Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 100 van de 101 EersteEerste ... 50909899100101 LaatsteLaatste
Resultaten 991 tot 1.000 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #991
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    De Journey heeft drie rijen stoelen. De achterste rij kan helemaal weggeklapt worden in de vloer (de middelste volgens mij trouwens ook). Als echter alle drie rijen opgeklapt zijn, dan is er maar een beperkte bagageruimte. Die volgens mij dan ook niet groot genoeg is voor meerdere grote koffers.

    Wij reisden in de Journey met drie personen en hadden de achterste rij altijd plat liggen. De zee van ruimte achterin was meer dan genoeg voor al onze bagage. Daar hadden nog wel wat koffers bij gekund, ware het niet dat de airline daar paal en perk aan stelt .... helaas. ;-)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #992
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    enige idee wanneer je kan boeken voor de Meivakantie ?

  3. Top | #993
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    In het verleden gingen we vaak uit van 330 dagen voor terugkomst.

    From date:Sunday, May 5, 2013Subtracted 330 days
    Resulting date: Saturday, June 9, 2012


    Je zou nu dus al moeten kunnen boeken bij sommige maatschappijen.

    Dit gaat niet voor alle maatschappijen op.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #994
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    86

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    ja sorry had ik erbij moeten vermelden maar ik wil bij Alamo
    maar ook bij Dollar en National zag ik net dat ik geen tarieven
    kreeg toen ik op driveusa.de zat

  5. Top | #995
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard 6 personen versus Yukon

    Hallo floridagangers,

    We zitten momenteel toch even met een vraagje , en mogelijk kunnen jullie ons daar een antwoord op geven.

    Wij hebben voor onze as September vakantie in Florida een GMC Yukon gehuurd bij Hertz vestiging vliegveld Sanford
    nu zijn wij met 6 personen ( allen volwassen ) en daar horen natuurlijk de koffers bij en die bestaan uit 3x 70cm koffers en 3x 60cm koffers en we gaan er vanuit dat handbagage op de schoot kan worden meegenomen.

    Nu moeten we eerst van het vliegveld sanford naar Kissimmee (Homes Welocome center) en van daaruit naar villa ( daar wordt pas het adres gegeven )
    al met al ga ik uit van een goed uur rijden.

    Maar ik begin mijn vraagtekens te zetten of we allemaal wel met de beschreven bagage in de GMC Yukon kunnen, het zou een auto voor 8 personen moeten zijn
    en we denken we kunnen altijd een gedeeldte van de achterste bank gebruiken voor het overschot aan koffers.

    We gaan met de Yukon naar de parken ed in de omgeving en de grootste dagtrip zal worden Kennedy Space Center , maw we gaan geen rondrit maken.

    evt kunne we op safe spelen en een kleine auto bijhuren voor bv de reis naar en van het vliegveld maar dat kost met de ANWB code rond de 250 Euro bij Hertz,
    maar dan weten we zeker dat we gezamelijk naar de villa in en rond Kissimmee kunnen.
    Maar ja het is weer 250 euro extra die stil staat te staan voor de villa.

    Voor de dagtrips kunnen we mijn inziens wel met z,n allen in de Yukon want dan gaat de bagage op een enkele rugtas of iets dergelijks niet mee.

    Uit mijn eerdere trips naar florida met wat meer personen had ik altijd een Astro busje gehuurd en dat was goed te doen, maar met zo,n SUV ik heb zo m.n twijfels.

    Graag jullie ervaringen en evt goede raad.

    Gerard.

  6. Top | #996
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 6 personen versus Yukon

    Je hebt dus een Fullsize SUV gehuurd? Waarom niet gewoon ter plaatse proberen of het past? Je weet ook niet wat je exact meekrijgt, je huurt namelijk een bepaalde klasse, niet een bepaald merk/type.

    En anders nu al je boeking veranderen naar een Premium SUV. In een slagschip zoals een Suburban moet het zeker wel passen..
    Laatst gewijzigd door Njit; 21-07-12 om 10:31.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #997
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: 6 personen versus Yukon

    Het is wel mogelijk, maar passen en meten wordt het wel. Maar het is maar voor een uurtje, dus dat moet lukken.
    Persoonlijk zou ik toch voor een slag groter gaan (Suburban/Yukon XL), daar stap je iets makkelijker in met 6 personen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #998
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: 6 personen versus Yukon

    Gerrit / Nijt,

    De Yukon XL ( die overigens wel iets meer bagageruimte heeft, de stoelruimte is exact hetzelfde als de normale Yukon ) is evenals Suburban niet verkrijgbaar bij Hertz Sanford.

    Gerard.

  9. Top | #999
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 6 personen versus Yukon

    Zit je aan hertz vast dan?

  10. Top | #1000
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: 6 personen versus Yukon

    Yep, is al geboekt!

    En voor de prijs van nog geen 500 Euro voor 15 dagen heb ik geen andere optie.
    er is geen suburban of iets dergelijks meer te krijgen. ik heb al verschillende site,s van aanbieders bezocht maar overal niet beschikbaar in de periode van de laatste twee weken september.

    Ik denk dat een kleine economy bijboeken de beste optie is, zal komende week nog even met hertz bellen om te vragen of we evt ter plaatse kunnen bezien of we naast de Yukon nog een economy nodig hebben, maar ik vrees dat ze dan aardig wat meer vragen dan dat ik van te voren een auto boek/reserveer.

    mvg. Gerard.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •