Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 121

Onderwerp: Disney's Dining Plan

1. Top | #71
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Standaard Re: Disney's Dining Plan

Wat je misschien nog kunt doen is de reservering van het hotel houden en dan gewoon Disney bellen.

Vraag alle gegevns die het reisburo heeft op: reserveringsnummer alles.
    Bel daarmee Disney, leg hun de situatie uit en mss heel mss kunnen hun iets voor je betekenen....

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

2. Top | #72
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Ik zat ook al met dit idee te spelen. Ik heb Disney in ieder geval gemaild. Dat had het reisbureau ook gedaan en ze hebben antwoord gekregen (heb wel eens ergens gelezen dat Disney niet zo snel is met terug mailen) en als ik daar niets op hoor ga ik toch eens bellen. Dank je wel Yvet voor je tips
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-04-09 om 15:43. Reden: full quote eruit
    Groetjes Chanti

verslag april/ mei 2013

3. Top | #73
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LEOnie211 Bekijk Berichten
    wel een erg vreemd reisbureau hoor, mijn reisbureau doet er alles aan om aan mijn wensen te voldoen zelfs als ze er niet veel vanaf weten gaan ze achter informatie aan om mij wel te kunnen helpen.
    Ab-so-luut niet lullig bedoelt, maar dat is wel het allerminste wat men kan doen voor een (te) hoge prijs en zeer beperkte flexibiliteit. Gewoon voor de gein; probeer de DDP maar eens toe te voegen aan je reservering via het reisbureau. Ik ken geen situaties waarbij een reisbureau en/of organisatie (na reeds te hebben geboekt) hierop geen nul op het rekest heeft gegeven.

Chanti, over het algemeen is Disney erg snel met mail beantwoorden, een beetje afhankelijk van het type mail. Een klacht kan bijv. even langer duren omdat dit naar een andere afdeling gaat, men eerst e.e.a. uitspit en dan bij mensen terug komt. Het zou prachtig zijn als je zo e.e.a. alsnog gedaan krijgt, al vrees ik het ergste. Alleen al omdat Disney een héél duidelijk beleid heeft; ze blijven af van reserveringen die in het bezit zijn van een reisagent/organisatie/bureau. En dat is jouw reservering doordat je via hen geboekt hebt. Ook bij allerlei problemen is het antwoord om het met desbetreffende instantie op te nemen. Is jouw reis rechtstreeks door het reisbureau bij WDTC geboekt of loopt e.e.a. via een reisorganisatie zoals OAD?

Eerlijk gezegd vind ik het geen geweldig teken dat het reisbureau met Disney gemaild heeft en niet gebeld. Bellen praat vaak veel makkelijker en als er mogelijkheden zijn kun je die in een gesprek vaak makkelijker tegenkomen dan in een recht-toe-recht-aan-1-richtingsverkeer mailantwoord.

Het moge gezegd worden; ik ben inmiddels gewoon aan de amerikaanse standaard, verwacht dat niveau dan ook inmiddels en bekijk dingen door die bril. :-#

4. Top | #74
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    Ik zat ook al met dit idee te spelen. Ik heb Disney in ieder geval gemaild. Dat had het reisbureau ook gedaan en ze hebben antwoord gekregen (heb wel eens ergens gelezen dat Disney niet zo snel is met terug mailen) en als ik daar niets op hoor ga ik toch eens bellen. Dank je wel Yvet voor je tips

Ik geef maar even door wat ik op de DIS forums lees over zoiets.

Je moet om te beginnen het reserveringsnummer van de boeking hebben en deze staat op naam van het reisbureau of organisatie.
    Disney gaat niet zomaar af op willekeurige telefoontjes en dat bedoel ik niet vervelend naar jou toe uiteraard :lol:

Het enige wat je kunt doen is terug gaan naar het nummer 001-407-9347-639 aan ze te geven en erbij blijven als ze bellen.
    Ga niet te vroeg maar net tegen 4 uur anders is het Disney kantoor nog niet open.

Heb je bij hun geboekt maar loopt de boeking bijvoorbeeld via OAD zou ik zelf OAD Holten opbellen.

Het is toch te gek voor woorden dat ze je gewoon niet willen helpen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

5. Top | #75
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard WDW dining: 30% korting in December 2010

Dacht niet dat deze al geplaatst was maar voor degene die nog in december naar Disney gaan misschien een korting bon dan meenemen

http://parksandresorts.wdpromedia.co...orldCoupon.pdf

http://parksandresorts.wdpromedia.co...landCoupon.pdf

6. Top | #76

Mijn vraag over het dining plan is de volgende:

Uitgaande van de goedkoopste optie (Quick Service Plan) kom je ongeveer op 30 dollar per dag per persoon. Even snel uitgerekend. Nu denk ik dat je die 30 dollar er misschien makkelijk uit haalt, maar hoe staat dat in verhouding tot eigen eten. De hotels rond Disney zijn aanzienlijk goedkoper en het eten kan aanzienlijk goedkoper.

Of heb ik het mis? Wat is jullie ervaring met zelf eten kopen in de supermarkt. Hoe verhoudt zich dat qua prijs tot de 30 dollar per dag per persoon van het DDP??

7. Top | #77
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Als je elke keer het terrein wilt verlaten zal dat best goedkoper zijn maar je moet dan wel over een auto beschikken.

Als je niet on side verblijft en je komt op weg naar je hotel een eetgelegenheid tegen soit maar ik zou er wel over nadenken of het de moeite en kosten loont om na een hete vermoeiende parkdag nog op zoek te gaan naar een restaurant.

Verder heb je niet in alle hotels een ijskastje dus wat doe je dan om je spullen koel te houden? Je kunt wel een koelkastje huren uiteraard.

Misschien ook wel leuk is dat je bij het QDP een gratis beker krijgt die je tijdens je verblijf ongelimiteerd kunt gebruiken in je hotel.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 19-01-11 om 13:27.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

8. Top | #78
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

wij deden het zo we kochten een brood in de publix en wat kaas enz aten smorgens op de hotelkamer . We hadden wel een refillmug het beste ding dat je kan kopen in een disneyhotel verblijft . Als je met kleine kinderen gaat is het dining plan te overwegen mar als je met zen tweetjes gaat is het ook wel eens leuk om met de wagen rond te toeren en buiten het park te eten

9. Top | #79
    Regelmatige Bezoeker Antonee's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2013

Standaard Dining plan

Hey,
    Weet iemand toevallig of je ook in wdw zelf een diningplan kan kopen of kan dat alleen
    reserveert worden of is het goedkoper om zo elke dag eten te kopen ?
    Want we zouden toch 12 dagen gaan dan word het misschien wat te duur ?

10. Top | #80
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: Dining plan

Je kan alleen een dining plan in combinatie met een resortverblijf boeken. Als je al een resortverblijf hebt geboekt kan je tot (ik dacht) 72 uur voordat je verblijf ingaat het dining plan er bij boeken. Het standaard Disney Ding Plan (DDP) kost 58,66 per nacht en je moet het dan voor iedereen op je boeking reserveren en voor elke nacht (je kan dus niet 11 nachten boeken en dan 3 dagen dining plan). Je krijgt voor dat geld 1 snack credit (twv $4), een quickservice menu (combimenu en na) en een tableservice menu (softdrink, hoofd en na). Voor die laatste menu's heb je dus ongeveer $55 te besteden en dat is best veel. Je moet behoorlijk je best doen om het plan er uit te halen. De meeste Amerikanen nemen het voor het gemak (dan is alles alvast betaald). De tip is trouwens niet inbegrepen dus die moet je wel iedere keer nog betalen (bij tableservice). Dit jaar gaan wij voor het eerst het Dining Plan uitproberen, we halen het er waarschijnlijk niet uit (eten geen vlees dus kiezen niet voor de dure steaks) maar het zat gratis bij onze boeking. Er zijn ook nog andere Dining Plans beschikbaar: het Quickservice plan en het deluxe plan (maar dat wist je waarschijnlijk al).

Forum Rechten