Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 65

Onderwerp: Zonnebrand kopen

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Berichten
    44

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Nou, ik neem het liever zelf mee. Mijn eigen vertrouwde merk. Ik heb een keer in het buitenland zonnebrand gekocht, reageerde allergisch!! Dus voor mij Capital soleil van VICHY.... 50+ superspul.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    28

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    jeetje wat een tips geweldig al die hulp op het forum,

    nou ik ben eruit, wij zijn er bleek (blond blauwe ogen) en nog geen zon gezien hier in Nederladn dus dat wordt een hoge factor kopen in Florida.

    bedankt

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Ron Jon heeft onwijs veel soorten zonnebrand. Niet heel erg duur!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  4. Top | #14
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Wij hebben de zonnebrand zelf meegenomen vanuit Nederland, maar de volgende keer koop ik hem gewoon daar.
    Is net zo goed en hoge factor.
    Heb zelf ook een lichte huid en heb in het begin van de reis gesmeerd met factor 50 en ben toen halverwege de reis overgegaan naar factor 30. Dit ging prima, ben niet verbrand.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  5. Top | #15
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Factor 50 is in Florida heel normaal. In Nederland is er veel minder keuze in deze factor. (vaak van die hele niet smeerbare creme speciaal voor kinderen) Verder vind ik vooral die hoge factor-zonnebrand in de States stukken goedkoper. En wij gaan voor Coppertone. Zo'n heerlijke spuitbus die je niet hoeft uit te smeren. Het is alsof je jezelf in de lak zet
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  6. Top | #16

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Ik verbrand zelf in Nederland al behoorlijk snel maar in Florida ben ik helemaal snel knal rood als ik niet goed smeer.
    Koop altijd NO-AD factor 60 en dan niets aan de hand!
    Deze zonnenbrand is ook goedgekeurd door de "Skin Cancer Foundation".
    Koop hem altijd bij de Publix of de Walmart.

    Ga zelf wel eerst iedere dag een half uurtje niet ingesmeerd in de zon en daarna met factor 60 zodat je toch wel een lekker bruin kleurtje krijgt.

  7. Top | #17
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Door de locals werden we geadviseerd Banana Boat sunscreen te gebruiken, te koop in de Walmart, niet duur en erg effectief. Gaat tot factor 100. Wij vonden het prima spul.

  8. Top | #18
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Door de locals werden we geadviseerd Banana Boat sunscreen te gebruiken, te koop in de Walmart, niet duur en erg effectief. Gaat tot factor 100. Wij vonden het prima spul.
    Wij kopen ook altijd Banana Boat ! Factor 50..
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  9. Top | #19
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Zijn de bekende merken zoals Lancaster en Nivea ook makkelijk verkrijgbaar voor mijn super allergische huid ? Dit zijn toevallig 2 merken waar ik tegen kan zonder direct onder de huiduitslag te zitten :-(
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  10. Top | #20
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Zonnebrand kopen in Florida

    Nivea is verkrijgbaar bij de meeste supermarkten (Walmart, Target etc.) en Lancaster halen wij altijd bij de warenhuizen (Saks Fith Ave of Macy's).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-07-13 om 22:44. Reden: q



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •