Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: [Hotel] Loews Royal Pacific Resort @ Universal, Orlando

  1. Top | #1

    Standaard [Hotel] Loews Royal Pacific Resort @ Universal, Orlando

    Ik heb het Universal hotel Royal Pacific Resort geboekt, vooral omdat ik dan voorrang krijg bij de rijen in de parken. Het vervoer met de bootjes lijkt me ook wel wat. Is er iemand die me kan zeggen hoe dit hotel bevallen is?
    Als ik op trip advisor kijk zijn de ervaringen heel wisselend.
    Ook begin ik te twijfelen of we wel naar Universal moeten gaan, ik heb vannacht ergens gelezen......(was het op dit forum?) dat het een beetje
    vergane glorie is.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Royal Pacific resort

    Universal heeft 2 parken. De studios bevat idd wat oudere attracties. Islands of Adventure staan wel wat nieuwe topattracties.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Royal Pacific resort

    We zijn vorig jr voor het eerst in dit hotel geweest en het is zó goed bevallen dat we dit jaar weer gaan.

    Hotel is heerlijk, toegang met bootje hardstikke handig en voorrang met je kamercard super (je mag zo vaak je wil, dit itt gekochte fastpasses)

    Ontbijt bij het hotel is wel duur, maar wel "errug lekker" en voor het parkeren moet je nog xtra betalen, geloof $8,-- per dag.

    Wat heb je eigenlijk betaald voor de kamer? Ik heb nl een goedkopere prijs gekregen dan op de website, ik heb ze gebeld, weet nu de prijs even niet uit m'n hoofd, zal het straks opzoeken.

    Parken vinden wij heel leuk, vergane glorie??? Dat vond ik nou weer van een aantal Disney Parken, (oei, wat zeg ik nu weer:wink

    Zie ook ons weblog van vorig jaar.

  4. Top | #4

    Standaard Re: Royal Pacific resort

    Pyca,
    Dank voor je reactie.
    Ik heb nog een paar vragen voor je als je het niet erg vind.[-o<
    Ik las in een review dat de kamers oud en bedompt zijn met schimmel in de badkamer?
    Daar zit ik natuurlijk niet echt op te wachten.
    Wat heb jij betaald voor een kamer en wat betaal je voor een ontbijt?
    Wat is het handigst om tickets voor Universal te kopen? Daar of hier en zijn er nog handige adresjes voor? We willen ook naar Seaworld, is het dan voordelig om die tickets in een keer met Universal te kopen?

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Royal Pacific resort

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door delphine Bekijk Berichten
    Pyca,
    Wat is het handigst om tickets voor Universal te kopen? Daar of hier en zijn er nog handige adresjes voor? We willen ook naar Seaworld, is het dan voordelig om die tickets in een keer met Universal te kopen?
    Hoeveel dagen wil je in het Royal Pacific verblijven?

    Stay 4 nights, get FREE theme park tickets - Valid All Year Long*

    Receive TWO FREE THEME PARK TICKETS* when you stay 4 or more nights and enjoy unlimited admission* to both Universal Studios and Universal’s Islands of Adventure, plus admission to the CityWalk** clubs.
    • 4 nights or longer during 2007 Value Season start at $209 per night
    • Two (2) FREE adult Universal Orlando tickets* - valid up to seven (7) days of unlimited admission
    • Adults also enjoy FREE admission to the CityWalk&#174;** clubs!
    Tickets kun je het beste van te voren online bestellen. Deze kun je zelf uitprinten. Je kan er direct mee naar de ingang, je hoeft verder dus niet meer in de rij te wachten.

    Er is nu een aanbieding bij Universal. Het 2-Park unlimited Admission ticket koop je voor $85 online. Zie http://www.universalorlando.com/tickets.html (scheelt je ca $30 met de Gate prijs).

    Seaworld kun je ook online tickets kopen. Ze hebben de 'Be a Kid Again' aanbieding van $53.95. Verder kun je ook nog een kortingscode gebruiken (LOWES). Dan kost je ticket $51.96
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6

    Standaard Re: Royal Pacific resort

    Ik las in een review dat de kamers oud en bedompt zijn met schimmel in de badkamer?
    Dat was bij ons echt niet het geval, had de indruk dat alles vrij nieuw was (misschien gerenoveerd?) alles was zeer schoon en zat goed in de verf.
    (anders zouden wij beslist niet terug gaan)

    Lekker groot zwembad, alleen niet diep, maar dat is bij vele zwembaden zo, ik weet eigenlijk niet waarom?

    Voor het ontbijt waren wij, ik geloof zo'n 40 dollar kwijt (met z'n 4-en), maar Int. Drive is dichtbij (wel met de auto) en daar zijn genoeg goedkopere alternatieven.

    Wij hadden via american estates, flextickets gekocht, (universal & IoA, Seaworld enWet 'n Wild)

    Ik zal de prijs die we nu betalen nog even voor je opzoeken, het is iig meer dan vorig jaar maar toen waren we er eind augustus en nu begin, heb het idee dat dat duurder is.
    Ik wil ook wel wat foto's uploaden, maar morgen dan oke? (ga nu naar bedO)

  7. Top | #7

    Standaard

    Pyca, ik heb je reisverslag van vorig jaar gelezen. Leuk! ga ik zeker tips van gebruiken.
    Je hoeft die foto´s niet te uploaden hoor, ik geloof je. We gaan gewoon en de kinderen willen niet eens de foto ´s zien.....het moet een verassing blijven, leuk he?
    Dank voor de tip, die kaartje voor $85,00 is echt wel een goede deal.
    Gaan we doen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 08:47. Reden: samengevoegd
    Delphine

  8. Top | #8

    Standaard Re: Royal Pacific resort

    Je kinderen zullen het vast geweldig vinden:lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 08:46. Reden: full quote eruit

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    57

    Standaard Vraagje mbt Royal Pacific Resort

    We willen 2 dagen overnachten in dit resort mede door de express-passen die erbij zitten. Nu is mijn vraag van wanneer tot wanneer die precies geldig zijn. Stel we checken in om 3 uur s'middags (eerder zal niet gaan?) op dag 1 dan is de dag zo'n beetje om na ook nog het resort te hebben bekeken. Vervolgens breekt dag 2 aan en ga je dus het park in, duidelijk. Daarna overnacht je wederom in het hotel en de dag daarna moet je s'morgens uitchecken. Zijn die expresspassen die dag dan nog geldig of houdt het op na uitchecken?

    Mijn vraag is dus eigenlijk als je 2 overnachtingen boekt je eigenlijk maar 1 volle dag gebruik kunt maken van de expresspassen?
    ------------------------------------------------
    Nog tot onze eerste Florida Trip...Pfff, nog zó lang!? [-o<
    ------------------------------------------------

  10. Top | #10
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vraagje mbt Royal Pacific Resort

    Nee hoor, je kan op de dag van aankomst en de dag van vertrek nog de gehele dag gebruik maken van de Express functionaliteit :mrgreen: ! Dus jij hebt 2,5 dag dan.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •