Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 268

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Brussel-Zaventem

  1. Top | #41
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Betaalbare vliegtickets voor 2009?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zelos Bekijk Berichten
    Het enige wat ik me nu dus nog afvraag is of het reizen met de trein naar Brussel Airport handig te doen is, vanuit Nederland .
    Is op zich goed te doen, maar houdt rekening met uitval van treinen. De Hispeed treinen (nieuwe naam voor de internationale trein naar Brussel) zijn niet meest betrouwbare en vallen om de haverklap uit.

  2. Top | #42
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel

    Ik las ook over behoorlijke vertragingen op Antwerpen Centraal, schijnt tijdelijk te zijn, maar ze lopen kennelijk op tot twintig minuten wachttijd. De Belze forumleden weten hier vast meer van, dus hou ons op de hoogte.

    Om geen risico te lopen, vertrekken wij zelf (zoals gebruikelijk, want voor Schiphol geldt voor ons hetzelfde risico) een dagje eerder naar Brussel en verblijven de nacht voor vertrek in het Novotel Brussels Airport. De kosten dezes bedragen 79 euro en voor dat geld mogen we ook nog gebruik maken van het ontbijtbuffet.......:-\"

    Hoewel de bereikbaarheid van Brussel per trein op zich goed te doen is, zeker als er geen tijdsdruk op staat, hebben wij, die wegens kleine lichamelijke ongemakken de overstappen over de trimbanen op de stations in Roosendaal en Brussel ontzien, gekozen voor airportvervoer, hetgeen voor een heen en weertje vanuit West-Brabant op totaal 125 euro voor 2 personen komt. Voor dat geld kon ik iig geen maand parkeren.

    Voor ons zelf is het al weer een tijdje geleden dat we van Brussel vertrokken, maar in de naaste familie- en kennissenkring wordt er tot volle tevredenheid veel gebruik van dit vliegveld. Het is er overzichtelijk en over het algemeen rustiger dan op Schiphol. Vooral als je wat langer gaat, valt parkeren meestal wat duurder uit en de files tussen Antwerpen en Brussel zijn in de ochtend minstens zo berucht als die van "ons" op de A4. De beruchte Bostax speelde geen rol bij onze beslissing want nooit kostte een ticket vanaf Brussel precies 45 euro minder dan vanuit Amsterdam.



  3. Top | #43
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vliegen via/vanuit Brussel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Voor ons zelf is het al weer een tijdje geleden dat we van Brussel vertrokken, maar in de naaste familie- en kennissenkring wordt er tot volle tevredenheid veel gebruik van dit vliegveld. Het is er overzichtelijk en over het algemeen rustiger dan op Schiphol. Vooral als je wat langer gaat, valt parkeren meestal wat duurder uit en de files tussen Antwerpen en Brussel zijn in de ochtend minstens zo berucht als die van "ons" op de A4. De beruchte Bostax speelde geen rol bij onze beslissing want nooit kostte een ticket vanaf Brussel precies 45 euro minder dan vanuit Amsterdam.
    Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Schiphol aangezien de faciliteiten er beter zijn. Ik ga alleen naar Brussel als het echt niet anders kan. Maar goed, dat is persoonlijk. Wellicht dat een ander hier helemaal niets om geeft.

  4. Top | #44

    Standaard File leed richting Brussel-Zaventem

    Alle forumleden die de volgende weken via Zaventem vertrekken en die langst de A16/E19 rijden, het volgende bericht.

    Er zijn werken aan de rijweg tussen Brecht en Loenhout en in een later stadium zelfs vanaf St. Job In't Goor.
    Slechts één rijstrook zal beschikbaar zijn in beide richtingen.
    Vermoedelijke duur; tot einde mei.

    E19 ter hoogte van Kontich zijn ze de rijweg aan het heraanleggen, slechts 2 van de 3 baanvakken in elke richting beschilbaar.
    Vermoedelijke duur; tot begin juli.

    Hou rekening met minimaal 1,5 tot 2 uur langer in reistijd anders zou je wel eens de pineut kunnen zijn!
    Is de vraag of het uitsparen van de vliegtax in Schiphol het sop de kool waard was...

  5. Top | #45
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: File leed richting Zaventem, vele wegen leiden naar Brussel!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Alle forumleden die de volgende weken via Zaventem vertrekken en die langst de A16/E19 rijden, het volgende bericht....
    ...of, misschien nog beter ga helemaal niet via Breda naar Belgenland. Neem de A17 richting Bergen op Zoom en volg daarna de A58 richting Vlissingen tot de afslag Antwerpen via de A4. 't Zijn misschien wat meer kilometers, maar je kunt via deze weg vrijwel zeker doorrijden. Fijne route!



  6. Top | #46

    Standaard Re: File leed richting Zaventem

    Dan heb je Kontich nog hé Ton.

  7. Top | #47
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: File leed richting Zaventem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Dan heb je Kontich nog hé Ton.
    Ja, maar ik ben teleton... geen wonderton...



  8. Top | #48
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: File leed richting Zaventem

    Is de vraag of het uitsparen van de vliegtax in Schiphol het sop de kool waard was...[/quote]

    Iedereen die via connections geboekt heeft spaart wel meer uit dan alleen de vliegtax!

  9. Top | #49

    Standaard Re: File leed richting Zaventem

    via connections kan je ook vanuit Schiphol vliegen hoor!:-o

    LOL!!! Ton.

  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: File leed richting Zaventem

    Vlieg gelukkig vanaf Schiphol, maar voor alle Zaventem-vliegers hoop ik op een rustige toestand op de weg. Zou eeuwig zonde zijn als je je vliegtuig mist!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •