Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 67 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 670

Onderwerp: Discovery Cove

  1. Top | #91
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: discovery cove kinderen alleen

    Hoi Petrajessy,

    Wij hebben eigenlijk hetzelfde. Mijn dochter kan al zwemmen, maar we zijn bang dat ze niet durft op het laatste moment. We hebben toch geboekt.
    In groep 1 Mijn vrouw en dochter (ik neem foto's en mijn zoon zal filmen).
    In groep 2 Mijn 2 zonen (ik neem foto's en mijn vrouw zal filmen).
    Ik zelf zal niet zwemmen.
    Nu als mijn dochter niet zal durfen
    In groep 1 Mijn vrouw en zoon (ik neem foto's en mijn zoon zal filmen).
    In groep 2 Ik zelf en mijn andere zoon (mijn vrouw neemt de foto's en mijn zoon zal filmen).

    Denk dat je het gewoon moet splitsen als je zonen niet alleen mogen (en als ze wel mogen ook splitsen. Dan kan je zelf ook).
    Grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-04-08 om 19:37. Reden: full quote eruit
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  2. Top | #92
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Bevestiging All Inclusive Discovery Cove

    Ik zou zeker voor elke persoon het paspoort meenemen.
    En inderdaad bij het inchecken in DC maken zij een foto en het pasje voor iedere persoon.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  3. Top | #93
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    2

    Standaard Re: Discovery Cove te boeken zonder Creditcard?

    Voor je creditcard probleem, probeer een bijpas van de bijenkorf aan te vragenn, dit is tevens een creditcard en kost bij gebruik buiten de bijenkorf 12,50 euro op jaarbasis.

    Wat discovery cove betreft: wij hadden ook netjes vooraf gereserveerd en betaald per creditcard. We gingen naar discovery cove op een onverwacht koude dag en na een opmerking hierover bij het inchecken, werd ons vriendelijk aangeboden om de dag om te zetten naar een andere warmere dag. We waren met twee gezinnen van in totaal 4 volwassenen en 8 kinderen, maar we konden alles heel flexibel een aantal dagen verschuiven.
    De koude dag besloten we dus naar Seaworld te gaan. Bij de kassa daar naar binnen bij de ingang voor discovery cove cart holders. Zien we bij de klanten service binnen een aanbieding voor discovery cove. Eigenlijk knap goedkoper dan vooraf reserveren, inclusief het verrekenen van de toegang tot seaworld.
    Toch een beetje pijn in de portemonnee.

    Conclusie: neem de gok en reserveer niet vooraf, geen creditcard nodig en ga gewoon vroeg naar de de incheckbalie bij discovery cove. En ja, er valt op rustige dagen over de prijs te onderhandelen, leerde wij na een beetje babbelen tijdens het omzetten op de 1e dag.

  4. Top | #94
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Discovery Cove te boeken zonder Creditcard?

    Je kan ook via AV Discovery laten boeken. Dan is is zonder CC en je betaald direct aan AV.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #95
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Bevestiging All Inclusive Discovery Cove

    Mijn zoons en ik gaan in juni en ik heb begrepen dat je alleen van degenen die 18 jaar of ouder zijn een paspoort hoeft mee te nemen. Ik heb ook het een en ander uitgeprint en moet dat meenemen naar het eerste park dat we gaan bezoeken en daar krijgen we plastic pasjes, als ik het goed heb begrepen. Lees je printjes maar eens goed door, daar staat alles keurig op. Je kunt ook even bellen met het telefoonnummer dat erop staat en dan word je keurig en vriendelijk te woord gestaan.

  6. Top | #96
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard wat kost nu een combi ticket DC met aquatica

    Ik kan het op de site van DC niet terugvinden.
    Wie heeft een combi ticket DC met dolphin experience en toegangskaart SeaWorld + aquatica (en Busch waarschijnlijk) en wat kost zo'n ticket nu?
    Hebben jullie ook de 10% korting gekregen of niet?
    Alvast bedankt.
    Groeten, Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  7. Top | #97
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: wat kost nu een combi ticket DC met aquatica

    Je moet eerst een boeking maken.
    Dan kun je de kiezen welke uit verschillende opties.

    De boeking hoef je niet helemaal af te ronden, dus je kunt het gewoon proberen.

    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #98
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    29

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hee
    Afgelopen week hebben wij voor 3 juli een avond arrangement bij DC geboekt. We weten nog niet zo lang dat we daar heen willen (of dat we uberhaupt naar Florida gaan) dus een dagarrangement was niet meer vrij. Heeft inmiddels iemand een avond arrangement gedaan? En hoe was t?

  9. Top | #99
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Discovery Cove

    Heeft iemand al eens DC gereserveerd met de American Express offer (zie hier)? Ik zou dit graag in 2009 willen gebruiken maar tot nu toe loopt dit alleen tot eind 2008.

  10. Top | #100
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Discovery Cove

    Hallo,wij gaan eind september naar Florida en willen een dag DC gaan meemaken.
    Is het verstandig om vtv te reserveren?Zo ja telefonisch of per mail (en graag korting natuurlijk!)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •