Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 121

Onderwerp: Keys: Duiken en snorkelen

1. Top | #71
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005

Standaard Key West: Nieuwste duik en snorkel locatie

USS Vandenberg gisteren afgezonken, het tweede grootste namaak rif ter wereld.
    10,2 km uit de kust van Key West.

Laatst gewijzigd door Marcelg; 29-05-09 om 03:25.

2. Top | #72
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.

Standaard Re: Key West's nieuwste duik en snorkel locatie

Het kwam gisterochtend bij het ontbijtjournaal van RTL 4. Spectaculair hoor! Ben je nog gaan kijken, Marcel? Ik heb een groep opgericht op Flickr.com (fotosite) genaamd "Key West and the other Keys" en daar heeft iemand ook wat foto's geplaatst. Zie hieronder:

(Photos taken by Cokebuster) http://www.flickr.com/photos/cokebus...7618867995038/

Link naar mijn Key West and the other Islands group:

http://www.flickr.com/groups/keywestandtheotherislands/

3. Top | #73
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Bij Pensacola in de Panhandle ligt ook al zo'n afgezonken schip, volgens mij al een jaar of drie. Maar wat ik gelezen heb zou de plek bij Key West beter zijn, vanwege de waterhuishouding daar. En het gaat jaarlijks waarschijnlijk zo'n $8mln opbrengen voor de toeristenindustrie. Doen ze goed!! Vind ik.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

4. Top | #74
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005

Ik was aan het werk omdat iemand anders graag wilde gaan kijken, ik was op dat moment wel op het water, maar zag niet veel meer dan een hoop rook, ik zat er zo'n 6 mile vandaan.
    Hij is in principe afgezonken als je een rechte lijn zou trekken de Atlantische oceaan in van af Boca Chica, dat is waar ze trainen met de straaljagers, mm6 van de US1.
    Ik duik zelf niet en 7 mile uit de kust zitten de grotere haaien enzo, moet er niet aan denken om dat schip in te zwemmen en een Hamerhead in de wandelgangen tegen te komen.

5. Top | #75
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009

Standaard Re: Snorkelen op de Keys

Eind augustus zit ik ook op de Keys en wil graag gaan snorkelen, nu hoor ik iedereen over Dry Tortuga's, maar ik kan geen link vinden of iets dergelijks...

Kan iemand mij helpen. (ja, blond he!)
    2017: The Deep South!

6. Top | #76

wij willen in mei gaan snorkelen op de keys, we verblijven 2 dagen in key largo maar we willen ook 1 dag naar key west gaan. Wat raden jullie aan? We hebben nog nooit gesnorkeld. Dus geen ervaring....

Heeft er iemand foto's of echt een verslag hoe dat allemaal gaat? heb wel een aantal verslagen gelezen maar niet met de info die ik zoek. Hoe zo'n tripje precies gaat enzo.

Graag jullie reacties? KEy West of Key Largo voor beginners?!?

Alvast bedankt!

7. Top | #77
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010

Standaard Welke snorkelacomodatie Key Largo?

Beste lezers,

Ik heb hier op het forum al diverse topics door gelezen, maar ik kan er nog niet heel wijs uit worden.

In begin april ga ik samen met een studiemaatje een week naar Florida en daarvan zouden wij ook een middag en avond in key Largo willen besteden.
    Omdat wij een aardig strak reisschema hebben willen wij graag alles van te voren vast leggen zodat wij niet daar ter plekken moeten gaan zoeken.

Nu waren wij benieuwt welke snorkel accommodatie jullie ons aanbevelen, op dit forum kom ik diverse namen tegen waaronder Quiksilver enz.

Alvast super bedankt.

<<Mod michael66: Toegevoegd aan bestaand topic over snorkelen op de Keys.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-02-10 om 15:53.
    2003 Australie --> 2008 Thailand --> 2010 New York & Florida

8. Top | #78
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009

Als je met accomodatie uitrusting bedoeld: in belgie heb je Decathlon, grote sportwinkel. Misschien ook in NL?
    Wij hebben er vorige week een pak met korte armen/benen gekocht voor +- 30 euro. Meer dan goed genoeg voor de occasionele snorkelfun.

9. Top | #79
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009

Standaard Snorkelen Keys

Tijdens onze vakantie in Florida (juli/augustus) willen wij graag een keer snorkelen.

Wie heeft er ervaring met de verschillende tochten en welke was de mooiste? Is John Pennekamp mooier dan bijvoorbeeld een tocht vanuit Key West?

10. Top | #80

Standaard Re: Keys: Duiken en snorkelen

Ik zag dat er zeer recent nogal wat haaien in de buurt zijn , zie http://www.nbcmiami.com/news/local-b...115020674.html
    Hoe gevaarlijk is snorkelen bij Miami en specifiek bij eigenlijk. Ik snap ook niet helemaal dat mensen barracuda 's zien en neit maken dat ze wegkomen terwijl ik ooit heb geleerd dat die een mens binnen 2 minuten kunnen verslinden. Fabel? Heeft sunpass tours equipment of moet ik zelf masker, wetsuit en vliezen meenemen. Is een wetsuit nodig rond begin maart? Beetje veel vragen maar hoop dat Marcel e.a. iets hierover kan zeggen

Forum Rechten