 09:57
Begrijp ik nog steeds niet welke kaarten je had. Mocht je 14 dagen naar alle parken (inclusief waterparken en Disney Quest) en hoppen. Want dan is het spotgoedkoop. Alle Disney kaarten zijn nl 14 dagen geldig va eerste gebruik (tenzij je no experiation hebt of jaarkaarten) en als je waterpark fun & more optie er bij neemt mag je ook nog naar alle waterparken (dat zijn er inderdaad 2) en naar Disney Quest. Daarnaast moet je ook nog extra betalen voor het hoppen (meerdere parken kunnen bezoeken op dezelfde dag). Dus ik wil graag weten hoeveel dagen mag je in de parken (in die 14 dagen), zat de fun optie er bij en mocht je hoppen.

ceeltje
08-08-13, 22:59
Hoi. Kent iemand Knowbeforeyougo.com. Je kunt daar tickets bestellen en betalen en dan gewoon ophalen als je in Orlando bent, maar dat zou betekenen dat ik ze nu (aug) moet betalen terwijl we pas met kerst naar Orlando gaan. Is dit betrouwbaar. Heeft iemand dit al eens gedaan?

knaapje
09-08-13, 11:26
Ik ken ze niet.
Een vlugge blik op hun site levert alleen maar prijzen op die vrij gangbaar zijn bij de diverse ticketverkopers in Orlando/Kissimmee.
Waarom zou je ze zover van tevoren bestellen en betalen als je ze ter plekke kunt betalen en meenemen? Of zie je een echt speciale aanbieding er tussen?
Zie bijv.:
http://www.greatorlandodiscounts.com/

ceeltje
09-08-13, 23:39
Ik dacht dat het een goed aanbod was: 5 dagen Disneyparken + 2 dgn Universal voor $399,- ....

knaapje
10-08-13, 10:49
Kost bij de door mij gegeven link (Billy Boy's) $273,95 plus $ 125,81 ofwel $399,76
Is gewoon een gangbare prijs.

moonlight91
17-08-13, 15:26
daarnet online op de disneyworld website de tickets besteld voor de halloween party in oktober
4 personen..4 tickets... maar dan ik voer de CC in en op het moment dat ik op de bevestiging druk zie ik dat het bedrag afwijkt
stom stom...te laat !!!
uit de mail die ik krijg blijkt dat er 8 tickets zijn gekocht !!!!!!
werd zo toch wel even benauwd moet ik zeggen....
wat ging er mis ...geen idee
direct gaan zoeken achter een telefoon nummer
en ja, hoor disney zou disney niet zijn en helpt me heel netjes uit de brand
de 8 tickets zijn ondanks de ticketvoorwaarden die daar op tegenspreken gecancelled
en er zijn 4 nieuwe tickets aangemaakt
alleen deze zijn niet uit te printen vanwege de wijziging, en de enigste keuze is WILL CALL
maar goed dat is geen probleem ,reden te meer om de eerste dag eens lekker downtown te gaan naar de guestservice;)
ze hebben me iniedergeval keurig geholpen
dikke pluim voor disney:D

Lier
24-08-13, 19:59
Hallo,
ik heb een vraagje!

als je een disney magic your way ticket heb geboekt, dus zonder hopper en je wilt smorgens naar MK, smiddags je hotel in en savonds naar wishes ben je dan 2x kwijt, of omdat je op 1 dag 2x hetzelfde park bezoekt gewoon 1x?
bedankt alvast!

Mushu
24-08-13, 21:22
1x. Zonder hopper mag je ook geen ander park in met je ticket (op 1 dag). Dus een ticket zonder hopper geeft toegang tot 1 park per dag en je kan dus nooit meerdere dagen op 1 dag verbruiken.

Michael66
24-08-13, 22:29
1x. Op 1 dag mag je zo vaak je wilt een park in en uit op 1 dag, zolang dat maar steeds hetzelfde park is.
Zoals je aangeeft wil je naar MK en 's avonds Wishes (ook in MK), dus dat kan.

Ilse_
23-09-13, 20:27
Ik ben aan het zoeken voor de goedkoopste Disney kaartjes evt in combi met de waterparken of/en Universal.

Maar nu zie ik er bij Disney vaak bij staan: Incl Fast Pass Tickets.

Maar als ik dan doorlees staat er alleen omschreven dat je hier gebruik van kunt maken bij de juiste ticket zuilen en dan op de schermen
zie je hoelaat je terug kunt komen om zo sneller in de attractie te kunnen.

Dit is toch niet iets extra's ....... dit kan toch altijd als je in de parken bent??

Zie ik t verkeerd als t er alleen staat als n soort van "lokkertje" ??

Graag jullie visie..??

P9ol
23-09-13, 20:31
Dat kan altijd hoor.
Daar hoef je geen speciale tickets voor te kopen.

Ilse_
23-09-13, 20:56
Nee dat bedoel ik juist, bij heel veel tickets aanbiedingen staat t erbij alsof t iets extra's is..... maar dat is t dus helemaal niet.

P9ol
23-09-13, 21:23
Denk dat het een lokkertje is.
Heb gehoord dat het vroeger wel zo was maar wij zijn in Juli geweest en toen kon je gewoon gebruik van fast pass maken.
En wij hadden geen speciale tickets.

Mushu
24-09-13, 00:56
Is inderdaad om het leuker te laten lijken. Bij Disney hoef je niet voor de fastpass te betalen, het is voor iedereen die een geldig entree kaartje heeft voor het betreffende park. Is trouwens altijd inclusief geweest sinds het bestaan er van.

Majan
02-10-13, 00:21
Hoi,
Na wat lezen en uitzoeken op internet vraag ik mij af wat het beste is. Tickets via internet vooraf kopen of pas als je in Amerika bent. Ik heb namelijk niet het idee dat het goedkoper is als je ze vooraf koopt. Wij willen 1 dag naar Magic Kingdom. Wie heeft er tips?

Alvast bedankt,
Majan

Njit
02-10-13, 07:56
1-daagse ticket worden niet goedkoper bij Disney. Kun je dus net zo goed bij de Gate kopen.

Bosevents
02-10-13, 08:59
Maar blijft dat kwa fastpass ook zo.. Nu met dat nieuwe Magic Plus+ zal het fastpass systeem langzaam verdwijnen denk ik.
Maar nu is het nog steeds gratis du een lokkertje door de sites

Mushu
02-10-13, 09:34
Magic Plus+ ? Je hebt nu fastpass+ in de testfase, de gewone fastpass zal gaan verdwijnen maar er is tot nu toe geen sprake van betalen voor fastpass+. Ik heb regelmatig mensen van fastpass+ gebruik zien maken en overal staan ook al nieuwe "poortjes". Zal niet lang meer duren voordat het oude systeem er uit gaat.

Ilse_
13-12-13, 22:02
Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat maar ik doe toch maar een poging, wist niet waar ik em anders moest plaatsen.

We zijn aan het uitzoeken welke tickets wel willen. We willen naar Disney maar ook naar Universal. Nu denken we aan de volgende tickets.... http://www.attractionticketsdirect.de/orlando-combo-tickets/disney-universal-combo-ticket Nu is onze vraag: We hoeven niet perce terug naar Epcot maar willen wel graag 2x naar MK..... kan die met deze tickets of moet je echt naar de 4 verschillende parken???

Andere optie is deze: ......http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/walt-disney-world-orlando-tickets Maar we vinden het prijsverschil wel erg groot en aangezien we toch tijd te kort gaan komen voor alles zijn de 14 dagen onbeperkte toegang niet echt nodig.

Ik hoop dat er iemand is die weet of t kan wat we graag willen........????

Njit
13-12-13, 22:09
Staat er toch duidelijk? Maar wellicht is je Duits niet zo goed..


4 Tage Eintritt in Disney's Magic Kingdom Park, Epcot, Disney's Hollywood Studios und Disney's Animal Kingdom (pro Tag kann jeweils einer der 4 Disney Parks besucht werden)
2 Tage Eintritt in Universal Studios® Florida, Universal's Islands of Adventure® sowie Universal CityWalk® (Sie können zwischen den Universal Parks beliebig oft wechseln)

4 dagen toegang tot Disney. 1 park per dag naar keuze.
2 dagen toegang tot Universal (hopper dus toegang tot beide parken per dag)

Ivon
28-12-13, 17:58
Hoi Allemaal,

Voor mei 2014 staat onze 5 de Orlando vakantie vast. Vorig jaar zagen wij bij de ingang van Disney al de elektronische poortjes (Disney pas).
We hadden (nog) geen problemen met onze papieren kaartjes. Nu willen we weer onze tickets bij attractionticketdirect bestellen. Voorgaande jaren waren dit papieren kaarten, keurige service en niet duur.
Weet iemand of de papieren kaarten voor 2014 problemen op gaan leveren? of gaat attactionticketdirect ook elektronische passen leveren?

Michael66
28-12-13, 18:22
Problemen gaat het in ieder geval niet opleveren. Daar zit zij niet op te wachten, en Disney dus ook niet.
Ik kan alleen mijn ervaring delen: afgelopen zomer ook met papieren kaartjes (non-expiration, dus die hebben we al een aantal jaren) naar Magic Kingdom gegaan. Door medewerkers werden we keurig naar een aparte ingang verwezen en daar door een andere medewerker "ingecheckt" met een terminal die hij in zijn handen had. Daarbij de tip gekegen om even langs guest services te gaan om de kaartjes om te ruilen voor de nieuwe kunststoffen exemplaren. Tip! Dus geen verplichting, want we konden ook gewoon onze oude tickets houden, no problem!
Wij hebben ze uiteindelijk wel omgewisseld. Maar dat was meer omdat we onze kaartjes wilden upgraden met de plus-optie, dus toch bij een kassa of guest services langs wilden gaan.

Kortom: nee, het gaat in ieder geval GEEN problemen opleveren. Hooguit even wat tijd bij guest services doorbrengen (is ook gezellig).

Wat voor kaartjes attractionticketdirect gaat leveren? Geen idee. Dat kun je ze misschien het beste zelf vragen; even een mailtje naar ze sturen?

Ivon
28-12-13, 18:37
Bedankt voor je reactie.
Een goede tip om even langs de guest services te gaan!
Ik ben alleen nog benieuwd naar de plus optie upgrade? Heb wel iets gelezen over een test fase en 3 fastpass tickets, maar om eerlijk te zijn word ik nog niet veel wijzer van de info die ik gevonden heb.
Als extra info: wij maken gebruik van de 14dg hopp and more pass

Mushu
28-12-13, 20:05
Volgens mij is die plus optie (MyMagic+) alleen voor resortgasten tot nu toe (gaat misschien nog veranderen?). Ik ga in juni 2014 en verblijf in een Disney Resort. Via de website heb ik de kleur van mijn armbandje al kunnen kiezen en 60 dagen voordat we gaan is het mogelijk om fastpassen te reserveren (3 per dag/park). Inplaats van het armbandje kunnen we ook nog ons kaartje (met plus opties) gebruiken heb ik in verschillende blogs gelezen. Ben heel benieuwd, lijk me erg handig zo'n armbandje waarmee je alles kan.
Nog ter info: Afgelopen september had een van ons nog een papieren kaartje (via attractiontickets direct) en die hebben we de eerste dag nog voor binnenkomst omgewisseld voor een plastic versie. Wel zo makkelijk want dan kan je iig bij alle poortjes naar binnen.

Michael66
28-12-13, 21:13
Ik bedoelde met de upgrade met de plus-optie dat ik base-tickets had (alleen bezoeken aan de grote parken) en dat ik daar bezoeken aan de zwemparken, disneyquest etc aan wilde toevoegen. Dus van Base-ticket naar Base+Waterpark fun & more. Ik had 7-daagse non-expiration Base-tickets en de 7 plus-bezoeken-upgrade kostte me me maar iets van $60 per ticket, zo'n $8 per bezoek. No-brainer!!

Mushu
28-12-13, 21:49
Ja een beetje verwarrend zo. Ik had begrepen dat Michael het over de upgrade voor de "fun opties" (zwemparken en Quest) had. Maar Ivon heeft het over de 3 fastpasses die je kan toevoegen en dat gaat dan weer over de MyMagic+. Zijn dus twee verschillende dingen. De MyMagic+ is overigens gratis (inbegrepen) en de fun opties zijn dat niet.

Ivon
29-12-13, 08:16
Bedankt, het is voor mij duidelijk.
Ik ga de tickets, zoals voor ons gebruikelijk bij ATD bestellen. Een upgrade is dan niet nodig (= incl.) Wij willen 14 dg onbeperkt in en uit de parken kunnen ;-)
De tip om langs de guest service te gaan, neem ik zeker mee. Al is het alleen maar dat we langs ieder poortje binnen kunnen.

P9ol
08-01-14, 23:35
@Mushu is de MyMagic+ optie voor alle Disneyresorts?

Mushu
09-01-14, 08:45
Ja, zoals ik het heb begrepen wel. Je moet dan inloggen op de wdw website, je reservering linken en je kan aan de slag. Ik kon de magic bands ongeveer 190 dagen vooraf uitzoeken (kleur), de restaurantreserveringen zoals gewoonlijk 180 vooraf maar de fastpassen nog niet. Die zullen waarschijnlijk 60 dagen voor aankomst vastgelegd kunnen worden. Alle reserveringen worden op je magic band gezet. Als het goed is kunnen we er straks onze deur mee openen, betalen, binnenkomen in de parken, fastpass gebruiken en restaurantreservering mee laten zien. We gaan het ervaren!

P9ol
12-01-14, 01:31
@Mushu wij gaan het in een Juli ook voor het eerst ervaren ben benieuwd.
Weet jij of je even goed parkeergeld (bij de parken) moet betalen als je in een Disneyresort zit?

elstars
12-01-14, 01:59
Wij zaten afgelopen week in een Disneyresort en hebben gevraagd hoe dit zit. Als je in een Disneyresort zit, hoef je voor de duur van het verblijf geen parkeergeld in de parken te betalen. Je krijgt bij je hotel een parkeerkaart die je in je auto moet leggen. Op die kaart staat je naam, resort en duur van je verblijf. Als je die kaart in je auto hebt en in een park komt, hoef je geen parkeergeld te betalen.
Zie ook bij de FAQ van WDW: https://disneyworld.disney.go.com/faq/directions-parking/parking-costs/

tomenvalesca
19-01-14, 10:34
Een vraagje ,

wij bestellen meestal onze Disney tickets bij undercovertourist en krijgen hiervoor een 'papieren ticket' zie foto hieronder
http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/a7/3d/a73d94e6d83e1a7acb22dbd0475c6eb7.jpg
Nu viel ons iets op tijdens onze reis vorig jaar , bij de inkom word je ingedeeld in verschillende groepen om het park binnen te kunnen gaan.
Wij moesten dus in de rij met alle andere mensen met een papieren inkomticket , waardoor we vaak belandde met schoolgroepen en jeugdvakantiegroepen in een hele lange rij omdat voor deze tickets vaak maar 1 of 2 kassas open waren ,
de andere groep mensen die dus in een andere rij mochten aanschuiven hadden allemaal een plastic ticket , deze rijen gingen ook veel sneller vooruit omdat voor deze tickets gewoon veel meer kassa's geopend werden . (de plastic tickets zien er zo uit als de foto hieronder, bijna als een bankkaart;)Het zijn ook niet de tickets die je krijgt als je in een Disney resort verblijft(denken wij) , want zo een ticket hebben we al gehad (ook plastic , maar met andere tekeningen en in het blauw, tenzij deze veranderd zijn in de loop der jaren en vanaf nu een 90% van de gasten in een Disney resort verblijft , lijkt ons sterk...)
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTkztGovEz96qgsdaMdi6Jkwe-EHDhVdOTZG-v4409DF_fi937N

Dus kortom onze vraag; kunnen wij ergens onze papieren tickets inruilen voor een plastic ( moest dit kunnen ga ik er ervan uit bij guest relations)? Of hangen hier extra kosten aan vast? Of hangt dit er gewoon van af bij welke verdeler je je tickets boekt? Zo kunnen we in juli hopelijk sneller de parken in en let's face it, zo een plastic ticket is gewoon een veel leuker souvenir nadien :o

Mushu
19-01-14, 10:50
Je papieren ticket kan je bij ieder park inruilen voor een plastic versie. Dat kan je inderdaad doen bij guest relations. Je zal ook veel gasten zien met een magic band ipv een ticket. Zo ver ik weet is de magic band alleen te verkrijgen voor resortgasten. Er zijn op dit moment bijna geen poortjes meer voor papieren tickets, niet handig dus om deze versie te behouden.

tomenvalesca
19-01-14, 10:53
dankjewel Mushu! Dit gaan we zeker doen , en jammer genoeg kunnen we nog geen magic band bestellen ,
het tabblad staat op mijn account maar je kan er nog (jammer genoeg) niet op klikken. Dus dan gaan we dit jaar nog maar voor de plastic tickets en wie weet volgend jaar een magic band :D

Mushu
19-01-14, 10:57
Als je in een resort verblijft dan kan je altijd een magic band aanvragen. Bij mij duurde het ook even voor de keuze op my disney actief werd. Ik ga eind juni en kon ergens in december een magic band uitzoeken. Ik weet alleen niet hoe het werkt als je de tickets los hebt besteld van je resort verblijf. Maar dan zouden ze in ieder geval bij het inchecken gekoppeld kunnen worden (of thuis al met de code van de tickets?).

Michael66
19-01-14, 15:29
Omruilen van papieren tickets is een aantal berichten hiervoor ook al besproken, zie http://www.floridaforum.nl/showthread.php?10993-Tickets-Walt-Disney-World-Alles-over-kiezen-kopen-en-gebruiken&p=195367&viewfull=1#post195367

Misschien heb je iets aan die info?

Michael66
14-03-14, 12:03
Alle berichten over de jaarkaarten / annual pass heb ik verplaatst naar het onderwerp dat daarover op het forum staat: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?5018-Disney-tickets-Annual-Pass-(jaarkaarten)

tomenvalesca
14-03-14, 15:59
Bosevents, ik kan je link niet bekijken:( , ben in ieder geval wel superblij als dit effectief zo zou zijn!!! Heb al enkele hartkloppingen gehad als ik de reviews lees van die nieuwe fastpas pluss... en vooral als ik fotos zie van de rijen waarin je moet aanschuiven om even 3 fastpassen te kunnen nemen (met al grote kans dat de fastpassen die je wilt niet meer beschikbaar zullen zijn... HORROR!!)

Bosevents
14-03-14, 19:51
dit is in een andere taal dezelfde site
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/orlando/latest-news/atds-definitive-guide-my-magic-plus

tomenvalesca
14-03-14, 22:19
thank you!!!!

tomenvalesca
16-03-14, 16:42
wil tickets bestellen via orlandofuntickets, nu kan ik kiezen tussen een E-ticket en een 'gewoon' ticket, wat is het verschil?
(disney magic your way base tickets 4days get a 5th day for free)
Moet je met een E-ticket de ochtend voor je het park ingaat aanschuiven bij de kassa's om je papier om te ruilen in een ticket? Of kan je met je papier dan even goed het park in en worden die dan gewoon gescand? (Wij hebben altijd al met gewone tickets gewerkt en hebben dus geen enkele ervaring met E-tickets)
groetjes!

Bosevents
16-03-14, 17:51
Een e ticket moet omgeruild worden en heeft ook geen RFID. Dit hebben alle nieuwe kaarten (officieel) van Disney (en hun resellers) wel.
Deze heb je nodig om van fastpass+ in het park gebruik te maken.

Dus alleen met een papieren (e-ticket) kom je niet meer binnen :)

tomenvalesca
16-03-14, 20:48
bedankt! Dan is de keuze snel gemaakt!

sonja
17-03-14, 08:41
Dus alleen met een papieren (e-ticket) kom je niet meer binnen :)

Je komt nog wel binnen want er staan castmembers met apparatuur die je ticket scannen. Je wordt wel verzocht het ticket bij guest services in te ruilen voor een RFID pas.

Bosevents
17-03-14, 10:24
Je komt nog wel binnen want er staan castmembers met apparatuur die je ticket scannen. Je wordt wel verzocht het ticket bij guest services in te ruilen voor een RFID pas.

Klopt :) Je wordt het verzocht en is ook heel handig om te doen want zonder de RFID pas geen fastpass :)

Antonee
15-04-14, 11:40
Hebben jullie ook een idee over wdw tickets ?
Ik betaal via arke voor 10 dagen ( basic +water + hopper ) 625 euro
voor 2 persoon ? Ergens goedkoper vind ik zeker niet ?!

Njit
15-04-14, 13:05
Snel even een rondje gedaan bij de bekende aanbieders:

https://www.attractionticketsdirect.de : 670 euro (incl 10$ Planet Hollywood Voucher (http://goo.gl/OetD2H)
http://www.americanestates.nl/magicyourway7.asp: 638 euro

Dus ik denk dat je met 625 een mooie prijs hebt.

wehave
15-04-14, 15:07
Snel even een rondje gedaan bij de bekende aanbieders:

https://www.attractionticketsdirect.de : 670 euro (incl 10$ Planet Hollywood Voucher (http://goo.gl/OetD2H)
http://www.americanestates.nl/magicyourway7.asp: 638 euro

Dus ik denk dat je met 625 een mooie prijs hebt.

Maar dat is dan wel voor 14 dagen.

Njit
15-04-14, 15:26
ATD.de heeft enkel 10-daagse tickets. ATD.ie heeft 14-daagse Ultimate tickets. Maar die zijn wel duurder. En als je die dagen toch niet kunt gebruiken is dat zonde van het geld.

wehave
15-04-14, 15:51
ATD.de heeft enkel 10-daagse tickets. ATD.ie heeft 14-daagse Ultimate tickets. Maar die zijn wel duurder. En als je die dagen toch niet kunt gebruiken is dat zonde van het geld.

384 euro is maar iets duurder maar idd als je maar je die niet kan gebruiken heb je er weinig aan.

Antonee
15-04-14, 17:18
Idd d8 ik ook al :) ma gaan 12 dagen en dan is 10 dagen tickets just genoeg :)
alvast bedankt :)

moniquekruiningen
12-05-14, 22:34
Heeft iemand enig idee wat een 5 daags ticket voor Disney bij Billie Boys kost, via internet zijn er geen prijzen beschikbaar... Ik kan ze natuurlijk bellen, maar wellicht heeft iemand er onlangs nog tickets gekocht. Andere optie is American Estates, dat is de goedkoopste aanbieder op dit moment... En daar heb ik ze al eerder gekocht.

****stomme vraag**** zie ik nu.. Er worden wel degelijk tickets aangeboden voor 5 dagen, bij Greater Orlando discounts, maar die zijn niet goedkoper... Dus koop ik ze eerdaags bij American Estates...

pzomerdijk
13-05-14, 07:57
AE is prima en blijkt vaak de goedkoopste te zijn met prima afhandeling en vaak uit voorraad leverbaar! Ik zoek ook altijd of ze elders goedkoper zijn, maar vaak blijkt dat er of nog tax bij komt of verzendkosten of e.o.a. fee.

Esther43
09-07-14, 18:45
De eerste keren dat wij naar Florida zijn geweest hebben wij vooraf de tickets voor b.v Disney, Universal via internet aangekocht en op ons thuisadres in Nederland laten bezorgen.
Nu willen wij deze keer eigenlijk pas in Orlando beslissen en daar de tickets voor de parken kopen. Ik heb b.v. op de site van Maple Leaf en Billy Bob's gekeken. Ik denk dat je direct naar het kantoor kan gaan en daar de tickets aan kan schaffen, of moet je ze eerst online bestellen, betalen en vervolgens op het kantoor van die firma's af gaan halen?

Ebelix
11-07-14, 04:32
Je kan er gelijk naartoe gaan en de tickets kopen.

daisywiebe
31-08-14, 13:33
Even een vraagje, wij zijn eerder in Disney geweest en gaan in mei weer naar Florida, ik kan mij herinneren dat ze bij de Mc. Donalds in Orlando (de op een na grootste van de wereld) kaartjes verkochten voor o.a. Disney en ik weet dat het een stuk voordeliger was, heeft iemand dit ooit gedaan en wat is je ervaring hiermee? Wij hadden de kaartjes toen gewoon bij Disney zelf gekocht maar wellicht dat we ze nu daar gaan kopen, scheelde wel echt veel geld.

Pris32
26-10-14, 20:53
De parken zijn groot genoeg om een hele dag door te brengen. Hoppen is leuk als je de parken al kent - je kunt dan een Best Of programma samenstellen maar dat kost toch ook best veel tijd. Je moet het park uit, vervoer naar het andere park etc etc. Veels te vermoeiend met een kleine.

Hieronder je een kaartje bekijken om de indruk te krijgen van hoe groot Disney World is:


http://img811.imageshack.us/img811/9681/waltdisneyworldmap.jpg



Bovenstaande is een bericht uit 2011, maar heb er toch een vraag over aangezien ik er nog niet uit bent of we een hopper of basic ticket moeten kopen.

Mijn gevoel zegt dat ik een hopper moet nemen, de reden daarvan is dat ik bang bent dat er in sommige parken weinig voor mijn kinderen te doen is, dan geef ik Epcot maar als voorbeeld. Ben wel erg benieuwd hoe jullie dit de eerste keer hebben aanpakt?

Mushu
26-10-14, 21:48
Mijn ervaring is dat je de eerste keer meestal 1 park per dag doet. Je kent de weg in de parken nog niet en daardoor ben je al wat meer tijd kwijt. Ook wil je natuurlijk zoveel mogelijk attracties doen en dat kost ook tijd. Met een beetje goede planning is een hopper niet nodig. Wij hebben altijd tickets gehad waarbij we konden hoppen maar ik moet eerlijk zeggen dat we pas de laatste jaren daar echt gebruik van maken. Dan lopen we in een park en bedenken opeens dat we in een ander park willen lunchen of zoiets. Toen we met mijn zus, haar partner en kinderen gingen (alleen mijn zus was al eerder in wdw geweest), hebben we ook steeds 1 park per dag gedaan. We hadden ook echt geen tijd om te hoppen!
Er is in ieder Disney park genoeg te doen voor kinderen. WDW is een echt familie park. Dat is wat Walt Disney ook wilde creëren: een plaats waar ouders en hun kinderen zich konden vermaken. Er zijn ook niet veel echte thrill attracties maar meer mooi gemaakte en doordachte attracties. Soms zijn de attracties of to do dingen niet eens zo opvallend. In Epcot vind je in elk land een tafel met stiften waar kinderen hun uitgekozen karakter (toen wij er waren was dat oa Duffy de Disney beer) konden inkleuren. Mijn nichtje en neefje zijn daar ruim een half uur mee bezig geweest, terwijl wij in de schaduw met een drankje zaten. Ze waren nog niet klaar toen wij al weer verder wilden. Ook in de Epcot inovention hallen is van alles te doen waar kinderen van houden. Het zijn geen super attracties maar vaak wel leuk om te doen. Maar het allerbelangrijkste met kinderen: doe het rustig aan! Zo houden ze het veel langer vol en kunnen ze ook genieten van alle indrukken.

Mijn advies: als het echt verschil maakt in prijs dan zou ik NIET voor de hopper pas gaan. Plan dan wel goed en doe het rustig aan. Als geld niet uitmaakt dan kan je voor de zekerheid een hopper nemen. Maar bedenk wel dat meerdere parken op 1 dag (als je nooit eerder in wdw bent geweest) best intensief is.

cindy74
26-10-14, 22:04
Ook hier nog nooit gebruik gemaakt van de hopper optie . Mijn mening is ook dat je beter 1 park rustig kunt doen en genieten van alles rondom je zodat je ook de details ziet . Namiddag gingen wij altijd een paar uurtjes aan het zwembad liggen om dan s'avonds terug te keren naar hetzelfde park .

Anthon14
26-10-14, 23:35
Goed plannen is het belangrijkste om er voor te zorgen dat je de shows kunt zien, speciale avondshows en parades en dan heb je de hopper inderdaad niet nodig. Zoals eerder ook al gezegd word kost het je gauw een uur om te verkassen van park naar park en die tijd kun je beter besteden.

Lekker vroeg naar het park toe en dan even een lijstje pakken van de showtijden en de parade tijden en dan ga je de attracties doen, rekening houdend met de shows/parades die je wilt zien.

En vergis je niet, Epcot heeft een aantrekkelijke werking op kinderen door het landenpaspoort welke je kunt kopen en het gezichtsmasker wat overal gestempeld wordt in de landen. Onze kinderen verblijven altijd graag in Epcot.

Pris32
27-10-14, 08:01
Wauw bedankt voor jullie informatie. Hier komen we een heel eind mee.

Ik wist niet eens dat het ongeveer een uur duurt om in een ander park te komen.
Ik ga vanavond de prijzen nog eens vergelijken en denk dat we dan toch maar voor een basic kaart gaan. Vind het ook zonde als we er niet aan toe komen om te hoppen dan gebruik ik het geld liever ergens anders voor. Ik ga dan wel voor een 7 daagse pas dan kunnen de kinderen na deze vier parken hun favoriete park kiezen om daar dan nog een keer naartoe te gaan.

Njit
27-10-14, 10:02
Ik weet niet of je nog naar een waterpark en Disneyquest wil. Want dan is de Fun-And-More optie wellicht nog het overwegen waard.

Pris32
27-10-14, 10:50
We willen zeker naar de waterparken. Disneyquest zegt mij niets, maar dat ga ik vanavond even opzoeken.

Bedankt voor de tip.

Njit
27-10-14, 10:59
https://disneyworld.disney.go.com/entertainment/downtown-disney/disney-quest-indoor-interactive-theme-park/


https://www.youtube.com/watch?v=dEgy8JpqRJw

kobe_08be
04-11-14, 17:05
hey
Ik ben aan het twijfelen om gewoon disney tickets te nemen of met waterpark en fun. Op het moment dat we gaan is onze dochter 2 jaar. Kunnen we er eigenlijk iets gaan doen met een kind van 2? En disneyquest is dit iets voor een kind van 2?
alvast bedankt

Anthon14
04-11-14, 19:25
Disney Quest is niets voor een kind van 2 en in de waterparken kan je met een kind van 2 ook niet zo heel veel doen behalve in het water liggen en de lazy river uitproberen.

Zelf zou ik dan voor de tickets zonder Quest en waterparken gaan.

kobe_08be
04-11-14, 20:23
was het ook aan het denken, we gaan naar discovery cove. Dus gaan we is een bezoekje aan aquatica.

Pris32
26-01-15, 19:03
Ik ben aan het kijken voor de park tickets. Zou iemand willen kijken of het goedkoper kan? Of dat het een juiste prijs is? Ik wil bij AE een 5 daagse basic park ticket kopen, dat is rond de 262 euro. Tickets voor onbeperkt BG, SW, Aquatica, universal studio's en legoland heb ik gezien bij attraction direct.ie. alles bij elkaar opgeteld zou ik op 566 euro p.p. komen. Denken jullie dat dit nog goedkoper kan? Alle hulp en adviezen zijn zeer welkom.

Larsvh
26-01-15, 21:28
Disney-tickets worden pas na 3 dagen echt goedkoper:

http://i33.tinypic.com/2im1bug.jpg
Vanaf een 4-daags ticket kan je dus eigenlijk beter gewoon een 8/9/10 daags ticket nemen als je langer in Orlando bent, dat scheelt dus maar 15/25 dollar. Ligt het aan mij, want dan ben je toch dom als je niet een paar dagen extra neemt voor dat hele kleine beetje meer, misschien besluit je nog ''een dagje'' disney te doen...
EDIT: Zat dus op pagina 1 te kijken, zijn dus prijzen van 5 jaar geleden, zullen nu wel goed opgehoogd zijn weer ;)

Pris32
26-01-15, 21:31
Daar hebben we geen tijd voor. We willen zoveel doen, dat 4 a 5 dagen disney genoeg is. Ik vind het zonde om een meerdaagse ticket te kopen terwijl we er geen gebruik van maken.

Larsvh
26-01-15, 21:35
Heb je zeker gelijk in! Heb net de officiële Disney site gecheckt, en daar is het prijsverschil wel flink anders, maar in dat verouderde schema vond ik de prijzen erg dicht bij elkaar vanaf 4-dagen.

cindy74
26-01-15, 22:39
Veel goedkoper dan de prijs die jij noemt gaat het niet worden . De parktickets zijn nu eenmaal duur .

Pris32
27-01-15, 06:07
Dan weet ik in ieder geval dat ik goed heb gekeken. Dan ga ik maar zo snel mogelijk bestellen

gudu
20-02-15, 10:20
weet iemand of de 14 en 21 day ultimate dan ook omhoog gaan ?ik wil ze aanschaffen maar zat eigenlijk te wachten op de legoland deal bij attaction tickets direct. de ultimates zijn recentelijk al fors omhoog gegaan wat ik niet verwacht had :(

Ferry77
20-02-15, 14:22
@mick dank voor je antwoord ... Wij hebben 5 daags plus hopper voor 1064€ 4 personen
lijkt redelijk

Pris32
20-02-15, 14:32
@ferry, waar heb je die hopper passen gekocht? Ik moet ze namelijk ook nog kopen.

Ferry77
20-02-15, 15:42
Wij hebben ze gekocht via arke waar we onze gehele reis hebben geboekt @pris32.
ik heb het nog even nagekeken maar het was exact 1064 voor een 5 way magic your way plus hopper voor ons gezin ( 4 personen )

Mick
21-02-15, 10:22
@Pris32: Wij hebben ze via attractionticketsdirect.ie; werd netjes via Fedex bij ons bezorgd.

Je kan ook eens bij de Duitse of Engelse versie van attractionticketsdirect kijken.
In Ierland en Duitsland betaal je in euro's, in UK in ponden dus moet je rekening houden met de wisselkoers.
Ook verschillen de aanbiedingen een beetje per land, dus vergelijken is wel zinvol.
In Nederland is americanestates.nl een bekende aanbieder, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Bij attractiontickets Ierland hebben ze nu ook Disney hopper passen voor 14 dagen voor de prijs van 7 dagen of combinatiekaartjes voor andere parken zoals Seaworld en Universal.
De Disney prijsverhogingen zijn nog niet doorgevoerd, maar zodra Disney de verhoging doorvoert kan je erop rekenen dat alle kaartjes duurder worden.
Ook Universal en Seaworld volgen meestal de prijsverhogingen van Disney.

Pris32
21-02-15, 10:27
Wij hebben onze reis bij American Estates geboekt, ik ben ook van plan om daar onze 5 daagse tickets voor Disney te kopen, wij kunnen namelijk niet langer dan 5 dagen ivm andere plannen. Maar ben aan het kijken of ik voor dat geld ook een hopper kan krijgen. Je betaald daar nu voor een 5 daagse basic pas 277 euro

Mick
21-02-15, 10:48
Met hopper wordt het zo'n 45 euro per kaartje duurder en dat moet je dan afwegen of het dat waard is voor jullie.

gudu
21-02-15, 23:36
zo net toch even de 21 day ultimate gekocht via de officiele disney holiday site ierland in euro's . die waren toch 110 euro goedkoper dan attractionstickets direct ierland op 3 kaartjes , dan maar geen "freebies"

moonlight91
23-02-15, 12:30
wij bezoeken elke keer weer de disney parken maar onze voorkeur van verblijf is rondom de Idrive
nu ben ik over al de magic band tegen gekomen , ze verkopen ze zelfs op MCO
maar hoe werkt dat ? kun je die `programmeren `via je disney account, is dit eenmalig of kun je hem elke vakantie weer gebruiken
nu had ik mijn tickets via de website gekocht (will call), en daar ook mij fastpassen vast gelegd, tijdens ons bezoek aan MK heb ik nog via de app een fastpass gewijzigd
werkt dat dan ook zo via die magic band ?

dus wie is er bekend met het gebruik van zo`n band tijdens een (hotel) verblijf buiten Disney (zonder jaarkaart of dergelijke)

calypso
23-02-15, 14:08
Magic Band van Disney kun je als je op een niet Disney locatie verblijft alleen gebruiken voor het Fastpass system en toegang.
Je koppelt je toegangs kaart via de Disneyworld website aan je Magic band en dan kun je deze gebruiken voor de toegang.

Als je nu ook je Magic band in de website registreert kun je ook je fastpassen vast leggen via dit systeem.
Ik heb dit afgelopen november gebruikt (wel met een jaarpas, maar werkt hetzelfde voor normale tickets) en werkte goed, verbleef ook niet in Disney hotel/property.
Zodra je de fastpasses gebruikt het kun je in de parken bij bepaalde fastpass stations nieuwe aanvragen gedurende de dag.

In weze kun je de Magic band elke jaar weer gebruiken door je nieuwe toegangs kaart er weer mee te koppelen.

moonlight91
23-02-15, 15:15
oke, dank je voor je antwoord .. handig voor de volgende (en volgende ) vakantie(s) , ga er ook maar aanschaffen dan
jammer dat je niet net als de WDW gasten je creditcard kunt koppelen ..(maar wie weet komt dat ooit nog wel)

jankie
12-04-15, 19:05
waar kan ik momenteel het voordeligst de Disney kaartjes kopen?
hoe werkt het met de ANWB pas bij de AAA offices in Orlando? Kan je al van hieruit de tickets bestellen of is de ANWB pas alleen daar geldig?
Ander tips mbt Disney kaartjes zijn ook welkom.
Dank!!

Ferry77
12-04-15, 23:04
Wii kochten onze tickets via arke ( een 5 way magic plus hopper ) voor zover ik weet is dat momenteel de goedkoopste alweet ik het niet zeker

oma van tijn
09-05-15, 11:37
ferry, vliegen jullie ook met Arke, ik kan de tickets niet vinden op de site van Arke

explorer87
14-05-15, 15:37
Ik heb zojuist 2 single day tickets op de Disney site gekocht voor Magic Kingdom.
Ik ga hier pas de 23e van juni heen.
Echter lees ik nu op de site:

Tickets and any options purchased must be used within 14 days of first use.

Iemand een idee wat hiermee word bedoeld?

natascha666
14-05-15, 16:54
ze bedoelen denk ik dat als je een meerdaags pas of opties heb je die binnen 14 dagen moet gebruiken na het eerste gebruik dus is er niets aan de hand. Ik had mijn tickets ook van te voren gekocht (ook single day) en het enigste wat er toen opstond was dat het een jaar geldig was....

Anthon14
14-05-15, 17:25
Inderdaad, meerdaagse passen zijn slechts geldig binnen 14 dagen nadat je deze pas voor de eerste keer gebruikt. Met single day passen dus niet van toepassing.

explorer87
14-05-15, 20:43
Er staat echter wel in een kader 'Important Single-Day Ticket Details'. En dan dus de regel 'Tickets and any options purchased must be used within 14 days of first use'.

Anthon14
14-05-15, 20:53
Dat komt vast omdat dat een standaard tekst is voor de meerdaagse tickets, dus je niet druk maken want je mag gewoon op de door jullie gewenste dag het park in.

explorer87
14-05-15, 21:00
Oke bedankt! Zie nu ook dat ik al kan inplannen voor fastpass, en dat gaat nu tot midden juni!

wehave
21-06-15, 18:19
Goed of slecht idee?

http://www.clickorlando.com/news/disney-considering-variable-prices-at-parks/33252126

Frans1949
22-06-15, 14:08
Ik denk prima idee.
Maar ja, ik kan mijn bezoek plannen.
En ik kan me voorstellen als je de kerstweek op vakantie wilt en je geen andere keus hebt je het hier helemaal niet mee eens bent..

Zelf heb ik een annual pass en die geld dus precies wat ze hier bedoelen met de "goedkope" periode
Wij mogen alleen door de weeks en niet in de periode tussen kerst en Nieuwjaar.
Ook niet in de maanden juli en augustus.
Maar wij betalen ook niet meer dan $ 233, 00 (ex tax) p.p. per jaar.

nientje
06-07-15, 08:56
Goedenmorgen,


Graag zou ik jullie advies/ervaring willen vragen omtrent het aanschaffen online van entreebewijzen voor de 5 WDW parken,

1. Is het goedkoper?
2. Print je de tickets zelf?
2. Wat zijn de beste hoppertickets?
4. Wat is een betrouwbare website/verkoper
5. Geldigheidsdatum stel dat je ze begin 2016 koopt en je gaat zomer 2016?

Dank alvast.

Denise

Mushu
06-07-15, 09:55
1. Vaak wel (afhankelijk waar je ze in Orlando koopt. Aan de poort zijn het duurst)
2. Afhankelijk waar je ze koopt. Bij Attractiontickets direct zijn het echte kaartjes.
3. ? Bedoel je of je het beste hoppertickets kan nemen? Hoppertickets moet je alleen nemen als je op 1 dag naar meerdere parken wil gaan. De meeste mensen doen dat niet als ze voor het eerste gaan. En als het veel geld scheelt zou ik zo plannen dat je geen hopper nodig hebt.
4. Nooit tickets kopen bij verkopers die al gebruikte tickets verkopen (met overgebleven dagen). De tickets zijn persoonlijk en het is verboden. Hier op het forum vind je veel van de aanbieders terug (attractiontickets direct (Duitsland, Ireland, UK), american estates etc)
5. Het meerdaagse ticket gaat in vanaf de eerste dag van gebruik (en is dan 14 dagen geldig voor het aantal dagen dat je betaald hebt).

Njit
06-07-15, 16:05
Hallo Nientje, ik heb je vraag samengevoegd met een bestaand onderwerp. Wellicht dat je met wat teruglezen al veel van je vragen beantwoord ziet.

kvdgrift
27-07-15, 07:47
hallo,

even een vraagje omtrent www.attraction-tickets-direct.co.uk. Ik zie die hier vaak voorbij komen maar wat ik niet begrijp is dat als ik de engelse pond omreken naar de euro deze site minimaal 500 euro duurder is dan alle andere sites. Denk ik nu verkeerd en moet ik het anders berekenen of is deze site idd zo veel duurder dan de duitse vriend?

Mushu
27-07-15, 21:28
Op de UK site zijn andere tickets te koop dan op de Duitse site maar dezelfde tickets zijn soms anders geprijsd. Ik weet natuurlijk niet welke je met elkaar vergeleken hebt. Ik bestel meestal bij de Duitse of bij de Ierse site (beide in euro's dus niet omrekenen). Op de Ierse site hebben ze de 14 of 21 dagen ultimate tickets en op Duitse sites niet. Ook een keer bij American Estates besteld omdat ze (voor wat ik toen nodig had) daar het goedkoopst waren.

Kiadjo
28-07-15, 22:56
Na 2 weken zoeken ben ik denk ik achter de goedkoop mogelijkste prijs voor Disney World gekomen.

Als ik via de Ierse site boek komen er een hoop extra's bij die denk ik best wel handig kunnen zijn. Afijn hier de boeking voor 2 personen :

Datum: 24/10/2016 tot 29/10/2016 (5 nachten)
Aantal personen: 2
Hotel: Disney Animal Kingdom Lodge (Standard view)
Tickets: 14 dagen hopper tickets
+ Free Disney Dining Plan
+ Free $100 Disney Giftcard
+ Free Memory Maker

Totaal = €1090,- p.p.

Is dit een redelijke normale prijs of zou het nog goedkoper kunnen? En zijn deze extra's het waard?

Mushu
29-07-15, 09:37
Dit is een mooie deal (heb ik ook geboekt voor 2016 alleen toen nog met $200 giftcard!). Het enige wat ik niet zou doen is kiezen voor Animal Kingdom Lodge. De lodge is echt prachtig maar je bent goedkoper uit als je in een moderate gaat (en bij boekt voor het normale Dining Plan ipv Quick Service). De kamers zijn anders gethematiseerd maar echt niet beter in AKL. Als je bv voor Caribbean Beach kiest ben je voor hetzelfde pakket 935 pp kwijt. Die kamers zijn pas gerenoveerd en de ligging van het resort is ook gunstiger. Maar oké, AKL is wel een prachtige Lodge (al merk je daar niet zoveel van als je slaapt of in de parken bent).
Het is ook prettig te weten dat alles al betaald is. Wij hadden vorig jaar bijna hetzelfde pakket en buiten de fooi (is niet inbegrepen in Dining Plan) verder bijna niets uitgegeven. Voor $100 kan je ook best nog veel leuke souvenirs kopen! Maar of het echt de goedkoopste optie is? Je kan natuurlijk een supergoedkoop niet Disney hotel boeken, non hopper kaartjes voor 5 dagen, en eten buiten de parken....

AlexFL
29-07-15, 10:37
Hoi Kiadjo,

Als je verwijst naar een on-property stay dan kom je inderdaad rond dit bedrag als goedkoopste uit, Hetzelfde arrangement in Disney's Saratoga Springs resort is nog net iets voordeliger, maar misschien hebben jullie bewust voor de AK lodge gekozen.

Als je niet bij Disney zou logeren (dan heb je geen dining plan & giftcard) dan kan het natuurlijk een stuk goedkoper.

Niels82
29-07-15, 17:37
@Kiadjo;
Waar heb je dit geboekt als ik vragen mag?
Klinkt als een mooie prijs namelijk!

Kiadjo
30-07-15, 00:34
@Mushu;
Dank je voor de tip! En ook als de kamers vernieuwd zijn is dit altijd mooi meegenomen.Ligging vind ik ook belangrijk dus ga deze optie zeker in me achterhoofd houden.

@Niels82;
Via de Ierse Disney World site. (doorklikken via de UK site)

Niels82
01-08-15, 23:24
Vraag me wel af gezien de site aangeeft dat het exclusief voor de UK is of je daar geen moeite mee krijgt :)
Iemand ervaring hiermee, vindt idd de IE site wel erg interessant, ook voor the caribbean of New Orleans.

Mushu
02-08-15, 08:42
Is geen probleem. Er is geen NL site dus je moet wat als Nederlander. Je kan via de USA, UK of IE site boeken. Als je via de Canadese site wil boeken, kan dat niet dan moet je blijkbaar wel Canadees zijn! Ik heb regelmatig via de USA site geboekt, vorig jaar via de UK site en nu ook via de IE site.

Niels82
02-08-15, 19:46
We zijn nu ook serieus deze ierse site aan het bekijken en de prijzen staan me wel aan.

We wilden eerst het volgende pakket:
Value movie resort
5 dagen no park hopper
qua kosten kwamen we dan rond de 1500,- voor 3 personen voor 5 nachten (ik hoef het park niet perse in op de dag dat ik aankom ;))

Nu met de deal op de ierse site
Moderate resort (orleans french quarters)
14 dagen ultimate ticket (onbeperkt toegang tot waterparken en hopper)
100 dollar tegoedbon
Quick Dinner erbij.
Magic Moments (foto's) er gratis bij.
Deze combi voor het hele gezin voor 2270.

Wel 700,- meer maar als je kijkt wat je erbij krijgt (overigens als ik dit bereken via de US site kan die er niet aan tippen) + een beter thema en luxere kamer.
Vraag me als echte hollander wel af, komen er niet nog betere aanbiedingen of is dit het zo wel een beetje.....

Mushu
02-08-15, 22:06
Als je echt op een Disney resort wil verblijven dan is dit een hele goeie deal vind ik. Je zou nog kunnen berekenen wat je kwijt bent als je alles los boekt en dan wacht tot de room only kortingen er zijn (is meestal 20-30% korting op alleen een kamer via de US site). Wij dompelen ons altijd helemaal onder in de Disney sfeer en verblijven graag (zonder auto) in een Disney resort en dan is het een prima deal. Met de ultimate tickets kan je trouwens ook nog minigolfen. En als je het eten een beetje slim aanpakt dan haal je daar ook veel uit. Verder lekker veel foto's laten maken in de parken en Downtown. Ik had zelf nog een iets betere deal want nog niet zo lang geleden was het met een $200 tegoedbon ipv de nu $100 :).

Lizz
03-08-15, 11:45
Zag bij Costco (soort makro) ook leuke aanbiedingen voor Disney, maar zal voor ons wel niet gelden.
Weet wel dat toen ik nog regelmatig in Californie kwam wij daar naar binnen konden met onze makro pas.
Zou toch leuk zijn als we met die makro pas ook gebruik konden maken van hun Disney aanbiedingen.

Lizz
03-08-15, 11:45
http://www.costcotravel.com/Specialty/Disney/Walt-Disney-World

Niels82
03-08-15, 12:29
Thnx. Wij willen ook de echte disney magie ervaren en daarom al geswitched van een Value naar moderate ;).
Ik vroeg mij wel af of je de voordelen hebt als je de kamer los boekt. Wat ik zo een beetje lees is dat je dan geen dining plan, geen korting op mem maker etc. krijgt maar gewoon een kamer (met wel/geen magic bands).
Lees ook verschillende verhalen over de 30% korting die ook vaak pas in jan start voor de periode die wij zoeken. Vaak is het alleen value en de hogere "slechts 10%" dan ben ik inclusief de tickets nog steeds duurder uit dan de deal op de ierse site :).

Vroeg me alleen of of er afgelopen jaar op de ierse site niet een nog betere deal stond zo rond medio sept/okt :)

P9ol
03-08-15, 12:36
Niels wij hebben dit jaar en vorig jaar gebruik gemaakt van deze aanbieding.
De aanbieding wordt na eind oktober alleen maar minder. (is mijn ervaring)
In 2104 zaten we in Art of Animation (5nachten) met 14 dgn halen 7 betalen ticket.(met hopper en funoptie)
Dit jaar zaten we in Animal Kingdom lodge (5nachten) met 14 dgn halen 7 betalen ticket(met hopper en funoptie), dinerplan en $100 kadokaart.
De memorymaker zit er in 2016 voor het eerst bij.
Wij gingen na die 5 nachten in een villa vlakbij dus 14 dagen was voor ons heel voordelig.

Niels82
03-08-15, 14:24
THnx voor je antwoord P9ol :)
Denk dat we het ook gaan boeken, maar je bent NLer of je bent het niet als je zo goedkoop mogelijk zo veel als je kunt eruit te halen :D

Mushu
03-08-15, 16:04
De korting bij room only is meestal 20-30% waarbij 20% voor de value en 30% voor de deluxe resorts. Dat is idd alleen de kamer met verder niets er bij. Dan speuren naar de goedkoopste tickets en misschien ben je dan toch voordeliger uit dan het hele pakket dat je bij de UK/Ie site krijgt. Want het pakket is wel met veel extra's maar die zijn niet echt nodig om het naar je zin te hebben in WDW. Het eten hoeft ook niet zo duur te zijn als het dining plan kost, je moet meestal wel je best doen om dat er uit te halen. Dus de optie volle kamerprijs met free dining kan duurder zijn dan korting op de kamer en zelf voor eten betalen. Magicbands zitten volgens mij altijd bij een hotelreservering, hiermee kan je hotelkamer in gaan. Verder kan je losse kaartjes op je magicband laten zetten. Hier een overzicht welke kortingen je op de US site kon krijgen in de afgelopen jaren: http://www.mousesavers.com/historical-information-on-walt-disney-world-resort-discounts/#codetrends
Maar als je lekker makkelijk wil doen en alles er op en er aan wil hebben (dan zou ik trouwens ook nog upgraden naar het gewone dining plan) voor een mooie prijs, dan kies je voor de Ierse deal. Ik ga zelf eind september met een free dining via de Amerikaanse site en volgend jaar juni met het alles wat je maar wensen kunt pakket van de Ierse site. En die aanbiedingen van de Ierse site worden niet beter dan ze nu zijn is net als P9ol ook mijn ervaring.

P9ol
03-08-15, 20:29
Voor ons was het gewone dining plan ook gunstig omdat wij graag in de (thema) tableservice restaurants eten van Disney zoals be our guest, coral reef, Sci-Fi Dine in etc. Dit scheelde voor ons echt met het jaar ervoor zonder dining plan.
Nou hadden we wel een duurder hotel dit jaar maar we wilde zo graag een keer in Animal Kingdom lodge blijven.

Niels82
03-08-15, 21:07
Mijn zoontje is nu nog 3. In Parijs vroegen we of hij bij Chez Remy wilde eten. Kreeg terug "nee, wil frietjes en Star Wars kijken".
Ik ga dus niks extra aan de eetlocatie uitgeven :P.
Die tijd komt wel als hij ouder is.

Niels82
04-08-15, 22:15
Geboekt, het is dus Orleans French Quarters geworden.

Ik moet ze wel bellen om een afspraak te maken voor de bus naar Disney maar er staat een nummer bij waarvan ik niet weet hoe ik die moet bellen (en ja ik weet hoe een telefoon werkt).
1800 812 676 (IE)
Iemand tips?
Overigens vraag ik me ook af of ik de Magic Bands thuisgestuurd krijg, of dat ik deze op locatie ophaal....

Mushu
04-08-15, 23:54
Leuk dat je geboekt hebt! Ik bel nooit voor de magical express. Gewoon bij aankomst bij de balie melden op MCO en je vervoer wordt geregeld. Je magic bands krijg je bij inchecken in je hotel. Ze sturen ze niet op als je niet in de USA woont. Je kan de magic bands wel customizen (kleurtje uitzoeken en naam voor aan de binnenkant) op my Disney Experience. En vergeet niet 60 dagen vooraf je fastpasses te reserveren.

AlexFL
05-08-15, 12:07
Geboekt, het is dus Orleans French Quarters geworden.

Ik moet ze wel bellen om een afspraak te maken voor de bus naar Disney maar er staat een nummer bij waarvan ik niet weet hoe ik die moet bellen (en ja ik weet hoe een telefoon werkt).
1800 812 676 (IE)
Iemand tips?
Overigens vraag ik me ook af of ik de Magic Bands thuisgestuurd krijg, of dat ik deze op locatie ophaal....

Probeer hun UK nummer en geef aan dat je via de Ierland site geboekt hebt, 00448001690730

Mushu
05-08-15, 12:25
Het maakt echt niet uit dat je niet vooraf aangeeft dat je van de magical express gebruik wil maken. Ik heb het echt nog nooit aangegeven vooraf en het is altijd goed gegaan (weet niet meer hoe vaak ik er gebruik van heb gemaakt maar ik schat een keer of 10) Je staat in hun systeem (dat je een resort geboekt hebt) en dan mag je met de magical express mee. Als ze vooraf weten dat je komt, kan je de koffers door laten labelen. Maar dat kan toch niet als je uit Europa komt dus daar heb je niks aan. En zelf zou ik het ook nooit doen want je weet nooit wanneer je de koffers dan krijgt (kan 3 uur later zijn dan dat je zelf op het resort bent aangekomen).
Gewoon in MCO je koffers ophalen van de band en dan naar B side Level 1 (ground transportation) er staan duidelijke borden van Disney zelf ook. Melden bij de balie en je krijgt te horen in welke rij je kan gaan staan. De ene keer heb je geluk en kan je gelijk instappen en wegrijden, de andere keer moet je wat langer wachten. En ook als je vooraf had aangemeld weet je niet hoe lang je moet wachten. Als je dat fijn vindt, kan je natuurlijk altijd bellen met Disney maar ik zou de moeite laten.

Niels82
05-08-15, 19:55
Check.

Komt goed, is nog een paar maanden ;-)

AlexFL
07-08-15, 09:10
Mushu, kon jij je reservering via uk/ie binnen een week in MDE koppelen?

Niels82
07-08-15, 13:35
Ik kan het nu al. Ik heb zojuist mijn reservering gekoppeld aan mijn account

AlexFL
07-08-15, 16:09
Hmm, effe mailen met ze dan :)

Mushu
07-08-15, 22:32
Heeft wel een paar dagen geduurd voordat ik mijn reservering kon koppelen. Weet niet meer precies hoeveel dagen of dat het een week was maar opeens lukte het.

vankleef
14-08-15, 17:13
Veel gelezen nu en uiteraard wat vragen. Wij willen starten met New York en dan doorvliegen naar Orlando voor 6 a 7 dagen Disney. Kijk op de US, Ierse en UK site en daar zijn wat verschillen. Die snap ik maar voor de experts wat vragen:

Wanneer ik boek met Dining. Zie ik staan:
Per guest, for each night of your stay:


2 quick-service meals
1 snack
Refillable mug (eligible for refills at selected Disney hotels)


Dit is Breakfast en lunch OF diner als ik het goed begrijp. Is dit in het hotel en of ook in de attractieparken?
De hervulbare beker is deze enkel in de hotels te vullen of ook in de parken. Lijkt mij aan de tekst te zien enkel in de hotels en dan heb ik er niets aan overdag.

Stel ik neem geen Dining plan. Mag ik eten en drinken wat ik zelf koop in de supermarkt meenemen het park in of niet? Is er uberhaupt een supermarkt in de buurt wat aan te lopen is? En wat kost een maaltijd in het park als je dit los aanschaft per dag ( 2 volwassen en 2 kids)

Wie kan mij aan de info helpen en heeft er wellicht tips want wij willen in 2016 juli gaan maar weten echt nog van niets.

Dank John

Mushu
14-08-15, 18:39
De quick-service meals zijn inderdaad te gebruiken voor ontbijt, lunch of diner. Natuurlijk alleen bij een quick-service locatie voor een overzicht van welke restaurants dit zijn zie: http://disneyworld.disney.go.com/media/wdw_nextgen/CoreCatalog/WaltDisneyWorld/en_us/PDF/2016QuickService.pdf (is dus zowel in alle hotels, downtown en de parken. Snacks zijn ook in heel veel plekken op de parken en hotels te besteden. Op de menuborden staat achter iedere snack een logo dus makkelijk te herkennen. De kunst is natuurlijk om goed gebruik te maken van je diningplan. Dus geen bagel van $1,99 nemen maar bv een megamuffin van $5,99. Ook ontbijt is niet aan te raden want bij de lunch en diner krijg je meer en die zijn duurder.
De refillable mug is alleen in je eigen hotel te gebruiken. Hoef je dus niet mee rond te zeulen in de parken. Wij gebruikten 'm meestal alleen bij ontbijt en soms 's avonds als we nog dorst hadden. De quick-service meals zijn inclusief drinken. Als je een keer in je eigen hotel de lunch neemt, kan je de refill mug gebruiken en een los flesje drinken nemen (die bij je quick-service inbegrepen is). Je hebt dan nog een flesje cola of iets anders als jus d'orange voor later of de volgende dag.
Je kan overigens zelf beslissen hoeveel snacks en quick-service meals je per keer/ dag wil gebruiken.

Je mag zelf eten en drinken meenemen in de parken https://disneyworld.disney.go.com/faq/parks/outside-food-and-drink/

Er is volgens mij geen supermarkt op loopafstand. Je kan boodschappen laten bezorgen in je hotel. Of in de winkels bij de hotels is ook altijd wat te koop maar de sortering is zeker niet groot (wat chips, bagels, water etc.).

Op de Disney website kan je alle menu's en prijzen bekijken. Het quickservice diningplan is $41,99 per dag voor een volwassene als je het er bij zo moeten kopen.

buurea
15-08-15, 16:56
Op de uk site is tot 8 oktober een aanbieding dat je het dinerpauze gratis erbij krijgt en ook de memorymaker tov 200 dollar. Via de us site is het boeken van hetzelfde arrangement ongeveer 100 euro duurder voor 5 nachten. Dat scheelt veel. Wij hebben voor volgend jaar geboekt. Dit hebben we een paar jaar geleden ook gedaan en het was echt top geregeld. Verder zou ik het dinerplan met 1 tafelservies pakken. Hiermee kun je het disneyontbijt boeken. Dat is zoveel dat je 's middags genoeg hebt aan de snack en dan heb je je avondeten ook nog gratis.

Niels82
16-08-15, 17:48
Ontbijt kan ook met het quick menu ;)

Mushu
16-08-15, 19:01
Ontbijt kan ook met het quick menu ;)
Ja dat kan zeker maar dan is het alleen een entree en drinken. Lunch is entree, toetje en drinken. Voorbeeld: Ontbijt in Old Port Royale (Caribbean Beach). Je neemt de bounty platter voor $8,99 met drinken. Of lunch en je neemt de Angus bacon cheeseburger voor $11,19 met drinken en als toetje een Mickey ice cream bar voor $3,99. Je lunch is dus $6 duurder. Dus het is slimmer om je ontbijt out of the pocket te betalen en je lunch met het dining plan.

Niels82
17-08-15, 14:04
Mee eens Mushu,
Zie ook veel mensen advies geven om in de ochtend idd een snack te pakken gezien sommige snacks (zoals cinamon roll) enorm zijn. Hetzelfde bij andere parken. En dan uitgebreide lunch en diner te pakken.
De upgrade naar full dinner is alleen interessant als je aan tafel bestelling wilt hebben en dus meer experience wilt dan anderen.
Maar dat is wat ik erover lees, niet uit ervaring :)

Barry en Gwen
20-08-15, 03:34
Over de kaartjes (Magic Kingdom), deze waren vorige week het goedkoopst bijde Wallmart, $95,- incl tax. (1 dags)

José
20-08-15, 13:26
Loont zeker de moeite om even te kijken bij het Visitors Center aan de International drive, dit word gerund door vrijwilligers en zij hebben vaak leuke aanbiedingen http://www.visitorlando.com/plan-your-trip/visitor-center/

axzel
22-08-15, 15:07
Wat een bizarre prijzen hé..... 95$ p.p. met een actie.

Njit
22-08-15, 15:39
Disney tickets voor 1 dag zijn altijd al duur geweest. Als je meer dan 3 dagen gaat dan is de dagprijs stukken lager.

Disneykids
19-12-15, 14:15
Hoi allemaal,

Sommige mensen kopen de toegangskaarten voor Disney in de wallmart. Heeft iemand dit al eerder gedaan? Ik ben benieuwd hoeveel het scheelt als je ze bij de wallmart koopt.

Grtjes.

Bianca Stripes & Stars
19-12-15, 15:27
Interessant. Dat wist ik niet. Ik heb op de website van Walmart gekeken maar daar staan ze niet. Ben benieuwd.

Disneykids
19-12-15, 17:06
Interessant. Dat wist ik niet. Ik heb op de website van Walmart gekeken maar daar staan ze niet. Ben benieuwd.

Klopt daar had ik ook al op gekeken.

http://www.zoover.nl/verenigde-staten-van-amerika/florida/kissimmee-bij-orlando/coral-cay-resort/hotel
Zie de tip van de tweede recensie.

Grtjes

José
19-12-15, 17:56
Wij hebben regelmatig diverse parktickets bij de Walmart gekocht, bij de ene Walmart is een aparte "stand" voor de kassa en bij de andere een balie in de winkel. Daar liggen lijsten met de actuele prijzen deze heb ik ook nooit op hun site zien staan. Het loont ook zeker de moeite om even te kijken bij het Tourist Information Center die is gelegen aan de International drive, zij hebben ook vaak erg leuke deals!

Roshelle
21-12-15, 15:44
Dit is heel handig om te weten! Gaan wij daar ook eens kijken aankomend jaar :)!

AlexFL
22-12-15, 01:16
Verwacht er niet te veel van, kaartjes voor WDW/Universal zijn misschien een paar dollar minder maar verder scheelt het niet veel waar je ze ook in de omgeving van Orlando koopt, en als dat wel zo is dan zit je eerst 2-3 uur op een verplichte timeshare presentatie. Verstandiger is het om ze vooraf te bestellen bij bijv. attraction-tickets-direct.co.uk (bijv. de Disney's 7 day ultimate ticket (in de VS niet verkrijgbaar) of het Universal 2 parken 14 dagen toegang ticket).

José
22-12-15, 16:09
Twee jaar geleden bij het Tourist Information Center Sea World tickets voor 50 dollar gekocht, was bij andere aanbieders alleen voor inwoners maar bij hun mocht je als toerist deze tickets kopen. Ook geen timesharing ofzo. Soms hebben zij dit soort akties.

moniquekruiningen
29-12-15, 00:01
We hebben na heel veel gesteun en gekreun besloten, slechts 2 dagen naar WDW te gaan.
Wat is nu wijsheid, te wachten of toch al te bestellen?
Bij Disney zelf kosten ze op dit moment $ 409 voor 2 personen.. Dit lijken so far de goedkoopste tickets, of zit ik er nu helemaal naast?

Anthon14
29-12-15, 10:10
Voor de tickets voor enkele dagen is volgens mij Disney meestal het goedkoopste, pas bij meerdere dagen zie je bij andere aanbieders goedkopere tickets.

Digitalman
02-01-16, 17:06
Misschien al eerder gevraagd, maar kan het zo snel niet vinden. Zijn de kaartjes van Disney op een of andere manier gekoppeld aan de persoon? Met andere woorden; als ik een entreekaartje koop voor bijv. 10 dagen, kan ik dan dag één gaan, en iemand anders dag twee op dezelfde kaart? Of kan dit niet?

Ilse_
02-01-16, 17:29
Volgens mij kan dat niet. Wij moesten afgelopen keren bij ons eerste bezoek een vingerafdruk registreren en deze moesten we bij elk bezoek doen dus dan kan een ander persoon er geen gebruik van maken.

Mushu
02-01-16, 18:04
De tickets zijn persoonlijk. Bij de entree van ieder park staan zuilen waar je het kaartje tegenaan houdt en je vinger scant. Als het Mickeyhoofdje groen wordt, mag je naar binnen. Koop dus ook nooit meerdagen kaartjes waar nog een aantal dagen van resteren. Dat is verboden en zou dus ook niet moeten werken (vanwege de vingerscan).

moonlight91
02-01-16, 22:51
Het gaat idd niet, bij ons bezoek was er iemand een paar keer
mis door de verkeerde vinger te scannen bij het vervolg bezoek
de Mickey geeft dan blauw licht en mag je niet binnen

Ilse_
03-01-16, 09:31
Wij zijn druk aan het zoeken naar de kaartjes die we willen vorig jaar geen Disney gedaan maar willen we dit jaar zeer zeker wel. Nu was er laatst een topic over t maken van een account, magic bands ed..... ik kan het niet meer vinden???? kan iemand me er aan helpen??

Mushu
03-01-16, 12:27
Bedoel je deze: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?17695-disney-account
En anders vraag je het gewoon nog een keer :) want volgens mij staat veel van die info over allerlei topics verdeeld.

moonlight91
03-01-16, 16:05
was mijn topic idd
als je Magic Bands wil aanschaffen raad ik je aan om eerst even bij de Disney store bij de Vineland Premium Outlet te kijken
daar werden er namelijk voor 4,99$ verkocht..
vond het achteraf jammer dat ik er al aangeschaft had

ruthytje
07-02-16, 14:45
Laat het enkel weten voor wie nog kijkt voor tickets: deze site https://www.orlandoattractiontickets.co.uk/Ticket/Disney-Universal-Switch-Ticket met een zeer hoog trustpilot score biedt een orlando switch ticket combo aan voor £436 waarin een 14-ultimate hopper +fun Disney pass inzit (promo tot 20 april + memory maker inclusief) en een 2-park Universal 14-days unlimited.

Via een ander Orlando forum vond ik ook de kortingscode MSE5 voor een £5/ticket korting.
Verzending naar Belgie: £12.

FloridaFabian
02-03-16, 09:51
Inmiddels is dit werkelijkheid geworden (bron: http://www.orlandosentinel.com/business/tourism/os-disney-demand-pricing-20160226-story.html )

De tickets zijn dus afhankelijk van de drukte, op de officiele site van Disneyworld heb je een kalender waarop je de gewenste data kunt selecteren.

Value:$ 105 Magic Kingdom / $ 97 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
Regular: $ 110 Magic Kingdom / $ 102 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
Peak: $ 124 Magic Kingdom / $ 114 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom

Onder het mom van het verminderen van de drukte in de parken wordt deze prijsstijging verkocht aan het grote publiek. Ik ben voorstander van het verminderen van de drukte maar dit lijkt mij persoonlijk meer op nóg meer geld willen verdienen. Dit kan ook komen omdat ik zelf op dit moment aan de schoolvakanties ( en dus peak dagen) vastzit. :(

peet
02-03-16, 11:34
Dat gaat weer een excel sheet worden voor de volgende trip.
Losse prijzen vergelijken met een 7 daagse park & more kaart.
Nog even en we hebben weer het oude systeem met A-rides en los bij betalen, hoop niet dat ik ze op een idee breng :rolleyes:

axzel
02-03-16, 15:14
Wij willen dit jaar slechts 2 dagen naar een park, 1x Animal Kingdom en 1x een waterpark. Waar kunnen we het beste kaartjes kopen?
Schoonouders gaan dit keer mee en die willen graag naar Magic Kingdom toe ipv Animal Kingdom, we hebben gezamenlijk één auto. Kan ik hun gewoon afzetten en zelf doorrijden of?

AlexFL
02-03-16, 18:19
Je kunt de kaartjes gewoon los kopen bij Disney, 1-dagstickets zijn online niet goedkoper (soms wel duurder dan aan de kassa). In principe is een los dagkaartje voor AK en een los dagkaartje voor waterpark goedkoper dan de 1 day park + water parks fun & more (weliswaar krijg je bij de 1 day water parks fun & more dagkaart - 2 dagen waterpark bezoeken ipv 1) het verschil uitgaande van de 'regular pricing' is $4. $175.58 voor 1 animal kingdom kaartje en 1 waterpark kaartje, $179.99 voor de 1 dag animal kingdom en 2 dagjes waterpark. Je kunt aan het parking plaza van het magic kingdom doorgeven dat je 2 personen komt afdroppen, dan hoef je niet te betalen voor het parkeren en wijzen ze je de weg naar de drop-off locatie, vervolgens kun je zelf doorrijden naar het AK.

axzel
03-03-16, 20:00
Dankje! Het voordeel van vooraf boeken is dat je niet meer in de rij hoeft te staan, toch?

AlexFL
03-03-16, 21:28
Ja, alleen is het dan wel belangrijk dat als je bijv. Bij undercovertourist.com besteld, kiest voor de "mailed" tickets en niet de e-tickets die je moet inwisselen bij de "will call" kassa. https://www.undercovertourist.com/orlando/1-day-water-park-fun-more-ticket/ undercovertourist heeft nu, zolang de voorraad nog strekt nog tickets met een vaste prijs (niet afhankelijk van de periode) als jullie in het hoogseizoen gaan is het misschien verstandig om niet al te lang te wachten met bestellen, kan $20 dollar p.p. schelen.

axzel
04-03-16, 10:57
We gaan half mei!

AlexFL
04-03-16, 19:58
Oke! Bij Disney zelf op disneyworld.disney.go.com betaal je $25 verzendkosten. Voor de Magic Kingdom gasten ben je $175.73 p.p kwijt en voor Animal Kingdom $167.21 p.p. uitgaande van volwasssenen. Dat is dan uiteindelijk een paar dollar goedkoper dan het kaartje via undercovertourist.com, heb je dus niks aan die 2de dag waterpark zou je het best bij Disney zelf kunnen bestellen.

axzel
04-03-16, 20:09
We hebben ze besteld bij undercover tourist, inderdaad iets duurder dan via Disney.com maar verschil is zo minimaal dat we dat dagje extra maar moeten inplannen 'helaas'!
Bedankt :)

AlexFL
04-03-16, 21:22
Graag gedaan! Veel plezier.

Anita&Dennis
05-03-16, 13:57
De Disney tickets zijn snel duurder geworden. Ik ben heel pril zwanger en twijfel nu een beetje welke tickets we gaan boeken. Discovery Cove incl busch gardens en seaworld hebben we 2 jaar geleden gedaan. Wel goed vermaakt. Universal is denk ik nu voor mij geen optie. Qua prijs is Disney weer enorm duur. Wat denken jullie waar ik het meest aan heb? Af en toe wachten vind ik geen probleem, zolang het niet alleen maar wachten is. We hebben een week in Orlando.

gr. Anita

Pris32
08-03-16, 09:30
Ik persoonlijk vind de sfeer in Disney geweldig, waardoor ik wachten geen probleem vind.

Hoelang ben je zwanger als je met vakantie gaat? Als je niet zover zwanger bent dan kan je misschien nog wat rustige attracties die geen kwaad kunnen doen in Disney.

tomenvalesca
01-05-16, 11:04
vraagje hier,
we zijn zeer vroeg, maar volgend jaar in augustus(2017) gaan we weer naar Florida, we willen nu graag onze aankopen wat verspreiden, zo hebben we enkele maanden geleden onze villa al geboekt en keek ik nu even rond voor tickets, we willen graag 5 dagen naar Disney world (2 dagen Magic Kingdom, de andere parken 1 dag) en zag bij undercover tourist dan ook de actie 4 dagen+ 5e dag gratis, maar ik kan nergens vinden of er een 'vervaldatum' aan de tickets hangt,
maw, kan ik de tickets nu kopen en ze gebruiken in augustus 2017... als je bij seaworld kijkt staat er duidelijk bij dat de tickets 365 dagen na aankoop geldig zijn, maar bij de Disney tickets kan ik hier geen info over vinden, enkel dat het ticket 14 dagen geldig blijft da de 1e dag van gebruik... hulp! :)

soes
02-05-16, 22:15
Dat jullie al de villa geboekt hebben als je de vlucht data nog niet weet.....ik heb eigenlijk dezelfde vraag😄 over de tickets wij gaan juli volgend jaar.

kimm82
03-05-16, 17:32
Wij gaan 16 mei eindelijk (na 4 jaar) weer naar Florida. Dit keer voor het eerst met ons zoontje van bijna 3. We zijn nooit eerder naar disney geweest maar nu willen we dus graag naar Magic Kingdom. Verder geen disneyparken, wel seaworld. Nu zag ik dat vanaf 27 mei de tickets duurder worden. Ik vraag me af of iemand mij kan vertellen of je veel verschil qua drukte merkt met voor de 27ste gaan of daarna. Twijfel nu namelijk enorm of we de eerste of juist de laatste week van onze vakantie in Orlando zullen blijven. Prijs van de tickets vind ik iets minder belangrijk dan de drukte.

masterkabal
03-05-16, 17:45
Wij gaan 16 mei eindelijk (na 4 jaar) weer naar Florida. Dit keer voor het eerst met ons zoontje van bijna 3. We zijn nooit eerder naar disney geweest maar nu willen we dus graag naar Magic Kingdom. Verder geen disneyparken, wel seaworld. Nu zag ik dat vanaf 27 mei de tickets duurder worden. Ik vraag me af of iemand mij kan vertellen of je veel verschil qua drukte merkt met voor de 27ste gaan of daarna. Twijfel nu namelijk enorm of we de eerste of juist de laatste week van onze vakantie in Orlando zullen blijven. Prijs van de tickets vind ik iets minder belangrijk dan de drukte.

In Magic Kingdom is het altijd extreem druk is mijn ervaring de laatste 2 jaar.

kimm82
03-05-16, 18:55
Klopt het dat het de 2e week van juni pas zomervakantie is in Florida? Heb trouwens net de crowdcalander van dibb bekeken en zag dat MK zowel de eerste week als de laatste week wel een paar keer in het 'groene' vak stond. Denk dat ik dan toch voor de laatste week Orlando kies mits het dus geen schoolvakantie is.

elstars
04-05-16, 00:56
In het laatste weekend van mei valt altijd Memorial Day, overal extreem druk!

marlenes
22-06-16, 19:25
Hey anita,
Ik was vorig jaar met 33 t/m 37 weken zwangerschap oa in disney en ik vond het echt super! Ik houd van alle snelle attracties maar ik heb mij zo fijn vermaakt!

cyberbob
04-09-16, 19:03
Hallo iedereen

ik ga dit jaar eind oktober weer naar florida en uiteraard bezoek ik dan weer disneyworld.
Nu heb ik goedkope magic your way base tickets gevonden op deze site
http://tickets.visitorlando.com/Walt-Disney-World-Resort-Base-Tickets/
Via visit orlando komt neer op ongeveer 289,50€ voor 4+1 dag gratis maar zou dit te vertrouwen zijn?

Alvast bedankt voor uw reactie

Anthonie
04-09-16, 20:08
Hoi

In het verleden daar ook wel eens tickets gekocht op de International Drive, werden netjes geholpen.
Ook ervaring met www.knowbeforeugo.com (http://www.knowbeforugo.com) deze zitten ook op de I-Drive en betrouwbaar.

Gr
Anthonie

José
05-09-16, 11:27
Heb daar afgelopen mei nog tickets gekocht, nooit online maar in hun winkel. Deze staat ook vol met brochures en veel info over restaurants, parken, shoppingmalls, kortingsbonnen etc. Leuk om ff rond te kijken daar.

cyberbob
10-09-16, 19:34
Bedankt voor de reacties

AstridV
12-09-16, 14:55
Hoi allemaal,

Wij willen graag kaartjes voor de Halloweenavond en Kerstavond in Disney Magic Kingdom kopen inclusief een dagkaart.
Hoe kunnen we deze het beste kopen/bestellen?
En dan ook bij wie?

Ik had namelijk al gekeken op de site van Disney World zelf. En dan ben ik voor 3 x 3 kaartjes 960 USD kwijt.
Je kan ze op diverse manieren laten bezorgen en afhalen.
Is het verstandig om ze beter op te halen?
En ruim 900 USD vind ik best veel. Kan het ook goedkoper?

Alle tips zijn welkom. En ook de tips wat we zeker niet moeten doen.

Vast bedankt

tomenvalesca
12-09-16, 16:10
wij bestellen altijd via undercovertourist en laten die altijd opsturen met de post,
je hebt nog verschillende handelaars die tickets aanbieden (is hier ook ergens een heel topic over)
kaartjes voor Mickey's not so scary Halloween party en kerst bestellen wij wel altijd via Disney zelf (zijn nog eens aparte kaartjes die je bovenop je dagticket moet kopen, maar absoluut de moeite!) Veel succes!

AstridV
12-09-16, 16:42
Dank je wel voor de informative. Wij hadden toen in 2011 ook kaartjes voor Halloween alleen weet ik niet meer hoe wij die besteld/gekocht hadden.
Vandaar ook mijn vraag. Want de normale kaartjes hadden wij toen bij het reisburo besteld en die van Halloween apart.

Mushu
12-09-16, 20:13
Als je tickets hebt voor MNSSHP of MVMCP dan hoef je niet ook nog een dagticket te hebben. Je kan met je event-ticket vanaf 16u naar binnen en het feest begint om 19u (dan moeten de gasten die geen event-tickets hebben het park verlaten). Als je voor 16u naar binnen wil dan heb je wel een dagticket nodig. Mijn ervaring is dat je met een beetje goede planning van 16u tot 00u een heleboel kan doen inclusief alle speciale dingen voor het event. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van fastpasses en drukte.
Ik heb de kaartjes voor MNSSHP en MVMCP altijd via Disney zelf besteld. Een dagticket zal je niet snel goedkoper vinden dus die kan je ip ook gewoon bij Disney zelf bestellen. Voor meerdere dagen tickets loont het de moeite om de bekende ticketwebsites te vergelijken. Maar het blijft duur :( al krijg je er wel veel leuks voor! Het wordt per dag goedkoper als je meerdere dagen gaat maar in z'n totaal natuurlijk wel duurder. Leuk hoor om zowel met Halloween en Kerst te gaan!

AstridV
14-09-16, 12:02
Hoi Mushu,
Dank je wel voor deze informatie. We zitten nog te denken over de dagticket. Het lijkt ons ook leuk om de parade's weer eens te zien. Ook twijfelen we over wanneer we de dagticket zullen kopen. Of aansluitend met 1 van de party's of gewoon alle 3 los. Het is denk wel onze bedoeling dat we dan toch te kaartjes kopen via Disney zelf. Alleen weten we nog niet hoe we het zullen doen. Het belangrijkste zijn de kaartjes voor de Halloween. We wilde eigenlijk gewoon de kaartjes bij Disney Springs kopen of is het misschien beter alles via de site van Disney te bestellen en daar op te halen? Dus alle advies is welkom.

Ebelix
14-09-16, 12:38
Je koopt de kaarten op de site van Disney en je print ze thuis uit. Je hoeft ze niet om te wisselen voor hard copies bij Disney zelf.

Mushu
14-09-16, 15:48
Als je de kaartjes via de site koopt, kan je ze koppelen aan je Disney account en va 30 dagen vooraf fastpasses vastleggen. Wanneer je ze "pas" in Disney zelf koopt, heb je waarschijnlijk minder tijd vooraf om je fastpasses vast te leggen en zijn er dus minder opties. De special event kaarten kunnen uitverkocht zijn dus die koop je beter ook vooraf. Op de dag zelf aan de gate zijn ze waarschijnlijk duurder (als er beschikbaarheid is). Voor de special events heb ik meestal uitgeprinte kaartjes gehad. Als je een magicband hebt, kan je ze ook daar aan koppelen en is uitprinten helemaal niet meer nodig.
Ik zou, als je toch voor een los dagticket gaat, deze niet gebruiken voor op de dag van de party's. Die twee party's in Magic Kingdom geven genoeg mogelijkheid om alles te zien als je om 16u naar binnen gaat. En zo heb je nog een (hele) dag extra in het park. Of misschien is het dan ook wel leuk om de dagtickets voor een ander park te gebruiken? Dan mis je natuurlijk wel de reguliere parade vh Magic Kingdom park.

rdieteren
13-10-16, 14:00
Wellicht een hele stomme vraag, maar ik snap niet zo goed wanneer je bij een "Waterpark Fun & More" ticket nu het Waterpark in kunt. Stel ik koop een 4 dagen ticket + waterpark fun & more optie, is het dan zo dat ik binnen die 4 dagen ook naar het waterpark moet gaan? Of .. is het 4 dagen toegang tot één van de Disney World themeparks en los (bijv; op dag 5) naar een waterpark? Dat is me niet geheel duidelijk?

Mushu
13-10-16, 16:43
Wellicht een hele stomme vraag, maar ik snap niet zo goed wanneer je bij een "Waterpark Fun & More" ticket nu het Waterpark in kunt. Stel ik koop een 4 dagen ticket + waterpark fun & more optie, is het dan zo dat ik binnen die 4 dagen ook naar het waterpark moet gaan? Of .. is het 4 dagen toegang tot één van de Disney World themeparks en los (bijv; op dag 5) naar een waterpark? Dat is me niet geheel duidelijk?
Je kan 4x een waterpark (of fun-ding zoals minigolf) bezoeken buiten de 4 dagen in de parken. Die 4 waterparken moet je dan wel binnen 14 dagen na 1e gebruik bezoeken. Je mag ook op een dag dat je naar een park gaat, ook nog naar een waterpark gaan. Veel mogelijkheden dus!

rdieteren
13-10-16, 18:22
Je kan 4x een waterpark (of fun-ding zoals minigolf) bezoeken buiten de 4 dagen in de parken. Die 4 waterparken moet je dan wel binnen 14 dagen na 1e gebruik bezoeken. Je mag ook op een dag dat je naar een park gaat, ook nog naar een waterpark gaan. Veel mogelijkheden dus!

Bedankt Mushu! Helemaal duidelijk, fijn systeem!

theovg
02-11-16, 08:27
Als je een 1 dag ticket koopt op de site van Disney , kan je die dan uitprinten, en kan je daar dan direct mee het park in of moet je die omwisselen aan de kassa daar.

moonlight91
02-11-16, 09:26
Wat je zelf wil, ik koos altijd voor wil call, ik haalde dan mijn kaarten af bij disney springs ,of guestrelations bij het park
simpel omdat je dan een creditcard formaat kaartje krijgt
wat gewoon makkelijker is dan een a4, zeker bij het 'inchecken' voor de fastpasslane
als je de kaart actief laat kun je vervolgens in de toekomst he ticket direct aan je kaart koppelen
als je via de disney site je toegangsbewijzen koopt
wij hebben inmiddels een magicband

theovg
02-11-16, 11:37
Kan ik dan eventueel ook als ik hem toch uitprint hem nog omruilen bij Disney springs.
Want wat je zegt een creditkaartformaat is makkelijker dan een a4.

moonlight91
02-11-16, 13:10
als je voor de optie will call kiest , print je je conformation uit en daar mee ga je naar de guest relations in Disney spring (zit bij Disney quest ,tegen over house of blues)
of je kunt er mee naar de guest relations die meestal vlak aan de kaartenverkoop in de parken zit
zij maken dan je card in orde , je kunt vanaf het moment dat je het ticket via wil call hebt gekocht je fastpasses vast zetten in je account (mocht je lang van te voren al kopen is dat een maand voor bezoek)
de card word automatisch in je account op geslagen dus bij een later bezoek kun je zelf je gekochte ticket koppelen aan je card
als je wel direct een ticket neemt en uitprint weet ik niet of ze hem bij de GR nog omzetten op een card

theovg
02-11-16, 13:31
Ok bedankt voor de info.

Mushu
02-11-16, 13:41
Ik vraag me af hoe dat dan werkt met een barcode? Om binnen te komen heb je tegenwoordig een RFID kaart (of MagicBand) nodig. Kunnen de medewerkers de barcode wel scannen en dat je dan geen gebruik maakt van de paaltjes bij de ingang? En hoe gaat dat dan met de fastpass? Op zich lijkt het mij geen probleem om 1 x binnen te komen met een A4 en die dan op te bergen (als je toch maar 1 dag gaat) maar als je daarna geen gebruik kan maken van de fastpass dan zou ik zeker een RFID kaart halen. Dat kan trouwens altijd bij Disney, je (oude) kaartjes of papieren toegangsbewijs gratis omruilen voor een RFID kaart (of MagicBand maar die moet je dan wel betalen). Of je zou die barcode (mail) natuurlijk ook op je telefoon kunnen laten zien, dan hoef je niets uit te printen.

moonlight91
02-11-16, 14:00
ik heb geen idee ,je kunt je fastpass wel vastzetten in je account, maar hoe het dan nu in zijn werk gaat bij de attractie geen idee ..
inmiddels staat er toch overal zo`n paal waar je je band of card tegen houd om te lezen, deze lezen idd geen barcode
misschien moet je dan als nog aan zo`n apparaat in het park de fastpass kaartjes trekken net als jaren geleden.. ??
wij hebben inmiddels magic bands , daarvoor altijd een pasje , ik zet daar al mijn tickets op incl de Halloween party , koop ook altijd mijn toegangskaarten via de officiele website

stephie
05-02-17, 21:53
Wij zijn van plan om één dag naar Magic Kingdom te gaan. Het hele idee van de Fastpass spreekt me erg aan. Ook het van te voren kopen van kaartjes online. Maar.....je moet dan een datum vastleggen of niet?
Wij weten vrijwel zeker de datum dat we willen gaan, maar stel je voor dat door omstandigheden deze datum toch niet uitkomt, wat dan? Ben je gebonden aan data?

Njit
06-02-17, 07:49
1-dags tickets verschillen in prijs per dag (Value, Regular, Peak). Wil je flexibiliteit dan kun je de kaartjes beter ter plaatse kopen. Je kunt dan nog steeds gebruik maken van de FastPass, je hebt dan alleen niet het voordeel dat je een aantal attracties al van te voren kunt vastleggen.

Het is overigens wel zo dat je ticket geldig is voor een bepaalde klasse: 'The 1-Day Ticket: Magic Kingdom Park is valid for one admission to Magic Kingdom park on a date that is valid for the ticket type (Peak, Regular or Value).' Daar binnen kun je dus nog schuiven. Je kunt op de Kalender zien wat Value, Regular of Peak dagen zijn: https://disneyworld.disney.go.com/tickets/?rate=all-guests

stephie
06-02-17, 10:50
Ja ik heb het gezien, dank je wel. Wij willen sowieso tussen 19 mei en 24 mei gaan. Dus dan zou ik wel van te voren kunnen boeken.
Nog even over nadenken. Ik heb nog de tijd.

jastsali
10-02-17, 14:27
Here we go again. Nog even en een dagje WDW is alleen nog voor de happy few? Lees hier (http://www.wftv.com/news/local/disney-world-on-track-to-raise-ticket-prices/492655913)

Njit
10-02-17, 14:43
Men wil gewoon geen dagjesmensen...

'Disney will continue to increase single-day ticket prices because, analysts say, the park aims to get the multi-day guest who stays longer and spends more'

Lizz
10-02-17, 19:32
I kwam net een 14 day ultimate ticket voor alle Disney parken en zwemparken tegen voor £289,- weet niet of dat duur is.
Zal link ff opzoeken

Lizz
10-02-17, 19:34
Www.orlandoattractiontickets.co.uk

Mushu
10-02-17, 22:13
I kwam net een 14 day ultimate ticket voor alle Disney parken en zwemparken tegen voor £289,- weet niet of dat duur is.
Zal link ff opzoeken

Dat is een mooie prijs. Goedkoper dan bij attractionticketsdirect en de Uk Disney World site. Ze hebben ook verzendkosten maar dan nog zijn ze goedkoper.

Zaliyah
12-02-17, 19:10
Heeft iemand advies:

Wij willen 1 dag Walt Disney world, 1 dag animal kingdom en 1 dag universal, gewoon aan de gate kopen? Ik kan sowieso bijna geen 1 daagse tickets vinden op internet of duurder dan in Orlando kopen. Of moet ik hierop een mooie combinatie kopen, meerdaagse tickets is voor ons helaas de moeite niet waard gezien we niet zo lang gaan en een volle agenda hebben. Ik hoor graag jullie input

Mushu
12-02-17, 22:32
Bedoel je dat je met 1 dag WDW dat je die dag in Animal Kingdom wil doorbrengen? Zoals ik het nu lees wil je 1 dag WDW en 1 dag Animal Kingdom en 1 dag Universal. Animal Kingdom is onderdeel van WDW namelijk. Als je alleen naar Animal Kingdom gaat dan maakt het wat prijs betreft niet uit waar je het kaartje koopt. Als je toch 2 dagen gaat (dus AK en nog een ander park van WDW) dan is er waarschijnlijk wel een goedkopere optie te vinden dan aan de gate.

Zaliyah
13-02-17, 09:02
Oeps, nee ik bedoel dat we 1 dag magical kingdom willen doen, en 1 dag animal kingdom. Dat zijn de 2 parken van Disney die we graag willen zien deze vakantie.

stephie
13-02-17, 10:29
Ik heb net ook het nieuwsbericht gezien op Foxnews, dat Disney zijn ticketprijzen wederom zal verhogen. Ik vind het toch wel jammer dat ze juist de bezoekers treffen, die maar één dag naar Disney willen. Het scheelt veel geld als je meerdere dagen gaat. Maar dat zit er niet in voor ons. Ik krijg met veel moeite mijn man mee naar Magic Kingdom....voor één dag......

Mushu
13-02-17, 12:13
Oeps, nee ik bedoel dat we 1 dag magical kingdom willen doen, en 1 dag animal kingdom. Dat zijn de 2 parken van Disney die we graag willen zien deze vakantie.
Goede keuze, al zou ik altijd alle parken bezoeken :D. Maar Animal Kingdom vind ik het leukste park. Voor 2 dagen zijn er misschien wel kortingen te krijgen maar je moet wel goed zoeken. Op dit moment kon ik zo snel geen goedkopere kaartjes vinden dan aan de gate zelf maar misschien komt er nog iets. Of nog kaartjes voor de oude prijs (de prijzen zijn afgelopen zondag weer gestegen).

Zaliyah
13-02-17, 14:35
We bewaren een echte Disney world vakantie tot onze kleine geboren is, en een jaartje of 2 is. Maar staat zeker op de planning!
Ik ga even goed zoeken, ik heb net wel een nachtje gereserveerd in de Kingdom lodge met Savannah view! Kan niet wachten, dankjewel voor je moeite in ieder geval

Kletskous
13-02-17, 18:37
Zoals ik het zie op de officiële website kost een 1-daags ticket voor Magic Kingdom eind juli-medi aug nu $ 115,= p.p.
Of kunnen jullie elders een goedkoper ticket vinden voor 1 dag?

Wij gaan ook maar 1 dag naar de Disney parken en kiezen dan waarschijnlijk voor Magic Kingdom (of heel misschien nog Universal).
Daarnaast kiezen wij voor een onbeperkte 3-parken pas van Seaworld/Bush Gardens/Aquatica. Dat is prijstechnisch nog wel interessant.