Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 46 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

  1. Top | #281

    Standaard Re: Een aantal vragen...

    Ja, dat vind ik ook zo jammer.
    Maar als je maar een week in Florida bent vind ik het ook zonde om over snel even te kijken en niet goed de tijd ervoor te nemen.

    # Key Largo is niet erg ver vanaf Miami, zit er een groot verschil tussen de verschillende key's ?!

    Het enige dat ik wil namelijk is een onvergetelijke ervaring in de zee tussen de wilde dolfijnen en genieten van het mooie uitzicht. Dit per boottoch of zoals mensen hier vertelden dat een jetski ook wel erg leuk is!

    Naar Key Largo kun je eventjes op en neer.. maar inderdaad Key West is toch weer bij elkaar 8 uur rijden heen en terug.

  2. Top | #282
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Een aantal vragen...

    Nee, Key West en Key Largo zijn twee totaal verschillende dingen.
    Key largo ga je voor sun, beach, water and fish, terwijl je jezelf in Key West het gaat om de mensen, de gezelligheid en het eten.
    Eric

  3. Top | #283

    Standaard Diverse vragen

    Goedemorgen Florida experts,

    Wij zijn een reis aan het plannen naar New York. Daaraan vast willen we een paar dagen in Florida rondkijken. Nu heb ik een aantal vragen waar ik graag antwoord en advies over wil hebben.

    - Is september een beetje goede tijd om te gaan, in verband met orkanen enzo?

    - We komen op 18 september in Orlando aan en vliegen 23 september weer vanuit Orlando naar New York is het dan de moeite waard om een rondje Florida te maken of is daar de tijd te kort voor.

    - Welk park raden jullie aan in Orlando voor 2 volwassenen die erg van achtbanen houden. We willen niet alle parken doen.

    - Wat is een mooie rustige plek in Florida waar we een lekker relaxdagje zouden kunnen hebben, is dat aan de kant van Fort Meyers?

    - Is het goed te doen om rond te gaan rijden en dan onderweg hotels te boeken of is het beter om dat vooraf al te doen. In californie namen we steeds een motel waar we het leuk vonden.

    Alle informatie is van harte welkom.

    Groetjes,

    Claudia

  4. Top | #284
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Advies nodig !!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door balkje2001 Bekijk Berichten
    Goedemorgen Florida experts,

    Wij zijn een reis aan het plannen naar New York. Daaraan vast willen we een paar dagen in Florida rondkijken. Nu heb ik een aantal vragen waar ik graag antwoord en advies over wil hebben.

    - Is september een beetje goede tijd om te gaan, in verband met orkanen enzo? Je zit dan nog in de staart van hurricane season, dus er is kans, maar net zo veel als geen kans. Ze zijn een beetje moeilijk voorspelbaar.

    - We komen op 18 september in Orlando aan en vliegen 23 september weer vanuit Orlando naar New York is het dan de moeite waard om een rondje Florida te maken of is daar de tijd te kort voor. Dat wordt dan wel een kort rondje, want je hebt goed 4 dagen. Ik zou persoonlijk Orlando/Kissimme als thuisbasis kiezen. Van daar uit is het een uur links of rechts naar de Atlantische- en Golfkust. Kun je alle kanten uit.

    - Welk park raden jullie aan in Orlando voor 2 volwassenen die erg van achtbanen houden. We willen niet alle parken doen. Daar is maar één antwoord op mogelijk; IOA ofwel Island of Adventures, het achtbanenpark van Universal Studio's

    - Wat is een mooie rustige plek in Florida waar we een lekker relaxdagje zouden kunnen hebben, is dat aan de kant van Fort Meyers? Dat kan, maar je kunt ook heerlijk relaxen in je eigen villa met pool, of een condo of townhouse met community pool. Minder druk dan een hotelpool.

    - Is het goed te doen om rond te gaan rijden en dan onderweg hotels te boeken of is het beter om dat vooraf al te doen. In californie namen we steeds een motel waar we het leuk vonden. Hotels hoef je over het algemeen niet te bespreken, er zijn er zat. Of je kiest voor de opties uit vraag 2 en 4 :grin:

    Alle informatie is van harte welkom.

    Groetjes,

    Claudia
    Ik hoop dat je er wat aan hebt. Je kunt voor al deze vragen ook even de zoekfunctie van het forum gebruiken. Daar vindt je ook veel informatie.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #285
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Diverse vragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door balkje2001 Bekijk Berichten
    - Welk park raden jullie aan in Orlando voor 2 volwassenen die erg van achtbanen houden. We willen niet alle parken doen.
    Of als je iets verder rijd naar Tampa, Busch Gardens.

    Vergelijk het aanbod aan achtbanen maar eens:
    Busch Gardens vs Island of Adventure

    Island of Adventures bied ook nog een aantal andere mooie attracties waaronder Spiderman.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #286

    Standaard Re: Diverse vragen

    Bedankt allemaal voor de snelle reactie, ik ga nog eens dit forum uitspitten, maar ik ben nu al heel erg geholpen.

    BEDANKT !!

  7. Top | #287

    Standaard Aanstaande donderdag richting Florida!

    Hey,

    Ik ga aanstaande donderdag richting Florida. nou vroeg ik me af of ik nog ergens rekening mee moet houden? wat belangrijk is om te weten, of mee te nemen?. Dit is namelijk mijn eerste keer dat ik richting Florida op vakantie ga.

    Ook vroeg ik me af. In florida is geen 230volt (220v) maar 110v? Is het nog wel mogelijk om bepaalde apparatuur op te laden? of gaat het opladen van bijv een cameratoestel gewoon langzamer..

    Ik hoop dat iemand de antwoorden op mijn vragen weet :-)

  8. Top | #288
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Aanstaande donderdag richting Florida!

    Om apparaten op te laden heb je een verloopstekker nodig.
    Die kun je kopen bij electronica zaken en bijv. de ANWB.

    Je hebt de middelste nodig:


    Of een wereldstekker:


    Met behulp van onderstaande site kun je een paklijst samenstellen, zodat je zeker niets belangrijks vergeet!
    http://www.inpaklijst.nl/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 03:02. Reden: full quote eruit

  9. Top | #289
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Aanstaande donderdag richting Florida!

    Wij zijn vorige week teruggekomen van ook ons 1e bezoek aan Florida. We hadden geen speciale voorzieningen getroffen. Alleen heb ik i.p.v electrisch, nat geschoren. We hebben een probleemloze vakantie gehad.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 03:02. Reden: full quote eruit

  10. Top | #290
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Rodeway Inn I-drive

    Hallo,

    Gezien wij niet echt naar de disney parken gaan ( alleen animal kingdom misschien )( maar wel Seaworld!!) waar kunnen we dan het beste zitten.
    Ik kan er niet achter komen wat nu de grootste verschillen zijn.
    Ik heb wel door dat op Inter. Drive winkels en restaurants zitten maar verders...................geen idee??

    Volgende vraag:

    Is( hotel) Rodeway Inn aan Inter.Drive. ook bekend hier??
    Alvast bedankt!

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •