Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 49 van de 100 EersteEerste ... 3947484950515999 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

1. Top | #481
    Vaste Bezoeker metendiana's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008

Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

Hallo mensen
    wij gaan op 15 juli vliegen met united airlines,wij hebben nu onze stoelplaatsen gekregen en blijkt dat we allemaal achter elkaar zitten.Wij hebben 2 kinderen ,dus wij zien dat niet zo zitten.Wij hadden in november geboekt met de zekerheid dat wij plaatsen bij elkaar hadden,nu blijkt dat dat niet zo is.Nu heeft het reisbureau gezegd dat wij moeten proberen 24 uur van te voren online te regelen om bij elkaar te zitten of bij het inchecken.Hoeveel kans hebben wij om te slagen,we zien het niet zitten om niet bij elkaar te zitten,of zijn er nog andere mogelijkheden..........
    gr diana

2. Top | #482
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metendiana Bekijk Berichten
    Hoeveel kans hebben wij om te slagen,we zien het niet zitten om niet bij elkaar te zitten,of zijn er nog andere mogelijkheden..........
    Tsja, je reist in een drukke tijd en dan zijn de vliegtuigen vol. Pech, ongezellig en sneu als je niet naast elkaar zit, maar je kunt namelijk geen aanspraak maken op een bepaalde plek. Zekerheid heb je nooit, tot je je boardingpas hebt. En dan nog kan de stewardes je verzoeken om te verkassen. En aan de verzoeken van het personeel moet, zonder tegensputteren worden voldaan. Dus ik weet niet wie je stoelen bij elkaar heeft gegarandeerd.....Zit je overigens op alle vluchten niet naast elkaar?

Heb je zelf al op de site van United gekeken met je reserveringsnummer? In principe kan je dan je stoelnummers aanpassen en speciale maaltijden opgeven. Je moet dan wel eerst lid van de club worden, maar dat is een kleine moeite.

Als je 24 uur van te voren incheckt kan je ook nog een stoel kiezen, maar velen zijn je dan al voorgegaan en dan moet je het toch met de leftovers doen. Ten slotte kan je bij het inchecken nog overleggen en bij het instappen. In hoeverre dat succesvol is, blijft afhankelijk van de mogelijkheden. In een vol vliegtuig zijn die beperkt. Tijdens onze laatste vlucht waren er nog plaatsen in de Economy plus klasse. Het was niet toegestaan voor Economy reizigers om deze te bezetten en er werd scherp toezicht opgehouden.

3. Top | #483
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008

Hoi Diana,

Wij hebben hetzelfde, ik heb hierover gebeld met UA en daar vertelde ze dat ze altijd proberen de kinderen naast een van hun ouders te plaatsen, ze bekijken dat ter plaatsen bij het inchecken, dus misschien dat andere mensen (die al online hebben ingechecht) hun stoel voor jullie moeten afgeven.Dus ik hoop dat wij ook als nog bij elkaar komen te zitten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-06-09 om 21:14. Reden: fqe

4. Top | #484
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Wij hadden het ook op de terugweg van de meivakantie. Ik ben bij de gate in Washington naar de balie gegaan en heb andere plaatsen gevraagd en ook gekregen. Was geen probleem.

5. Top | #485
    Ingeschreven
    Oct 2008

Allemaal bedankt voor de snelle respons,nu maar hopen dat we wat kunnen regelen .We zullen alles proberen om het te kunnen veranderen,zie mij kinderen niet bij andere mensen zitten.En teleton hoe kunnen we lid worden van de club,mischien kunnen we wel upgraden met bij betaling......

gr diana

6. Top | #486
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metendiana Bekijk Berichten
    hoe kunnen we lid worden van de club,mischien kunnen we wel upgraden met bij betaling......
    Klik, op de site van UA, op "Mileage plus" en vul het formulier in. Daarna krijg je je mileage plusnummer naar je mailadres gestuurd waarmee je kunt inloggen. Ga daarna naar "my iternaries". Hier kan je, behalve gratis je stoelen "reserveren" ook upgraden naar Economy plus en ook weer je eigen stoelnummers vastleggen. Voor de intercontinentale vluchten kost je dit ongeveer 77 euro. Heel simpel, wijst de weg vanzelf. Kijk voor je de stoelnummers vastlegt, ook even op www.seatguru.com voor opmerkingen m.b.t. bepaalde stoelnummers in het vliegtuig.

7. Top | #487
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Ook even een vraag over de beenruimte bij United.
    Wij vliegen in November voor eerst met United,nu is mijn vraag of de been ruimte bij United economy ongeveer hetzelfde is als bij de gewone stoelen van Delta.

Theo

8. Top | #488
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theovg Bekijk Berichten
    Ook even een vraag over de beenruimte bij United.
    Yip, ik vind de beenruimte vergelijkbaar, alleen heeft United geen lederen stoelen, zoals Delta. Voor de juiste maten kan je ook op www.seatguru.com kijken. Ik zou overigens zeker nu al de stoelen bij United vastleggen, Theo. Als je te lang wacht en het vliegtuig raakt vol, moet je maar afwachten waar je terecht komt. Voor onze intercontinentale vluchten hebben we plus geboekt, voor de vluchten over land één aisle seat en de middenstoel; kunnen we gemakkelijk even opstaan als we dat willen. Hoewel deze vluchten meestal tot de laatste stoel bezet zijn, kan je ook geluk hebben en dan heb je de rij voor z'n tweetjes. De window seats naast twee bezette stoelen, blijven lang onbezet. Niemand zal ze immers zelf kiezen en als je ze toegewezen krijgt, verander je ze.

Succes met de keuze van de stoelen.

9. Top | #489
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Voor de lange vluchten heb ik de stoelen al vast, rij 31 aan de zijkant gewoon economy toestel is een 777 ik twijfel nog om plus te nemen ik vond het bij Delta redelijk zitten we zijn niet zo groot.
    Voor de korte vluchten hebben we ook een gangpadstoel en een in de midden van de drie.
    Laatst gewijzigd door theovg; 28-06-09 om 13:16.

10. Top | #490
    Ingeschreven
    Oct 2008

Hallo teleton,harstikke bedankt het is ons gelukt om onze plaatsen te upgraden.Dus geen slapeloze nachten meer......\\/
    gr diana

Forum Rechten