Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

  1. Top | #1
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    heeft er al iemand in de wilderness lodge verbleven ? We kunnen niet kiezen tussen deze en animalkingdom lodge .

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney Resorts

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    heeft er al iemand in de wilderness lodge verbleven ? We kunnen niet kiezen tussen deze en animalkingdom lodge .
    wij zijn daar afgelopen september verbleven en zijn er helemaal verliefd op geworden.
    wat een heerlijk hotel!
    Een lekkere knusse lobby met haardvuur waar we soms gewoon een tijdje gingen zitten om te genieten en mensen te kijken.
    Verder twee heerlijke zwembaden. Wij hadden het geluk een kamer met schuifpui te hebben op de begane grond.
    Als we ons terras op stapten was het nog maar 15 meter naar het zwembad. Vaak namen we dus zodra we wakker werden of net voor we naar bed gingen nog even een lekkere duik.

    En natuurlijk is het feit dat je met de boot naar Magic Kingdom kunt ook een belevenis op zich. Heerlijk rustig daar op het water, net of je je echt in de wildernis bevindt.

    Wij hadden ook heel lang zitten twijfelen tussen WL en AKL en zijn dus ook nog even een kijkje gaan nemen bij de AKL.
    Wij vonden dat hotel een beetje tegenvallen, omdat het niet de gezellige, warme en knusse sfeer uitstraalt die je wel hebt in de WL.
    Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

    Ik zou echt in a heartbeat opnieuw boeken bij de WL. Super gewoon!

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Wij hebben van 22 juli tot 1 augustus in dit hotel gelogeerd. Het is ons zeer goed bevallen. Wat Cindy74 schrijft is allemaal waar. We heben ook in Animal Kingdom Lodge gelogeerd, maar als iemand twijfel tussen de Wilderness lodge en AKl dan is onze keuze snel gemaakt: Wilderness Lodge dus:smile:

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Wij hebben AKL gedaan (Savannah view) en zouden het iedereen meteen aanbevelen!

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Waarom zou je het aanraden? Wat vond je er zo goed aan? T.o.v. welke andere hotels/resorts? Zijn er ook minpuntjes?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Waarom zou je het aanraden? Wat vond je er zo goed aan? T.o.v. welke andere hotels/resorts? Zijn er ook minpuntjes?
    OK, ik realiseer me dat dit wat kort door de bocht was:

    Enorm pluspunt: Savannah view (je doet je gordijnen open en ziet de giraffen zowat voor je kamer staan).
    Normaal groot pluspunt: Boma & Jiko, twee fantastische, award winnende, restaurants.
    Pluspunt: aansprekende, Afrikaanse sfeer.
    Pluspunt: een erg prettig zwembad, een van de eerste in Disneyworld met "zero level entry".
    Nadeel: het is er vrij donker en de kamers zijn (voor een deluxe resort) aan de kleine kant.
    Nadeel: het ligt niet echt centraal t.o.v. de Disney-parken, maar wel lekker dicht bij Animal Kingdom.

    Ik kan het niet echt vergelijken met resorts buiten Disney, maar wel t.o.v. de Disney resorts.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Ik realiseer me dat dit topic over Fort Wilderness gaat, maar wat FrankS over AKL zegt is wel waar. Het zwembad vonden we niet echt bijzonder en wat ik t.o.v. Wilderness Lodge vind is dat AKL in mijn ogen veel te groot is. FWL is een stuk kleiner en intiemer. Ik ben bezig mijn 15 uur durende videomateriaal te ordenen. Als ik zover ben zal ik proberen wat impressies van AKL en FWL in dit topic te plaatsen. (heb dan waarschijnlijk wel even hulp nodig om dat voor elkaar te krijgen)

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    wij zijn net terug van 2 weken wilderness lodge.
    na in POR en POP te hebben gelogeerd nu dus een deluxe.
    het is een verschikkelijk mooi hotel met de vele bomen en de nepberg met het watervalletje/stroompje en de geiser.
    De kamers vond ik ten opzichte van een moderate niet zo bijzonder.
    De voordelen tov een moderate zijn:
    - dagelijks krantje
    - vermaak voor kinderen bij het zwembad
    - rustig doordat er minder kamers zijn

    maar wat ik vooral een groot voordeel vind is dat de bussen niet volgepropt zitten. Dit was bij de moderates en values wel het geval.

    De sfeer in wilderness lodge is gewoon rustig en relaxt. de lobby is groots en echt uitnodigend.
    conclusie: een hotel om echt een keer te doen

  9. Top | #9
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    Nou wij zijn beland in het frensch quarter en erna in de beach club en het fresch quarter stak erbovenuit waarom omdat het zo klein is je zit overal kortbij en is zeer romantisch om met zen 2 te doen .

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Tielemans's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    65

    Standaard Re: Hotelervaring: Disney's Wilderness Lodge

    ben ik het ook mee eens hoor. wij hebben in zowel moderate als deluxe geslapen en moet eerlijk zeggen (ondanks het kleine prijsverschil ivm een actie en ondanks dat we luxe paardjes zijn) dat een moderate wat ons betreft de voorkeur heeft.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •