Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 56 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 554

Onderwerp: Vliegen met TUIfly Belgium (voorheen Jetairfly)

  1. Top | #201

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Das toch zonde inderdaad



  2. Top | #202
    Regelmatige Bezoeker dreamer's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    20

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Iemand enig idee of het normaal is dat in MijnArke op 62 dagen voor vertrek de link naar stoelreservering niet werkt? Ik kom dan op volgende site uit die een error melding geeft: https://www.jetairfly.com/nl/legal/paxport "Onze excuses, er liep iets fout"

    Gaat dit binnen 2 dagen wel werken, of zou het een error zijn omdat we via Arke met Jetair vliegen?
    Californië 1995 | New York 1996 | Californië 1998 | Australië 2000 | Boston & Canada 2001 | Californië 2003 | Australië 2005 | Californië 2015 | Florida 2015

  3. Top | #203
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Heb ook via Arke geboekt, en vlieg met Jetair, en bij mij werkte het wel. Maar wel pas 60 dagen van te voren, geen 62. Dus zou het over 2 dagen nog eens proberen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #204
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    35

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Ik heb de ervaring dat het pas lukt vanaf 58 dagen tevoren. Maar wel gewoon via de link op Mijnarke.nl.

  5. Top | #205
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Misschien snap ik het niet helemaal, maar als ik kijk op Mijn Arke staat er dat ik vanaf 21 dagen van tevoren pas mijn stoel kan reserveren? Hoe kunnen jullie dan 60 dagen van tevoren dit al regelen? Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  6. Top | #206
    Regelmatige Bezoeker dreamer's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    20

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Hallo Bieg,

    Bij mij staat er dit:
    "Stoelreservering en online inchecken
    Vanaf 60 dagen tot 96 uur voor vertrek van uw vlucht kunt u eenvoudig een stoel reserveren.

    Misschien is het verschillend per klasse? Wij hebben economy geboekt.
    Laatst gewijzigd door dreamer; 03-02-15 om 23:40.
    Californië 1995 | New York 1996 | Californië 1998 | Australië 2000 | Boston & Canada 2001 | Californië 2003 | Australië 2005 | Californië 2015 | Florida 2015

  7. Top | #207
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    1,5 week terug met JetAirfly terug gevlogen. Voor mij absoluut de laatste keer. Het cabine personeel was behulpzaam en aardig, maar dat was het dan ook.
    Volgens mij hebben ze standaard vertraging, wij hadden ook weer 2 uur. Bij het inchecken stond het al op het ticket, ze stonden ons niet eens even te woord dat de vlucht 2 uur later vertrok zo waren ze bij het inchecken met zichzelf bezig. We hebben ook erg weinig betaald met 199 euro pp enkeltje, maar dat kun je ook merken En dan Zaventem, wat een smerig oud vliegveld. Zou er mijn auto niet laten staan

    Voor ons nooit meer.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  8. Top | #208
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Gisteren een vertraging van 20 uur! Er zit nu een forummer in Orlando die gisteren terug zouden vliegen.
    Op de Facebook pagina van JetAirFly kun je zien hoe "netjes" ze alles afhandelen.
    Laatst gewijzigd door Fleurida; 03-02-15 om 23:52.

  9. Top | #209

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten
    Misschien snap ik het niet helemaal, maar als ik kijk op Mijn Arke staat er dat ik vanaf 21 dagen van tevoren pas mijn stoel kan reserveren? Hoe kunnen jullie dan 60 dagen van tevoren dit al regelen? Groetjes, Monique
    Dat is voor vluchten van arkefly Bieg
    als je met jetair vliegt is het 60 dagen van te voren
    wanneer vliegen jullie? Als het na half april is is dat met Arke en is het 21 dagen, is het ervoor dan is het jetair met 60 dagen



  10. Top | #210

    Standaard Re: Vliegen met JetAirFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Gisteren een vertraging van 20 uur! Er zit nu een forummer in Orlando die gisteren terug zouden vliegen.
    Op de Facebook pagina van JetAirFly kun je zien hoe "netjes" ze alles afhandelen.
    Klopt. De OOJAP stond stuk op Amsterdam. Ze hebben een Portugees Airbus toestel gestuurd die met lichte vertraging is vertrokken vanaf Amsterdam. Aangezien de Portugezen geen crew hebben op Miami, moet dezelfde crew deze kist terugvliegen. Echter dit mag pas na 24 uur rust. Kist komt woensdagochtend rond 8 uur aan op Amsterdam.
    ach. Wel weer mooi 600 euro in de pocket pvoor de passagiers.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •