Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 25 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 247

Onderwerp: Eerste keer Golf van Mexico: Vragen en Tips!

  1. Top | #31
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: clearwater en st.petersburg

    Inderdaad, voor uitgaan is Clearwater Bach een goede keuze. Ik - als saaie 40-er en vader van een 7-jarige zoon - ben niet zo'n uitgaander en kies dan ook voor een accommodatie die wat rustiger is. Gelukkig heeft ook de westkust van Florida zo voor iedereen iets dat bij hem/haar past.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-01-07 om 00:38.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #32
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: clearwater en st.petersburg

    Als je in de buurt van St. Pete of Clearwater een hotelletje vindt kun je overdag naar Fort De Soto-park voor het magnifieke strand (zeer hoog op de lijst van mooiste stranden van de USA) en 's avonds (in het weekend) naar Ybor City in Tampa voor de nachtclubs, restaurants, bars enz....

  3. Top | #33
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: clearwater en st.petersburg

    Kan het Dolphin beach resort van harte aanbevelen, ligt op het mooie brede witte strand van St. Pete's beach, goed hotel, mooie kamers en redelijke prijzen. Hotel is ook via Exit-reizen te boeken, maar qua prijs maakt dat niet uit.

    http://www.dolphinbeach.com/

    In de avonden is in St. Pete niet zoveel te beleven, maar zoals Carlo suggereert, in Ybor city in Tampa kun je goed uitgaan.

    Veel plezier met de voorbereiding.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 19:31. Reden: full quote eruit

  4. Top | #34
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Clearwater Beach vs. Fort De Soto Park (St Petersburg)

    In onze planning voor rondje Florida in mei/juni hebben we een overnachting gepland naar Clearwater Beach. Nu zijn wij niet zo'n zwemfanaten en onze bedoeling was om even over het strand te lopen en dan naar St. Petersburg te rijden voor een bezoek aan de pier en Great Explorations.

    Nu kom ik op het Alles-Amerika Forum een tip tegen over 'Fort De Soto Park'. Dat ziet er ook erg mooi uit. Maar een uitgebreid bezoekje zal er niet in zitten met onze huidige planning.

    Nu zit ik er aan te denken om Clearwater Beach te laten vervallen en na ons bezoekje aan Busch Gardens meteen door te rijden naar St. Petersburg (voor twee overnachtingen) en niet naar Clearwater Beach voor een overnachting aldaar. Of is Clearwater Beach te mooi om te laten vervallen?

    Ofwel: als je mocht kiezen: Clearwater Beach of Fort De Soto Park?
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  5. Top | #35
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Clearwater Beach vs. Fort De Soto Park (St Petersburg)

    hm... ik heb even research (lees: ff de zoekknop gebruikt) gedaan en kom tot de conclusie dat mijn persoonlijke voorkeur naar Ft. De Soto Park gaat

    Dan wordt het dus voor ons:
    Dag 02 - 19/05/2007: Orlando – St. Petersburg (1.30 uur / 0.45 uur)
    • Bezoek Busch Gardens Africa
      Hotel in/bij St. Petersburg
    Dag 03 - 20/05/2007: St. Petersburg
    • St. Petersburg: Great Explorations – de Pier - Fort De Soto Park
      Hotel in/bij St. Petersburg
    Dag 04 - 21/05/2007: St. Petersburg – Fort Myers (1.45 uur)
    • Sarasota: Myakka River State Park – Ringling (Circus Museum – Ca’d’Zan)
      Hotel in/bij Fort Myers
    Michael, spelen de Tampa Bay Devil Rays toevallig ook de 20ste mei?
    (ik zie namelijk wel bij schedule staan: Home Game en dan vs FLA
    1:40 PM. Betekent dat nou dat ze die middag spelen? Zoja, dat is dan weer jammer, aangezien we natuurlijk de middag al volgepland hebben...)
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 05-02-07 om 19:44.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  6. Top | #36
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Clearwater Beach vs. Fort De Soto Park (St Petersburg)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Plan de boel niet helemaal strak vol, da's "killing" voor je vakantiegevoel!!
    De meeste dingen die op de planning staan, zijn ook 'notes' om eventueel te kunnen doen of te bezoeken. Niet dat we in Florida zelf nog moeten kijken wat er allemaal te doen is in die omgeving.

    Maar Fort De Soto Park trekt me net iets meer als een wedstrijd
    (vandaar dat we die middag in dat park zullen zitten - of ergens anders in St. Petersburg - maar in ieder geval niet bij de wedstrijd...)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  7. Top | #37
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Clearwater Beach vs. Fort De Soto Park (St Petersburg)

    Ik blijf het maar promoten (omdat wij het prachtig vonden); het Salvador Dali Museum in St.Pete
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #38
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Clearwater Beach vs. Fort De Soto Park (St Petersburg)

    Dan maar een beetje pushen [-o< . Zoek de Toreador (of misschien wel 2)



    En dan zien in 4 bij 3 meter in St. Pete :razz:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Clearwater Beach vs. Fort De Soto Park (St Petersburg)

    10 jaar geleden zijn wij ook naar het Salvador Dali museum geweest. en wij zijn ook niet van die cultuurbarbaare maar het was toch wel gaaf om te zien en zeker omdat de schilderijen zo groot zijn en dat je er veel in kan zien.

  10. Top | #40
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    11

    Standaard Waar aan de westkust?

    Dag Allemaal,

    Ik ben aan het rondkijken voor onze trip eind december/begin januari.

    We willen een weekje naar de westkust van Florida, maar weten eigenlijk niet waar. We willen een beetje centraal zitten zodat we niet voor alles meteen een eind moeten rijden, hiermee bedoel ik dan restaurants, winkelcentra, strand, etc.

    Ik zat zelf te denken aan de buurt van Naples maar twijfel of niet wat noordelijker moeten, in de buurt van Venice.

    Ons doel is om wat te relaxen maar ook om wat dingen te gaan bekijken, de Everglades enzo.

    Wat is nu een leuke plek om een weekje te vertoeven, de week daarna gaan we denk ik een weekje naar de Keys.

    Waar moeten we naartoe ;-)

    Groeten,
    Marco



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •