Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: vraagje over Skechers winkels

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard vraagje over Skechers winkels

    Ik heb hier in Nederland hele leuke sandaaltjes gezien van het merk Skechers (mocht je willen weten welke, google op Brie Desert Dance). Ze zien er leuk uit (vind ik) en ze zitten als pantoffeltjes.

    In Amerika ben ik nog nooit in een Skechers winkel geweest en daarom bij deze de vraag of de Skechers winkels in Amerika alleen sportschoenen verkopen of ook 'gewone' schoenen?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Gerjo 2016's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    67

    Standaard Re: vraagje over Skechers winkels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ellen1308 Bekijk Berichten
    Ik heb hier in Nederland hele leuke sandaaltjes gezien van het merk Skechers (mocht je willen weten welke, google op Brie Desert Dance). Ze zien er leuk uit (vind ik) en ze zitten als pantoffeltjes.

    In Amerika ben ik nog nooit in een Skechers winkel geweest en daarom bij deze de vraag of de Skechers winkels in Amerika alleen sportschoenen verkopen of ook 'gewone' schoenen?
    Ja hoor ze hebben daar van alles slippers pantoffels werkschoenen sportschoenen sandalen te veel om op te noemen

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: vraagje over Skechers winkels

    Wij kopen elk jaar bij de Skecher Outlet in de USA schoenen. Veel meer keuze dan in Nederland en meestal op het 2e paar 50% korting.
    In Orlando vind je de Outlet bij de Orlando Premium Outlet en de Orlando Vineland Premium Outlet. Zie ook https://www.google.com/search?q=skecher+outlet+orlando

    Ze verkopen in NL wel andere series Skechers dan in de USA. Ik zou ook eens op https://www.skechers.com/en-us/women.../shoes/sandals kijken.
    Laatst gewijzigd door Njit; 11-07-19 om 16:24.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: vraagje over Skechers winkels

    Bedankt voor de link naar de website Njit. De schoen die ik bedoel zie ik daar helaas niet. Ben dus bang dat ze hem dan niet verkopen in Amerika!

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: vraagje over Skechers winkels

    Zoveel soorten Skechers schoenen als in de skecher winkel in USA ga je hier in NL niet vinden....
    Zelf 2 paar gekocht 2 weken terug.

  6. Top | #6
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: vraagje over Skechers winkels

    Laatst gewijzigd door Terpies; 11-07-19 om 17:28.
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #7

  8. Top | #8
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: vraagje over Skechers winkels

    Je kunt ze bij Zappos bestellen.

    Saw this on @Zappos!
    https://www.zappos.com/p/product/918...er&splash=none
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ellen1308 Bekijk Berichten
    Daar staan ze ook niet tussen.
    Het zijn deze: https://www.ziengs.nl/product/skeche...t/20190300214/

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: vraagje over Skechers winkels

    Wat een mooi prijsje! Er staat bij 'Ships Free'. Zullen ze daar ook Europa mee bedoelen?

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: vraagje over Skechers winkels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ellen1308 Bekijk Berichten
    Ik heb hier in Nederland hele leuke sandaaltjes gezien van het merk Skechers (mocht je willen weten welke, google op Brie Desert Dance). Ze zien er leuk uit (vind ik) en ze zitten als pantoffeltjes.

    In Amerika ben ik nog nooit in een Skechers winkel geweest en daarom bij deze de vraag of de Skechers winkels in Amerika alleen sportschoenen verkopen of ook 'gewone' schoenen?
    Wij gaan altijd naar de Factory Outlet in de Clearwater Mall. Gek genoeg hebben ze daar, naast het "normale" outlet-assortiment, met name de modellen die "out of stock" zijn, terwijl wij in de andere outlets zoals Ellenton en Miromar toch vaak hetzelfde assortiment zien. Wat overigens uitgebreider is als hier in NL. Het model wat jij zoekt is zo te zien in de USA al "out of stock". Dus als je deze persé wilt hebben dan zou ik de gok niet nemen en ze in NL bestellen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •