Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 36 EersteEerste ... 2533343536 LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #341
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Dekking van t-Mobile is prima zo te zien: http://www.t-mobile.com/coverage.html
    Zijn die Mifi's simlcok-vrij of werken ze alleen met een t-Mobile SIM?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #342
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zuiril Bekijk Berichten
    Via T-Mobile een simkaart gehaald (wel in de States!). Internetten , onbeperkt bellen en sms in de States en daarnaast onbeperkt bellen met Nederland zowel vast als mobiel voor 30 dagen. Was er 80 dollar voor kwijt....we hebben er al dankbaar gebruik van gemaakt!.. verder bij onze accommodatie gewoon wifi aanwezig.
    Waar haal je dat soort kaarten? Bij Walmart of Best Buy, of echt bij een T-Mobile winkel?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #343
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Ik heb vorig jaar bij Walmart een MiFi van Virgin gekocht en er inmiddels al 3 vakanties gebruik van gemaakt. Databundels zijn in verschillende groottes verkrijgbaar maar de bundel van $20 voor 1Gb voldoet ruimschoots voor 1 maand verblijf in Florida.

    De laatste keer mn nieuwe tegoed voor mn Virgin-account met creditcard online aangeschaft, ging prima en kon binnen 10 minuten al online :-)

    Laatst gewijzigd door PENPE; 01-12-14 om 21:41.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #344
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Ta2Gerrit, wij verblijven twee tot 3 maal per jaar in de USA met rond reizen nooit grote problemen gehad met internet in de hotels, en in Florida altijd in dezelfde villa waar het internet goed is, maar deze werd dit jaar verbouwd toen wij er waren dus hadden we een ander onderkomen, moet zeggen super condo op het strand in Vero Beach en als je daar dan gratis kan verblijven is die $80,00 een koopje :-) voor internet. Grtjes Toos.

  5. Top | #345
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Ik heb ook zo'n apparaatje als Penpe heeft, en ik kreeg net een mailtje van Virgin Mobile dat de ondersteuning van 4G per november 2015 wordt beëindigd, en alleen nog maar 3G zal worden aangeboden. Dit omdat het 4G netwerk wordt ge-upgradet en de apparaatjes zijn daar niet compatible mee.

    Ik verwacht niet dat je er veel van zult merken. In Sebring had ik toch geen 4G, en de bedoelde snelheid van 4G is zodanig dat je je bundel in een paar seconden (!) op kunt maken. Ofwel: bij normaal gebruik trek je toch maar heel beperkt profijt van het 4G netwerk. Mijn apparaatje liep nog wel eens vast bij omschakelen van 4G naar 3G. Dat is dan mooi verleden tijd.

  6. Top | #346
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Hallo allemaal,

    Over een paar maanden ga ik met mijn vrouw en dochtertje weer naar Florida. Omdat we deze keer grote stukken willen gaan rijden, ben ik van plan om een MiFi router aan te schaffen. Handig om mijn dochter mee zoet te houden tijdens de ritten (is op dit moment zo goed als vastgeplakt aan haar iPad).

    Nou ben ik benieuwd of leden recent zo'n ding hebben gekocht? Welke ze hebben gekocht? En misschien nog wel het belangrijkste: wat zijn de ervaringen?

    Ik hoor het graag van jullie.

    Groet,
    Eddie

  7. Top | #347
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Ik heb een Huawei E 5573 gekocht. Een pre paid simkaart met 12 GB heb ik voor ongeveer 22 GBP gekocht bij: http://www.three.co.uk
    Vorige maand hebben we de mifi voor het eerst gebruikt in New York. Ik de hotelkamer werkte het matig. De enen keer deed hij het goed en de andere keer een stuk minder.
    We waren daar natuurlijk bijna hele dagen op stap en buiten deed de mifi het heel goed. Als we de mifi overdag niet nodig hadden zetten we hem wel uit om de batterij te sparen.
    Als je de mifi aan laat staan is de batterij na een halve dag leeg.

  8. Top | #348
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Bedankt Hannie! Die Huawei had ik zelf ook al in gedachte. Twijfel alleen of ik zo'n simkaart online moet bestellen of dat ik hem daar ergens koop?

  9. Top | #349
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Denk dat online kopen een stuk goedkoper is.
    Op het Alles Amerika forum is er een uitgebreid topic hierover.

  10. Top | #350
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Oh dan ga ik daar ook even kijken, nogmaals thanks!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •