Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 12 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 118

Onderwerp: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdale)

  1. Top | #81
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Voor de niet YouTube abbonees: deel twee van Roshelle's vlogs staat online! Link!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  2. Top | #82
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Ontzettend leuk gedaan! Net pas twee filmpjes bekeken dus ik heb er blijkbaar nog heel wat te gaan
    Ik ga op zoek naar een Universal filmpje...ben erg benieuwd!

  3. Top | #83
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Leuk om te horen! Wij hebben nog genoeg Universal filmpjes van vorige jaren en ook de filmpjes van dit jaar komen er uiteindelijk aan. Het valt op dit moment voor Roshelle niet mee om de vlogs up te loaden omdat zij net haar tweede week heeft gehad voor haar nieuwe werkgever en aangezien Roshelle enorm perfectionistisch is duurt het heel lang voor een vlog af is. Dit weekend wel weer een nieuw deel geloof ik!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    29

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Leuk fabian en roshelle.... de kids houden you tube de hele dag in de gaten..... en wij stiekem natuurlijk ookheerlijk ideeën opdoen voor onze florida vakantie in augustus....heel benieuwd wat voor tips jullie voor de keys hebben...

  5. Top | #85
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Wij hebben de Keys echt als de verrassing van de vakantie ervaren, hadden wel mazzel met geweldig weer moet ik zeggen. Twee tips even zo snel: #1: Bahia Honda state park, ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel verschillende kleuren blauw gezien als tijdens onze trip naar dit state park en dan kun je er ook nog eens in zwemmen.... zo bijzonder! #2: Wij hebben op Key West net even buiten het populaire gebied geparkeerd, op 10min lopen van het 'Southernmost point' dit was gratis terwijl betaald parkeren toch snel $20 voor de dag was. Daar kun je dan weer twee Margarita's van kopen bij Margaritaville op Key West!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  6. Top | #86
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Jaaaaaa hij staat er! Inclusief dronebeelden! https://youtu.be/2MvJa6NrDm8

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    29

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Super leuk roshelle!

  8. Top | #88
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    133

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roshelle Bekijk Berichten
    Jaaaaaa hij staat er! Inclusief dronebeelden! https://youtu.be/2MvJa6NrDm8

    dan gaan we dat weer kijken
    echt mooi gedaan fabian en rochelle ik kijk met veel plezier de vlogs naar idd weer nieuwe ideen voor onze amerika vakantie in 2018
    waar we zeker de keys gaan doen
    waren afgelopen jaar 2 dagen op key largo en ik moet zeggen FANTASTISCH
    dus komend jaar heel de keys
    nog tips wat betreft hotels ?

  9. Top | #89
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    We hebben twee nachtjes overnacht op Key Largo in het Bayside Inn Key Largo via Hotwire. Wij hadden ondanks de dramatische reviews op Tripadvisor een geweldige kamer en dito ervaring met het hotel. Grootste nadeel is het ontbreken van Wifi in de kamers ( het is 2017! ) Maargoed, we zijn op vakantie dus dit is geen drama. Hebben ook niet ontbeten bij het hotel maar bij de Burger King naast het hotel, maar dit komt vooral omdat ik gek ben op het ontbijt bij de BK... Grootste voordeel aan dit hotel is dat het beschikt over een stijger naar de zee waar je 's avonds kunt genieten van de mooiste ondergaande zon ooit! Wij hadden twee pizza's besteld bij Papa John's om de hoek, een koeltasje vol met Bud Light en toen hebben we daar echt een fantastische avond gehad, mede doordat er naast dit hotel een leuke bar is (Snooks) waar live muziek werd gespeeld en toen de koeltas leeg was hebben we daar ook nog een aantal Islamorada Ales gehaald. Persoonlijk zou ik dit hotel dan ook wel aanraden maar verwacht geen Hilton!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  10. Top | #90
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdal

    Superleuke vlog weer!!
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •