Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 42

Onderwerp: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

  1. Top | #1

    Standaard Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Hoi,

    Boeken jullie eerst de vliegtickets of eerst de villa?
    Ik zie dat veel villa's voor volgend jaar maart/april al vol zitten (die ons dan leuk lijken)
    Sommige huizen zijn blijkbaar zo populair dat ze snel vol zitten.. en met vliegtickets is altijd een beetje afwachten wanneer je boekt.

    Groeten,
    Melissa

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Eerst vliehtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Gewoon je verblijf boeken, als je wacht tot alle vliegtickets te verkrijgen zijn ( zo’n 330 dgn na de dag dat je weer vertrekt) dan zijn de krenten al uit de pap.
    Boek eventueel bij zoiets als homeaway dan kun je (opletten wat je boekt!) vaak nog annuleren mocht je echt geen geschikte tickets kunnen vinden.
    Ik heb mijn verblijf voor de meivakantie 2019 ook al geboekt en de nu al verkrijgbare tickets zijn naar mijn mening nog iets te duur.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #3

    Standaard Re: Eerst vliehtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Gewoon je verblijf boeken, als je wacht tot alle vliegtickets te verkrijgen zijn ( zo’n 330 dgn na de dag dat je weer vertrekt) dan zijn de krenten al uit de pap.
    Boek eventueel bij zoiets als homeaway dan kun je (opletten wat je boekt!) vaak nog annuleren mocht je echt geen geschikte tickets kunnen vinden.
    Ik heb mijn verblijf voor de meivakantie 2019 ook al geboekt en de nu al verkrijgbare tickets zijn naar mijn mening nog iets te duur.
    Bedankt voor je reactie! Ik vond het al zo apart dat zoveel verblijven al vol zitten

  4. Top | #4
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Eerst vliehtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Gewoon je verblijf boeken, als je wacht tot alle vliegtickets te verkrijgen zijn ( zo’n 330 dgn na de dag dat je weer vertrekt) dan zijn de krenten al uit de pap.
    Boek eventueel bij zoiets als homeaway dan kun je (opletten wat je boekt!) vaak nog annuleren mocht je echt geen geschikte tickets kunnen vinden.
    Ik heb mijn verblijf voor de meivakantie 2019 ook al geboekt en de nu al verkrijgbare tickets zijn naar mijn mening nog iets te duur.
    Wat is te duur....ik zie tickets bij Icelandair voor 400 euro!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Eerst vliehtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicolea Bekijk Berichten
    Wat is te duur....ik zie tickets bij Icelandair voor 400 euro!
    Die €400,- is zonder bagage (alleen handbagage), wil je koffers meenemen kun je bijboeken voor ruim €200 per ticket of op de icelandair website boeken en voor standard economy kiezen.
    Dan kom je op ruim €600,- per ticket.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Eerst vliehtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Ik kijk eerst wel op welke dagen er rechtstreeks gevlogen wordt omdat wij geen zin hebben in overstappen. Dan boek ik nog geen tickets maar wel de villa. Maart/april is hoogseizoen in Zuid-Florida dus alles zit snel vol.

  7. Top | #7
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Eerst vliehtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Ik zoek eerst de tickets, en pas de route /verblijf daar op aan. Vorig jaar naar en van Miami, toen hebben we een rondreisje van gemaakt. Dit jaar naar en van Tampa, en blijven we in Kissimmee. Muv de laatste drie dagen, want die dagen was de villa al volgeboekt. Ik kijk niet op een paar euro, maar als het verschil tussen MIA,MCO of TPA aanzienlijk is dan plannen we wel een andere route. En het blijft tenslotte toch Florida.

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Ik denk dat je beide een beetje in de gaten moet houden. Zie je een mooie prijs of een geweldig mooie villa waar je per se heen wil dan zou ik eerst de villa boeken. Maar zie je een heel mooi geprijsd vliegticket tja dan ben je gek als je dat niet meteen vast legt! Wij zijn dit keer voor eerst vliegticket gegaan met het idee "villa's zijn er zat in sept/okt".

  9. Top | #9

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Het is dus maar goed dat het de bedoeling is om maart 2020 te gaan. Kunnen we dus tijdig op zoek gaan naar een huis.
    We gaan dan maar eerst kijken voor een huis en dat vastzetten en daarna de tickets. We willen net als de vorige 3 keren vliegen met TUI rechtstreek naar Orlando.

  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Ja als je dat al besloten hebt kan je net zo goed eerst een huis vastleggen en dan later de tickets in de gaten gaan houden



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •