Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 44 van de 57 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste
Resultaten 431 tot 440 van de 561

Onderwerp: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

  1. Top | #431
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Economy 4Dr
    Verhuurder: Alamo
    Opgehaald in: Sanford Orlando
    Afgeleverd in: Sanford Orlando
    Meegekregen: Hyundai Elantra met GPS
    Betaald : €366,60,- hadden reisagent korting

    Hoe beviel de auto en waarom:
    Omdat we met 2en vanuit Orlando vaak zowel de golfkust als de oost kant wilde bezoeken en wij hier ook beide een kleine auto rijden hadden we bedacht we huren ook een kleine auto in Florida, we gingen voor een Chevrolet Aveo. Eenmaal bij Alamo kregen we op het parkeerterrein te horen dat we ook een fullsize 4dr mochten kiezen. Omdat een kennis van ons in een Ford Fiesta rijd en wij die auto aardig kennen wilde we daarvoor gaan. Eenmaal in de auto gestapt ruimte we een onaangename (zweet) lucht. Er stond al ruim 100k op de teller en we hadden beiden zoiets "hierin willen we geen 2 weken gaan rijden" er naast stond een glimmende Hyundai Elantra, er tegen over ook en hier stonden engelse mensen naar te kijken. Wij vroegen of ze ervaring hadden met Hyundai en of die fijn reden. Ze raden hem ons ook aan en we zouden bij het weg rijden wel begrijpen waarom. De auto bleek vrij nieuw te zijn en goddelijk te rijden. Er stond 1353 op de teller (nu 2360). Ook was de auto al vol getankt en moesten we hem leeg terug brengen. Voor $36,- hadden we een volle tank (bij de RaceTrac) en daar kon een 370 mijl mee gereden worden. De auto rijd soepel, trekt snel op, valt niet op in het verkeer (rijden er genoeg rond) en is van alle gemakken voorzien.

    Mijn ouders hebben een Minivan 7sts gehuurd voor €688,20 (ook reisagent korting) met GPS en $200,- borg omdat zij huurde zonder CC en kregen een Chrysler Voyager 2014 model. Zelf heb ik hier niet ingereden maar 2x voorin gezeten. Ook op deze auto is niets aan te merken. Het tanken is wel iets duurder, voor een $70,- heb je een volle tank met ongeveer evenveel mijls. Wel ideaal is dat je hier de deuren automatisch open kan doen met je sleutel. Bij aanlopen kan je dus alvast de hitte laten ontsnappen. Nu nog een airco knop op de sleutel ;-) Na terug brengen kregen zij van de borg $119,- terug, de rest waren administratie kosten.

    We twijfelde nog of de auto moesten stofzuigen omdat ze mee naar het strand waren gegaan en de kofferbak vol met zand was, door tijd gebrek hebben we dit niet gedaan. Doen jullie dat soort dingen wel?

    http://i58.tinypic.com/szby2u.jpg
    http://i58.tinypic.com/9qin84.jpg
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-06-14 om 22:35. Reden: linkjes ipv veeeeel te hrote foto's (max. 640*480pix)

  2. Top | #432
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marik Bekijk Berichten
    Omdat een kennis van ons in een Ford Fiesta rijd en wij die auto aardig kennen wilde we daarvoor gaan. Eenmaal in de auto gestapt ruimte we een onaangename (zweet) lucht. Er stond al ruim 100k op de teller en we hadden beiden zoiets "hierin willen we geen 2 weken gaan rijden" er naast stond een glimmende Hyundai Elantra, er tegen over ook en hier stonden engelse mensen naar te kijken.
    Ik ben bang dat jullie "per ongeluk" in een auto van één van de Alamo medewerkers zijn gestapt, want je gaat het met de beste wil van de wereld niet meemaken dat er een auto op de lot staat met meer dan 100.000 mijlen op de teller, zeker in Orlando, waar de omslag erg groot is. Die is dan al lang doorverkocht naar Rent-a-Wreck Dat is althans onze bescheiden ervaring.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #433
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    @Marik: je ouders betaalden $ 81 administratiekosten?
    klopt, alleen dit is dus puur zonder CC. Dan mag dat wel toch?
    Zij hebben zich er in ieder geval niet druk over gemaakt.

  4. Top | #434
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    @Marik: ja hoor, natuurlijk mag dat. En ik heb me er ook niet druk om gemaakt hoor.
    Gelukkig, maar voor jou zou dat dan wel een punt zijn? Kosten van een CC over het jaar genomen lijken mij hoger namelijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik ben bang dat jullie "per ongeluk" in een auto van één van de Alamo medewerkers zijn gestapt, want je gaat het met de beste wil van de wereld niet meemaken dat er een auto op de lot staat met meer dan 100.000 mijlen op de teller, zeker in Orlando, waar de omslag erg groot is. Die is dan al lang doorverkocht naar Rent-a-Wreck Dat is althans onze bescheiden ervaring.
    Ik denk het achteraf ook, hij was echt heel vies en uitgeleefd, vooral als je vergelijkt met de andere auto's in diezelfde rij.
    Wel grappig dan, ik heb ook niet gekeken of er sleutels op het dashboard lagen omdat ik er a.s.a.p. uit wilde

  5. Top | #435
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Vind ik wel raar hoor dat je zoveel moet betalen. Ik zou verwachten dat je de borg helemaal terug krijgt als je de auto weer in goede staat inlevert. Daar is de borg toch voor bedoeld? Maar goed om te weten dat er blijkbaar extra kosten zijn als je huurt zonder credit card. Mijn ING pakket is trouwens 36 euro per jaar en dat is inclusief credit card. Ik zou niet zonder credit card kunnen, gebruik 'm veel vaker dan alleen voor autohuur.
    Was wel benieuwd wat er gebeurd zou zijn als je met die Ford van waarschijnlijk een medewerker weg was gereden

  6. Top | #436
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Mid Size SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo.co.uk/brits
    Opgehaald in: Orlando
    Afgeleverd in: Orlando Meegekregen: SUV (Hyundai Santa Fe Sport)
    Wanneer: 28 juni t/m 15 juli 2014
    Betaald : £ 350,23 (€ 428,14) zonder tank benzine
    Afbeelding: http://2.bp.blogspot.com/-lXz7yrDmWf...708_011425.JPG
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-07-14 om 22:58. Reden: plaatje te groot
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com

  7. Top | #437

    Standaard Re: Auto gehuurd ? Welke kreeg jij mee ?

    Type gehuurd: Standaard SUV
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: autoeuropa.nl
    Opgehaald in: Miami
    Afgeleverd in: Miami
    Meegekregen: Dodge Journey 2,6 V6
    Wanneer: juli / Augustus
    Betaald: €970 voor 24 dagen
    snel en correct geholpen geen extra die men wilde aansmeren.
    vrije keuzen van auto's in rij 7
    19030 ml op teller, maar zag er goed uit.
    heerlijke auto met veel ruimte

  8. Top | #438
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Midsize SUV (Ford Escape of gelijkwaardig)
    Verhuurder: National
    Gereserveerd bij: National
    Opgehaald in: Miami AirPort
    Afgeleverd in: Miami AirPort
    Meegekregen: Chevrolet Traverse (cross-overs)
    Wanneer: 20-07-2014
    Betaald : $ 679 voor 18 dagen

    Hoe beviel de auto en waarom : heerlijke auto om mee rond te cruisen. Comfortabel, ruim en Europees ingesteld met km per huur
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  9. Top | #439
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Full size
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: Alamo.co.uk/brits
    Opgehaald in: Fort Lauderdale
    Afgeleverd in: Fort Lauderdale
    Meegekregen: Ford Fusion
    Wanneer: 03 t/m 25 juli
    Betaald : € 522,41

    Hoe beviel de auto en waarom:
    De Ford beviel prima. In eerste instantie konden we alleen kiezen uit een Kia Soul, Chevrolet Cruze of Chrysler 200. Aangezien dit kleinere auto's waren dan we gereserveerd hadden hebben we een medewerker van Alamo in de garage aangesproken. Door de drukte i.v.m 4 juli waren er weinig full-size auto's beschikbaar, maar hij zou wat regelen. Hij kwam toen met de Ford Fusion die oorspronkelijk bij National in de rij stond.

    Tijdens de vakantie hebben we ongeveer 2700 km met deze auto gereden. De kofferbak was ruim genoeg voor 2 grote koffers + 3 trolley's en een 30" reistas. Binnen in de auto ook meer dan genoeg ruimte. Ook was de auto voorzien van veel luxe (lederen bekleding, open dak, alles electrisch bedienbaar, achteruitrijd camera, zeer goede audio installatie).

    Laatst gewijzigd door Frans_Natasja; 28-07-14 om 21:32. Reden: foto max 640x480

  10. Top | #440

    Standaard Re: Autohuur: Welke kreeg jij mee, beviel het en wat heb je betaald ?

    Type gehuurd: Full Size SUV en Full Size
    Verhuurder: Alamo
    Gereserveerd bij: vacationatsea.de
    Opgehaald in: Fort Myers
    Afgeleverd in : Fort Myers
    Meegekregen: GMC Yukon en Chevrolet Impala
    Wanneer: 22 juli t/m 12 augustus 2014 (3 weken)
    Betaald: € 738,-- en € 489,--

    Verder alles inclusief, ook een tankvulling.

    Verhoger (voor zoon van net 4) en babyzit (voor dochter van bijna 2) na eerdere ervaringen niet mee besteld maar bij afhalen wel meegekregen zonder meerprijs.

    Twee fijne auto's met meer dan genoeg plaats.

    Navigatie gewoon offline met Sygic per telefoon gedaan. Werkt super.

    De site schijnt voor medewerkers van de reiswereld te zijn. Ik heb er nu 2x gereserveerd (2011 en nu) en heb 2x geen problemen gehad. Ik moet wel zeggen dat we nu het "inchecken" via een automaat hebben gedaan waardoor een medewerker ook geen kans heeft gehad om navraag te doen over het wel of niet werkzaam zijn in de reiswereld.

    De autostoeltjes heb ik extra niet meebesteld omdat de vorige keer in Miami er ook achteloos mee om werd gegaan. Ik had toen wel een stoel besteld, maar bij het oppikken werd niet eens naar een reservering of wat dan ook gevraagd. Vandaar dat ik het nu ook niet heb gedaan. Mocht je ze niet zo mee krijgen of tegen hoge betaling: Ik heb verhogers voor $ 20 en stoeltjes voor $ 55 gezien bij de Target. Al snel gunstiger dan voor een langere periode huren.

    Het huren via de vermelde site is en blijft een gok. Maar wat kan er op z'n ergst gebeuren? Dat je de auto niet mee krijgt voor dat bedrag. Dan huur je ter plekke gewoon een andere bij hen of bij een van de andere vele aanbieders in de rental-rij.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •