Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 35 EersteEerste ... 202829303132 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 347

Onderwerp: Autohuur: National

  1. Top | #291
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: National

    Ik ben bij National vrijwel altijd duurder uit, Corrus. Het ging mijn oude vrouwtje dan ook om de koppeling EE naar Presidents Circle.... 28 dagen midsize in oktober/november voor €589.



  2. Top | #292
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Autohuur: National

    Dat is echt een mooie prijs zeg !! Voordeel van National is dat de rij waar je uit mag kiezen wel groot en veelzijdig is, in zijn algemeenheid. Ik vind het persoonlijk bij Hertz wat kariger. En bij National zijn ze ook heel makkelijk; als je naar iemand toeloopt, en zegt dat jouw favoriete model (bv Ford Mustang, of een leuke standaard SUV) er niet tussenstaat, regelen ze dat ook vaak voor je. Zelfs nog wel eens de maatjes groter (ik mocht vorige keer een Suburban meenemen). Maar goed, Hertz staat wel bekend als een van de meest degelijke verhuurders, en ik heb ook al vaker bij ze gehuurd. Maar met een grote jongen wegrijden, is mij daar nog niet gelukt ;-) ! Maar goed, het schijnt ook per locatie heel erg te verschillen, heb ik wel eens gelezen; bij beide.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #293
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Bij mijn laatste huur in juni 2019 op MCO was National $230 duurder voor 26 dagen. Ik betaalde bij Hertz nog geen $21 voor een 7-zits Infinity QX60, maar er stond ook een Tahoe (helaas geen Explorer, mijn favoriete SUV) in de Presidents Circle.
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #294
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Autohuur: National

    Mijn favoriete keuze is de expedition van Ford. Getest in België en sindsdien een droom.

  5. Top | #295
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Dat is echt een mooie prijs zeg !! Voordeel van National is dat de rij waar je uit mag kiezen wel groot en veelzijdig is, in zijn algemeenheid. Ik vind het persoonlijk bij Hertz wat kariger. En bij National zijn ze ook heel makkelijk; als je naar iemand toeloopt, en zegt dat jouw favoriete model (bv Ford Mustang, of een leuke standaard SUV) er niet tussenstaat, regelen ze dat ook vaak voor je. Zelfs nog wel eens de maatjes groter (ik mocht vorige keer een Suburban meenemen). Maar goed, Hertz staat wel bekend als een van de meest degelijke verhuurders, en ik heb ook al vaker bij ze gehuurd. Maar met een grote jongen wegrijden, is mij daar nog niet gelukt ;-) ! Maar goed, het schijnt ook per locatie heel erg te verschillen, heb ik wel eens gelezen; bij beide.

    Kijk, precies wat ik wilde weten... met hulp van hier nu EE status en een Midsize SUV gereserveerd voor 9 dagen voor $319... Nu heb ik via statusmatch Presidents' Circle bij Hertz en daar kost een intermediate 313 EUR en standard 323 EUR (prepaid)... Ik blijf toch maar hangen bij National als ik Robert-Jans verhaal lees

  6. Top | #296
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Waarom een midsize suv huren als je status hebt? Misschien als backup? Maar je kunt gewoon bij National toch een aisle boeking doen? Midsize SUV staat er altijd wel in de executive aisle. Als backups kun je dan een UC boeking doen bij Hertz (minimaal groep C). Mijn ervaring bij Hertz was prima, maar ook bij National.

    Alle reserveringen vervallen automatisch als je postpaid boekt.
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #297
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utah Bekijk Berichten
    Mijn favoriete keuze is de expedition van Ford. Getest in België en sindsdien een droom.
    De Explorer is groot genoeg voor twee (maar ook voor zeven!), betere mileage en prestaties en qua wegligging rijdt ie een stuk beter dan een Expedition. Die laat ik dus staan en pak bij keus als liefste de Explorer.
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #298
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    . Maar met een grote jongen wegrijden, is mij daar nog niet gelukt ;-) ! Maar goed, het schijnt ook per locatie heel erg te verschillen, heb ik wel eens gelezen; bij beide.
    In Miami vond ik het aanbod het grootst, om het zo maar eens te zeggen; de Infinity Q8 was erg verleidelijk maar met de Nissan Rogue met alles drop en dran waren we ook happy en werd een huwelijkscrisis voorkomen. In Orlando stond er dit voorjaar ook een Toyota 4Runner voor me klaar en een witte Camaro cabriolet...... In de Toyota moest ik met broodkruimeltjes strooien anders kon Lidy mij niet terugvinden, bij de Camaro werd helaas geen schoenlepel geleverd. Het werd dan maar de Equinox en we waren er best tevreden mee. Voor de liefhebbers het volledige verslag. En toen was ik nog "slechts" Five Star Member...

    We gaan zien wat we er voor die 589 euro in de Presidents Circle aantreffen. Terpies' ervaring in juni geeft deze burger moed!

    Ik denk overigens inderdaad zelf ook dat National een net even wat "ruimer" aanbod heeft maar hun tarieven vallen voor ons vaak net even wat hoger uit dan bij Hertz.



  9. Top | #299
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: National

    Wat voor "bewijs" mailen jullie aan Hertz om je EE status te bewijzen? Is een printscreen van de National site voldoende?

  10. Top | #300
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: National

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Is een printscreen van de National site voldoende?
    Maak het ze gemakkelijk: stuur een printscreen met je National status en een van je Hertz lidmaatschapkaart. Briefje erbij met vriendelijk verzoek om de status aan te passen en KIK! In de meeste gevallen heb je binnen twee werkdagen bericht.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •