Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 110

Onderwerp: Daytona Bike Week / Biketoberfest

1. Top | #61
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Daytona Bike Week

Dat kun je dus gevoegelijk vergeten. De huizen en condo's zijn zowiezo al vrij prijzig in de directe omgeving van Daytona t.o.v. Kissimmee, maar tijdens de Bike Week vallen ze in de categorie onbetaalbaar.
    En reken maar dat wij gezocht hebben :-)

Dus zitten we met de Bike Week mooi weer in Kissimmee.
    Dat geld ook voor hotels. Noirmaal goed te betalen, maar met Bike Week 3x over de kop.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #62
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Oke dus zelfs orange city noemen hun in de buurt terwijl het toch nog een half uur rijden is.
    Dat daytona zelf duur is tijdens de bike week dat had ik verwacht maar zelfs de plaatsen er om heen ook mee doen daar sta ik van te kijken.
    Hoe is het met de vliegtickets gesteld in die tijd dan, ook mega duur of valt dat mee?
    Kissimmee is natuurlijk een optie maar eigenlijk vinden wij dat net te ver om iedere dag op en neer te rijden vandaar ons plan om het iets hoger op te zoeken.
    Dat word nog eens serieus nadenken of we dat gaan doen....

3. Top | #63
    Ingeschreven
    Sep 2004

Vliegtickets doen voor die tijd zo rond de 450 euro all in. Soms wat goedkoper (we vlogen ooit voor dik onder de 400), maar de nieuwe voor 2010 kosten ons €453, met United via Washington.

Tot aan Sanford (vanuit Orlando gezien) betaal je nog normale prijzen voor accomodatie, maar dan begint het op te lopen :-(
    De pest is dat er aan de noordoostkant van Orlando heel weinig te huren valt, en wat er is zijn waterwoningen aan de diverse meren. Mooi en zeer compleet (voor de vissers onder ons), maar met een prijskaartje.

Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met de reistijd. Je knalt de I4 op, even voorbij Orlando de cruisecontrol aan, en een dik uur verder sta je in Daytona.

Daytona Bike Week speelt zich zeker niet (en zelfs steeds minder) alleen af in Daytona, maar strekt zich uit van Ormond Beach, via Deland tot New Smyrna Beach.
    Dus voor een bed moet je buiten dit gebied blijven, wil je het betaalbaar houden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

4. Top | #64
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Bikeweek of biketoberfest?

Wij twijfelen tussen de bike week of het oktoberfest wat is het verschil?

5. Top | #65
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Bikeweek of oktoberfest?

Het verschil is 6 dagen, veel standhouders, entertainment en 350.000+ motorrijders,
    in een notendop :-). Bike Week is veeeeeeeeel groter dan Biketoberfest.

6. Top | #66
    Ingeschreven
    Sep 2007

Wij zijn 17 jaar geleden 1 keer bij een bikeweek geweest dus ik weet een betje wat het inhoud maar de opzet is het zelfde naar wat ik zo lees, maar is het wel de moeite waard om speciaal voor de biketoberfest over te vliegen of valt het echt in het niet bij een bikeweek?

7. Top | #67
    Ingeschreven
    Sep 2004

Het is een beetje vergelijkbaar, maar veel kleiner van opzet, echt veel kleiner.
    Ik zou makkelijk kunnen kiezen; de grote Bike Week.

Maar Biketober is (voor ons althans) ook de moeite waard om over te vliegen.
    Er is dan ook meer accomodatie in Daytona beschikbaar, voor relatief normale prijzen.

8. Top | #68
    Ingeschreven
    Sep 2007

Dat word nog eens goed nadenken, hmmmmm....

9. Top | #69
    Ingeschreven
    Sep 2007

We zijn nog steeds serieus aan het denken om te gaan ,helaas kunnen wij niet de hele periode van bike week in orlando zijn, we moeten dus kiezen tussen de opening op 26 feb of de afsluiting op 7 maart wat raden jullie mij aan?
    Onze voorkeur gaat uit naar de afsluiting maar ik ben wel een beetje bang dat het feest dan al een beetje over is , klopt dat of maakt het niks uit waneer je nu gaat?

10. Top | #70
    Ingeschreven
    Sep 2004

It ain't over 'till the fat lady sings. Het laatste weekend is op Zaterdag de Rat's Hole Choppershow (bekend van Discovery's Biker Build off, en zeer de moeite waard) en de races op de Speedway. Zondag is de grote parade op Ocean Avenue.

De opening is eigenlijk niets speciaals, alleen de eerste Zaterdag is het bloed en bloeddruk in Daytona, en kun je over de koppen lopen. Wat je maar leuk vindt.

Ik zou kiezen (gelukkig hoeft dat bij ons niet) voor het laatste weekend, al was het maar omdat dan alle merchandise met minimaal 50% korting van de hand gaat :-)

Forum Rechten