Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 105 EersteEerste ... 2432333435364484 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #331
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Ja inderdaad..dan is het wel te doen.
    Ja ik kan niet praten over de ervaring want het is de eerste X dat wij naar de VS vliegen en het is de eerste keer dat wij overstappen..dus....
    Maar ik ga ervanuit dat de ervaringsdeskundigen (lees forumleden) gelijk hebben en het dus helemaal niet zo slecht is overstappen...


  2. Top | #332
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Ik heb meermalen een vlucht met overstap gedaan en ben er niet kapot van. United maakt er regelmatig een potje van op Dulles, Delta landt nog een keer extra op de binnenlandse vlucht zonder dat dat aangekondigd is en als op de terugweg de binnenlandse vlucht al vertraagd is, dan kun je de aansluiting op je Transatlantische vlucht ook wel vergeten. Ik zal dus altijd een rechtstreekse vlucht kiezen, zelfs als me dat 100-200 euro p.p. meer zou kosten.

  3. Top | #333
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Ik denk dat je dan gewoon pech hebt gehad. Wij vliegen al meer dan 10 jaar 1,2,3 keer per jaar over de plas met zowel Delta, United als KLM/NW en in 99 % van de vluchten zonder problemen. 1x de Transatlantische gemist door weersomstandigheden, samen met 1000+ anderen en af en toe een 30 tot 45 minuten vertraging, maar verder weinig spectaculairs.
    Maar misschien hebben wij gewoon altijd geluk gehad, dat kan ook.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 02:06. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #334
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    54

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Ja, klopt. Wij hadden namelijk in oktober geboekt en werden op 5 december gebeld..leuk sinterklaaskadootje. Martinair stopte met rechtstreekse vluchten op Orlando. Vreselijk balen..opties waren kosteloos annuleren of omboeken. Voor de laatste optie gekozen en nu vliegen we op 25 april rechtstreeks naar Miami. Balen hoor..we moesten de inmiddels hotelovernachtingen ook omzetten en autohuur idem..
    Hopen dat ze niet meer van die rare beslissingen gaan nemen.


    gr,

    Teiwes

  5. Top | #335
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    16

    Standaard comfort class martinair boeken via reisburo? let op inboek datum!!!

    Oh oh oh, wat zijn wij suf geweest. We hebben onze reis laten boeken bij een bekend amerika-reisburo. Bovenaan ons lijstje met wensen was een ticket met Martinair comfort class.
    Wij dachten dat we dit het beste via het reisburo konden doen...MIS
    Want let op het volgende:

    Comfort class kan 90 dagen voor vertrek ingeboekt worden.
    1/ let op, dit termijn geldt dus ook voor de terug reis
    er moet dus 2x apart ingeboekt worden.

    2 / Hier zijn wij de mist mee ingegaan....
    Wanneer de 90e dag voor vertrek op een zondag valt....
    dan is dus het reisburo dicht en die wacht prettig tot maandag.
    dus...de comfort class zat al volgeboekt
    (uiteraard door slimmerikken die zelf dit vanuit hun huiskamer hebben
    geregeld).
    uiteraard trekt het reisburo hier zich niets van aan.
    ze hebben beloofd om ELKE DAG (dat zijn nog meer dan 60 werkdagen) te kijken of er nog plek is .
    dat is dus een broodje aap, want dat gebeurd uiteraard dus niet. bovendien zie ik er niet plotseling 5 stoelen vrijkomen.

    Na telefonisch contact met Martinair, bleek dat je de boekingsgegevens van de vlucht van het reisburo had kunnen ontvangen en dan de stoelen zelf had kunnen inboeken op zondag. je had dan zelf de toeslag voor comfort class direct aan mp moeten betalen, maar dat is natuurlijk geen probleem.

    Dus wil je comfort class met martinair? Niet via het reisburo boeken indien een van de reisdata's 90 dagen voor vertrek op een zondag valt!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-02-08 om 11:28. Reden: Toegevoegd aan popic over Comfort class

  6. Top | #336
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Lijkt mij in ieder geval een reden om hun de Martinairacties even voor te leggen.

    Is toch niet meer dan logisch als je 500 KM van de originele bestemming gedropt wordt en dus al een stukje vakantie moet missen, dat je daar een vorm van compensatie voor krijgt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #337
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    16

    Standaard Re: Martinair Comfort Class

    jan doets america tours uit heerhugowaard

    ik ben het met je eens dat ik het super laks van het reisburo vindt.
    ze hadden ten minste me erop kunnen wijzen, dan had ik nog een keuze gehad.
    nu wordt je voor het blok gezet en heb ik spijt dat ik de reis niet zelf geboekt heb.

  8. Top | #338
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Martinair Comfort Class

    Tja, misschien een foutje. Wat ik van ze weet en hoor zijn ze meestal erg scherp op dat soort zaken. Erg vervelend, want jij zit er nu mee. Tenminste ... als jij duidelijk hebt aangegeven dit als eis te zien voor het boeken van de vakantie, dan kun je hun erop aanspreken en evt. zelfs de reis kostenloos opzeggen of laten veranderen. Kosten Jan Doets. Dan moet je het echter wel goed gedocumenteerd hebben.

    Mijn ervaring is dat Jan Doets aardig "aan de prijs" was toen ik in 1998 bij ze boekte. Ook nu nog zijn ze niet erg goedkoop. Maar het is ook mijn ervaring dat ze waar voor hun prijs leveren. Absoluut heel veel goede (Nederlandstalige) informatie en ook een goede service.

    Tip: Vlieg met United, Delta, Continental ... etc. Daar krijg je meer ruimte voor (vaak) minder geld!! Ssssst :-$, niet doorvertellen!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #339
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Ik heb enkele dagen geleden een schrijven van Martinair gehad.
    Ik had hun aangeschreven over het feit dat ik mijn vlucht van een rechtstreekse met hun, naar een met overstap met North west had moeten wijzigen, dat ik hierdoor dus een dag Orlando mis i.v.m vluchttijden en dat ik noodgedwongen een taxi moet nemen naar schiphol i.v.m vluchttijden....

    Het antwoord laat zich raden.
    Ik had mijn vlucht kunnen annuleren of om kunnen laten boeken naar Miami..nu komt het mooiste van het verhaal......

    Ik had geen recht op restitutie van de daaruit vloeiende extra kosten, want ik zou dan VRIJWILLIG naar miami overgeboekt zijn, en aangezien ze om bedrijfseconomische redenen stoppen met het vliegen op Orlando, en ze mij meer dan 2 weken van te voren hadden ingelicht verviel zo en zo het recht op enige vorm van compensatie...echt nou een spreekwoordelijke middelvinger kunnen ze krijgen.............
    Laatst gewijzigd door Saskiac1977; 23-02-08 om 19:25.

  10. Top | #340

    Standaard Re: Vliegtickets Orlando 2=1??

    even eeen vraagje , wat is volgens jullie de beste route om naar Orlando te gaan Nu men niet meer rechtstreeks kan ?Ben er niet blij mee , ben al 5 keer naar Florida geweest rechtstreeks en nu moet ik via omwegen.Via Londen is dit te doen .
    De vakantiegidsen klopen dit jaar ook voor geen meter ,prijzen klopen niet vluchten klopen niet en ga zo maar door om moe van te worden.Ik heb nog nooit zo veel moeten uitzoeken om naar Orlando te gaan .Bij D-reizen geven ze ook steeds andere adviezen. Ik wil op 21 juni 2008 vertrekken tot 6 juli.Wie is er al Naar Orlando geweest en hoe? Kan je ook via Miami en dan overstap naar Orlando ? En kan Martinair dit voor je regelen? Graag advies.

    groetjes,
    Malika

    Moderator Mickey99:
    Malika, ik heb je vraag naar dit topic verplaatst. Misschien kun je dit topic een beetje doorlezen je zult dan o.a. lezen dat Martinair geen vervoer regelt tussen Miami en Orlando.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 28-02-08 om 13:17.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •