Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: petra van rees

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: petra van rees

    hallo ,
    wij zijn george en petra ,onze bedoeling is om binnen kort op vakantie te gaan naar florida maar wij willen ons ook gaan orienteren om te investeren in de koop van een woning.gebied waar we als eerste willen gaan kijken is cape coral.

  2. Top | #2
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: petra van rees

    Hoi George en Petra,

    Welkom op dit informatieve forum. Zeker voor je vakantie kun je hier alles vinden, voor de aanschaf van een huis zou ik niet hier zoeken. Met name je maandelijkse vaste lasten, want de aanschaf kan zeer aantrekkelijk zijn, maar vergis je niet in je maandelijkse vaste lasten.....Laat je in ieder geval heel goed voorlichten!!
    Succes met alles....

    Greetz, Remco

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Even voorstellen: petra van rees

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra van rees Bekijk Berichten
    hallo ,
    wij zijn george en petra ,onze bedoeling is om binnen kort op vakantie te gaan naar florida maar wij willen ons ook gaan orienteren om te investeren in de koop van een woning.gebied waar we als eerste willen gaan kijken is cape coral.
    Wij hebben dit jaar een nieuwbouwhuis gekocht in Drayton woods (providence) Davenport, hebben veel hulp gehad van onze nederlandse/amerikaanse makelaar. Als je info wenst willen we jullie zeker informeren. groet peter

  4. Top | #4
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: petra van rees

    Hoi Goerge en Petra,

    Welkom op dit forum voor Floridagekken. Wij zijn zelf de trotse bezitters van een huis in de sunshine state en zo zijn er nog wel meer op dit forum. Er zijn een paar topics over huis in Florida:

    Huis kopen in Florida (algemeen)

    Huis kopen in de omgeving van Davenport, bevat ook algemene info

    Lekkermakertje: foto's van huizen van forumleden

    Maak een degelijke begroting! Zowel van de aankoop zelf, met eventuele extra kosten, als van je jaarlijkse kosten, die, afhankelijk van wat je koopt, enorm kunnen verschillen. De topics geven aardig wat handvatten. Wij hebben zelf ons huis laten bouwen, wat met de huidige huizenmarkt over het algemeen niet voordeliger zal zijn dan kopen, maar ik wil je met plezier van alle tips voorzien die je wilt weten; binnen het forum of via PB (persoonlijk berichtje).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.teeuwsen Bekijk Berichten
    (...) voor de aanschaf van een huis zou ik niet hier zoeken. (...)
    Remco, waarom eigenlijk niet? Er zijn een aantal forumleden die een huis in Florida bezitten, die net als ik uit de eerste hand ervaringen kunnen delen en die de kosten kennen, maar ook het plezier dat je ervan hebt.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 14-10-10 om 21:13.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •