Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 56 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #401
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Onze vlucht is gisteren prima verlopen. Brussel-Miami, (Arke) op tijd vertrokken en aangekomen. De passagiers voor Orlando moesten eerst het vliegtuig verlaten. Zij moesten ook alles meenemen uit het vliegtuig. Deze mensen moesten ook de rompslomp doorlopen: controles, douane, valiezen oppikken en terug indienen ...Aan de douane stond massa volk. Nog nooit geweten! Het eten tijdens de vlucht was deftig. Hutsepot met stoofvlees, salade, broodje met kaasje (president), kriekentaartje... De snack bestond uit een wit en bruin broodje met potje confituur en smeerkaasje, en een fruitsapje. De crew was vriendelijk en bestond uit mix van Belgen en Nederlanders. Het entertainment systeem werkte de eerste 2 uren niet maar daarna werd het opgelost (Nederlandse ondertitteling). Het duurde wel lang (1 uur) voordat ze de platteaus van het eten kwamen ophalen.

  2. Top | #402
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    147

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Fijn dat jullie een goede vlucht gehad hebben, hele goede vakantie verder toegewenst!

  3. Top | #403
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Kontich, Belgium
    Berichten
    124

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolf2014 Bekijk Berichten
    Fijn dat jullie een goede vlucht gehad hebben, hele goede vakantie verder toegewenst!
    Dankjewel! Het zal kort maar krachtig zijn ��

  4. Top | #404
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    35

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ja hoor, het is weer zover.... zojuist een SMS ontvangen van Arke dat de JAF624 ipv vanavond 21.20 uur pas om 02.15 uur vertrekt... lekker met een kind van 5.

  5. Top | #405

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inge1981 Bekijk Berichten
    Ja hoor, het is weer zover.... zojuist een SMS ontvangen van Arke dat de JAF624 ipv vanavond 21.20 uur pas om 02.15 uur vertrekt... lekker met een kind van 5. Van Sanford naar Amsterdam.

    Je hebt de berichten van de stroomstoring in Nederland zeker gemist?
    Schiphol heeft er gisteren een uur of 2 a 3 uitgelegen en dat werkt nogal door in de diverse vluchtschemas van de diverse maatschappijen....
    KLM en Arke kampen allebei vandaag nog met de naweeën ervan.
    De vlucht gisteren is door die stroomstoring bijna 3 uur later opgestegen. Zonder een gedeelte van de koffers (zonder stroom geen koffers de kist in), Behalve deze vertraging heeft de kist nog meer vertraging opgelopen door tekort beschikbare gates in de VS ivm de verlate binnenkomst en moest er in Brussel nog bagage bijgeladen worden die gisteren al mee moest. Verwachte aankomsttijd te Amsterdam morgen is overigens rond 16.30.
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 28-03-15 om 22:23.



  6. Top | #406
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Of een kind van 5 nu om 21.20 de lucht ingaat of om 2.15.....het is allebei laat. Je kan niet alles op de Jaf afschuiven ;-) Reizen is afzien!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  7. Top | #407
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    De aankomstvertraging is leidend, en als die meer dan 4 uren later ligt dan vermeld op uw ticket (Niet wat vermeld staat op de airportborden) dan heeft u recht op compensatie volgens de EU 261/2004 regelgeving.

    Dat in acht nemende: Volgens mijn officiële gegevens adhv van de (arke)tickets en de werkelijke aankomsttijd:
    Schema Aankomsttijd (STA)op ticket: 1400 lokaal
    Werkelijk Aankomsttijd (ATA) : 1729 lokaal.
    Aankomstvertraging: 3h29m

    Als u uitgaat van de borden op de airport:
    Schema Aankomsttijd (STA) volgens airport 1320 lokaal
    Werkelijke aankomsttijd (ATA) 1729 lokaal
    Aankomstvertraging: 4h09m

    Helaas (in dit geval) hanteert de rechter de schema aankomsttijd waarvoor je een vervoersbewijs hebt gekocht...
    Niettemin wens ik je uiteraard veel succes, maar geef deze claim geen kans gezien de geldende jurisprudentie omtrent aankomsttijden op borden van de luchthaven en diverse flightapps vs aankomsttijden op tickets.
    Behalve natuurlijk als je tickets hebt met vermeldde aankomsttijd van 1320..... Dan wordt het een ander verhaal. Wellicht dat je dat nog even kan vermelden?

    Mocht het wel goed aflopen, dan verneem ik dat uiteraard graag van je! Kan ik er wellicht nog iets van leren
    Citaat:

    Heb ik ook recht op een vergoeding?

    Komt u door de vertraging drie uur of later aan op uw eindbestemming? Dan hebt u recht op een vergoeding. Dat heeft het Europese Hof van Justitie bepaald. Hoe hoog de vergoeding is, is afhankelijk van de afstand die u vliegt. Hieronder leest u welk bedrag u kan krijgen:

    • EUR 250 per passagier voor alle vluchten tot en met 1500 kilometer;
    • EUR 400 per passagier voor alle vluchten binnen de Europese Unie van meer dan 1500 km. En voor vluchten van of naar een land buiten de Europese Unie die tussen 1500 en 3500 km lang zijn.
    • EUR 600 per passagier voor alle vluchten van of naar een land buiten de Europese Unie van meer dan 3500 km. Komt u minder dan vier uur later aan op uw eindbestemming? Dan mag de luchtvaartmaatschappij u 300 euro betalen.


    Ik heb dus wel degelijk recht op een vergoeding! Mijn aankomsttijd was immers zo`n 3,5 uur later??
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  8. Top | #408

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Voor zover mijn kennis strekt is een aankomstvertraging bij verre vluchten van meer dan 4 uren pas recht op vergoeidng.
    De halveringsclausule die hier wordt genoemd is, zover mijn kennis strekt , allen geldig als je bent overgeboekt op een andere vlucht en dan later dan 3 uren aankomt.

    Let op, zover mijn kennis strekt.
    Ik heb niet voor niets deze opmerking onder mijn eerdere post geplaatst:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    Mocht het wel goed aflopen, dan verneem ik dat uiteraard graag van je! Kan ik er wellicht nog iets van leren
    Succes.



  9. Top | #409
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Bovendien had de klant bij een schemawijziging van langer dan 4 uur kostenloos kunnen annuleren.
    Maar in plaats daarvan heeft deze toch gevlogen (weliswaar te laat), maar wél gevlogen!
    Dus zal het heel erg moeilijk worden.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #410

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Sniper heeft geen schemawijziging gehad, "slechts" vertraging en een stukje met de bus om de vertraging te beperken.
    Overigens geldt kosteloos annuleren pas bij 5 uur wijziging toch (even uit me hoofd)

    De busrit wordt als vervelend ervaren, (zou ik ook vinden) maar als JAF dit niet had gedaan had de vertraging nog veel groter geweest.. In dat opzicht kan je stellen dat de Airline er wel wat aan gedaan heeft de vertraging die er is te minimaliseren....





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •