Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 37 van de 100 EersteEerste ... 2735363738394787 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #361
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Ook wordt er melding gemaakt van een lekke band, echter de reparatie is wel voor kosten van Alamo, echter als je hem niet zelf wisselt maar een monteur daarvoor laat komen zijn die kosten voor jezelf. Die extra kosten worden door die extra verzekering gedekt.

Afgelopen jaar ben ik zelf gewoon met de auto met een spijker in 1 band terug gegaan naar Alamo en dan kan je een andere auto meenemen, verder geen problemen.

2. Top | #362
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005

Heeft iemand ervaring met de Alamo kiosk check-in? Ik probeerde zo'n beeldscherm laatst uit op orlando airport, maar het reserveringsnummer op m'n voucher werd niet geaccepteerd. Iemand van de verhuurbalie zei dat je daar weer een speciaal nummer voor nodig hebt, dus ben ik maar weer in de (lange) rij gaan staan. Op hun website staat niets over een speciaal nummer.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

3. Top | #363
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik kan ook enkel deze info vinden:

Alamo Kiosk Check-In

Alamo's new self-service kiosk makes the rental process quick and easy.
    How it works. Skip the rental counter.

• Check-in at the kiosk.
    • Show rental agreement and driver's license at exit booth.

What you need.

• Valid driver's license.
    • Major credit card.
    • Advance reservation.

Other cool self-service kiosk stuff you can do.

• Review your rental info.
    • Upgrade to a larger car.
    • Add other drivers.
    • Purchase other items like prepaid gas, car seats, Collision Damage Waiver and GPS units.

Current locations include: Boston, MA, Chicago, IL (Midway), Chicago, IL (O'Hare) , Dallas, TX (DFW) Denver, CO, Detroit, MI , Lake Buena Vista, FL (Disney Car Care), Ft. Lauderdale, FL, Hartford, CT, Houston, TX (IAH), Jacksonville, FL, Las Vegas, NV, Los Angeles, CA, Manchester, NH, Miami, FL, Miami, FL (Port), Minneapolis, MN, Orlando, FL, San Diego, CA, Sanford, FL, St. Louis, MO, Tampa, FL, and West Palm Beach, FL.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #364
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Vooralsnog is dat toch alleen voor inwoners van de VS en Canada? Volgens mij al eerder over geschreven in dit topic.

Anders kunnen ze die domme buitenlanders toch geen extra's en upgrades meer aansmeren ..... ?

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

5. Top | #365
    Regelmatige Bezoeker NormanP's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Vooralsnog is dat toch alleen voor inwoners van de VS en Canada? Volgens mij al eerder over geschreven in dit topic.

Anders kunnen ze die domme buitenlanders toch geen extra's en upgrades meer aansmeren ..... ?
    Een collega van mij is net terug uit Orlando, en vertelde dat bij aankomst een giga rij mensen voor de balie van Alamo stond. Hij is toen met iemand meegelopen naar een aparte balie en werd daar direct geholpen, daar stond nl. niemand. Als ik hem morgen zie zal ik eens vragen waar die check-inn balie precies staat. Volgens mij was het in de parkeergarage zelf.
    Laatst gewijzigd door NormanP; 13-05-09 om 19:09. Reden: correctie

6. Top | #366
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008

Dat was zeker op 25 april, wij waren er toen ook met nog heel wat medeforummers. De rij op zich werd verder niet doorverwezen naar een andere balie, later leerde ik hier op het forum dat er een A en een B balie is in Orlando maar toen was het al te laat. Ik heb deze week via e-mail een klacht ingediend en krijg een voucher voor 2 dagen autohuur voor een volgende keer. Netjes opgelost maar we hadden dan ook kosten gemaakt, niet de rij afgewacht maar een auto bij Avis gehuurd voor 1 dag en de volgende dag onze Alamo auto opgehaald.

7. Top | #367
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dat ging volgens mij om Online Check-In

Alamo Online Check-In

By answering a few simple questions online, you are able to bypass the rental counter and go straight to the car you reserved. Just show your Online Check-In documents along with your driver's license and credit card to the agent at the Exit Booth on your way out.
    To qualify for Online Check-In, you must:

• Meet minimum rental age requirements.
    • Have a valid U.S. or Canadian driver's license.
    • Provide a valid major credit card.

NOTE: Online Check-In is available at alamo.com only and must be paid with a major credit card. Renter must choose from cars on lot in car category reserved. Renter must meet standard age, driver and credit requirements. Online Check-In is available at participating U.S. Alamo locations only. Advance reservations required. Other restrictions apply.
    No cancellation fees with Online Check-In.
    EXCEPTION: If using Online Check-In in conjunction with Pre-Pay, a cancellation fee may be applied.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #368
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NormanP Bekijk Berichten
    Een collega van mij is net terug uit Orlando, en vertelde dat bij aankomst een giga rij mensen voor de balie van Alamo stond. Hij is toen met iemand meegelopen naar een aparte balie en werd daar direct geholpen, daar stond nl. niemand. Als ik hem morgen zie zal ik eens vragen waar die check-inn balie precies staat. Volgens mij was het in de parkeergarage zelf.
    Dat zou ik wel graag willen weten, er stond bij ons ook een giga rij waar we toch zo'n 45 minuten hebben ingestaan. Als het anders kan is dat handig voor de volgende keer!

9. Top | #369
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Vooralsnog is dat toch alleen voor inwoners van de VS en Canada?
    Klopt helemaal! heb het gisteren nog speciaal gevraagd. Er werd overigens wel goed gebruik van de kiosk gemaakt dus het ontlast de rijen wel. Gisteren ongeveer 10 wachtenden voor mij gehad. Er werd extra personeel van 'achteren' opgetrommeld en ook de bezetting van National hielp mee als er daar geen klanten waren. Ik was na een kwartiertje aan de beurt, viel niet tegen......

10. Top | #370
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005

Ik heb inmiddels in een andere topic gelezen dat de kiosk niet voor europeanen werkt. Helaas. Alles wat het wachten kan bekorten: GRAAG!!
    Ik had kort geleden ook zo'n 10 mensen voor me en dat duurde maar. Er was een man bij die blijkbaar zulke vreemde vragen had dat de baliemederwerker daarna even moest bijkomen in de ruimte achter de balie. Dat was duidelijk merkbaar voor ons, wachtenden, en we moesten er wel een beetje om lachen (ondanks de moeheid, jetlag, en keeldroogte).

@NormanP: vorig jaar en ook dit jaar vroeg ik om een upgrade naar een retro-model, en die auto stond in no time bij het kleine kantoortje van wat ze zelf noemden Customer Service, in de parkeergarage (weg oversteken, meteen linksaf en je loop er recht op af). Zou dat die speciale balie zijn waar jij op doelt?
    Laatst gewijzigd door ekkie50; 14-05-09 om 19:02.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

Forum Rechten