Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 39 van de 86 EersteEerste ... 29373839404149 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 852

Onderwerp: Creditcard

1. Top | #381
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    ......... Ik heb overigens soms wel problemen met mijn betaalkaart. Deze werkt niet bij alle ATM's. Volgens de bank wordt het probleem veroorzaakt door oude readers. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het antwoord van de bank niet echt geloof. Ze leggen m.i. iets te gemakkelijk de bal bij de ander partij.
    Ik heb zelfs hier in Nederland deze ervaring. Bij een onbemand tankstation hier in de buurt is het soms een ramp om je pinpas ingelezen te krijgen. 10 keer erdoor komt voor. Ik ben niet de enige, want voor of na mij staan er ook anderen te klo.t.n. Bij geen andere automaat problemen, zit dus duidelijk in deze reader.

Je kunt dit m.i. vrij simpel oplossen door een tweede CC mee te nemen. Die heb je al voor een paar tientjes per jaar (€11,50 indien je lid bent van de ANWB). Lijkt me geen geld om je worst nightmare te kunnen voorkomen.
    ... en die kosten gaan pas in als je hem gebruikt. Ook diverse doe-het-zelf-ketens en bijv de computerclub HCC hebben zoiets, pas betalen bij gebruik. De limiet is wel erg beperkt, zo'n EUR 1000 a 1500 per maand, maar als reserve goed bruikbaar. Ik heb er zelf zo 2 aangevraagd en heb dus voor noodgevallen 3 cc's.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-06-09 om 10:11. Reden: samengevoegd

2. Top | #382
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Re: Help!! CC werkt niet...!!!

Ik heb ook een probleem gehad bij een winkel en die deed er een blauw papiertje om haalde hem er zo door en hij ging ................( david copperfield toestanden hahahah)

3. Top | #383
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard

Nog gekker. Ik heb drie weken geleden een kasstorting gedaan. Gewoon bij onze eigen bank met mijn eigen pas.
    Niks geen reader niks geen apparaat gewoon met de hand en binnen in de bank.
    Vandaag is er na veel herrie en boze woorden een "noodstorting" gedaan en is het geld op de rekening gestort.
    Ze waren het geld "gewoon" kwijt en ze wisten dat het lag een de nieuwe kaarten. Er waren heel veel mensen die hetzelfde probleem hadden,innerbankelijke tranportaire geldstroomproblemen en bla bla bla...
    Ja hoor dan ben je net aan het goeie adres bij mij. Ik heb ze gewoon elke dag plat gebeld.

Rot lekker op met je smoesjes. Zorg voor een goed werkend systeem en probeer niet om met uitvluchten iemands geld drie weken vast te houden.

Je kunt dit m.i. vrij simpel oplossen door een tweede CC mee te nemen. Die heb je al voor een paar tientjes per jaar (€11,50 indien je lid bent van de ANWB). Lijkt me geen geld om je worst nightmare te kunnen voorkomen.
    Geen nood we hebben er drie.
    Niks of niemand zal me kunnen tegenhouden als ik het in mijn kop krijg om halsoverkop naar huis terug te keren.:mrgreen:

Was deze keer bijna gebeurt ook nog.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-06-09 om 19:29.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

4. Top | #384
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ieniminie Bekijk Berichten
    Alleen... bij het ophalen van de auto bleek onze cc niet te werken....
    Thuis doet ie het wel gewoon. Het was te laat om de bank te bellen, en de auto kregen wij niet mee. Vanmorgen de bank gebeld, en er is niets mis met onze cc,
    Hoi Ingrid,

Wat een nare situatie, hoe is het afgelopen?

5. Top | #385
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Geen nood we hebben er drie.
    Als je dan toch drie CC's hebt dan begrijp ik je angst niet helemaal. De kans dat het gelijktijdig misgaat met drie kaarten is m.i. nihil.
    Laatst gewijzigd door Guus; 05-06-09 om 20:26.

6. Top | #386
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Als je dan toch drie CC's hebt dan begrijp ik je angst niet helemaal. De kans dat het gelijktijdig misgaat met drie kaarten is m.i. nihil.
    O maar dan ken je dit eeuwige en altijd beren in het bos ziende schepseltje nog niet.
    Ik ben een erg strek aanhanger van de wet van Murphy /de wet van bedrog.:-(
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

7. Top | #387
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009

Hallo,

Helaas is er nog geen oplossing gekomen. We hebben vandaag de Greyhound bus gepakt van Miami naar Orlando. Budget wilde geen cm toegeven. De manager heeft zelfs met onze bank gesproken, maar nee.

Wat betreft het limiet. Samen hebben we een limiet van 10.000 euro, en we hebben twee kaarten bij. De kaarten zijn van dezelfde bank, en tegelijkertijd ontvangen. In nl uitgeprobeerd door bij de thermen te betalen, en een keer te pinnen, en dat ging prima. Hier lijkt het probleem te zijn dat de kaart niet gelezen wordt.

Weet iemand een autoverhuur maatschappij waar we de borg cash kunnen betalen? We zitten nog tot vrijdag in Orlando, en dan is het de bedoeling dat we verder gaan...

Groetjes, Ingrid

8. Top | #388
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009

Standaard Borg auto cash betalen??

Hallo,

Weet iemand een autoverhuur maatschappij hier in Orlando waar we de borg cash kunnen betalen, of met de pin? Onze cc blijken niet te werken vanwege een fout in de lezer, en nu krijgen we bij Budget de auto niet mee.....

Jullie tips zijn meer dan welkom, want ik weet me eerlijk gezegd geen raad meer... ik word er echt een beetje wanhopig van...... ik heb me zo verheugd op deze trip, en alles loopt nu in het honderd....

Groetjes, Ingrid

9. Top | #389
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Borg auto cash betalen??

Je kunt toch ook bij Budget met cash betalen??

Dit kotm van hun website af:
    Can I pay with cash?
    Yes. Your deposit type, amount and method of payment will vary by Budget location.

Het kan natuurlijk zijn dat juist deze loctie geen cash neemt, maar dan ga je toch naar een andere budget locatie
    Hier is een link met alle locaties in Orlando

Verder nemen alle grote rentals zoals Alamo/Hertz allemaal wel cash.
    En bij wie heb je de auto gehuurd, Misschien kunnen zij je ook nog helpen of heb je dat rechtstreeks met Budget gedaan?
    Laatst gewijzigd door calypso; 06-06-09 om 08:06.

10. Top | #390
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Heb je die kaarten al bij een ATM geprobeerd?

Forum Rechten