Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

Pagina's : 1 2 [3] 4 5

Njit
01-03-12, 11:29
Voor zover ik weet verlopen ongebruikte kaartjes niet. Pas na het eerste gebruik verlopen ze binnen 14 dagen.

Waar heb jij gelezen dat ze een jaar na aanschaf verlopen?

Dennan
01-03-12, 11:31
Ook staat daar vermeld dat de nieuwe kaartjes dikker zijn. Dit klopt ook als ik de foto zie die Brennan bij zijn bericht heeft geplaatst.
Denk dat je mijn berichtje bedoelde.

Met deze foto:
http://img38.imageshack.us/img38/9061/imagelfg.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/38/imagelfg.jpg/)

Wij hebben onze kaartjes via een event gekocht direct bij Disney en denk dat het daarom plastic kaartjes zijn.

Voorheen ook wel kaartjes via AE gekocht en ook altijd goed gegaan hoor, en altijd 'kartonnen' kaartjes gehad.

Njit
01-03-12, 11:33
Die plastic kaartjes krijg je als je een hotelgast bent of bij een speciaal evenement.
Ze bevatten geen RFID tag. Dat is nu nog gewoon een sticker op je kaartje.

rolandino
01-03-12, 11:40
Vorig jaar kregen wij die (overigens mooie) pasjes ook toen we direct hebben besteld bij Disney, het hangt dus niet alleen vast aan hotelgast zijn of speciaal evenement.

Njit
01-03-12, 12:01
Laat ik het dan zo zeggen: standaard krijg je kartonnen kaartjes :)

Paul & Susanne
01-03-12, 12:20
Bedankt voor de snelle reactie's. Wat betreft de geldigheid van 1 jaar, dit heb ik gelezen op de site van allears.net. (maar ik zag net dat dit over Disneyland in California gaat:oops:) Over de geldigheid van kaartjes voor WDW kan ik eigenlijk verder niks vinden behalve dat kaartjes gekocht van voor 2005 nog geldig zijn i.v.m. No Expiration date, wat voor 2005 nog niet bestond. Voor de rest nog niets kunnen vinden. Wat de datum betreft heb ik een mail naar WDW Ticket Inquiries gestuurd. Maar ik denk dat ik mij te snel ongerust heb gemaakt als ik de reacties zo lees.

Njit
01-03-12, 13:02
Je zal er ook niks over kunnen vinden omdat het niet zo is :) En ik denk ook dat je je iets te snel ongerust hebt gemaakt ;)

Rustiger verder ademhalen en je alvast voorbereiden op een relaxte vakantie in Florida!

moonlight91
01-03-12, 13:03
ik heb even de disneykaartjes er bij gepakt van onze vakantie in 2010
aan de achterkant staat daar WTS101 11/03/09
dat zou dus (volgens jou) betekenen dat ze maar geldig waren tot 3 nov 2009, als ik het goed begrijp
wij hebben tussen 30 april en 14 mei 2010 deze toegangskaartjes volop gebruikt tijdens onze vakantie

ik denk dat deze datums de datum is waarop het kaartje officieel is uitgegeven dus op 4 januari 2012 (01-04-2012)
in jou geval (in amerika word eerst de maand vermeld !!!)

en idd de kaartjes van 2010 en 2012 zijn exact het zelfde
en op mijn nieuwe kaartjes voor dit jaar staat een datum uit dec 2011
wat logisch zou zijn , want ze zijn door AE aangekocht bij Disney
dus staat daar de datum van afgifte op(heel recent dus!!)
en ik heb ze in januari 2012 bij hun gekocht

Paul & Susanne
01-03-12, 13:16
Fijn dat je op je oude kaartjes hebt gekeken voor wat voor datum daar op staat. Het is dus inderdaad de datum van uitgifte/printen. Dankjewel voor je uitgebreide reactie moonlight91 en wij gaan verder met aftellen om te kunnen gaan.\\:D/

pama
03-03-12, 14:06
Ook wij hebben mn zoontje (7) ingeschreven en de tickets besteld.

Moet hem alléén eerst even op de fiets laten zien hoeveel 5 km is ;D

Hartstikke bedankt voor de tip, scheelt ons aardig wat dollars!

SasEs
04-03-12, 17:55
Een beetje laat, maar alsnog bedankt voor jullie reacties op onze vragen.

Sniper
14-03-12, 14:41
Over het schelen van dollars gesproken. We waren, samen met een bevriend stel uit Amerika, voor een week of twee geleden in Disney World. Bij het kopen van kaartjes voor drie parken had ik rekening gehouden met ongeveer 1000 dollar aan kosten. Onze Amerikaanse vrienden kregen korting omdat ze inwonenden zijn van Florida, dat scheelde voor hun nogal wat geld! Toen ik daarop een sneu gezicht trok haalde de cassiere een geniale kunstgreep uit. Ze zette onze beide kinderen op naam van het Amerikaanse stel en zodoende scheelde ons dat uiteindelijk 300 dollar!!
Ik kon dat mens wel zoenen, zo blij waren we, geweldig!
Over het algemeen heb ik zeer goede ervaringen met de Ameikanen die ik daar heb ontmoet, echt top:cool:

H.Tiems
08-04-12, 18:13
Beste mensen, bedankt voor deze tip !!
Wij hebben onze zoon opgegeven voor de run en vervolgens voor 7 personen toegangs tickets kunnen kopen voor de meivakantie met >500 euro korting !! Het werkt. Of hij gaat lopen zien we nog wel ... ;-) ...

BAB
21-04-12, 14:53
Weet iemand hoe lang het duurt voor je kaartjes besteld via American Estates of Undercover Tourist in huis hebt? Kan nog de doorslag geven, waar ik ze koop.

annickdamen
21-04-12, 20:04
wij hebben een 2weken moeten wachten bij American Estates,een tip aangetekend laten opsturen kost 10 euro meer,maar dan ben je zeker dat ze veilig aankomen!!veel plezier!!marc en annick:razz:

mwest
21-04-12, 23:11
ik heb ze verleden week besteld,geld overgemaakt en savonds dacht ik sjemig wat stom van mij eigenlijk..1000 euro overmaken en nu maar afwachten of het wel aangaat komen..maar dit ging in de enthausiasme..
eerlijk gezegt niet zo best geslapen die nacht,maar na 2 dagen lagen ze al op de deurmat,gewoon envelopje erom heen stempel van 46 cent op de envelop..ik was echt opgelucht..de postbode moest eens weten voor hoeveel waarde hij in ze handen had.

BAB
22-04-12, 08:08
@mwest;
En via welke organisatie had je ze besteld? Ik heb ook nog maar 1 week voor vertrek, ben dus weer veel te laat :oops:

rolandino
22-04-12, 13:08
Als je twijfelt of het nog op tijd binnen komt: Niet bestellen. Die extra zorgen maken je alleen maar ongerust.

UndercoverTourist heeft trouwens een pick-up locatie in Orlando: http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/tickets.html#shipping

American Estates kun je denk ik wel bellen, eventueel zelf ophalen, of iets met hun afspreken.

Iris02
23-04-12, 08:09
Wij hebben al meerder malen besteld bij Undercovertourist en altijd binnen 10 werkdagen de tickets in huis gehad.
Persoonlijk bestel ik wel altijd ruim voor vertrek. Toevallig gisteren Disney tickets besteld, terwijl wij over 9,5 week vertrekken.

Njit
23-04-12, 08:18
wij hebben een 2weken moeten wachten bij American Estates

En dit is ook compleet conform de tekst op hun website:

Betaling: Bij vooruitbetaling via een bankoverschrijving OF via Ideal. De Tickets worden aan u per post verzonden.
De factuur met de betalingsgegevens ontvangt u automatisch per email direkt na uw bestelling.
De tickets worden ongeveer twee weken na ontvangst van uw betaling aan u toegezonden
(of indien tickets op voorraad: direkt na ontvangst van uw betaling).
Wij hebben altijd vele tickets op voorraad.
Gaat u op korte termijn weg? Belt u ons (055 3551326) dan even of stuur een mail om te zien of de gewenste tickets op voorraad zijn.

Iris02
23-04-12, 18:05
Ter info; gisteren tickets gekocht (UndercoverTourist) en zojuist bevestig gekregen dat ze al verstuurd zijn per FedEx.

mvanbeem
01-05-12, 15:58
we gaan naar 2 (misschien 3) disney parken alleen niet in een periode van 14 dagen
volgens mij heeft het dan geen enkele zin om tickets te kopen

of heeft iemand een idee hoe we iets voordeliger uit kunnen zijn

Teleton
01-05-12, 16:42
of heeft iemand een idee hoe we iets voordeliger uit kunnen zijnJe zou de 'never expire' optie kunnen overwegen. Maar die optie (No Expiration) is duur, dus heeft het alleen zin als je een ticket voor meerdere dagen koopt, waardoor de dagprijs daalt. Rekenen en vergelijken....'t is niet anders.

Toegevoegd
Voor iedere situatie is er natuurlijk weer een ander rekenvoorbeeld maar voor de beeldvorming wat voorbeelden:

Een driedaags disneyticket kost $ 232 of $ 77 per dag. No Expiration kost $ 12 per dag. Een dagje Disney kost zo dus $89 exclusief tax.
Een ticket voor een dag kost $ 85.In jouw geval is de keuze snel gemaakt.
Ga je bijvoorbeeld 2 keer per jaar langer dan twee weken, dan kan de volgende optie voordelig zijn:
Een tiendaags disneyticket kost $ 291 of $ 29 per dag. No Expiration kost $ 23 per dag. Een dagje Disney kost dan $ 52 per dag.
Ga je 2 keer per jaar niet langer dan twee weken, dan is een vijfdaags ticket van $ 251 weer iets voordeliger; $ 50 per dag.
"Veelplegers" zijn misschien sneller dan gedacht voordeliger uit met een jaarkaart van $ 591 dollar. En je bespaart met deze kaart ook nog eens de parkeerkosten, bij 10 daagjes Disney toch ook $140.Prijzen zijn afgerond, zonder tax en op basis van de prijzen op WDW Disney Store. (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans)

chippie
01-05-12, 18:56
De „never expire option” kun je ook naderhand aanschaffen. Je koopt dan de optie voor de dagen die je nog over hebt. Tenminste zo heb ik dat begrepen. Dus stel je hebt een 6 dagen kaart en je gebruikt er 4 dagen van, dan heb je 2 dagen over waarvoor je de never expire optie kan aanschaffen.

cindy74
01-05-12, 19:05
Ik dacht van niet . Ofwel koop je ze zonder dat ze vervallen ofwel koop jede gewone en deze vervallen 14 dagen nadat je ze voor, de eerste keer gebruikt maar ik kan het mis hebben .

chippie
01-05-12, 21:49
Ik heb net wat zitten googlen, maar je kan je tickets altijd upgraden tijdens de 14 dagen van geldigheid, alleen heeft het m.b.t no expire geen zin omdat je altijd hetzelfde betaald, ongeacht het aantal dagen dat er nog open staan.
Het was mooi geweest als dat ook per dag werd omgerekend. Dus mijn „idee” heeft in dit geval geen zin.

cindy74
02-05-12, 07:51
Volgens mij kan dit alleen voordat je ze gebruikt hebt

Njit
02-05-12, 08:34
Kan ook als ze al gebruikt zijn. Alleen betaal je het upgrade bedrag voor het oorspronkelijke aantal dagen.

Can new tickets be upgraded once they′re purchased?

Yes. New Magic Your Way tickets can be upgraded before your vacation begins, or, if entitlements remain on your Magic Your Way Ticket, then you may upgrade or modify the ticket anytime in person within 14 days from the date of first use. After this 14-day window, or if no entitlements remain, then tickets may not be modified or upgraded. Upgrades include extending the ticket length (i.e., adding more days) or adding any combination of Options, including:

The Park Hopper Option
The Water Park Fun & More Option
The No Expiration Option

Ticket upgrades must be made in person at any of the following locations at Walt Disney World Resort:

Ticket windows at theme parks and water parks
Concierge desks at Resort hotels
Guest Relations at the Downtown Disney area

The No Expiration Option can be added after the initial ticket purchase, but you'll have to pay the full upgrade based on the original length of the ticket. For instance, if you buy a 10-day ticket and decide on the 5th day of your vacation that you won't be using the rest of the ticket on this trip, you can add No Expiration for $239.63 and use the remaining 5 days on a future trip. Such upgrades are allowed within the first 14 days (day of first use plus 13 days) OR (as of 8/3/11) before the admissions on the original tickets are used up, whichever comes first.

cindy74
02-05-12, 08:39
Ok wist ik dus niet ......

cloggie68
02-05-12, 13:25
Wij hebben dit in 2009 gedaan omdat we nog 4 dagen over hadden op onze kaart. We moesten wel een fiks bedrag bijbetalen maar daar kregen we 10 fun options bij (waterpark, disney quest) dus uiteindelijk was het wel voordeliger.... we gaan in 2012 de laatste 2 dagen fun options opmaken dus hebben al 3 jaar plezier van de waterparken hierdoor, de dagen die we overhadden voor de parken hebben we in 2010 gebruikt.

Daffelina
03-05-12, 10:15
Ik heb heel veel gelezen op dit forum, maar ik heb toch nog 1 vraag.
Wij willen in juli 1 dag naar Disney Hollywood Studio's (dit jaar ligt de nadruk op Disvocery Cove en aanverwante parken). Nou heb ik wel gelezen dat je voor 1 dag beter een ticket bij Disney kunt bestellen, dus dat gaan we dan ook doen.

Maar weet iemand of je via een internetboeking ($ 89,50 per dag ex. tax) goedkoper uitbent dan via de kassa van Disney? Ik hoorde namelijk van een collega van mij dat hij voor eeneendags Hopperticket $ 155 kwijt was en als ik op internet kijk, zie ik een prijs van $ 120 exc. tax per dag. Dat wijst er dan op dat ik een kaartje beter via internet kan bestellen.

Teleton
03-05-12, 11:20
Ik hoorde namelijk van een collega van mij dat hij voor eeneendags Hopperticket $ 155 kwijt was en als ik op internet kijk, zie ik een prijs van $ 120 exc. tax per dag. Dat wijst er dan op dat ik een kaartje beter via internet kan bestellen. Onlangs (nou ja, november 2011) hebben wij voor vrienden tickets bij de automaat van het MK gekocht voor dezelfde prijs als die op het internet vermeld staat; 85 dollar exclusief tax.

cindy74
02-06-12, 08:28
De prijzen gaan omhoog op 3 juni dus wie er nog nodig heeft ......

Share on twitterShare on facebookShare on emailShare on favorites
Walt Disney World ticket prices to go up June 3

by Leah Zanolla
Jun 1, 2012

Walt Disney World is following the lead of their California counterpart and raising ticket prices on Sunday, June 3. A one-day adult ticket is actually not being raised very much, only going up $4 to $89. A 10-day ticket will have a little bigger increase, up $27 from $291 to $318. Annual passes will go up $55, from $519 to $574. These prices are much more in line with Disney's normal price increases, unlike the raises that Disneyland experienced. The biggest increase Disneyland saw was 30% on their premium annual passes. These tickets went up $150, from $499 to $649. Current Walt Disney World ticket prices are listed here.

Teleton
02-06-12, 08:55
Vraagje: Ik kan het zelf zo 1,2,3 niet vinden maar er is hier vast wel een ervaringsdeskundige:

Als je nu via de site een annual pass koopt en deze later bij "wil call" ophaalt, dan gaat het ticket toch pas op de datum dat je het ticket activeert in?

Toegevoegd
een overzicht van de annual- en de overige tickets:
http://img694.imageshack.us/img694/2776/disneyannualticketsenov.jpg

een overzicht van de nieuwe prijzen van de myw-tickets:
Annual passes will go up $55, from $519 to $574. Volgens de Disney-site kostte een annual ticket in 2011 $552. De prijs voor 2012 is gestegen naar $ 574. Een verschil van $ 22 per ticket.

Wat wel opvalt is dat er voor de annual passes volgens de site geen voordeliger ticket voor kids te koop is. Voor die categorie is de prijsstijging wel aanzienlijk hoger: van $ 509 naar $ 574.

Prijsoverzicht 2011

http://img51.imageshack.us/img51/8782/disneyannualtickets2011.jpg

kobe_08be
02-06-12, 15:24
als ik nu tickets bestel op undercover tourist, zijn die dan nog geldig in september?

Teleton
02-06-12, 16:09
als ik nu tickets bestel op undercover tourist, zijn die dan nog geldig in september? Magic your Way tickets blijven geldig tot 14 dagen na het eerste gebruik.
Magic Your Way Tickets expire 14 days from first use

dejo
02-06-12, 17:49
heeft iemand enig idee hoelang de will call tickets worden vastgehouden.
Ik wil graag vandaag een 5 stuks kaarten bestellen maar pas in aug ophalen.
De prijzen gaan omhoog en de euro daalt dus wil ik vandaag mijn slag slaan.

Alvast bedankt.

kobe_08be
02-06-12, 19:43
voila tickets van disney zijn besteld en die van universal maar ineens mee besteld via undercovertourist. nu moet ik alleen nog een combi tickethebben voor seaworld en bush gardens. Waar kan ik die bestellen buiten de officiele site? op de officiele site van seaworld, krijg je dan real tickets of iets om af te printen?

hannie
02-06-12, 20:18
@Kobe_08be
Dit is een goede deal: http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/TicketsInternationalVisitors.aspx

kobe_08be
02-06-12, 21:30
thx, ziet der idd een interesante deal uit, beetje sleutelen aan de planning want nu mogen er maar 7 dagen tussen zitten, ma het is al inorde

Wicked Florida
09-06-12, 22:41
Ik ben op zoek naar 3 tickets (2+1 mag ook) voor Epcot winter 2012/13 Zijn die tickets bij kantoortjes in orlando betrouwbaar? Mocht iemand na zijn of haar vakantie nog ongebruikte geldige dagen over hebben, dan verneem ik dat graag :)

cindy74
11-06-12, 08:45
Ongebruikte geldige dagen op kaartjes tellen niet als je vingerafdruk niet klopt met degene die op het kaartje staat ......dacht ik

Mushu
11-06-12, 09:32
Dacht ik ook. Het advies is om alleen kaartjes te kopen via betrouwbare verkopers (officiële Disney-ticket verkopers). Op andere fora waarschuwen ze altijd om geen gebruikte kaartjes over te nemen.

Teleton
11-06-12, 09:33
Ongebruikte geldige dagen op kaartjes tellen niet als je vingerafdruk niet klopt met degene die op het kaartje staat ......dacht ik Sterker nog: op alle kaartjes staat dat ze strikt persoonlijk zijn. Het (ver)kopen van tickets bij niet geauthoriseerde verkopers is illegaal. Dergelijke tickets worden herkend en in beslag genomen aan de poort. Waarmee ok de vraag of de kleine kantoortjes die tickets verkopen (http://www.tripadvisor.com/Travel-g34515-c3898/Orlando:Florida:Words.Of.Caution.On.Theme.Park.Dis counts.html) ook betrouwbaar zijn, weer eens is beantwoord.

pavlos63
28-06-12, 15:47
Hallo, wij willen 4 parken bezoeken (elke dag of om de dag een ander park)

Disney
Epcot
Universal studio
Seaworld

Is het mogelijk om voor deze parken 1 hopper pas te kopen of moet je ze individueel kopen. Graafg jullie reactie.

Paul

Njit
28-06-12, 15:51
Enkel voor de parken die bij elkaar horen:

Disney (Magic Kingdom, Hollywood Studios, Epcot, Animal Kingdom) met de Hopper pas
Universal (Studios en IoA) met de meerdagen kaart of 2-Parks-1-Day

Seaworld valt niks mee te hoppen

Schil
28-06-12, 16:50
maar Hoppen is toch dat je dezelfde dag ook nog naar een ander park kan ?
en die kaarten zijn duurder naar mijn weten.

zoals ik het lees wil je gewoon per dag een van deze parken bezoeken ?

pavlos63
28-06-12, 17:02
Inderdaad wij willen 1 park per dag bezoeken. Is het dan beter om dagkaarten te kopen. Ik dacht dat je wellicht met met de hopper kaarten goedkoper was en dat je daarmee meerdere parken op andere dagen kon bezoeken. Wij zijn al in kissimmee. Misschien nog een tip waar we het beste de kaarten kunnen kopen

Schil
28-06-12, 17:14
ik ben zelf ook een newbee , ik ga pas in de meivakantie voor het eerst naar Florida
maar ik heb wel her en der gekeken voor tickets vandaar dat het me opviel.

maar jij wilt gewoon een ticket die meerdere dagen geldig , Hoppen is
dat je op dezelfde dag bijv 2 parken kan doen en dat is heel wat anders
en duurder.

als je er al bent kan je volgens mij beter naar zo'n ticket center gaan
en daar kijken wat voor tickets ze hebben.

@regulars, corrigeer mij maar als ik het fout heb.

Teleton
28-06-12, 17:21
Misschien nog een tip waar we het beste de kaarten kunnen kopen Kaarten koop je natuurlijk vooraf, zonde van je vakantietijd om het daar allemaal uit te zoeken. Via de site van de parken ben je in de regel voordeliger uit dan ter plekke aan de poort. Er zijn uitgebreide topics over maar vooruit: SeaWorld (http://seaworldparks.com/en/seaworld-orlando/Book-Online/Tickets/Tourists/Single-Park)tickets en Universal (http://www.universalorlando.com/theme-park-tickets/general-admission.aspx)tickets.

Een ticket voor een van de Disneyparken koop je het best aan de poort of bij een van de geauthoriseerde verkooppunten, bijvoorbeeld in Downtown Disney. Je kunt ze ook via de site bestellen en bij het Will call loket ophalen. Waarchijnlijk scheelt dit ook wel weer tijd. Omdat je maar twee Disneyparken (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans?storeID=DRD&tktFitterDefaultQty=ADULT=1|CHILD=0|ALL=1&lengthOfStay=7&tokens=I%2F%2FKQYzKGs5SyC1j3T3d05ctFXCjzfs60qeVBQT jrgPmfmjbrtjmYGLQjeU1EPWDst7ndyzcAbAuchhjJogRzgHO3 IX3qmXy97Fb%2BbENCrPG69wDATJZgsk%2FxoYKeFQfhMl4Xht HMZXSUJWUB7tbYvHB%2B1zz3s7h65xXOBpAc%2B%2FVRnmlv67 B1XT20T392vFhYUI%2FqhjKxkMGBi4QkoKFQAVY7CiN01WC1c4 YbCEUZOu2DVCto85j1H6QQrLKAwkIWuZoj%2BQLBd7cUqvbpZz KCpGCv0qBbNzjgec9Y8mf9UAz8bld9clw032EmuakXsl5hGP%2 BCz9G%2FFamHtpBS%2BKK51rIViepGVtZfMv0nuXbWCTYxxAo% 2FsN1crbqtRYxxc93HaBTreon0TnoV9X9Zn5N0TjkY21QYUcPH aBTreon0TlPTbeN%2FaYMJVspk%2B%2FWk%2BRmUU0fmGmC3Wa siCaNNoH5N2d6ItmHAR25n4sL9PHn5YRNMYXXOy1YUyLn2eihP LyaHyR5LdXqoYPfpx5jfinkJE583l0BFcr%2FwozFOKwhvo6HG NYisLiHXw9OqkWnkVmRxyc4UUeNGzHYic%2BbfSW1HccnOFFHj Rsx3xYXzoM2byc0F%2BFaQOWFZyNqKNzo7MLyE7VllRRmOrDnR %2FLRS1%2FlRM2rNpDLKx%2F7wxwglGN8H0NHgtZuPic2qvRGH j%2BESuoDOJzO2Xwu%2BGANlQfRBdTGEeU0I99daNEFuPAxwRg ZEJA%3D&drnid=6941740) bezoekt, is een tweedaags ticket de beste optie, dit kost $ 176. Wil je hoppen tussen de Disneyparken dan kost een 2 daags ticket $ 233.

Teleton
28-06-12, 17:24
als je er al bent kan je volgens mij beter naar zo'n ticket center gaan
en daar kijken wat voor tickets ze hebben.

@regulars, corrigeer mij maar als ik het fout heb. Tsja, er is al zoveel over geschreven. Tickets koop je bij de geauthoriseerde ticketverkoper......Wie bij sjoemelaars koopt, kan wel eens van een koude kermis thuiskomen. Maar ieder maakt hier bij zijn eigen keuze...[-o<.

Tans4USA
28-06-12, 17:32
Bij attraction tickets direct de. kun je combinatie tickets kopen zoals bijvoorbeeld Disney en Universal samen
zie http://www.attractionticketsdirect.de/node/4428

Ze hebben verschillende aanbiedingen en sturen de originele toegangskaartjes na bestelling binnen een aantal dagen naar je toe.

Succes met de voorbereidingen.

pavlos63
28-06-12, 18:07
Hoi teleton, we hebben af en toe een dag bij het huis. Liggen bij het zwembad
en dan is het makkelijk of iets uit te zoeken bij een graadje of 30 en volop zon. We kopen de tickets sowieso bij een erkende shop
I.i.g. Bedankt voor je info

Teleton
29-06-12, 08:24
Liggen bij het zwembad
Wrijf het er nog maar even in........\\:D/. Veel plezier verder!

utah
29-06-12, 20:05
Waar kan ik ergens e-tickets vinden voor de parking WDW? Of bestaat dit niet?
Deze kwamen ons goed van pas in Sea World ( aparte lane en snel door)

Njit
29-06-12, 20:07
Die bestaan niet. Je kan wel gratis parkeren als je op Disney Property slaapt of een jaarpas hebt.

Katrien Bekkers
08-07-12, 16:02
EEn vraag, wij willen van de vier dagen dat we in Orlando zijn, drie dagen naar Disney: MGM, Magic Kingdom, Blizzard Beach en downtown disney met 's avonds een bezoek aan La Nouba. Ik heb dit forum nagelezen, ben niet blond, maar weet nog steeds niet welke kaarten voor mij het meest interessant zijn: kaarten met waterparkoptie, hoppers of niet? We willen namelijk blizzard beach combineren met downtown disney en na MGM naar La Nouba gaan 's avonds. Voor Magic Kingdom hebben we een dag uitgetrokken. En tussen dag 1 in Disney en het volgende bezoek zit een dag dat we niet in het park zijn. Heel graag advies, want ik krijg er een punthoofd van...

Teleton
08-07-12, 16:19
het meest interessant zijn: kaarten met waterparkoptie, ... Hmmmm, zo moeilijk is het toch niet. Het lijkt er overigens niet op dat je er zoveel over hebt gelezen, zolang je nog naar de MGM-studio's wil, ben je niet helemaal ingelezen. Of helemaal niet......

Je zet gewoon de prijzen even op een rijtje (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?3112-Walt-Disney-World-Tickets-Een-prijsvergelijking). Daar krijg je echt geen punthoofd van. In de tijd dat je dit berichtje schrijft en plaats, heb je zelf de oplossing al. En dan zie je toch gewoon zelf welke de voordeligste optie voor je is? Hoppen doe je niet, zeg je zelf dus dat valt af. Ik zou zeggen; zet 'm op. Je kunt het!

Njit
08-07-12, 16:53
MGM, Magic Kingdom, Blizzard Beach en downtown disney met 's avonds een bezoek aan La Nouba.

Je wilt dus twee pretparken bezoeken:
Hollywood Studios
Magic Kingdom

En 1 waterpark:
Blizzard Beach

Downtown Disney is gratis. Het enige waar je daar wel voor moet betalen is DisneyQuest. Als je een 2-daagse kaart koopt voor Disney met de Waterparks, Fun and More optie dan krijg je er 2 fun-bezoeken bij. Dan kun je dus naar beide Disneyparken, Blizzard Beach en eventueel nog naar DisneyQuest (of het andere waterpark). Dat er een dag tussen je bezoeken zit maakt niet uit - de pas is 14 dagen geldig vanaf het eerste gebruik.

Die twee-daagse pas kun je enkel aan de Gate bij Disney kopen.

Katrien Bekkers
08-07-12, 21:11
@Teleton: mss toch een beetje blonder dan ik dacht ;-) Nee serieus, wat bedoel je met je opmerking over MGM-studio's, heb je een verwijzing voor meer informatie voor me waaruit blijkt dat ik me beter niet die kant op kan wagen? En ben blij met je topicverwijzing. Hier staat idd zeer duidelijk op een rij alle info die ik nodig heb.
@Njit: rest mij alleen nog de vraag: als ik een 2-daagse kaart koop, moet ik dan ook binnen die twee dagen én de twee parken (MGM en MK) én het waterpark bezoeken of heb ik daar dan drie dagen voor?

Tof dat jullie zo meedenken! Merci.

Mushu
08-07-12, 21:15
MGM bestaat al een tijdje niet meer, heet nu Hollywood Studio's. Dat bedoelde Teleton met zijn opmerking.

Mushu
08-07-12, 21:18
Als je een 2 dagen ticket koopt met fun optie, mag je 2 dagen naar een van de themaparken en 2 dagen naar een waterpark of Disney Quest. Dus totaal 4 dagen plezier (binnen 14 dagen op te maken).

Katrien Bekkers
08-07-12, 21:31
Dank je wel! Ik ben uit de brand geholpen. Ben jullie zeer erkentelijk! En in mijn brand new Capitoolgids staat nog heel mooi Disney MGM-studios. Vandaar... Maar het is dus wel de moeite?

Mushu
08-07-12, 21:39
Of Hollywood Studio's de moeite is? Tja, ik ben een Disney World fan dus vind het zeker de moeite. Mijn lievelingspark is Animal Kingdom maar welk park je ook kiest, je zit altijd goed. En zo zie je maar weer dat die gidsen niet de beste info geven. Ik zou vooral veel op internet zoeken. Wat Disney betreft oa: allearsnet.com en wdwinfo.com en verder gewoon googlen of filmpjes op youtube kijken. Veel plezier.

Njit
08-07-12, 21:39
Die Capitoolgids is wellicht wel nieuw gedrukt maar al een tijd niet meer bijgewerkt. Welke druk heb jij? De 6e is uit 1 juli 2004.
Niets is zo actueel als dit Forum.

rolandino
08-07-12, 22:12
Dank je wel! Ik ben uit de brand geholpen. Ben jullie zeer erkentelijk! En in mijn brand new Capitoolgids staat nog heel mooi Disney MGM-studios. Vandaar... Maar het is dus wel de moeite?

Wat de naam ook is, het is een leuk park, dus zeker het bezoeken waard! Vergeet zeker niet de avond show.

Teleton
09-07-12, 09:08
Ik was even verbaasd dat iemand die zegt dat ze zich helemaal heeft ingelezen nog over MGM spreekt. Dan krijg je even de indruk dat het huiswerk wel iets beter gemaakt had kunnen worden. De naam is immers per 1 januari 2008 al gewijzigd in Disney's Hollywood Studio's. Maarr...ik ben inderdaad uitgegaan van de actualiteit van het forum en de internetsite van Disney en heb nooit aan reisgidsen met ernstig achterstallig onderhoud gedacht. Excuses zijn dus op hun plaats, Katrien bij deze.......:(.

Katrien Bekkers
09-07-12, 21:41
@Teleton en @Njit: no problem, kan ik me ook echt je reactie wel voorstellen: mensen, ook ik, worden steeds gemakzuchtiger. Maar dit keer had ik me idd ingelezen en ging ervan uit dat Capitool betrouwbaar was. Het vreemde is overigens dat mijn gids de 11e druk uit 2009 is. Als jij zegt dat de naam al in 2008 veranderd is, is het behoorlijk vreemd dat er nog MGM-studios in staat. Suf boek. Heb weer wat bijgeleerd... @Mushu: dank voor de tips! Ik heb er verschrikkelijk veel zin in!!!

utah
15-07-12, 17:51
Tickets besteld en 2 dagen later al thuis met Fedex. Als dat geen service is...

Danielle_mvs&r
20-07-12, 16:34
Als ik het voorgaande allemaal goed begrijp (en correct me if I am wrong!)
- wordt de prijs per dag minder naarmate je een meerdagenkaart koopt.
- de gekochte dagen kun je dan in 14 dagen opmaken (wanneer je niet de optie koopt dat ze niet verlopen).
- de meerdagenpassen zijn alleen online te bestellen?

Mushu
20-07-12, 16:58
Klopt ongeveer. De meerdagen passen zijn ook gewoon aan de kassa te verkrijgen maar de goede aanbiedingen zal je online vinden. Bij Disney tickets kan je het beste eerst bedenken wat je wilt en dan op internet speuren waar je die voor de beste prijs kan krijgen. En soms zie je dan bijvoorbeeld dat een dag meer maar 4 dollar duurder is ...... En dan kan je weer eens naar je reisschema kijken en eventueel een andere beslissing maken. Zo ben je lekker even bezig!:)

Danielle_mvs&r
21-07-12, 18:43
We willen in ieder geval een 10 dagen pas. Dan kunnen we rustig bekijken welke parken we het leukst vinden en dan de resterende dagen daaraan opmaken.
We zijn er 4 weken dus tijd genoeg.
En met goede aanbiedingen online bedoel je dan de disney site of andere?

Mushu
21-07-12, 19:04
Goed idee om iig 10 dagen te gaan :D. De aanbiedingen vind je waarschijnlijk niet op de Disney site maar wel op bv die van attraction tickets direct. Je hebt daar een duitse, ierse en UK versie van met allen verschillende aanbiedingen. Zij hebben ook een een 14 day ultimate ticket: nu 14 dagen voor de prijs van 7 (niet op de Duitse site). Er zijn natuurlijk ook andere sites, snuffel maar eens door het forum. En soms is een jaarkaart de goedkoopste optie. In 2011 heb ik een jaarkaart gekocht (gewoon online via de Disney site) en kreeg korting op de hotelovernachtingen (wij verbleven ongeveer 1,5 week op Disney terrein), in verschillende restaurants, de minigolf en nog eens 20% in de grote Disney winkel in Down Town Disney. Hetzelfde jaar zijn we nog een keer in Florida geweest en hebben we weer volop gebruik gemaakt van de kaarten. Dat was toen voor ons de goedkoopste optie.
Ook dit jaar heb ik weer een jaarkaart aangeschaft die ik in september ga gebruiken en in april/mei 2013 weer. Maar ja, dan moet je wel echt verslaafd zijn....

Teleton
22-07-12, 10:36
We willen in ieder geval een 10 dagen pas. We zijn er 4 weken dus tijd genoeg.
Denk dan ook eens aan de 21-day ultimate tickets (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/walt-disney-world-orlando/disneys-21-day-ultimate-ticket). Ietsje duurder maar je hoeft niet alles in twee weken te doen, een weekje extra maakt misschien het verschil. Ieder zijn ding........

Mushu
22-07-12, 11:06
Hoe meer Disney, hoe beter wat mij betreft!! :D Maar inderdaad, ieder zijn ding.

trails
22-07-12, 12:37
Denk dan ook eens aan de 21-day ultimate tickets (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/walt-disney-world-orlando/disneys-21-day-ultimate-ticket). Ietsje duurder maar je hoeft niet alles in twee weken te doen, een weekje extra maakt misschien het verschil. Ieder zijn ding........

Op deze site zo'n € 30 pp goedkoper: http://www.attractionticketsdirect.ie/walt-disney-world-resort/disneys-21-day-ultimate-ticket

En daar kun je dan weer iets anders voor doen.

Danielle_mvs&r
22-07-12, 15:48
oh er bestaat ook een 21 dagenkaart. Weer wat geleerd, Bedankt!
Maar met twee kindjes waarvan eentje ruim 3 en de ander net 6 als we gaan is dat misschien toch iets te veel van het goede.

Teleton
22-07-12, 17:33
is dat misschien toch iets te veel van het goede. Het gaat er dan eigenlijk niet om dat je 21 keer gaat.....:). Je hebt dan in ieder geval drie weken de tijd om een park te bezoeken, met de 'normale' tickets moet je dat in twee weken proppen. M.a.w. met een 'normaal' ticket houden jullie twee weken over waarin je niet naar een Disneypark kunt. Maar zoals gezegd...ieder zijn ding
.

mrjojo13
24-07-12, 21:45
Wij gaan ook voor de ultimate 21, het is een beetje rekenwerk maar het breakeven ligt voor 2 personen bij 1 abbo en 1 ultimate zonder de korting die je met de abbo kunt krijgen na c.a. 14 tot 16 x parkeren ligt een beetje aan de dollar koers in oktober. De korting zal toch niet veel worden gebruikt omdat wij beide niet van die personen zijn van show your card. Dus zoals het nu lijkt worden het 2 Ultimate 21.
De Mickeys Very mery Christmas Party tickets zijn al besteld om dat wij hiervoor maar 1 datum hebben de Mickey Not So Scary Haloween Party kopen we daar ter plaatse.
Verder gaan wij nog 2 Universal 2 week kaarten incl halloween kopen.
Volgens mij is dit al met al de beste keus. Als ik iets over het hoofd zie wil vast 1 van de ervaringdeskundigen mij van beter advies voorzien.

Op het moment dat dit geschreven wordt is het volgens de aftelkalender nog 90 dagen !! :)

greez
Johan

Njit
24-07-12, 21:52
Halloween in Universal rocks! En MNSSHP ook! Jaloers!

ps, wel opletten dat die pas niet voor alle HHN dagen geldig is (ik neem tenminste aan dat je deze koopt: http://www.attractionticketsdirect.ie/universal-orlando%C2%AE-halloween-horror-nights%C2%AE/universal-2-park-bonus-halloween-horror-nights-combo-tic )

The Universal 2-Park Bonus with Halloween Horror Nights® Combo Ticket also includes admission to Universal Halloween Horror Nights on any of the following dates which fall within the 14 consecutive day period: September 21, 27, 28, 30 & October 4, 5, 7, 11, 12, 14, 17, 18, 19, 21, 24, 25, 26, 28 and 31. Not valid for Saturday Halloween Horror Night events.

mrjojo13
24-07-12, 22:36
Ik ga inderdaad deze tickets kopen en dat van de zaterdag had ik nog over het hoofd gezien, bedankt voor het atenderen hier op, ik begrijp dus dat ik de andere dagen gewoon onbeperkt heen kan gaan.
Kheb het angstzweet nu al te pakken, gewoon oordoppen in en oogkleppen op dan moet het toch lukken :cool:

greez
Johan

Tillie
02-08-12, 10:08
Hallo,

Ik heb al veel gelezen op het forum, maar nu ik echt op het punt sta beslissingen te nemen, wordt ik toch onzeker ivm de enorme bedragen etc die er mee samen hangen.
Ik heb gisteren een reis geboekt naar een Disney Resort en vertrek binnen 4 weken. Ik wil graag een 10 dagen magic your way kaart incl. hopper en waterparken.
Daarnaast wil ik kaartjes bestellen voor Mickey's Halloween.

O.a. in het excell-bestandje (superhandig trouwens) zie ik dat American Estates de goedkoopste is, MAAR,
daar kan ik geen kaartjes bestellen voor de halloween party?

Mede doordat ik dus vrij snel wegga, neig ik dus toch naar bestellen bij Disney World en ze dan gewoon ophalen bij Willcall,
ik heb geen auto tot mijn beschikking, maar dat lijkt me geen probleem?
Of is het een hele 'domme' keuze bij Disney te bestellen en beroof ik mijn eigen portemonnee?

Excuses voor de reeks vragen, ben erg enthousiast, en stiekem ook een beetje nerveus! :)

Teleton
02-08-12, 10:38
Of een bezoek aan Florida zonder auto (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?1037-Openbaar-vervoer-Florida&highlight=florida+zonder+auto)een probleem is, blijft een lastige vraag. Gemakkelijker is het probleem van de Halloween tickets. Die zijn er alleen als er in de VS Halloween gevierd wordt en dat is tussen 11 september en 2 november. Tickets voor dit event bestel je op de site van Disney of bij een van de geauthoriseerde verkopers ter plekke. Of je alle kaartjes bij Disney bestelt, is je eigen keuze. Je kunt de MYW-tickets bestellen waar je wil, AE is geen slechte keuze dus als je daar voordeliger uit bent.....waarom niet?

JeffryK
02-08-12, 10:41
Excuses als het al een keer voorbij is gekomen, maar ik probleer al 2 dagen via de disney.uk site een 14 days unlimited pas te bestellen en ik krijg continu een error net nadat ik wil gaan betalen.

Ik dacht eerst dat het misschien toch een actie is voor alleen UK maar aan de reacties te zien hier moet dit toch gewoon mogelijk zijn. Ik kan altijd even bellen maar dan moet je ongetwijfeld lang aan de telefoon zitten met de UK. Iemand een suggestie? Alvast bedankt.

Teleton
02-08-12, 10:49
Ik zou maar eens bellen...hoe lang je aan de telefoon zit bepaal je toch zelf? Dat zou trouwens ook best wel eens mee kunnen vallen. Ennne ja, strikt formeel zijn de tickets voor de Britse markt. Geautoriseerde Nederlandse aanbieders hebben ze niet in het assortiment. Ennne ja, ze worden ook gewoon gekocht en gebruikt door niet Britten.....

cindy74
02-08-12, 11:12
Ik weet niet of dit al bekent is maar op attractionenticketsdirect.de kan je een dagkaart kopen voor een disneypark plus een dag waterpark erbij voor 131 euro pp

Teleton
02-08-12, 11:27
Een ticket voor een dag themapark, inclusief een dag waterpark kost bij Disney $146. excl. Met de huidige koers komt zo'n ticket aan de poort dus op zo'n 125 euro.

JeffryK
02-08-12, 11:33
Bedankt voor de super vlugge antwoorden. Ik wil de vrijheid die mij die 14 days unlimited pas biedt en deze is goedkoper dan de parkhopper+waterparks optie die ik gewoon bij het park zelf kan halen. Goede deal dus.

Het zou fijn zijn als iemand kan bevestigen dat deze recent er 1 heeft aangeschaft, dan blijf ik het nog een paar dagen proberen en bel ik desnoods als het dan nog niet lukt.

cindy74
02-08-12, 14:16
Ton das zonder de prijs zonder de tax erbij ? Ik wist niet eens dat je die kon kopen 1 dag park met 1 dag waterpark erbij

Teleton
02-08-12, 15:17
Ik wist niet eens dat je die kon kopen 1 dag park met 1 dag waterpark erbij Hahaha, weer wat geleerd, de prijs in euro's heb ik berekend incl 6 % tax over de ticket prijs van $146. Disney heeft een tabel (http://tickets.disney.go.com/buy/TicketTrans?storeID=DRD&tktFitterDefaultQty=ADULT=1|CHILD=0|ALL=1&lengthOfStay=7&tokens=IUb32TWp4uYhagsKNKtoK7QSwauq7w6a3WQZtTbozHQ 6R4w9DpFySjYbYrSeb7SIst7ndyzcAbAuchhjJogRzgHO3IX3q mXy97Fb%2BbENCrPG69wDATJZgsk%2FxoYKeFQfhMl4XhtHMZX SUJWUB7tbYvHB%2B1zz3s7h65xXOBpAc%2B%2FVRnmlv67B1XT 20T392vFhYUI%2FqhjKxkMGBi4QkoKFQAVY7CiN01WC1c4YbCE UZOu2DVCto85j1H6QQrLKAwkIWuZoj%2BQLBd7cUqvbpZzKCpG Cv0qBbNzjgec9Y8mf9UAz8bld9clw032EmuakXsl5hGP%2BCz9 G%2FFamHtpBS%2BKK51rIViepGVtZfMv0nuXbWCTYxxAo%2FsN 1crbqtRYxxc93HaBTreon0TnoV9X9Zn5N0TjkY21QYUcPHaBTr eon0TlPTbeN%2FaYMJVspk%2B%2FWk%2BRmUU0fmGmC3WasiCa NNoH5N2d6ItmHAR25n4sL9PHn5YRNMYXXOy1YUyLn2eihPLyaH yR5LdXqoYPfpx5jfinkJE583l0BFcr%2FwozFOKwhvo6HGNYis LiHXw9OqkWnkVmRxyc4UUeNGzHYic%2BbfSW1HccnOFFHjRsx3 xYXzoM2byc0F%2BFaQOWFZyNqKNzo7MLyE7VllRRmOrDnR%2FL RS1%2FlRM2rNpDLKx%2F7wxwglGN8H0NHgtZuPic2qvRGHj%2B ESuoDOJzO2Xwu%2BGANlQfRBdTGEeU0I99daNEFuPAxwRgZEJA %3D&drnid=8460336)waarmee je de prijzen van tickets en de opties kunt berekenen

@JeffreyK Forumlid MAttrob (http://www.mattrob.nl/FloridaJuli2012/2012/06/30/huurautos-planning-en-attractietickets/)heeft de Ultimate tickets tijdens zijn vakantie gebruikt.

Mushu
02-08-12, 18:07
Of is het een hele 'domme' keuze bij Disney te bestellen en beroof ik mijn eigen portemonnee?Je kan toch gewoon kaartjes bestellen bij American Estates en dan de halloween kaartjes via Disney? Als dat goedkoper is, zou ik het zeker doen (zoiets heb ik dit jaar ook gedaan!).
ik heb geen auto tot mijn beschikking, maar dat lijkt me geen probleem?Lijkt mij ook geen probleem als je op Disney-grond blijft. Wij verblijven bijna jaarlijks in een Disney resort en maken gebruik van magical express om van het vliegveld naar Disney te gaan en weer terug (is gratis als je in een Disney resort verblijft) en verder gebruiken we al het Disney vervoer (bus, monorail, boot etc.). Als je iets anders dan Disney wilt gaan doen, wordt het wel wat moeilijker en is een huurauto waarschijnlijk wel handiger.

SpaceAce
02-08-12, 20:18
Gemakkelijker is het probleem van de Halloween tickets. Die zijn er alleen als er in de VS Halloween gevierd wordt en dat is tussen 11 september en 2 november.

Maar als ze over een week of 4 vertrekken, dan is het zo ongeveer september. Grote kans dat ze na 11 september dus nog daar zijn ;)

En hier kun je dus die Disney Halloween tickets kopen: http://disneyworld.disney.go.com/parks/magic-kingdom/special-events/mickeys-not-so-scary-halloween-party/

cindy74
02-08-12, 22:02
Wij zitten ook bijna altijd in een disney resort en de reden waarom wij een auto huren is je kan buiten disney eten zoals the outback en olive garden enz..... . Je kan naar de publix voor ontbijt want ons werd de amerikaanse ontbijtkeuken ons echt teveel . En wij gaan ook altijd naar parken buiten disney . Ik persoonlijk zou niet zonder auto kunnen ook al verblijven we in een disneyresort . De disneybussen doen er soms ook erg lang over en dus namen we zelfs de auto naar een park gewoon parkeerbiljet laten zien van je hotel en je mag zo naar binnen .

Mushu
03-08-12, 12:48
Natuurlijk ben je vrijer als je een eigen auto hebt maar het is zeker niet nodig. De bussen van Disney rijden af en aan en ja, soms moet je iets langer wachten maar over het algemeen niet meer dan 15 minuten (en ik spreek uit ervaring want zoals gezegd hebben wij meestal geen auto en ben ik al meer dan 10 keer voor minimaal een week in WDW geweest). Afhankelijk van het resort kan je ook met de bus, monorail of zelfs lopen naar een van de parken. Wat restaurants en ontbijt betreft ook geen probleem. Je kan iets kopen voor op je hotelkamer (in alle resort winkels) maar ook in de restaurants kan je kiezen voor een sober Europees ontbijt, ik neem altijd cornflakes met melk en een kop thee. Verder eet ik geen vlees dus de Amerikaanse steak houses zijn meestal niet mijn favoriete restaurants. We doen ook altijd een paar wat betere restaurants in WDW en eten niet eens zo Amerikaans de hele vakantie. Er is in ieder geval meer dan genoeg keuze in WDW.
Maar zonder auto is naar een ander restaurant buiten WDW gaan of het bezoeken van een mall of alleen al eens kijken in een echte Amerikaanse supermarkt niet makkelijk te doen. Dus bedenk vooraf wat je wilt, alleen Disney World (geen huurauto nodig) of toch wat meer van Florida (huurauto wel zeer aan te raden).

Michael66
03-08-12, 16:49
Moderator Michael66: In dit onderwerp graag verder alleen schrijven over de tickets van Disney.
Alle info over het met of zonder auto bezoeken van WDW en de rest van Florida kun je elders op het forum (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?1061-Openbaar-vervoer-van-naar-binnen-WDW&highlight=openb%2A) terecht.

ttubbie
06-08-12, 20:28
Ik zie op diverse sites Disney Hopper tickets staan van 4 dagen + 1 dag gratis. Voor mij zijn dat dus 5 dagen of heb ik het verkeerd voor ? Er zijn namelijk ook tickets voor 5 dagen te koop en die kosten meer. Weet iemand of het ticket 4 + 1 dag gratis enige beperkingen heeft ?

chippie
06-08-12, 20:38
Vorig jaar hadden wij zo'n ticket. Alleen geen hopper toevoeging maar een water & fun option. In ons geval was het geloof ik 5 dagen + 1, dat was een 6 dagen kaart voor de prijs van een 5 dagen kaart. Ben toen geen beperkingen tegengekomen. Wij kregen ook gewoon een 6 dagen kaart thuis gestuurd, dus aan de kaart was niet meer terug te zien wat ik besteld had.

Tillie
07-08-12, 09:11
Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties!

Als ik kaartjes bestel via American Estates ben ik maar 7 dollar goedkoper uit uiteindelijk. Omdat ik nu al over 3 weken vertrek, neig ik er naar om kaartjes te bestellen bij WDW en ze op te halen bij Will Call.

The Credit Card Holder may pick up his or her tickets starting on 08/07/12 at any ticket sales location at a Walt Disney World® theme park. You must present the original credit card used during this purchase, a valid government-issued photo ID, and confirmation number at the time of pick up. Proof of FL residency is also required if picking up FL resident-only tickets.

​Iemand hier ervaring mee?

Njit
07-08-12, 09:21
En je hebt de Tax er ook al bij gerekend bij Disney zelf?
Will-Call werkt verder prima.

ttubbie
08-08-12, 18:15
Wij hebben besloten om onze tickets gewoon te kopen bij één van de vele discountzaken langs de 192 in Kissimmee. Er zijn er diversen die bevestigen dat ze dezelfde prijs aanrekenen als je ter plekke koopt als voor vooraf bestelde kaartjes via hun website.

Teleton
08-08-12, 19:29
Wij hebben besloten om onze tickets gewoon te kopen bij één van de vele discountzaken langs de 192 in Kissimmee. Het wordt ten zeerste aanbevolen om de tickets bij een geautoriseerde verkoper te kopen. Dus niet mauwen als je bij de de poort staat en je tickets worden geweigerd......Je kunt dan altijd alsnog je tickets bij een vertrouwd adres gaan kopen, maar je bent wel je centjes kwijt. Ennne...... er zijn niet zoveel discountzaken die geautoriseerd zijn.

ttubbie
08-08-12, 20:28
Ik heb volgende dealers gevonden en die hebben een goede reputatie volgens mij; bij Elite zijn we zelf al twee keer geweest en nooit een probleem; indien jij of iemand anders dat niet vindt, dan hoor ik het graag :
http://www.mapleleaftickets.com/
http://www.greatorlandodiscounts.com/
http://www.elitevacationhomes.com/

moonlight91
08-08-12, 20:45
wij gaan in oktober maar 1 dag naar disneyworld ,de keuze is het magic kingdom ,en willen dit doen met de -not so scary halloween partij-
wat is wijsheid, op de dag zelf aan de poort kopen ( ..met het risico dat het al uitverkocht is ??)of vooraf online bij disney zelf (will call )
prijs verschil is minimaal in de voor verkoop

Njit
08-08-12, 21:36
Waarom zou je het niet van te voren kopen? Wat je zegt: het kan uitverkocht zijn.

moonlight91
08-08-12, 22:08
Omdat we maar 3 dagen in orlando zijn en 1 disney dag hebben, en dan ben ik echt aan die dag gebonden
Ik heb dan nergens geen speling meer, heb ook discovery cove geboekt
Makkelijkst zou aan de poort kopen zijn, maar heb geen idee, hoe populair dat haloween is
De verkoop begint om 12.00 smiddags, sta ik strax heel lang in de rij voor niets,dus mischien dan toch maar op voorhand

Michael66
09-08-12, 00:02
Ennne...... er zijn niet zoveel discountzaken die geautoriseerd zijn.Hi Ton,
Helemaal eens met je dat je het beste - en met de minste risico's - tickets kunt kopen bij de juiste geautoriseerde verkopers.
Voor mijn gevoel zijn er juist voldoende aanbieders in de omgeving daar die wél geautoriseerd zijn. Jouw reactie dat er weinig zijn komt daarom vreemd op mij over.

Heb jij - of weet jij van - een lijst van de geautoriseerde verkopers? Dat zou ontzettend helpen om hier duidelijkheid in te krijgen!

Njit
28-08-12, 21:53
Je Disney ticket verloopt binnen 14 dagen na het eerste gebruik. En als je een 1-dags ticket voorziet van de Fun-And-More optie dan krijg je er niet één maar twéé Fun-bezoeken bij :) Kun je beide waterparken bezoeken of een andere Fun optie.

Zie http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/waterpark/ . De volgende opties kun je bezoeken:

Disney's Blizzard Beach Water Park (http://disneyworld.disney.go.com/parks/blizzard-beach/)1
Disney's Typhoon Lagoon Water Park (http://disneyworld.disney.go.com/parks/typhoon-lagoon/)1
DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park (http://disneyworld.disney.go.com/destinations/downtown-disney/attractions/disney-quest-indoor-interactive-theme-park/)2
Disney's Oak Trail Golf Course (http://disneyworld.disney.go.com/golf/oak-trail-golf-course/)3
ESPN Wide World of Sports Complex (http://disneyworld.disney.go.com/destinations/wide-world-of-sports/)4 (Includes 30 minutes of game access at The PlayStation® Pavilion)
Disney's Fantasia Gardens Miniature Golf Course (http://disneyworld.disney.go.com/recreation/miniature-golf/)5 (Before 4:00 p.m.)
Disney's Winter Summerland Miniature Golf Course (http://disneyworld.disney.go.com/golf/oak-trail-golf-course/)5 (Before 4:00 p.m.)

mrjojo13
14-09-12, 19:36
De Ultimate ticket besteld en inmiddels ontvangen. De laatste keer dat we Disney bezochten deze kaartjes ook gebruikt, echter waren het toen vouchers en moesten we deze eerst registreren om vervolgens een echt kaartje te krijgen.

Bij het halen van een fastpass was ik vergeten om mijn kaartje uit de machine te halen,vervolgens aan het parkhoppen en daar sta je dan voor het poortje zonder kaartje bij een ander park. De castmember verwees ons door naar de ticketbalie vervolgens daar ons verhaal gedaan. De castmenber vroeg of wij samen de kaartjes hadden geregistreerd en dit konden wij bevestigend beantwoorden. Na het scannen van het kaartje van mijn reisgenoot kreeg ik een nieuw (toegangs) kaartje van hem.
GEWELDIGE SERVICE.
Wat ik me nu afvraag wat er nu zal gebeuren mocht mij dit weer overkomen, er zijn kopieën en foto van de kaartjes gemaakt, deze zullen we meenemen op de phone's. Het liefst zou ik de kaartjes aldaar laten registreren met paspoort of rijbewijs, weet iemand of dit mogelijk is?

Greez
Johan

Njit
14-09-12, 22:15
Als jij het nummer van het kaartje hebt op foto of papier dan heb je voldoende info. Registreren lijkt me overbodig..

Nicole
23-10-12, 14:59
De Ultimate ticket besteld en inmiddels ontvangen. Waar kan je voor een leuke prijs de Ultimate tickets kopen?? Wij gaan met kerst en nieuwjaar en ik denk dat deze tickets goedkoper zijn dan een 3 of 4 dagen pas, of niet??
Bedankt alvast voor de moeite.

Teleton
23-10-12, 16:32
ik denk dat deze tickets goedkoper zijn dan een 3 of 4 dagen pas, of niet?

Je kunt maar niet zo zeggen welke tickets goedkoper zijn. Er zijn tientallen opties en die kan je afstemmen op je persoonlijke behoefte. De Ultimate tickets (overigens eigenlijk alleen bestemd voor de UK) kosten $ 366 en de Magic Your Way base tickets kosten $ 262. Er is een mooi topic over Disneytickets (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?3112-Walt-Disney-World-Tickets-Een-prijsvergelijking&highlight=Ultimate+tickets+Disney)waar je alle info hierover vindt. Kijk ook eens met de zoekfunctie voor info die in andere topics terecht is gekomen.

hoostje
26-10-12, 15:12
Wij willen in december Epcot bezoeken, kunnen we vanuit hier (Nederland) ook al tickets kopen? Wij willen ook naar Cape Canaveral? Tickets????
grtjs hoostje

Njit
26-10-12, 15:21
Dagtickets kun je het beste gewoon ter plaatse kopen. Voor KSC kun je wel online kaartjes kopen (e-ticket): http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx

Mushu
26-10-12, 19:41
Als je voor 8 dec nog naar KSC gaat, zijn er op http://www.attractionticketsdirect.de/ tickets te koop tegen de kinderticket-prijs.

peterwoudje
30-10-12, 09:42
Wij willen via Amercian estates voor onze kinderen tickets kopen voor disney (Magic your way base). Weet iemand of dez tickets op naam staan, onze kinderen gaan eerder weg en mochten ze niet gebruik hebben gemaakt van alle dagen dan dachten wij dat wij daarmee in het park zouden kunnen?

groet peter

Njit
30-10-12, 10:05
Je tickets staan niet op naam maar de eerste keer dat je een park binnengaat worden je biometrische gegevens gekoppeld aan het kaartje.
Dus in principe staan ze op naam. Nu is het wel zo dat tickets die als een groep gekocht zijn onderling uit te wisselen zijn. Anders zou je namelijk moeten onthouden van wie een kaartje is in een gezin.

I'm the one who held all the WDW tickets and I didn't keep track of who used what ticket during our trip. We never had a problem with the finger scan not working.
That's because the Disney computer system will tag tickets purchased at the same time whether at WDW or in advance as a group when you first use them. That allows any one of that group of tickets to match the stored finger scan of any one of the other tickets.

peterwoudje
30-10-12, 11:01
Bedankt voor je snelle reactie. Is duidelijk, bij restaurants zie je vaak verkopers die bestaande tickets verkopen waar nog enkele dagen openstaan, ik had het idee dat dit ook zo zou zijn bij een magic your way base ticket.

groet peter

Njit
30-10-12, 11:58
Het doorverkopen van gebruikte tickets is illegaal. Maar als je de tickets binnen je groep opgebruikt dan zal niemand daar moeilijk over doen denk ik.

peterwoudje
31-10-12, 07:46
Snap ik, maar die kaartjes die hun verkopen daar zal toch ook een biometrische gegevens aan gekoppeld zijn? Hoe zouden die mensen die zo,n kaartje kopen dan kunnen binnenkomen?
groet PeterPeter

Njit
31-10-12, 10:27
Ik weet alleen dat het doorverkopen van gebruikte kaartjes illegaal is. Verder houd mijn kennis wat dit soort kaartjes op..

pjotrmariska
18-11-12, 16:09
hallo mensen,
Vraagje. Als ik een 3 day magic your way ticket koop, moet ik dan ook 3 dagen achter elkaar naar een park, of mag ik de drie parken in de 14 dagen vanaf eerste gebruik bezoeken?
alvast bedankt voor het antwoord.

Teleton
18-11-12, 16:44
of mag ik de drie parken in de 14 dagen vanaf eerste gebruik bezoeken?
...en zo is het! Maar is het wel verstandig om een 3 day magic your way ticket te kopen? Dat is vaak verkeerde zuinigheid. Vergelijk de prijs eens met een ticket voor 5, 6 of 7 dagen. Dat verschil is niet zo groot en dan heb je voor veertig dollar meer, ook veel meer tijd om de parken te bezoeken. De kans is namelijk vrij groot dat een vierjarige zoon het na een poosje wel welletjes vind in een park......het zijn lange dagen voor zo'n manneke.

cindy74
18-11-12, 18:51
Yep investeer aub een beetje meer in disney tickets en als je een kleintje bij hebt misschien de waterparken optie .....het is zo slopend die parken in combinatie met het tijdsverschil .

Teleton
18-11-12, 19:13
misschien de waterparken optie .....het is zo slopend die parken in combinatie met het tijdsverschil . Ze hebben ook een flexticket, dus daar zit een waterpark bij:rolleyes:........

Toegevoegd: Hoe lang ze precies in Orlando zijn, is mij niet duidelijk. Lijkt er op dat ze er slechts 7 dagen zijn. Persoonlijk zou ik dan echt geen dure Disneytickets meer kopen, als ik ook al Flex tickets had.

cindy74
18-11-12, 19:54
Haha weer eens niet gezien ..... .
Dus 1 goede raad niet teveel willen doen op een korte periode niet als grote kinderen en ook niet met kleinere kinderen .

pjotrmariska
18-11-12, 20:09
hallo allemaal,

bedankt voor jullie adviezen. ik zal wel even kijken naar die meerdaagse tickets. Wij dachten aan een drie daagse ticket omdat we inderdaad maar 7 dagen in orlando zijn en we zijn inderdaad bang dat we de kleine man teveel indrukken geven in zo'n korte tijd. Na Orlando gaan we een week cruisen en dan wil je geen compleet overprikkeld kind bij je hebben. Dat is de achterliggende gedachte. Het klopt dat ik had nog oude flextickets liggen van een voorgenomen vakantie van bijna 8 jaar geleden. Van deze kaarten zal ik behalve seaworld weinig gebruik maken. Zonde van het geld inderdaad, maar destijds wilde wij op vakantie en toen hadden we nog geen kind. Ik vind de meeste parken op het flexticket niet heel erg geschikt voor een kind.

groeten

pjotr

Njit
18-11-12, 20:25
Zijn die Flex tickets nog steeds geldig?

Teleton
19-11-12, 08:48
Ik vind de meeste parken op het flexticket niet heel erg geschikt voor een kind.

Is dat nu wel zo? Universal heeft in beide parken een heel leuk gedeelte voor de kleintjes. Ook al kent hij de figuren misschien niet, er is zo veel te zien en te doen dat hij zich zeker zal vermaken. En Busch Gardens is toch ook niet verkeerd? Ik ben bang dat Aquatica niet onder jullie ticket valt maar waarom geen bezoekje aan wet & Wild gebracht als de temperatuur zo'n 25 graden is?

http://img703.imageshack.us/img703/6838/seusslanding.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/703/seusslanding.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

@ Njit: Both the Orlando FlexTicket™ and Orlando FlexTicket™ Plus are valid for 14
consecutive days from the date of first use. Ze zijn zakelijk maar ook verschrikkelijk klantvriendelijk:rolleyes:. Bovendien las ik ergens dat ze het nagevraagd hebben.

pjotrmariska
20-11-12, 19:41
ja die dingen zijn gewoon nog geldig. Niemand kon mij daar antwoord op geven dus heb ik maar naar Universal gebeld. En wat blijkt? kon ze gewoon nog gebruiken :) maar uiteraard zien we aan de kassa pas ECHT of het lukt :)

Nog maar even and we are off...... Orlando, Miami en de Carnival valor......

Noa
28-11-12, 11:51
Hallo,

Ik heb een vraagje m.b.t. Het kopen van Disney tickets. Wij zijn al diverse keren in Orlando geweest en ook naar diverse parken. Wij kochten dan de tickets aan het loket van het desbetreffende park.
Nu gaan we aankomende zomer weer en willen we de 4 Disney parken bezoeken.
Ik was van plan om dit via het reisbureau te laten regelen. Een kennis van ons kwam met een folder van Orlando Funtickets. Deze liggen wat prijs betreft een stuk voordeliger dan als ik ze hier zou aanschaffen.
Wij zouden dan de tickets ter plaatse moeten ophalen aan de Palm Parkway te Orlando.
Mijn vraag is dan ook of iemand ervaring heeft met Orlando Funtickets. Is dit een betrouwbaar bedrijf? Of is het verstandiger om ze in Nederland te bestellen
Gaarne jullie mening of ervaring..

Schil
28-11-12, 13:25
kijk eens op http://www.attractionticketsdirect.ie/ daar heb ik mijn tickets besteld en je krijgt de originele tickets gewoon opgestuurd
dus geen vouchers waardoor je eerst nog in de rij moet gaan staan om ze in te wisselen.

vergeet alleen niet dat er nog bezorgkosten a EUR 25 bij zal komen en de evt verzekering voor diefstal of verlies ,
ik heb dat wel genomen gezien EUR 37 op een bedrag van EUR 1000 niets is

cindy74
28-11-12, 13:38
Er is ook een duitse site die voor niks verzenden

Teleton
28-11-12, 13:46
Of is het verstandiger om ze in Nederland te bestellen
Gaarne jullie mening of ervaring.. Het is verstandig om de tickets bij een erkende verkoper en tegen de beste prijs te bestellen. Het vergelijken van de prijzen kost even tijd. Als ik even snel de prijs voor een 5 daags ticket met hopper en waterparks en more vergelijk bij drie aanbieders, krijg je het volgende beeld: Bij attractionsdirect betaal je 296 euro en zij brengen daarnaast kosten voor bezorging en verzekering in rekening. American Estates rekent 282 euro en brengt geen verdere kosten in rekening. Verzekeren is absoluut niet nodig, mochten de tickets zoeraken dan kan je ze laten blokkeren ne krijg je nieuwe tickets. Aan de poort bij Disney betaal je (afhankelijk van de koers) 285 euro. De tickets bij Orlandofuntickets komen op 272 euro en ze zijn erkend ticketverkoper. De keuze is aan jou....

Ticketprijzen fluctueren, al was het maar vanwege koersschommelingen.

Michael66
28-11-12, 15:14
Hoi Noa,
Ik heb zelf geen ervaring met Orlando Funtickets.
Tickets voor Walt Disney World liggen qua prijs nooit echt heel erg ver uit elkaar, waar je ze ook koopt. Bij diverse aanbieders zijn de meerdaagse tickets vanaf drie dagen meestal wel iets goedkoper dan bij Disney zelf.
Wees dus bedachtzaam als je tickets ergens veel goedkoper aangeboden ziet. Meestal zit er dan wel een addetje of twee onder het groene gras.
Let vooral op:
- Zijn de tickets ook voor jou beschikbaar, of betreft het een aanbieding speciaal voor inwoners van Florida? (Ja, daar wordt op gecontroleerd bij de ingang)
- Is de prijs in dollars? Let dan op de dollarkoers (uiteraard!) die je gaat betalen (via Creditcard?) en of de prijs inclusief of exclusief de Florida Salestax is (6.5%, kan een half procent meer of minder zijn afhankelijk van waar de verkoper gevestigd is).
- zijn er verzend-, transactie- of andere kosten van toepassing?
- Is de lage prijs misschien een "beloning" voor een verplicht bezoek aan een verkoopbijeenkomst? De timeshare-verkopers zijn een bekend (en soms berucht) fenomeen rondom Orlando.

Kortom: Let goed op wat de prijs is die je uiteindelijk betaalt.

cindy74
28-11-12, 16:57
Wij kochten ze vorig jaar bij american estates daar waren ze het goedkoopst . De prijs scheelde niet veel maar als je met vijg gaat is het toch meegenomen .

Mattie
07-12-12, 14:17
Hallo!

Ik heb even een vraagje over disney tickets. Ik ga zelf volgend jaar september naar florida en natuurlijk willen we ook disney bezoeken. Nou hebben we bij het reisbureau geinformeerd of het handig is om vooraf al tickets te kopen. Ze zeggen daar dat het een voordeel is dat je niet in de rij hoeft te gaan staan maar dat de tickets wel op datum zijn. Met andere woorden: een 3 dagen ticket (bijvoorbeeld) MOET op 20 september geregistreerd worden en dan kan je 20, 21 en 22 september naar binnen.

Totaal niet handig want we hebben nog geen idee wanneer we precies willen. Ook zeggen ze dat je dan aaneengesloten de bezoeken moet plannen, dus niet 20, 22 en 28 september...

Tot zover het verhaal van het reisbureau. Op het forum hier lees ik totaal iets anders (bijv: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?3112-Walt-Disney-World-Tickets-Een-prijsvergelijking)
Zoals ik het begrijp staat hier:
Je koopt een ticket
Wanneer je de 1e zin hebt ga je naar Disney, je ticket wordt nu geactiveerd
Binnen 14 dagen moet je de resterende dagen gebruiken maar het maakt niet uit wanneer binnen die dagen.

Kan iemand bevestigen wat nou precies klopt? Zijn er misschien meerdere soorten in omloop? Zo ja: waar kan ik dan de variant kopen dat het niet uit maakt wanneer?

alvast bedankt!

Mushu
07-12-12, 14:51
Nog nooit van tickets gehoord die je op een bepaalde datum moet gebruiken. Behalve dan tickets voor een special event zoals het kerstfeest. Alle meerdaagse Disney tickets zijn 14 dagen vanaf het eerste gebruikt geldig voor het aantal dagen dat je aangeschaft hebt. Je kan ook de optie bijkopen voor no expiration, dan vervallen je gekochte dagen nooit. Wat vooral het grote voordeel van vooraf tickets kopen is de prijs. Met een beetje zoekwerk ben je goedkoper uit dan aan de Disney kassa's. Hier op het forum vind je veel namen van betrouwbare ticket verkopers. Bedenkt eerst wat je voor tickets wilt (bezoek de Walt Disney World website voor een goede indruk van wat er allemaal te doen is) en kijk dan waar je de best geprijsde tickets kan vinden. Lees altijd de voorwaarden goed! Succes.

Mattie
07-12-12, 14:57
Ok bedankt!

Ik vond het ook al vreemd maar het reisbureau verzekerde me ervan dat het toch echt zo werkte. Gelukkig is er nog genoeg tijd om het allemaal te regelen!

Dat brengt me trouwens op nog een vraag: Zit er "vooraf" een verval datum op de tickets? Als ik ze nu koop kan ik ze dan volgend jaar wel gebruiken?

trails
07-12-12, 15:21
Nee, als je ze nu koopt en je gaat pas over 50 jaar dan kun je ze gewoon gebruiken. De eerste dag van gebruik bepaalt alles.
Vreemd trouwens dat een reisburo zo weinig weet. Toevallig heb ik nu dezelfde ervaring met een vriendin van me die een reis heeft gewonnen bij Fox en naar Orlando gaat.

Mattie
07-12-12, 15:28
Ja het is wel vreemd. Ik geloof dat ze het had opgezocht in een foldertje. Ik zal zo even in die gids kijken wat er precies staat, misschien staat het daar verkeerd.

pixiedust
07-12-12, 15:40
Bij ons zit er wel een vervaldatum aan de tickets vast. Wij hebben ze nl. besteld in combinatie met de Princess Half Marathon. Ze zijn dus alleen rondom het evenement geldig. Vinden wij uiteraard niet erg, want dat is ook de periode dat we er zijn....en...ze zijn slechts half geld, dus dat is helemaal mooi meengenomen. We kunnen helaas maar 2 dagen, maar we hadden zelfs 10 dagen kunnen gaan...met hopperoptie...en de extra's. We hebben nu alleen de hopperoptie genomen. Toch mooi meegenomen (al hebben we natuurlijk wel betaald om mee te doen met het loopevenement).

Mattie
07-12-12, 15:53
Ik heb even gekeken maar ik zie zelf idd niks staan over dat het aaneengesloten bezoeken moeten zijn.

Dit zijn trouwens de prijzen welke in de HollandInternational gids staan. Vooral die "10=6" lijkt me erg interessant!

http://upload.mattie-systems.nl/uploads/31459-2012-12-07_14.51.06.jpg

<edit>

ik zie dat ik niet een plaatje kan resizen zoals ik gewend ben dus dan maar even als link

cindy74
07-12-12, 16:10
Geloof me soms weten wij meer dan de gemiddelde reisbureau's ;)

Mattie
07-12-12, 16:17
Haha Cindy, dat geloof ik graag :)

Ik zit nu even prijzen te vergelijken.

Als ik kijk via de disneysite zelf voor 3 dagen + waterpark optie dan kom ik uit op
100 dollar per persoon per dag

Kijk ik naar de prijzen in de reisgids dan kom ik uit op
80 euro

Komt redelijk met elkaar overeen dus... maar ga ik kijken naar 10 dagen

Disney:
$375

HollandInternational:
€264

Dan is het verschil opeens een stuk groter ;) Zo te zien is het toch wel interesant om ze vooraf te boeken... moeten we alleen nog beslissen hoeveel dagen we zouden willen :p

Mushu
07-12-12, 18:25
Die mensen van het reisbureau gaan duidelijk niet zo vaak naar Walt Disney World! Grote kans dat het gemiddelde Florida Forum lid wat vaker gaat....en er meer van weet. Je hebt duidelijk ontdekt wat het voordeel is van vooraf boeken. Dat je niet in de rij hoeft te staan om kaartjes te kopen is nou niet echt het grootste voordeel (al kan het soms een paar minuten schelen en als je pech hebt langer). Mijn jaarkaart heb ik toch een paar keer op moeten halen bij de kassa maar mij hoor je niet klagen als ik dan in de rij sta (nooit echt een lange rij gehad hoor).
Als je WDW echt goed wil gaan bezoeken, dus alle parken inclusief waterparken en daar ook de tijd voor wil nemen, ga dan niet krap met je dagen zitten. Soms is het prijsverschil voor een dagje meer ook niet zo veel meer. De waterparken-dagen zijn extra dagen op het aantal dagen dat je voor het ticket koopt. Dus als je een 4 dagen ticket met waterparken hebt kan je in 14 dagen naar 4 themaparken en 4 dagen naar de waterparken (dus totaal 8 dagen als je niet op 1 dag een themapark en een waterpark doet). Houd daar rekening mee als je bedenkt wat je wil. Lijkt allemaal best ingewikkeld maar kan uiteindelijk wel een hoop geld schelen dus de moeite waard om even voor te gaan vergelijken op de verschillende ticket sites. Op de uk site van attractiontickets direct heb je ook ultimate tickets die leuk geprijsd kunnen zijn. De Duitse site van hetzelfde merk biedt ook veel opties.

cindy74
07-12-12, 18:38
Mushu heb net even gekeken maar deze prijs voor tien dagen is wel echt goed.

Mushu
07-12-12, 21:31
Zeker een goede prijs! En 10 dagen, helemaal top! Dus als het echt 10=6 is en de andere aanbieders zijn duurder dan zou ik zeggen....doen!

Kvanderdonk
08-12-12, 11:58
Hoi,

Is het wel mogelijk om Disney tickets bij Holland International te boeken als je geen reis bij hen boekt?

Ik kan me herinneren dat in het begin van 2012 American Estates dezelfde aanbieding had 4=7 en 6=10 voor Disney Tickets. Misschien doen ze dit in 2013 weer?

cindy74
08-12-12, 12:30
Ik denk het ook niet maar ik geloog dat matti dit wel gaat doen .

trails
08-12-12, 13:16
Die aanbiedingen hebben ze op meer plaatsen hoor, American Estates maar ook bij Undercovertourist en er zijn er vast en zeker meer.

Mattie
09-12-12, 11:21
Is het wel mogelijk om Disney tickets bij Holland International te boeken als je geen reis bij hen boekt?Ik zal even kijken of ik in de reisgids de exacte voorwaarden kan vinden!

Ik zelf zit zo'n 2 weken in Orlando dus ik ga zeer waarschijnlijk voor "7=4". Is wel redelijk 'veel' maargoed als ik 5 dagen koop ben ik duurder uit :)

edit: ik zie dat de brochure ook online staat:
http://www.hollandinternational.nl/BaseSites/HollandInternational/Content/Files/brochures/covers/ver/florida-bahamas.html
Disney staat op 1 van de laatste pagina's

edit2:
In de folder staat "zie prijsbijlage" voor voorwaarden maar ik kan daar niks vinden of het wel of niet los te verkrijgen is.
Het enige wat er staat is dit:

Geldig voor aankomsten van 01/04/13 t/m 31/10/13, indien geboekt voor 31/03/13

pixiedust
25-12-12, 20:47
Vandaag onze Disney tickets (http://floridafun2013.blogspot.nl/2012/12/disney-tickets.html) gereserveerd voor onze februari trip. Met een fikse korting. Volgens de officiele Disney site zouden we bijna $600 kwijt zijn geweest voor 2 3-daagse Magic Your Way met hopperoptie. Nu betalen we nog geen $400. Me happy :o!

moonlight91
25-12-12, 20:50
Wat ongelofelijk fijn...
Korting is altijd welkom toch

pixiedust
25-12-12, 20:57
Ow...ja...natuurlijk...wij lopen de halve marathon (princess half marathon) van Disney. Als deelnemer kun je rond de periode van de marathon (die is overigens op 24 februari) met korting kaartjes kopen. Ik weet niet of ze checken of je ook daadwerkelijk bent ingeschreven (maar het geldt voor lopers EN familie)...maar mochten er dus mensen zijn die ook rond die tijd gaan...wil ik de code best delen. Het is een heel verhaal, dus ik denk dat het het handigst is even een PM te sturen als je interesse hebt. Het gaat dus alleen om de periode rond 24 februari.

cindy74
26-12-12, 13:00
Je kan ze kopen via http://www.attractionticketsdirect.de/orlando/walt-disney-world-resort
het gaat je 128 euro kosten voor 2 dagen waterpark en 1 dag disney

Ritchie
26-12-12, 14:00
€ 128? Dat is de prijs voor een kind tot negen jaar. Ik vermoed dat ik er met zo'n ticket niet inkom. Bij Disney kosten de tickets $ 146 / $ 140. Dat is met de huidige koers en tax goedkoper dan € 128, toch?

Dat zag ik net ook al, volgens mij moet je gewoon een 3 dagen kaart hebben, met wateroptie toch ?

Want dan kan je bijv.: dag1: Blizzard Beach ; dag2: Typhoon Lagoon ; dag3: Magic Kingdom.

Ritchie
26-12-12, 14:16
Dit onderstaande lees ik net bij www.americanestates.nl

" Dus bv. een 7 dagen MAGIC BASE Ticket met FUN AND MORE OPTION kan dus 14 dagen (7+7) Disney FUN geven! (de FUN optie toegangen mogen natuurlijk ook op de dagen gebruikt worden waarop u een themapark bezoekt, meerdere FUN optie toegangen op een dag kan overigens ook)"

Dus als je een 1 daagse magic base neemt, krijg je waarschijnlijk 1dag waterpark erbij, en geen 2.

Denk ik he :)

Ritchie
26-12-12, 14:48
Laten we even afwachten, wat de "geleerden" zeggen :p

cindy74
26-12-12, 15:17
Yep je krijgt met 1 dagkaart 2 dagen waterpark...kijk maar
Zusätzlich erhalten Sie Eintritt in Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, Disney's Oak Trail Golf Course, ESPN Wide World of Sports Complex und DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park; die Anzahl dieser Besuche erhöht sich analog der Gültigkeit des Tickets: 3 Tage = 3 Besuche der Zusatzparks, 4 Tage = 4 Besuche der Zusatzparks, 5 Tage = 5 Besuche der Zusatzparks usw.
Bei 1 und 2 Tage Tickets erhalten Sie automatisch 2 Besuche in den ZusatzparksGoogle vertaling:
U ontvangt ook toegang tot Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, Disney's Oak Trail Golf Course, ESPN Wide World of Sports Complex, DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park, het aantal bezoeken steeg gelijk aan de ​​geldigheid van het ticket: 3 dagen = 3 Als de extra parken, 4 dagen = 4 van de extra parken, 5 dagen = 5 van de aanvullende parken, enz.
Op 1- en 2-dagpassen krijgt u automatisch 2 bezoeken in de aanvullende parken

Ritchie
26-12-12, 15:26
Lijkt me een duidelijk antwoord, bedankt Cindy74

eaff
27-12-12, 21:44
Hallo allemaal,

Wij willen graag in de zomervakantie alle 4 de Disney "hoofdparken" bezoeken - en dus overwegen wij een 4 dagen Base Ticket.
Nu is het natuurlijk "vrij" warm en behoort een dagje afkoelen in Blizzard Beach ook nog tot onze mogelijkheden.
Net gekeken bij de verschillende sites en een 5 dagen Base Ticket is goedkoper dan een 4 dagen Ticket met Optie.
Kan ik één dag van mijn Base Ticket ook gebruiken in een waterpark, of is daar de Waterpark Optie voor verplicht?

Bedankt alvast voor de hulp!

cindy74
27-12-12, 22:14
Je moet het base ticket kopen met waterpark optie dus je antwoord is neen met een gewoon base ticket mag je niet in de waterparken .

Njit
27-12-12, 22:43
Waarom denk je dat ze het de Water Park Fun & More Option noemen?

Mushu
28-12-12, 09:56
Dus je mag niet 1 van de dagen van je gewone ticket gebruiken voor een ander park dan de 4 thema parken (MK, AK, Epcot en HS). Je moet gaan puzzelen wat het beste is om te doen: een los ticket voor 1 dag waterpark, de fun optie toevoegen, combi van minder dagen base ticket met fun opties en resterende dagen ticket en wat je allemaal nog kunt verzinnen. Waarschijnlijk is een los ticket voor BB het voordeligst. Maar je kan ook besluiten om 2 dagen waterpark te doen en Disney Quest... Hoe meer Disney, hoe beter! Maar hier spreekt de liefhebber.

chippie
28-12-12, 16:14
Tja, puzzlen hoort er bij, dat is juist zo leuk aan het voorbereiden van een vakantie. Maar als je echt zo van Disney houdt, dan kies je toch voor de MYW ticket 4 dagen met fun optie. Dan kan je 4 keer naar de Disney Thema parken EN 4 keer naar de verschillende fun opties, waar de 2 waterparken het meest bekend van zijn.

eaff
28-12-12, 16:14
Ah oké. Bedankt voor jullie hulp, ik ga eens even puzzelen ;-)

Njit
28-12-12, 21:29
Ik denk dan het toevoegen van de Waterpark Fun and More optie goedkoper is dan een los waterpark ticket.

Njit
29-12-12, 15:07
Laten we even afwachten, wat de "geleerden" zeggen :p

De geleerden wijzen gewoon naar Disney: http://disneyworld.disney.go.com/tickets-passes/waterpark/

ferret
29-12-12, 15:16
Bij mij werkt de link van de geleerde niet. Helaas.

Njit
29-12-12, 15:21
Vreemd.. kan er gewoon op klikken :rolleyes:

Mushu
29-12-12, 15:29
Op klikken lukt inderdaad wel! Maar dan.... WDW heeft z'n site helemaal aangepast, ziet er weer netjes uit. Misschien heeft het daar mee te maken?

Njit
29-12-12, 15:39
Vreemde site :rolleyes: In Internet Explorer krijg ik inderdaad een foutmelding:

http://i.imgur.com/52cPS.jpg

Maar in mijn default browser Chrome werkt het nog gewoon:

http://i.imgur.com/DsaXz.jpg

Njit
30-12-12, 00:13
Hier een andere link bij Disney met dezelfde tekst: http://disneyworld.disney.go.com/faq/tickets-vacation-packages/#subCategory5

krcibe
07-01-13, 20:58
Reeds meerdere malen heb ik getracht via de officiële website tickets aan te kopen voor WDW. Telkens krijg ik echter de melding dat de transactie niet kan doorgaan :mad: Gezien het feit dat je de kaart moet presenteren bij afhaling van de tickets is de betaling met de kaart van een ander niet mogelijk...Heeft er toevallig nog iemand dergelijke problemen ondervonden bij aankoop van de tickets? Zo ja, wat was de oplossing?

Vriendelijke groeten,
Kristof

moniquekruiningen
07-01-13, 21:54
Ik kocht vorig jaar mijn tickets bij American Estates.nl heldere site, prima prijzen in euro's die ECHT onder invloed van de koers dalen en stijgen.. ze hadden destijds ook mooie aanbiedingen
7 dagen entree voor de prijs van 5! En wat erg prettig was, was het feit dat het echt kaartjes waren en geen vouchers...

Mijn tickets voor Seaworld kocht ik bij Undercovertourist.com die tickets kocht ik in december, toen ik in februari op het adres was waar ik ze op kon halen, kreeg ik de mededeling dat ze bijna terug waren gestuurd.. ze lagen er al al die tijd....

Ritchie
07-01-13, 22:14
Ik moet zeggen dat de site van American Estates wat betreft de Disney tickets heel overzichtelijk is.

krcibe
08-01-13, 07:54
Bedankt voor de snelle reacties! Op de site van undercovertourist heb ik mijn andere tickets ook besteld...Echter is het zo dat zowel op deze site als die van American Estates enkel meerdaagse tickets verkrijgbaar zijn...Aangezien we slechts 1 dag Disney zullen doen is dit zonde van het geld vind ik persoonlijk...Dan nog maar even verder zoeken...

Njit
08-01-13, 09:22
1-dags tickets worden ook niet goedkoper aangeboden. Pas vanaf 3 dagen wordt het goedkoper. Dus gewoon aan de poort kopen...

P9ol
12-01-13, 16:44
wij (twee volwassen en 1 kind van 5jaar) gaan in Juli naar Florida.
Nu ben ik aan het stoeien met tickets voor parken. We hebben 10 nachten In Orlando, nou dacht ik dat is genoeg maar kom nu toch wel een beetje in de knoei.
We hebben 9 volle dgn in Orlando maar ben bang dat de eerste al op gaat aan bijkomen van de vliegreis van de vorige dag. De 10de dag in orlando gaan we verder richting Sarasote en daarna weer verder dus heb 8 dagen in Orlando. Nou is het zo dat we helemaal Disney gek zijn en dus de 4 parken bezocht gaan worden met evt nog waterparken.
Ook wilde we nog naar het Kennedy spacecenter en naar Seaworld. Natuurlijk wilde ik het geld ook laten rollen in de malls maar ben bang dat ik dat toch verderop in de reis zou moeten plannen.
Help! wie kan me wat tips/opmerkingen geven om me verder te helpen?

Groetjes Angela

chippie
12-01-13, 16:54
@P9ol; dit wordt lastig, de een zegt benut elke minuut de ander zegt neem rust genoeg. M.a.w. je zult verschillende adviezen krijgen en daar zul je uit moeten filteren wat voor jullie het best is.
Mijn persoonlijke advies zou zijn, koop een 4 dagen MYW ticket met water & fun optie. Dan kun je 1 keer naar elke thema park en daarnaast nog 4 keer naar de verschillende fun opties.
Vaak zijn er aanbiedingen van 4 dagen voor de prijs van 3 of 5 dagen voor de prijs van 4. Onze ervaring is, dat je met 4 dagen thema park en daarnaast nog eens 2 keer naar een water park al weer 6 dagen verder bent. JE hebt een kind bij je van 5 jaar, die gaat echt moe worden van alle drukte en de warmte. Je zult dus keuzes moeten maken of je 's ochtends vroeg gaat of 's middags en door in de avond. In de hitte de hele dag lijkt mij niet ideaal. Wij hebben dat niet gedaan. Ik zou lekker zorgen dat je in de ochtend voor opening bij het park bent en dan rond een uur of 2 - 3 weer naar hotel/villa om lekker bij te komen zodat je volgende dag weer het volgende thema park kan doen.
Maar nogmaals, je zult ook andere adviezen krijgen waar ook weer wat voor te zeggen valt.

Esther2013
12-01-13, 20:53
Ik ben het helemaal eens met chippie. Met een kindje van 5 zul je toch ook je rust moeten nemen en elke dag een park bezoeken met hoge temperaturen lijkt me erg vermoeiend. Wij gaan deze zomer 11 dgn naar Orlando, maar gaan max 5 dgn parken bezoeken (Seaworld 2x, Aquatica, Legoland en KSC) met onze kids van 9 en 7. Jullie zijn Disneyfan, doe lekker het MYW pakket en dan heb je nog een goed excuus om nog een keer te gaan :)

rolandino
12-01-13, 20:57
Ten eerste: Misschien handig dat je ook even aangeeft wanneer je gaat. In de (drukke) zomer, of het rustige januari?

Chippie verwoord het prima, als je echt Disney gek bent, kun je, je het beste daar volledig op storten. Dat zal wel betekenen dat je niet naar Seaworld en Kennedy kan. Daarnaast zul je (over het algemeen) geen volle dagen nodig hebben voor de waterparken, je kunt daarna best nog een paar uur mee pakken in een mall. De beste optie voor mij zou dan ook zijn: wissel de de dagen een beetje af, dagje normaal park, en de dag erna rustiger in het waterpark. Vroeg aanwezig zijn helpt ook zeker, zodat je (mits je niet in een erg drukke periode gaat), ook op tijd weer naar "huis" kan, om lekker bij te komen.

Esther2013
12-01-13, 21:07
Ze schrijft:

wij (twee volwassen en 1 kind van 5jaar) gaan in Juli naar Florida.

Dus niet in januari :p

rolandino
12-01-13, 23:00
Oeps :rolleyes: te snel gelezen... Correctie op bovenstaande verhaal: ga zeker voor om-en-om, anders hou je lijkt mij niet vol met een kleine in die hitte.

cindy74
15-01-13, 15:42
Binnenkort geen no expertation tickets meer ?
“No Expiration” Ticket Option May No Longer Be Offered Soon

If you are a repeat visitor to Walt Disney World and you like to use “No Expiration” tickets over the course of multiple visits, I highly recommend buying them now, while they are still available.

I believe it is likely that Disney will be eliminating the “No Expiration” option on Magic Your Way tickets very soon, probably when the MyMagic+ system with RFID-tagged tickets/wristbands is rolled out.

The “No Expiration” option has already been removed from the new Walt Disney World tickets website and it has also been removed from the ticket booth signs, though you can still have the option added at the ticket booths if you ask for it specifically.

P9ol
15-01-13, 15:49
Allemaal alvast bedankt voor het meedenken.
Als je halve dagen gaat is het niet slim om dan te hoppen zodat we s'avonds nog ergens terug kunnen voor het vuurwerk?
We zitten trouwens in een villa met privezwembad.
En de waterparken is dat wel leuk voor een kind van 5?
Ze is niet zo moedig dus denk dat ze een glijbaan niet af gaat.
Groetjes Angela

Njit
15-01-13, 16:28
Genoeg te doen buiten enge hoge glijbanen:

http://disneyworld.disney.go.com/parks/blizzard-beach/attractions/
http://disneyworld.disney.go.com/parks/typhoon-lagoon/attractions/

Mushu
15-01-13, 17:53
Om te kunnen hoppen betaal je wel extra. Hoppen houdt in dat je op 1 dag verschillende parken bezoekt. Dus als je in de ochtend naar MK gaat, in de middag siësta houdt en 's avonds weer terug gaat naar MK voor het vuurwerk, dan hop je niet. Is denk ik wel prettig om te doen met een jong kind. En zoals eerder genoemd, de waterparken zijn zeker ook leuk voor kleine kinderen die niet van hoge glijbanen houden.

chippie
15-01-13, 18:41
Zoals Mushu het beschrijft is het inderdaad. Afgelopen jaar hebben wij dat ook gedaan en dat beviel prima. (je betaald dan ook maar 1 keer voor het parkeren dus parkeerkaart bewaren)
De waterparken zijn echt geweldig en ik weet zeker dat een kind van 5 het daar ook geweldig heeft. Niet te vergelijken met het "badje" bij de villa.
Van die waterparken ga je echt geen spijt krijgen.

senkermens
15-01-13, 20:02
Deze tekst kwam ik op internet tegen.
Weet iemand of dit ook echt zo is?

op de onderstaande siteWelcome to MouseSavers.com, your source for Disney discounts!Welcome to the new and improved version of MouseSavers.com! Click here (http://www.floridaforum.nl/welcome-to-the-new-mousesavers-com/) to learn more about what’s new. Since 2001, MouseSavers.com has provided hundreds of pages of FREE information about Disney discounts, including Disney ticket discounts. Whether you need a Disney World hotel discount, a Disneyland vacation package discount, a deal on one of Disney’s Broadway shows, or any other Disney discount, deal or offer, you’re in the right place!
LAST UPDATE: 1/15/13

Today (January 15) only: 2013 Entertainment Books (http://www.anrdoezrs.net/click-3016626-10660534) for $18 and FREE shipping! Offers in the 2013 books are good now through November 1, 2013. Click here (http://www.floridaforum.nl/other-travel-savings/#entertainment) for more info on using Entertainment Books for Disney vacations.
Planning your first trip to Disney World and wondering where to start? Check out my step-by-step planning guide (http://www.floridaforum.nl/walt-disney-world-vacation-discounts-and-deals/step-by-step-guide-to-planning-a-disney-world-vacation/)!
It looks like the ”No Expiration” ticket option at Walt Disney World is being phased out. Read more here. (http://www.floridaforum.nl/advice-tips-and-tricks-for-walt-disney-world-tickets-and-passes/#noexpending)
MouseSavers.com readers get 25% off regular rates at Royal Plaza (http://www.floridaforum.nl/royal-plaza-in-the-walt-disney-world-resort/) in the Walt Disney World Resort! Royal Plaza is an upscale hotel with extra-spacious rooms, located near Downtown Disney. Plus, kids 10 and under eat FREE at dinner in the hotel’s

Michael 66, Ik ben benieuwd wat jou reactie hiervan is. Wij zijn Disney gekken en we gaan elk jaar dus deze kaarten zijn voor ons erg interessant.

Michael66
15-01-13, 21:25
Bij de meestal zeer goed geïnformeerde Theme Park Insider staat inderdaad ook al wat info.
Wat ik er nu uit opmaak is dat:
- de optie van de Disney website is verdwenen,
- de optie ook niet meer vermeld is op de ticketoffices van Walt Disney World (maar je er nog wel naar kunt vragen en het krijgt).
- de optie vooralsnog wel nog voor ticketbrokers beschikbaar is (dus nog wel als je de tickets via een tussenpersoon aanschaft).

DIt lijkt een voorbode van het helemaal verdwijnen van de non-expiration optie. Lijkt. Want zolang er geen officiele mededeling over is geedaan door Disney is niets zeker.

De tekst van Theme Park Insider (http://www.themeparkinsider.com/flume/201301/3322/):
Thanks to Twitter follower Dustin Harter for catching this. But when you go to the page to order tickets on Walt Disney World's new website, you'll find that you no longer can add the option to keep your Disney World theme park tickets from expiring.

In fact, Disney's website now says " All ticket days must be used within 14 days of first use" and "Tickets and options must be used within 14 days of first use."

This brings Walt Disney World's policy in line with Disneyland's where tickets also expire 14 days from first use. And it effectively ends the strategy of "overbuying" by getting a 10-day, no-expire ticket when you visit the Walt Disney World Resort, even if you won't be going to the parks for 10 days on your trip. Buying the 10-day ticket with a no-expire option "locked in" your unused visit days for future trips, at today's theme park prices. Given that Disney raises its ticket prices every year, this could be an effective way to hold down the cost of a Disney vacation. (I've got a few unused days on a 10-day ticket I bought a few years back, at an average cost of about $45 a day, with the park-hopper option included.)

Needless to say, this changes the calculus for loyal, long-time Disney visitors, eliminating one of the reasons why some of those visitors chose not to buy tickets along with an on-site hotel package.

Orlando-area readers, what are you seeing at the WDW ticket booths? Is "no-expire" gone there, too? Everyone else, what do you think of this change?

Update: Twitter user @GertieTheDino89 reports that the "no-expire" option is still available, at least for now, using the "old" version of the WDW website -- the one without the new "My Disney Experience" links.

Update 2: I've also heard from Twitter followers that the ticket booth signage for no-expire was removed last week, although other readers on our Facebook page have said you can get it if you ask, and the option remains available to travel agents through their portal into the WDW system.

So is Disney in the middle of removing the option, as it's gone from some places and remains available in others? If you want no-expire tickets at today's prices, and don't want to take chances, better get 'em now before they're gone.Google vertaling:
Dankzij Twitter volger Dustin Harter voor het vangen van deze. Maar als je naar de pagina om tickets op de nieuwe website van Walt Disney World's te bestellen, zult u merken dat u niet meer kunt de optie om uw Disney World pretpark tickets te houden van het aflopende toe te voegen.

In feite, Disney's website zegt nu "Alle tickets dag moeten worden gebruikt binnen 14 dagen na het eerste gebruik" en "Tickets en opties moeten worden gebruikt binnen 14 dagen na het eerste gebruik."

Dit brengt Walt Disney World's beleid in lijn met Disneyland, waar tickets ook 14 dagen vervallen vanaf het eerste gebruik. En het effectief de strategie van "overbuying" door het verkrijgen van een 10-daagse eindigt, no-vervallen ticket bij een bezoek aan het Walt Disney World Resort, zelfs als u niet zal gaan naar de parken gedurende 10 dagen op uw reis. Het kopen van de 10-daagse ticket met een no-expire optie "opgesloten in" uw ongebruikte bezoek dagen voor toekomstige reizen, bij thema van vandaag park prijzen. Gezien het feit dat Disney haar ticketprijzen verhoogt elk jaar, kan dit een effectieve manier om te houden van de kosten van een Disney vakantie. (Ik heb een paar ongebruikte dagen van een 10-daagse ticket kocht ik een paar jaar terug, tegen een gemiddelde kostprijs van ongeveer $ 45 per dag, met de meegeleverde park-hopper-optie.)

Onnodig te zeggen, dit verandert de calculus voor trouwe, lange tijd Disney bezoekers, waardoor een van de redenen waarom sommige van die bezoekers heeft ervoor gekozen om kaartjes te kopen, samen met een eigen hotel-pakket.

Orlando-area lezers, wat zie jij op de WDW kassa? Is "no-verlopen" daar ook weg? Iedereen anders, wat denk je van deze verandering?

[B] Update [/ B]: Twitter-gebruiker @ GertieTheDino89 meldt dat de "no-expire" optie is nog steeds beschikbaar, althans voor nu, met behulp van de "oude" versie van de WDW website - de een zonder de nieuwe "Mijn Disney Experience "links.

[B] Update 2 [/ B]: Ik heb ook gehoord van Twitter-volgers die het loket bewegwijzering voor no-vervallen werd verwijderd vorige week, hoewel andere lezers op onze Facebook-pagina hebben gezegd je kunt het krijgen als je vraagt, en de optie blijft ter beschikking van reisagenten via hun portaal naar het WDW systeem.

Zo is Disney in het midden van het verwijderen van de optie, want het is gegaan van sommige plaatsen en beschikbaar blijft bij anderen? Als u wilt dat no-vervallen tickets tegen prijzen van vandaag, en wil je niet risico's te nemen, beter nu voordat ze weg zijn.

P9ol
15-01-13, 22:42
Dus de waterparken houden we erin allebei of is 1 voldoende?
Wat ik me namelijk afvraag is een 1/2 of 1 dag wel genoeg voor Magic Kingdom?
We zijn al meerdere keren in Parijs geweest en wil je alles goed en rustig bekijken dan heb je wel meer dan 1 dag nodig(vooral de eerste keer).
Is Magic Kingdom niet het ultieme Disney?

Mushu
15-01-13, 23:14
Voor mij is MK niet het ultieme Disney maar ik denk dat veel mensen wel aan MK denken als ze Disney horen. De vraag welk park wel of niet doen of welk park het leukst of meest Disney is, is al vaker op het forum gesteld. Zoveel formuleden, zoveel antwoorden.
Een halve dag MK is zeker niet genoeg, je zal dan veel moeten missen en je kan niet echt genieten van alles wat het park te bieden heeft.
Of je beide waterparken moet doen, hangt vooral af van wat voor tickets je koopt. Als je de funoptie neemt dan zou ik zeker beide parken bezoeken maar als je los voor het waterpark gaat betalen dan hangt het er van af hoe leuk je een waterpark vindt. Ze zijn iig verschillend genoeg om je in beide te kunnen vermaken. Maar het zijn beide waterparken dus ook genoeg overeenkomsten.

Njit
15-01-13, 23:16
Ze zijn beide erg leuk maar de meeste Florida gangers hebben wel hun favoriet. Voor ons is dat Typhoon Lagoon vanwege het relaxte sfeertje maar anderen zweren weer bij Blizzard Beach vanwege de glijbanen.

Magic Kingdom is een flink park. Veel attracties zijn in naam hetzelfde als in Parijs maar zijn in detail toch anders. Zelf vinden we het erg leuk om die verschillen te zien. En Magic Kingdom zit vol leuke details, daar wil je niet doorheen rennen.

cindy74
16-01-13, 08:39
Yep de sfeer die in mk hangt vind je in geen 1 ander park . Het is de sprookjesachtige sfeer het vele roze de muziek met mickeyoren oplopende mensen neen dat vind je in de andere parken gewoon minder . En trek hier een dag voor uit dan moet je niet in een draf door het park lopen en kan je ook gewoon genieten .

masch
16-01-13, 15:01
Wellicht ten overvloede, maar ik wil toch helemaal zeker zijn dat onderstaande aannames kloppen.

Wij gaan in mei hoogstwaarschijnlijk 12 dagen naar Orlando met een kleine van 3. In die tijd willen we ook graag naar de verschillende disneyparken en SeaWorld. Nu zit ik eraan te denken om onderstaande tickets te bestellen en ongeveer deze indeling te gebruiken. Zouden jullie eerder voor optie 1 of 2 gaan? Daarnaast ben ik benieuwd of de opties ook kloppen qua kosten (ongeveer).

Optie 1:
Walt Disney World® Four(4) Day MAGIC BASE MET FUN AND MORE OPTION tickets inclusief 4 dagen toegang tot één van de volgende parken: Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios , PLUS voor vier keer toegang een keuze uit de volgende Parken:Blizzard Beach, Typhoon Lagoon,Disney Quest Indoor Interactive Park, Disney’s Oak Trail Golf Course (tee time reservering noodzakelijk) en Disney's Wide World of Sports Complex. (Geldigheidstermijn is 14 dagen na eerste dag gebruik)
ACTIE : U betaalt voor een 3 daagse ticket maar ontvangt een 4 daagse Ticket inclusief 4 FUN OPTIES!!
kost €704 voor 3 personen

3 losse tickets voor SeaWorld +- 175,--

Totaalprijs +- € 880,--

Dagindeling (voorbeeld, want je weet nooit hoe het daar loopt met een kleine):
1 -- rusten
2 -- waterpark disney + rusten
3 -- MK
4 -- waterpark disney + rusten
5 -- HS
6 -- rusten
7 -- Seaworld
8 -- waterpark disney
9 -- AK
10 -- waterpark disney + MK in de avond (vuurwerk en parade's)
11 -- rusten
12 -- rusten + rijdag naar Fort Myers

optie 2:
Walt Disney World® Four(4) Day BASE tickets inclusief 4 dagen toegang met keuze uit: Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios (Geldigheidstermijn is 14 dagen na eerste dag gebruik)
ACTIE : U betaalt voor een 3 daagse ticket maar ontvangt een 4 daagse Ticket!
kost € 590 voor drie personen

3 tickets tbv Seaworld + aquatica
kost +- € 275

Totaalprijs +- € 865

Dagindeling (voorbeeld, want je weet nooit hoe het daar loopt met een kleine):
1 -- rusten
2 -- MK
3 -- rusten
4 -- HS
5 -- rusten
6 -- AK
7 -- rusten
8 -- SeaWorld
9 -- rusten
10 -- Aquatica
11 -- MK in de avond (vuurwerk en parade's)
12 -- rusten + rijdag naar Fort Myers

Wat vinden jullie van het bovenstaande? Klopt het allemaal en wat zouden jullie doen?

chippie
16-01-13, 16:35
Lastig om voor jou te beslissen. Ik denk dat epcot inderdaad een minder park is voor ene 5 jarige en zou dat dan ook overslaan. Met je 4 dagen MYW ticket kan je inderdaad 2 keer naar MK en de andere twee dagen gebruiken voor HS en AK. Het vuurwerk van MK is wel heel erg leuk (http://chippie777.wordpress.com/2012/08/16/dag-9-magic-kingdom-en-fastpass/), ik zou het zeker proberen te bezoeken. Seaworld en Aquatica hebben wij niet bezocht dus kan ik je ook niets over vertellen.

masch
16-01-13, 16:47
Grappig, ik zat net op je site te kijken :) Ziet er inderdaad impressive uit!

Ik snap dat de beslissing niet voor mij kan worden gemaakt hoor. Het ging mij er ook om of optie 1 (met de aparte bezoeken naar de waterparks) ook helemaal gedekt is met de tickets van Disney. Daarnaast ben ik benieuwd of er mensen zijn met ervaringen met zo'n kleintje. Is zo'n schema (ongeveer) te doen met een kleine?

chippie
16-01-13, 18:32
Ik vind dat je een keurig reisschema hebt gemaakt met genoeg rustpunten. Die rustdagen ga je toch wel vullen met al het moois wat Florida je te bieden heeft.
Als je MYW tickets hebt met FUN and More optie dan kun je dus ook naar de waterparken van Disney. Voorbeeld: heb je een 4 dagen MYW ticket met Fun optie dan kun je dus 4 keer naar een thema park en 4 keer naar een fun optie (dit is meer dan alleen de 2 waterparken). Met andere woorden je kan dan dus 8 dagen vullen. Je mag op een dag niet naar twee thema parken maar je mag op 1 dag wel naar een thema park en een waterpark (als je dat zou willen)

duckie
17-01-13, 21:17
Binnenkort gaan wij weer naar Florida voor een maand en willen graag onbeperkt vele parken gaan bezoeken. Disney is het belangrijkste vandaar dat ik de oproep dan ook hier plaats. Zijn er mensen die de afgelopen tijd nog in Florida zijn geweest en mij tips kunnen geven waar en welke kaarten het best te kopen zijn. We willen ongeveer 21 dagen parken bezoeken vanaf de international drive waar we zitten. Ik hoop op een hoop reactie zodat andere vakantiegangers dit jaar er ook gebruik van kunnen gaan maken. Alvast bedankt voor je reactie. Duckie.

A.Hofman
17-01-13, 22:16
Dan is misschien het "Orlando Freedom ticket" iets voor jullie..

http://www.attractionticketsdirect.ie/node/4372

Yowannes
18-01-13, 09:52
Leg je vraag eens voor aan Barrie van Attraction Ticket Center
http://www.attractionticketcenter.com/default.aspx

Zover ik weet is het het enige kantoor dat je ook nog kan verder helpen als je tickets "per ongeluk in je broekzak zijn blijven zitten bij een duik in het water".
Het is een toffe en aangename kerel met Britse roots. Hij heeft een kantoor in Kissimmee op de US 192, niet al te ver van Disney World.

cindy 69
31-01-13, 12:11
Ik heb nog een disneyticket uit 2010 die nog nooit is gebruikt,wie weet of ik deze nu nog kan gebruiken?

Njit
31-01-13, 12:54
Kun je gewoon gebruiken:

I purchased theme park tickets years ago and never used them. Are they still valid?

Walt Disney World Resort continues to honor all unexpired theme park tickets with remaining admission days.However, please be aware that unless you purchased the No Expiration Option, Magic Your Way tickets expire 14 days after their first use. Most theme park tickets purchased in 2005 and later are Magic Your Way tickets.

If you have additional questions about your specific theme park tickets, please check with Guest Relations at the theme parks or call (407) 939-1289. Guests under 18 years of age must have parent or guardian permission to call.

cindy 69
31-01-13, 19:59
Bedankt voor je antwoordt ,ik ben er helemaal blij mee.

Eljo
02-02-13, 19:17
Hallo,

In onze speurtocht naar tickets zien we bij US aanbieders (ticketmania - undercovertourist - officialticketcenter) dat de klanten buiten de US de tickets lokaal moeten ophalen.

Zijn er forumers die hier ervaring mee hebben?

trails
02-02-13, 19:48
Nog niet maar onze tickets voor volgend jaar willen we ook ophalen bij Undercovertourist.

selma
02-02-13, 20:40
Verstuurd UCT niet meer naar Europa dan? De afgelopen tijd hen niet meer gebruikt i.vm. annual passes en/of tickets via WDTC UK, maar tickets voor 2008 en 2009 hebben wij gewoon laten versturen en binnen no time ook netjes in huis. Sterker nog; toen in 2009 totaal onverwacht later de plannen veranderde, bleek dat we zelfs de kaarten terug konden sturen en gehele aanschafwaarde ook weer heel vlot op creditcard waarmee tickets betaald zijn, terug gestort (enige criteria was binnen zelfde jaar). Het kostte een heel klein bedrag om de kaarten thuis gestuurd te kregen, maar dat woog voor ons absoluut op tegen het gemak boven ergens moeten afhalen ruim buiten ons reisschema en gebruik makend van OV.

Michael66
02-02-13, 23:05
Ja, Undercovertourist stuurt wel (weer) naar Nederland. Niet naar België.
In Orlando hebben ze geen eigen office, maar kun je bestelde tickets afhalen bij een UPS uitgiftepunt.
Canada
Ireland (Rep.)
Netherlands
United Kingdom
United States
Unfortunately we are unable to ship to any other countries.Zie http://www.undercovertourist.com/orlando/attractions/tickets.html
Onderaan de pagina rechts. LET OP: Altijd even checken of ze inderdaad nog naar NL versturen, dit is namelijk nogal eens veranderd.

Ophalen bij de offices van de leveranciers die je noemt is prima geregeld. Ticketmania zit (volgens mij) aan de 192 in Kissimmee (net als Maple Leaf tickets (http://www.mapleleaftickets.com/location_and_contactus.htm)), UCT in Lake Buena Vista (UPS uitgiftepunt, ter hoogte van de mall at millenia) en OTC aan de 535. Je hoeft trouwens niet bij allen perse van tevoren te bestellen, alleen als je niet echt courante tickets wil zoals die met never-expire optie. Bij bijv. Ticketmania kunnen ze het meeste direct leveren.

moniquekruiningen
02-02-13, 23:08
Wij hebben vorig jaar onze Seaworld tickets ( van undercovertourist.com ) opgehaald bij zo'n kantoor in Orlando. Prima gegaan, kwestie van je paspoort laten zien.. Enige issue wat kan spelen is dat de tickets er heen worden gestuurd op moment dat je ze besteld. Ik bestelde ze in december, ivm lagere prijs, haalde ze pas eind februari op.. Man in het kantoor mompelde wel iets van dat ze er allang lagen... Net niet teruggestuurd... Dus houdt daar rekening mee....

A.Hofman
03-02-13, 00:30
Undercovertourist.com verzend ook gewoon naar NL.

Eljo
03-02-13, 02:15
Het klopt dat undercovertourist.com verzend naar Nederland, alleen per express shipping wat dan weer € 23,50 kost.
Regular shipping is gratis maar dat kan niet voor Nederland maar wel voor Belgie, Duitsland, etc. Heel raar.

trails
03-02-13, 09:08
Ja, Undercovertourist stuurt wel (weer) naar Nederland. Niet naar België.

En niet naar Frankrijk volgens hun lijstje. Vorige keer wel nog want toen hebben we ze gratis thuis gekregen.
Maar we willen ze de volgende keer gewoon daar ophalen omdat we best lang daar zijn en we genoeg tijd hebben. Ik ben zelf altijd bang dat ze kwijt raken in de post.
Kennissen van ons uit NL hadden ze eens gekocht bij AE en die kwamen niet aan, daar hebben ze behoorlijk hoofdpijn van gekregen.

Eljo
03-02-13, 19:18
Wij hebben vorig jaar onze Seaworld tickets ( van Undercovertourist) opgehaald bij zo'n kantoor in Orlando. Prima gegaan, kwestie van je paspoort laten zien.. Enige issue wat kan spelen is dat de tickets er heen worden gestuurd op moment dat je ze besteld. Ik bestelde ze in december, ivm lagere prijs, haalde ze pas eind februari op.. Man in het kantoor mompelde wel iets van dat ze er allang lagen... Net niet teruggestuurd... Dus houdt daar rekening mee....

Goed dat je dit zegt. Wij gaan op 26 april naar Orlando en dan zouden ze als ik ze nu bestel ook blijven liggen. Zal dit bij het bestellen melden dat we later dit jaar de kaartjes ophalen.

moniquekruiningen
03-02-13, 19:23
Volgens mij geef je ook op wanneer je ze nodig hebt, voor zover ik me kan herinneren, maar ik kan me vergissen.. Ff een mailtje naar undercovertourist vooraf is mss een idee? Kan nooit kwaad lijkt me...

masch
03-02-13, 20:07
Kreeg van onze reisorganisatie de tip om niet van tevoren tickets te boeken voor Disney. Ze geven aan dat er zoveel te zien is dat je misschien spijt krijgt dat je persé naar Disney moet, terwijl je wat anders wilt doen. In orlando kun je de tickets altijd nog halen, vaak voor dezelfde prijs of wellicht net iets duurder dan online.

Wat is jullie mening hierover?

r.teeuwsen
03-02-13, 20:17
Goede tip, ik zou ook niet van te voren alles plannen. In Florida kun je ook voordelig tickets kopen, bijvoorbeeld bij Billy Boys langs de 192. Dit verkooppunt zit vlakbij de Wal-Mart en heeft zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Kopen zelf ook altijd daar onze pretpark tickets! Google maar eens op: billy boys tickets

Succes! Remco

dutchcruisers
03-02-13, 20:56
Ik heb vorige keer ook mijn tickets besteld bij Undercovertourist en zag inderdaad dat ze nu niet meer gratis naar Nederland verzenden. Heb even mailtje gestuurd waarom dit zo is, kreeg het volgende bericht terug:
" We had to discontinue the free shipping since so many of our packages we were shipping were not being delivered with the regular post. We had to only go with the fedex delivery or the free Orlando pickup.
Thank you,
Lila | Customer Service"Wellicht dat iemand van de post er een handeltje Disney-tickets op na houdt...

Wordt dus Orlando Pick-up voor ons.

chippie
04-02-13, 12:09
Het is een tip waarvan jezelf moet bepalen of het een tip is die voor jou van toepassing is.
Ik boek juist wel van te voren de disney tickets. Waarom?
- dan weet ik wat ik ga uitgeven,
- budget spreiding
- wij willen toch wel naar disney
- geen "gezoek" naar goedkope tickets wanneer wij op vakantie zijn.

florida1812
09-02-13, 01:02
Hallo allemaal
heeft iemand toevallig ervaring met undercovertourist.com ? ik zie dat ze als betrouwbaar worden beschouwd. Maar heeft iemand de tickets wel eens laten verzenden naar zn thuisadres? Alvast bedankt

trails
09-02-13, 07:21
Ja, ze kwamen al heel snel thuis aan. Toen (2011) was verzending overigens nog gratis.

VinMor
09-02-13, 10:02
Kreeg van onze reisorganisatie de tip om niet van tevoren tickets te boeken voor Disney. Ze geven aan dat er zoveel te zien is dat je misschien spijt krijgt dat je persé naar Disney moet, terwijl je wat anders wilt doen. In orlando kun je de tickets altijd nog halen, vaak voor dezelfde prijs of wellicht net iets duurder dan online.

Wat is jullie mening hierover?

Ik geef je de tip om niet meer naar een reisbureau te gaan:p
Zelf plannen en boeken levert zoveel meer plezier op, omdat je zelf kan gaan puzzelen met data en tijden wanneer je vliegt, bij welke maatschappij je een auto huurt en welk model(+ gebruik kan maken van actieprijzen die bedrijven als Hertz en Alamo aan particulieren aanbied).
Verder is een reisbureau die zegt dat je minder bij hem af moet nemen niet zo slim denk ik?:confused:

masch
10-02-13, 12:22
Dit reisbureau kan mij prijzen bieden waarvoor ik het bijna zelf niet kan boeken. Ik zal geen reclame maken, weet niet of dat mag hier, maar ik ben zeer tevreden over ze. Ze zijn ook zeker niet alleen bezig om geld te verdienen, maar ook eerlijk advies te geven. Zo komt het in ieder geval wel over.

Ik denk dat ik de tickets daar ter plekke ga aanschaffen, heb op het forum al een paar adresjes gevonden. Wij gaan denk ik naar Billy Boy Tickets: http://www.greatorlandodiscounts.com/. Iemand ervaringen met deze partij?

r.teeuwsen
10-02-13, 14:45
Ja, ik heb prima ervaringen met Billy Boys, ze zitten schuin tegenover de Wal-Mart op de 192. Als je binnenkomt moet je doorlopen naar achteren, niet bij de balie naast de deur! Wij kopen er zelf ook alle tickets.

Succes!!
Remco

Ebelix
10-02-13, 17:54
Wij hebben daar ook gekocht. Goede service. Maken ook een kopie van de tickets voor het geval je de originele tickets verliest. Kan je met de kopie weer nieuwe halen bij de customer service van het park.

frankz
17-03-13, 09:58
ik wil even gebruik maken van jullie kennis. ik ben aan het zoeken naar disney tickets maar het grote probleem is dat de meeste tickets maar 14 dagen houdbaar zijn. ik zoek tickets voor meerdere dagen maar minimaal 21 dagen geldig. bestaan deze niet. ik weet dat er de ultimate passen zijn maar vroeg me af of er ook meerdaagse passen zijn.

r.teeuwsen
17-03-13, 10:14
Hoi,
Ik zou eens bij Billy Boys kijken, die hebben een kantoor aan de 192 in Kissimmee. Schuin tegenover de Wal-Mart...
Of kijk eens op hun website, wij kopen daar ook altijd onze tickets voor de parken. Die hebben ook kaarten waarbij de geldigheid niet verloopt...
http://www.greatorlandodiscounts.com/
Succes, Remco

Mushu
17-03-13, 10:38
Bij american estates kan je ook nog tickets kopen met no expiration.

S@skia
17-03-13, 11:49
Kijk eens naar deze link, volgens mij zijn dat de tickets die je zoekt: http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/walt-disney-world-orlando/disneys-21-day-ultimate-ticket

Wij hebben net No Expiration tickets gekocht via Undercover Tourist.

frankz
18-03-13, 10:25
Denk dat deze het inderdaad worden. Het prijs verschil is toch erg klein (in verhouding dan) met een ticket met no expiration. en voor dat geld kan je onbeperkt naar de 6 parken zo vaak als je maar wilt.
bedankt allemaal

siebetje
21-04-13, 05:01
hallo

In juli ga ik met mijn vriend (27), broer (22) en onze ouders 10 dagen naar florida. We willen daarvan minimaal 1 dag naar disney.
maar nu voelen jullie de vraag natuurlijk al aankomen is dit realistisch?
Kun je op 1 dag een aantal atracties doen en raden jullie dan aan om een ticket voor 1 park te pakken of een hopper ticket?

alvast heel erg bedankt voor de hulp

ik heb nog een aanvulling. we willen ook graag naar seaworld. bestaan er combi tickets? dus dat je een kaartje koopt wat in meerdere parken te gebruiken is?

Michael66
21-04-13, 07:37
Hoi Siebetje,
Welkom op het Florida Forum.

Om met je tweede vraag te beginnen: nee, er bestaan geen combitichets voor Walt Disney World en SeaWorld Orlando.
Als je één dag DWDW en één dat SeaWorld wilt doen, dan ben je het goedkoopst uit als je gewoon aan de kassa van het park je tickets kopt.
Verdere info over SeaWorld en de plek voor meer vragen over dat mooie park vind je hier: http://bit.ly/FFseaworld535

Heb je al eens wat gelezen over Walt Disney World Orlando? Heb je enig idee hoe groot het is?
WDW bestaat uit vier (4!) parken, twee waterparken, een shop- en uitgaanscentrum en nog wat andere zaken.
Als je - zoals je aangeeft - slechts één dag hebt voor om WDW te bezoeken, dan zul je keuzes moeten maken. Meer dan één WDW-park bezoeken op één dag is niet realistisch. Het kán wel, maar "hoppen" is erg tijdrovend en voor één dag ook erg duur. Ik raad je dan ook aan om eens goed in de info over WDW te duiken en één van de vier parken uit te kiezen die je het liefst wilt bezoeken.

Veel info over WDW vind je hier op het forum: http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?17-Walt-Disney-World
Vragen, tips en info voor je allereerste keer naar WDW: http://bit.ly/13ovLDj
De website van Disney met alle info over alle parken en meer van WDW: https://disneyworld.disney.go.com/

Veel plezier!!

verbeek
21-04-13, 09:05
Hallo,

Nou best een paar dagen alles lezen over florida op dit forum.
Een dag en enkel één park is een onmogelijke keuze.
Met jullie 10 dagen kom je nog niet toe om alles van disney te bezoeken(pretparken,zwemparken,downtown...) laat staan andere parken.
Om enig idee te geven disney stelt om en bij de 50.000 mensen te werk!
Worden moeilijke keuze,toch succes en gewwon nog eens teruggaan.

Bosevents
21-04-13, 09:31
Voor ons zou het een onmogelijke keuze zijn. Maar ik ga je toch proberen op weg te helpen.
Disney heeft dus 4 parken.
Magic Kindom : deze lijkt het meest op die in Parijs staat.
Studios: Hier draait alles om film en theater
Animal Kingdom: Als je van dieren houdt is dit de juiste keuze. (prachtige dierentuin met veel attracties)
EPCOT: Een stuk toekomst en rond het meer een landen reis (soort wereld expo met attracties en shows) onze favoriet.

Je ziet het is nogal divers. En voor 1 park heb je al bijna te kort aan 1 dag.
Klein adviesje waar je eens serieus over na moet denken is om een 3 dagen pas te nemen.
Ze zijn niet heel veel duurder dan een 1 dags kaart en je kunt er veel meer mee.
Vanaf drie dagen kun je namelijk ook een fun en more pass nemen. Deze geeft het recht om ook te zwemen in Disneys zwemparadijsen

Keuzes keuzes keuzes.
Het is een goed idee om nog even je te verdiepen in de mogelijkheden en dan een keuze te maken..
Succes

cindy74
21-04-13, 10:08
Je gaat zo een spijt hebben dat je niet meer dagen hebt genomen . In juli is het heet en vochtig niet zo leuk om alles in een drafje te doen . Het ligt eraan wat jullie graag doen mag het meer een rustig park zijn waar de magie op straat ligt neem dan magic kingdom . Als wij in orlando zijn word er zeker naar animal kingdom gegaan waarom ja das persoonlijk .

Hannah
23-04-13, 14:00
Ja, het hangt inderdaad af van wat je zoekt. Ga je voor rides, sfeer, etc etc. Op 1 dag kun je in theorie best twee parken doen, als je wilt accepteren dat je niet alles per park kan zien. Succes met je keuze!

lievemeissie
09-06-13, 21:42
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met de site http://www.americanestates.nl/magicyourway7.asp#begin ?
Hier vond ik aantrekkelijke prijzen voor multidagen disney.

Met vriendelijke groet,

Nicolle

Mushu
09-06-13, 21:47
Twee keer een villa bij deze organisatie geboekt en 1 keer Disney tickets bij besteld. Bekende organisatie, ook hier op het forum. Als zij het goedkoopst voor je uitkomen kan je daar prima je kaartjes bestellen. Mijn ervaring is iig altijd positief geweest.

trails
09-06-13, 21:55
We hebben toevallig vorig weekend weer kaarten bij hem besteld (met optie aangetekend versturen). Als het goed is zouden we ze over ongeveer een week ontvangen. Ik hou je op de hoogte.

lievemeissie
09-06-13, 21:57
Bedankt allemaal,

Ik moet ze dan gaan bellen omdat we al snel gaan.
impuls vakantie :-)

captain-oats
19-06-13, 16:07
Hoi allemaal,
in september gaan we weer naar Orlando, en uiteraard willen we daar 2 dagen Disney doen, maar we gaan voor het eerst naar een Disney Waterpark.
Nu zie ik dat er Magic Your Way tickets bestaan met een Water Park fun & More optie (op attractionsdirect.de)

Eintritt in Magic Kingdom Park, Epcot, Disney's Animal Kingdom Theme Park oder Disney's Hollywood Studios an einem frei wählbarenTag; pro Besuchstag kann jeweils einer dieser 4 Parks besucht werden
Zusätzlich erhalten Sie Eintritt in Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, Disney's Oak Trail Golf Course, ESPN Wide World of Sports Complex und DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park; die Anzahl dieser Besuche erhöht sich analgog der Gültigkeit des Tickets: (Bsp: 3 Tage Ticket = 3 Besuche der Zusatzparks). Bei 1 und 2 Tage Tickets erhalten Sie automatisch 2 Besuche in den Zusatzparks

Ter bevestiging voordat ik het verkeerd begrijp, als we dus 2 dagen naar Disney willen kunnen we gewoon een MYW 2 dagen ticket bestellen (met waterpark park fun & more optie ) ? ( 2 dagen pretpark en dan 2 dagen een keuze op de zwembaden of golf/sportcomplex? )

Alvast bedankt! :)

Marita
19-06-13, 20:50
Dat klopt zo.

judylou
20-06-13, 09:43
Weet iemand of je met een meerdaags base tickets op 1 dag wel twee keer naar hetzelfde park kan? Wij hebben een zoontje van twee en die zou ik aan het einde van de dag even willen laten slapen in het hotel en dan in de avond weer terug. Heb ik dan een parkhopper nodig?? of kan je iets van een stempel krijgen

theovg
20-06-13, 09:52
Volgens mij krijg je een stempel,ik ben zelf een keer wat uit mijn auto gaan halen kreeg ik ook een stempel.

cindy74
20-06-13, 10:08
Dat kan zonder problemen . Ik denk dat je gewoon je ticket terug moet laten scannen of je nog een stempel krijgt weet ik niet zeker .

trails
20-06-13, 10:39
Naar het zelfde park mag wel op 1 dag, niet naar verschillende parken.

calypso
20-06-13, 10:56
Weet iemand of je met een meerdaags base tickets op 1 dag wel twee keer naar hetzelfde park kan? Heb ik dan een parkhopper nodig?? of kan je iets van een stempel krijgen
Ja naar hetzelfde park op een dag mag je zo vaak als je wil in en uit. Je scant gewoon opnieuw je ticket.
Parkhopper = de naam zegt het al je hopt van het ene naar het andere park, dat gaat met een base ticket niet
Stempel heb ik nog nooit gehad je ticket is je toegang.

judylou
21-06-13, 20:05
Dank jullie wel, dan gaan we de kaartjes regelen

captain-oats
21-06-13, 22:20
Dat klopt zo.

Dank je wel, kaartjes zijn besteld en kreeg zojuist een mailtje dat ze al verstuurd zijn! :)

JanLoots
26-06-13, 17:14
Hallo Allen,

Door het doorlezen van het forum weet ik inmiddels wel zo ongeveer waar ik de tickets kan kopen. Omdat we ongeveer 10 dagen een villa willen huren, willen we ook tickets hebben die daarin passen. Willen naar Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot maar ook Universal, Bush Gardens, Sea World, Blizzard Beach en Typhoon Lagoon. Welke combi's raden jullie ons aan.....wat zijn de goedkoopste opties.
Alvast dank voor de tips.

Gr. Jan