Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 57 van de 86 EersteEerste ... 747555657585967 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 570 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

  1. Top | #561
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    't komt vast helemaal goed!

    Ja vast wel!!!! Heb er zo verschrikkelijk veel zin in, kan haast niet wachten :-D:-D:-D:-D:-D

    Tel de dagen nu echt af \\/

  2. Top | #562
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    6

    Standaard Re: Auto huren

    Je krijgt nu € 20,- korting bij het bestellen van een auto bij usareisen.de!

    Misschien een tip voor de mensen die nog niet hebben geboekt.

  3. Top | #563

    Standaard Re: Auto huren

    Nog een tip: Als je www.eautohuur.nl BELT krijg je een iets beter tarief dan op de site zelf! Scheelt niet veel maar op internet te boeken voor 448,00 en via telefoon 435,00. Goedkoper dan www.usareise.de en je leest alles in het nederlands ipv duits ook wel makkelijker.
    Alle kleine beetjes helpen

    PS betreft midsize 4 deurs periode 2/7/2009 t/m 23/7/2009 vanaf vliegveld Tampa
    Laatst gewijzigd door timytee; 20-06-09 om 10:28.

  4. Top | #564

    Standaard Re: Auto huren

    Heeft iemand wel eens met pech langs de weg gestaan zonder die wegenwacht verzekering te hebben afgesloten? Heb inmiddels zo'n zes keer een auto in USA gehuurd zonder deze verzekering te hebben afgesloten en tot heden gelukkig geen pech gehad (bv lekke band). Is het gewoon een kwestie van bellen met je verhuurbedrijf zeker?

  5. Top | #565
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Je krijgt altijd hulp bij pech. De Roadside Plus (bij Alamo) is alleen voor de extra's, sleutel kwijt, benzine op, lekke band e.d.
    Dingen die je zelf kunt oplossen of voorkomen.

    Voor echte pechgevallen (Roadside Assistance) kun je altijd bellen en wordt het vrij vlot opgelost (auto ruilen bijv.), is onze ervaring.
    En met een NL ANWB pas kun je ook altijde de AAA bellen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #566
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Auto huren

    TIP!!

    Zojuist (zaterdag) met Alamo gebeld want had afgelopen week een EQ geboekt en 40 euro meer betaald dan de huidige prijs. Aangezien ik een echte Hollander ben ..... niet geschoten is altijd mis.

    Maar goed, even de boeking geevalueerd en tot de volgende conclusie gekomen:

    LET VOORAL OP DE TIJD (UREN) HOE LAAT JE EEN AUTO GAAT INLEVEREN!!!

    Ik had namelijk om 17.00 uur ingevuld om op te halen en om 18.00 uur in te leveren.

    DAN REKENEN ZE EEN DAGTARIEF MEER

    Zorg er dus voor dat je inlevertijdstip gelijk is aan het ophalen. Een uurtje later kost gewoon een dagtarief meer. Kun je beter andere leuke dingen van doen!

    USAREISEN.DE maakt nu een nieuwe boeking en stort netjes de 40 euro terug! Klasse van die Duitsers!

    Prijzen zijn overigens verlaagd door Alamo

  7. Top | #567
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eVRT Bekijk Berichten
    Waar ik dit gehoord heb? Nou dat zie ik als ik online een reservering probeer te maken via Expedia of de site van Alamo, Dollar, Budget etc. en als ik dan als afhaallocatie Miami Airport selecteer zijn de prijzen dubbel tot 3x zo hoog als waneer ik als locatie bv Miami Beach invul. Probeer maar..
    Ik heb via de website van Alamo 3 prijsopgaves gedaan voor 3 weken in Oktober en afhalen op 3 verschillende locaties in Miami maar er kwam dezelfde prijs uit. Dus ik weet niet wat je precies gedaan hebt ?


  8. Top | #568

    Standaard Re: Auto huren

    Ik heb de prijzen van usareisen.de vergeleken met rechtstreeks boeken bij de aanbieders Alamo en Dollar. Die prijsverschillen zijn zo groot (bv. 456 euro versus 1234 dollar voor dezelfde auto in dezelfde periode), dat ik me afvraag of ik iets over het hoofd zie. Bijvoorbeeld bijkomende kosten ter plaatse?

    En dan heb ik nog een andere vraag. Wij reizen met een tweeling-kinderwagen, een behoorlijk groot ding. In Europa huren we daarvoor altijd een Volkswagen Caddy of iets vergelijkbaars. Iemand enig idee waar we dan in Amerika voor zouden moeten kiezen?
    Laatst gewijzigd door DeniseH; 20-06-09 om 11:22.

  9. Top | #569
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Zorg er dus voor dat je inlevertijdstip gelijk is aan het ophalen. Een uurtje later kost gewoon een dagtarief meer. Kun je beter andere leuke dingen van doen!
    En let er ook op dat je de auto op tijd terug brengt. Op de bon van Alamo staat de tijd waarop je hem hebt opgehaald en de uiterste tijd waarop je hem mag terugbrengen. Kijk er ook naar of deze tijden kloppen!

    Meestal heb je een speling van 29 minuten (dus bijvoorbeeld om 17:00 opgehaald is om 17:29 terugbrengen). Te laat is een dag extra betalen. Liever iets te vroeg dan te laat dus
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #570
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeniseH Bekijk Berichten
    Ik heb de prijzen van usareisen.de vergeleken met rechtstreeks boeken bij de aanbieders Alamo en Dollar. Die prijsverschillen zijn zo groot (bv. 456 euro versus 1234 dollar voor dezelfde auto in dezelfde periode), dat ik me afvraag of ik iets over het hoofd zie. Bijvoorbeeld bijkomende kosten ter plaatse?
    Rechtstreeks boeken bij Alamo.com / dollar.com is altijd veel duurder dan dat hier in Europa te doen. Je kan ook nog bij eautohuur.nl kijken om te vergelijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeniseH Bekijk Berichten
    En dan heb ik nog een andere vraag. Wij reizen met een tweeling-kinderwagen, een behoorlijk groot ding. In Europa huren we daarvoor altijd een Volkswagen Caddy of iets vergelijkbaars. Iemand enig idee waar we dan in Amerika voor zouden moeten kiezen?
    Caddy lijkt meer een bestelbusje. Die zul je daar niet veel vinden.
    Een Fullsize SUV of een Minivan komt denk ik het meeste in de buurt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •