Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 26 EersteEerste ... 142223242526 LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #231
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Heel goed gedaan, ook de Seven Dwarfs mine train. Maar vraag me natuurlijk af hoe je het gedaan hebt. Je kan toch niet meer verversen als je 3 attracties geboekt hebt? Ik moet binnenkort ook boeken en ik hoop ook op FOP en SDMT...

  2. Top | #232
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Heel goed gedaan, ook de Seven Dwarfs mine train. Maar vraag me natuurlijk af hoe je het gedaan hebt. Je kan toch niet meer verversen als je 3 attracties geboekt hebt? Ik moet binnenkort ook boeken en ik hoop ook op FOP en SDMT...
    Ja hoor, je kan alles nog veranderen zo vaak als je wil.

  3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Weet iemand HOE je fastpasses kan vastzetten.
    Wij hebben online tickets gekocht en wanneer we in Florida zijn kunnen we de 'pasjes' ophalen. Nu hebben we een will-call ticket voucher. Ik kan wel een MyExperience aanmaken en ook ons alle 4 toewijzen tot de party, maar bij de fastpasses zegt hij telkens dat we de tickets moeten linken aan ons account. Wil ik dat doen, dan zegt hij dat ik dat al heb gedaan (ja, dat heb ik al gedaan). En verder kom ik niet.
    Ik kreeg vanmorgen een mailtje dat het 30 dagen tot ons bezoek is en dus dat we fastpasses kunnen vastzetten.
    Snap het even niet meer.

  4. Top | #234
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Doe je dat in de App of via de Website?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #235
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wellicht is dit al ergens op het forum gepost, ik kan het in ieder geval niet vinden; Wij gaan in oktober naar Mickey's Not So Scary H'ween Party ( waar wij allebei enorm naar uitkijken), is het mogelijk om daarvoor fast passes vast te leggen 30 dagen van te voren? Wij mogen dan om 16:00 al het park in, dus het zou fijn zijn als we ook gebruik kunnen maken van de fastpasses voor de diverse attracties.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  6. Top | #236
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pbl Bekijk Berichten
    Weet iemand HOE je fastpasses kan vastzetten.
    Wij hebben online tickets gekocht en wanneer we in Florida zijn kunnen we de 'pasjes' ophalen. Nu hebben we een will-call ticket voucher. Ik kan wel een MyExperience aanmaken en ook ons alle 4 toewijzen tot de party, maar bij de fastpasses zegt hij telkens dat we de tickets moeten linken aan ons account. Wil ik dat doen, dan zegt hij dat ik dat al heb gedaan (ja, dat heb ik al gedaan). En verder kom ik niet.
    Ik kreeg vanmorgen een mailtje dat het 30 dagen tot ons bezoek is en dus dat we fastpasses kunnen vastzetten.
    Snap het even niet meer.
    Zie je de gelinkte passen ook terug op MyDisneyEperience? In principe kan je via MDE ook gewoon je fastpasses vastleggen, wijst zich eigenlijk vanzelf. Kan trouwens pas vanaf 13u Nederlandse tijd (30 dagen vooraf) dus misschien dat je net te vroeg was?

  7. Top | #237
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaFabian Bekijk Berichten
    Wellicht is dit al ergens op het forum gepost, ik kan het in ieder geval niet vinden; Wij gaan in oktober naar Mickey's Not So Scary H'ween Party ( waar wij allebei enorm naar uitkijken), is het mogelijk om daarvoor fast passes vast te leggen 30 dagen van te voren? Wij mogen dan om 16:00 al het park in, dus het zou fijn zijn als we ook gebruik kunnen maken van de fastpasses voor de diverse attracties.
    Dat zou moeten kunnen (eerst natuurlijk je ticket linken in MyDisneyExperience). Maar waarschijnlijk alleen vanaf 19u, als het feest officieel begint. Al lees ik dat sommige ook va 16u al fastpasses kunnen vastleggen. Ik dacht trouwens dat er geen fastpasses waren tijdens de party maar had ik blijkbaar ook niet goed. Mijn ervaring is dat veel attracties een korte wachttijd hebben. Zeker tijdens een vd parades of laat op de avond.

  8. Top | #238
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Ik probeerde het in de app en op de laptop. Beide geen succes. Pas 's middags (dankje Mushu) kwam de 1e dag van onze time-lap vrij. Toen besefte ik dat ik gewoon te vroeg was. Tja, onervaren met fastpasses en een beetje te enthousiast misschien...
    Iedereen bedankt voor het meedenken.

  9. Top | #239
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pbl Bekijk Berichten
    Ik probeerde het in de app en op de laptop. Beide geen succes. Pas 's middags (dankje Mushu) kwam de 1e dag van onze time-lap vrij. Toen besefte ik dat ik gewoon te vroeg was. Tja, onervaren met fastpasses en een beetje te enthousiast misschien...
    Iedereen bedankt voor het meedenken.
    Gelukkig nu wel gelukt! Je begrijpt dat ik die fout natuurlijk ook al eens had gemaakt

  10. Top | #240
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wij kunnen onze fastpasses vast leggen... Wij zijn in WDW van 20 T/M 22/12
    Alleen... Ik heb totaal geen idee welke attractie zo populair is dat je echt een FP nodig hebt.
    wij gaan naar AK - MK - HW
    we willen zeker het nieuwe deel van Star wars doen
    en verder is het; hoe gevaarlijker en zotter, hoe beter..

    iemand tips welke ik vastleg??
    oja, we hebben ook een peuter bij.
    Kunnen we met een FP ook een parentswap doen?
    lijkt me logisch van wel...
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •