Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 127

Onderwerp: Tickets Universal Studios Orlando

  1. Top | #91
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Als je een écht volle dag wil maken kan je bijvoorbeeld ook gaan voor een Universal park-to-park ticket. Je kan dan beide parken op 1 dag bezoeken. Of je dat ziet zitten tja dat kan ik niet beoordelen, maar er is wel een Harry Potter attractie die je van het ene naar het andere park brengt.

    (o en Vulcano Bay is wel erg gaaf, 5 jaar geleden bij de Disney waterparken geweest en tja zeker bij Typhoon Lagoon is de sfeer ook erg goed maar Vulcano Bay is gloednieuw dus ook erg leuk om te zien!)

    edit:
    Wij zijn afgl okt 2 dagen naar Disney geweest en eigenlijk worden de reseller sites pas goedkoper vanaf een dag of 3/4.

  2. Top | #92
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ja, dat zou kunnen maar ik denk dat het dan ook wel een gevoel van ‘haasten en opschieten’ met zich meebrengt, want je móet dan immers nog naar het andere park.
    Ook het prijsverschil is dan aanzienlijk, een dag is $ 114,= p.d. en een 2 parken-1 dag ticket is $ 177,=.

  3. Top | #93
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ja het is net waar je van houd inderdaad (mij lijkt het ook niks) maar als je puur voor de achtbanen gaat en je maar 1 dag hebt is wel wel handig zo vlak naast elkaar

  4. Top | #94
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Ja het is net waar je van houd inderdaad (mij lijkt het ook niks) maar als je puur voor de achtbanen gaat en je maar 1 dag hebt is wel wel handig zo vlak naast elkaar
    Op zich is het goed te doen hoor. Maar dan moet je niet alles willen doen en het is fijn als het wat minder druk is. Ik ben in september een dag geweest. We wilden in ieder geval de Harry Potter attracties doen en de voor ons nieuwe (oa Kong, Jimmy Fallon). Dat is prima gelukt en zelfs meer. We waren er niet heel vroeg en gingen ook voor 17u weer weg. Maar het was die dag niet heel druk, dus dat scheelde ook wel.

  5. Top | #95
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ja, dat blijft altijd een gok natuurlijk. Er zijn natuurlijk wel de Crowd calender, maar garantie heb je niet.

    Nog tips trouwens welke websites aan te bevelen zijn voor tickets? Naast attractionticketdirect en undercovertourist bedoel ik dan.

  6. Top | #96
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ik heb de tickets toen via de Universal site zelf gekocht. Was het goedkoopst voor wat ik kon vinden.

  7. Top | #97
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Ik had bij undercovertourist nog deze tickets ]Universal 2-Day Park-to-Park Ticket with Volcano Bay Water Theme Park + 2 Days FREE (PROMO) gevonden voor $ 314,= p.p.

    https://www.undercovertourist.com/orlan ... mo-ticket/

    Is nog € 1.115,= voor het gezin, maar heb ik dus vier dagen (maar zonder een Disney park) en dan ben ik net zo duur uit als 3x losse tickets.
    Ik heb er nu alleen niks aan want is maar geldig tot eind mei. Maar misschien komt later nog een keer zoiets voorbij.

  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kletskous Bekijk Berichten
    $314
    Voor dat bedrag kan je bijna beter een jaarkaart kopen...
    Florida: 2000, 2011, 2013, 2016, 2017, 2018, 2019 (3x), 2021, 2022 (2x), 2023 (2x)

  9. Top | #99
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Het is wel lastig kiezen zeg.
    Enerzijds neigen we naar een 3-parken Pass van Universal (14-dg onbeperkt toegang tot Universal Studio’s (4 achtbanen), Island of Adventure (3) en Volcano Bay) voor € 298,= p.p.
    Dan hebben we 7 achtbanen in totaal. Maar op een of andere manier vraag ik me af of we die parken niet relatief vlug gezien hebben. Geen Harry Potter fans hier. En Island of Adv. is niet erg groot volgens de plattegrond.

    Of tóch maar weer een onbeperkte 14-dgs Seaworld Pass nemen voor € 127,= p.p. en dan een losse dag van een pretpark en een waterpark erbij doen...?
    Want Bush Gardens vonden ze wel erg vet qua achtbanen. En volgens mij komt er dit voorjaar nog een nieuwe achtbaan bij: Tigris.

    Als ik dan reken:
    Onbeperkte Seaworld Pass : € 127,=
    Losse dag Disneypark : € 106,=. ($ 122,= Universal of Disney, is om het even vlg mij)
    Losse dag Volcano Bay : € 75,= ($ 85,= )
    Totaal : € 308,= p.p.

    Ben ik daarmee dan niet beter af ? Dan kunnen we dus:
    - Seaworld
    - Bush Gardens
    - Aquatica waterpark
    - Adventure Island Tampa Waterpark (toen niet geweest)
    - Bijv. Animal Kingdom of Epcot of Universal Studio’s
    - Volcano Bay waterpark

    Dan heb ik voor bijna dezelfde prijs toch meer afwisseling, of zie ik dat verkeerd?

    Welke park (Animal Kingdom, Epcot, Universal) is aan te bevelen dan qua achtbanen, shows, vuurwerk ‘s avonds?
    Ik denk dat Epcot dan afvalt omdat daar geen achtbanen zijn.

  10. Top | #100
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Je gaat niet naar Orlando voor de achtbanen maar voor de mooie thematisatie.

    Tigris zou ik me niet teveel van voorstellen. Heb dit type al eens eerder gedaan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •