Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Timeshare "kopen"

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Timeshare "kopen"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertvlug Bekijk Berichten
    Aankomende mei gaan we voor het eerst gebruik hiervan maken, we hebben gekozen voor ons "eigen Resort" om eens te kijken hoe de behandeling is.
    Dit is een heldere uitleg met goede argumenten waar een lezer iets aan heeft. De enige manier waarop we elkaar als forumleden kunnen helpen is door elkaar te informeren. Compliment voor de obejctieve manier waarop je jouw beweegredenen beschrijft.

    Wij hebben het timeshareprincipe zelf ook grondig bestudeerd en hebben zelfs kennissen die er net zo tegen aan kijken als jij. Ik kan melden dat zij al jaren enthousiast en tevreden deelnemen aan een timeshareproject. Het is zeker niet al kommer en kwel, je moet je beslissing alleen wel goed overwogen nemen. Zelf maken wij andere keuzes, maar dat is beslist geen reden om timesharedeelnemers te veroordelen.

    Het resort Mystic Dunes ziet er prachtig uit, we kennen het ook van het voorbij rijden over de Old Lake Wilson. Veel plezier met de eerste kennismaking in mei en mag ik misschien een vriendelijk verzoek doen om het forum je bevindingen te laten weten?



  2. Top | #12
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Timeshare "kopen"

    Een neef van mij doet dit al bijna 20 jaar, in de buurt van Seaworld.
    En zij vinden het nog steeds een prima systeem.
    Afgelopen jaar hebben ze de kinderen voor het eerst alleen laten gaan.

    Ik vind disney vacation club interessant, maar duuuur

    Pascal
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 19-03-09 om 16:44.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Orlando-Windermere
    Berichten
    12

    Standaard Re: Timeshare "kopen"

    Ik woon in Florida en ben happy met mijn Marriott Timeshare (In Palm Beach). Direkt aan het strand en ik breng mijn boot om te vissen.
    Als je daar een appt wil kopen aan zee kost je dat zelf in deze tijd minimaal 700 duizend voor een vergelijkbaar appartement . Kopen en verhuren zoals gesuggereerd loppt op niets uit want je hebt leegstand en hoge management kosten. Koop wel van een gerenommeerde internationale company zoals Marriott,Hilton,Sheraton en Disney. Je bent flexibel in het uitwisselen van je timeshare met andere projecten (Interval International) of je gebruikt de punten voor hotels en vliegreizen. Ik zie altijd uit naar mijn "verplichte" vakantieweken anders blijf ik maar doorwerken hier in Orlando

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Timeshare "kopen"

    Beste Teleton,

    Bedankt voor je compliment, ik zal jou (en natuurlijk de overige Forumleden) op de hoogte houden hoe "alles" gegaan is in mei.

  5. Top | #15

    Standaard Re: Timeshare "kopen"

    @bertvlug,

    Van het timeshare gebeuren in mystic dunes weet ik niets af.
    Wel ken ik Mystic dunes van het golf gebeuren en kan ik meespreken van het onderhoud van het gehele complex. Gewoonweg perfect!
    Omdat een condo niets voor ons is heb ik een villa gekocht aan de rand van de golfcourse.
    Voor mij de beste buurt van Kissimmee maar dat zal je zelf wel ondervinden...=D>
    P.S. misschien tot in mei want dan zijn we er zelf ook!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •