Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 69 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 684

Onderwerp: Autohuur: Dollar Rent a Car

  1. Top | #121
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    ............en dus weer afgezet werd.................

    Dat werd je dus niet.
    Je had gewoon de reservering niet goed gelezen, dan moet je niet de schuld bij de verhuurder leggen.Sorry, hoor eigen schuld.
    Als er 1 site is met duidelijke voorwaarden is het toch wel die van Usareisen.
    Knaapje

  2. Top | #122
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    En dat "afzetten" met benzine is ook al een tijdje niet meer van toepassing. Wat ik de laatste jaren heb meegemaakt en gezien rekenen ze een goede gemiddelde benzineprijs zoals je die ook betaalt bij pompen in de omgeving. Je betaalt misschien een litertje meer, maar da's met de prijzen daar ook niet echt een probleem.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #123
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hallo,

    Ik heb het hele Dollar topic doorgelezen maar er zijn toch tegenstrijdige berichten m.b.t. het gebruik van de Express card. Kan iemand mij vertellen of het echt zinvol is
    om die card aan te vragen als je op MCO de auto ophaalt want het nut van de card verschilt zo te lezen nog per airport. Ik heb de auto met platinumpakket via AE gehuurd maar ga er vanuit dat ik wel zo'n kaart kan aanvragen. En dan qua invullen van het formulier, weet iemand of je die opties onder "piece of mind"moet aanvinken.
    Ik heb tenslotte al een vol pakket geboekt, niet dat je daar nog eens voor extra kosten komt te staan. Alle aanvullende info is welkom, ik ben avontuurlijk ingesteld maar heb dit soort zaken heb ik na een lange vlucht toch graag goed geregeld.
    We vertrekken overigens op 26 juli. BVD.

  4. Top | #124
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Met de expresscard van Dollar kan je op MCO zo doorlopen naar de garage, daar staat een kiosk van Dollar waar je je kan melden voor de sleutels van de auto en je krijgt dan een auto mee die in de eerste rij links van de kiosk staat. Voorzien van een label VIP.

    De hoop met deze kaart is er op gevestigd dat je minder lang hoeft te wachten in de garage dan op de luchthaven zelf, je gegevens staan mooi in de computer en ze koppelen de auto meteen aan je express nummer. Het is dus zo geregeld die auto ophalen.

    De dingen die je moet invullen zijn volgens mij voor als je rechtstreeks boekt bij Dollar, dan komen je voorkeuren naar voren toe. Ik heb ze gewoon ingevuld.

    Overigens kreeg ik per mail een nummer van Dollar voor mijn express lidmaatschap, deze moet je dan meenemen.

    En je hebt eigenlijk niets te verliezen door je aan te melden, kan alleen maar voordeel opleveren.


  5. Top | #125
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    12

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Bedankt voor de reactie, ik ga de card toch maar aanvragen want zoals je zegt, je hebt er niets mee te verliezen. Begrijp ik goed uit je verhaal dat die kiosk op de airport zelf zit, en dus niet met een busje naar Dollar moet worden gebracht.
    Het is nl. voor mij de eerste keer naar MCO.
    Nogmaals bedankt.

  6. Top | #126
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Groot13 Bekijk Berichten
    en dus niet met een busje naar Dollar moet worden gebracht.
    Dat was toch al een tijdje niet meer, bijna iedere Car-Rental zit nu "In Airport"... Het busjes verhaal behoort hierbij tot het verleden....
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #127
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    De normale balie's van de verhuur bedrijven zitten in het airport gebouw, als je de express card hebt aangevraagd en je mail meeneemt hoef je niet in de rij te gaan staan bij die balie's maar mag je meteen naar de garage lopen waar zeg maar zo'n tijdelijke unit van Dollar staat waar je je kan melden.


  8. Top | #128
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Hebben wij deze week ook gedaan. Lieten de kaart zien en
    binnen 5 minuten konden we een auto uitzoeken, kregen zelfs nog een gratis upgrade van een midsize naar een fullsize suv. Wij hebben zelfs geen borg hoeven te betalen.
    Het was een nieuwe medewerkster, dus misschien wist zij niet dat dit moest.
    Woensdag gaan we onze tweede auto ophalen, we gaan dan de coupon gebruiken.
    Upgrade van een compact naar een fulsize, ben benieuwd of dit ook lukt.

  9. Top | #129
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kyra Bekijk Berichten
    Wij hebben zelfs geen borg hoeven te betalen.
    Hmmmm....kijk je huurcontract maar eens na. Bij de aanvraag van de Expressecard heb je al je gegevens opgelepeld; rijbewijs, creditcard etc. Voordeel van Expresse is dat je dit niet meer bij het ophalen van de auto opnieuw hoeft te doen. Maar dat betekent niet dat er geen sprake van borg zou zijn.



  10. Top | #130
    Regelmatige Bezoeker Phillostar's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Dollar

    @Kyra - ik ben benieuwd wat je mee krijgt met de coupon, de mijne ligt al geprint en uitgeknipt klaar :mrgreen: Ik hoop dat ze in Orlando nog Dodge Caliber's hebben staan.

    Nou! ik ben ook maar overstag gegaan en een Dollar Express member card aangevraagd. Het pasje krijg ik over 2-3 weken binnen maar via de Dollar website kan je een printable versie van het pasje uiprinten.



    Hebben andere vakantiegangers die een auto hadden gereserveerd via een reisorganisatie voor- of achteraf gemeld aan deze of Dollar dat ze gebruik zouden gaan maken van de Dollar Express optie? (vanwege de info op deze website http://www.onestoporlando.com/orlandobypasslinerentals.php )

    En het is mij niet gelukt om mijn bestaande reservering van Expedia via de Dollar website aan mijn Express account te koppelen. Bekijken ze ter plekke in de garage de reservering van je reisorganisatie en koppelen ze deze dan aan je Express account?

    Misschien een handige tip voor lui die de reservering van hun auto via een reisorganisatie/travel agent gedaan hebben.
    Ik kon niet met het bevestigingsnummer wat ik van Expedia had gekregen mn reservering opvragen via de Dollar website. Via een slinksewijze (zoek de IATA code van de organisatie met geluk op via bijv. Google) heb ik toen ingelogd op de travelagent portal van de Dollar website en daar kon ik wel mijn reservering inzien (en uitprinten).




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •