Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 62 van de 84 EersteEerste ... 1252606162636472 ... LaatsteLaatste
Resultaten 611 tot 620 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #611

    Standaard Re: Paar park vraagjes

    Super, dank je!

  2. Top | #612
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Super nieuws ! In september vertrekke we 12 dagen na wdw ! Onze eerste keer daar !
    We zulle verblijven in het Disney resort hotel Art of Animation , the little mermaid room !
    Ben benieuwd ernaar we hebben ook de gewone dining plan erbij geboekt

  3. Top | #613
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Leuk! Heerlijk 12 dagen fun en genieten. Je zal geen spijt hebben van het Art of Animation resort, prima Disney hotel. Ik zit volgende week al in het Caribbean Beach Resort

  4. Top | #614
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Genk
    Berichten
    49

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ohhhh gelukzak ! Details later wnt je gaat nu toh ook dining plan uitproberen ? Ben benieuwd xx

  5. Top | #615
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Waar heb je geboekt als ik vragen mag, zit er namelijk ook aan te denken dit hotel te boeken.

  6. Top | #616
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik heb geboekt via de Disney UK site, Antonee volgens mij ook. Die hebben regelmatig aanbiedingen met dining plan etc. Maar andere keren heb ik via reisbureau of Disney USA site geboekt, gewoon kijken welke aanbieding het beste is.

  7. Top | #617
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    55

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    even een vraagje.
    Volgende zomer zouden wij ook naar florida(met tussenstop NY) willen gaan.
    Wij, dat zijn mijn vrouw en ik en zoon van 13 en dochtertje van 5 (leeftijd dan)
    Nu twijfel ik welke parken te doen in Orlando.
    Wij zijn de laatste zomers al vaak naar Disneyland Parijs geweest en ik vraag me nu af of het dan nog de moeite loont
    om Magic Kingdom of de Studio's te bezoeken in Orlando.
    Maw, is er een groot verschil met disneyland of is het verschil zo minimaal dat het beter is andere parken te doen ?

  8. Top | #618
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Het is een beetje een kwestie van smaak maar Magic Kingdom lijkt in sommige opzichten op Disney Parijs maar ook eigenlijk weer helemaal niet. Er zijn een aantal dezelfde attractie s maar ook dingen die weer totaal anders zijn. De studio's zijn heel anders in de USA. Zeker de shows.
    Mijn advies: Neem een hopper pas en ga eerst naar de andere parken zoals Animal Kingdom en EPCOT en als je tijd over hebt of gewoon even sfeer wil proeven of een vuurwerk showtje wil meepikken dan doe je dat.
    Het kost weinig extra (extra dagen kosten soms maar een paar tientjes meer) en geeft zoveel extra ruimte in je vakantie.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  9. Top | #619
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Het grootste verschil en voordeel is dat het niet in Frankrijk staat Qua attracties zijn er veel overeenkomsten met Parijs. Maar de sfeer is zoveel beter in Orlando.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #620
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Ik vind Magic Kingdom en Parijs heel verschillend.
    Wij zijn al vaak in Parijs geweest en dit is ons tweede jaar in Florida en ik kan je zeggen het is zo anders eigenlijk niet te vergelijken met elkaar.
    De sfeer is bijv heel anders het scheelt zeker dat er geen fransen zijn in MK want de amerikaanse castmembers zijn zoveel leuker. De shows zijn ook mooier en veel vermakkelijker.
    Ook is fantasyland veel groter in MK en heeft veel atracties die Parijs niet heeft.
    En zelfs de atracties met dezelfde naam/thema zijn toch ook weer anders.
    Ik zou dit park zeker niet overslaan en toch wel minstens 1 a 2 dagen plannen.
    wij zijn net geweest met onze dochter van 7 en die vindt dit park van de 4 het leukst.
    Epcot vonden wij het minst maar dat komt omdat het landen gedeelte(worldshow case) voor kinderen een beetje saai is. Het zieter prachtig uit allemaal maar is vooral winkels en restaurants.
    Het voorste gedeelte(future world) van Epcot vinden we wel erg leuk hier zitten dan ook de leukste atracties.
    Animal kingdam is ook heel leuk en heel mooi zou ik zeker niet overslaan.
    En Hollywood studios in Florida is heel anders dan in Parijs. In Florida is dit ook echt heel leuk ook voor kinderen.
    De grootste tip die ik kan geven is reserveer Fastpassen want dan kan je lekker doorlopen langs de lange rijen. Vooral met kinderen erbij is dit echt een groot voordeel.
    Laatst gewijzigd door P9ol; 24-07-14 om 00:08.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •