Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 72

Onderwerp: WDW: Prijzen van eten en drinken

1. Top | #61
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: eten in Disney

Mijn ervaring is dat het eten in WDW een stuk smakelijker is dan in Disneyland Resort Parijs. Daarnaast is het goedkoper en het personeel een stuk vriendelijker (al dan niet gemeend) en sneller. Alleen die verrekte oceaan die tussen ons en WDW ligt....

2. Top | #62
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008

wij vonden persoonlijk dinsey world een pak beterkoop dan dinseyland resort paris en inderdaad FrankS, het personeel is er een pak vriendelijker, het is er mooier, fijner weer,... voor ons niets dan lof over disney world. Paris kan er nog véél van leren!

3. Top | #63
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Ik vond de prijzen ontzettend meevallen niet alleen in disney maar ook in de andere parken, en hou er rekening mee dat je tas word gecontroleerd bij het naar binnen gaan en wat niet toegestaan is wordt zonder pardon verwijderd.
    Onze zoon lust geen frisdrank daarom hadden wij voor hem wat pakjes appelsap mee genomen , de pakjes mochten naar binnen maar de rietjes moesten wij inleveren omdat er een scherp puntje aanzit en dat wordt gezien als een mes en dat mag niet...

4. Top | #64
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009

Bedankt voor de reacties! We gaan lekker eten in Disney! Ik ben toch al niet zo'n type dat hele lunch pakketten mee wil sjouwen.... Zeker met warm weer is dat natuurlijk niet echt lekker....!!!

5. Top | #65
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Mijn ervaring is dat het eten in WDW een stuk smakelijker is dan in Disneyland Resort Parijs.
    Ben ik eigenlijk niet helemaal met je eens. Het is vaak een kwestie van even goed kijken en de prijs uiterwaard.
    Persoonlijk vonden we het eten in WDW erg erg vet .
    Ik had zo'n idee dat ze zelfs je ontbijt in de frituurpan klaarmaakte als je niet oplette.:razz:

Ziehier het eten in DLRP.

Ik heb de foto's even verwijdert. Ze waren to groot.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 13-04-09 om 08:02.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

6. Top | #66
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Prijzen van eten en drinken in Disney parken

Zet er dan ook even bij in welk restaurant in DLRP dit was, dan kun je het vergelijken. Natuurlijk kun je in WDW vet eten, maar er is ongelofelijk veel keus, in alle prijssegmenten en culinaire categorieën.

7. Top | #67
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Zet er dan ook even bij in welk restaurant in DLRP dit was, dan kun je het vergelijken. Natuurlijk kun je in WDW vet eten, maar er is ongelofelijk veel keus, in alle prijssegmenten en culinaire categorieën.
    Dit is de California Grill in Parijs en ik heb de voedsel foto's van de Cali Grill in WDW bekeken en volgens mij kan deze niet eens tippen aan Parijs.

Het enige restaurant wat in de buurt komt is Victoria en Albert's waar we overigens ook een reservering hebben lopen. Maar ja dan ben je wel jasje dasje and ladies in dress verplicht. (poehoe,warm en een koffer vol meeslepen :mrgreen

Natuurlijk is er enorm veel keus maar in mijn ogen altijd verschrikkelijk vet.
    Als compensatie krijgen de kinderen dan rauwe wortelreepjes ipv frietjes bij het eten.
    Nou moet ik het eerste kind nog tegen komen dat dat een goeie ruil vindt :-(

(En veeeeeeeeeeeeel . Ik moest altijd lachen als de Amerikaantjes met hun doggiebags vertrokken. Ik begrijp de dicussie op diverse Amerkaanse fora dan ook niet dat mensen altijd lopen te klagen dat het dining plan "te veel eten" heeft. Je hoeft toch niet alles verplicht op te eten? Staat er een ober achter je stoel met een geweer? :grin:.
    Schijnbaar kan een Amerikaan gewoon niet nee zeggen of iets op zijn bord laten liggen. Maar dat is weer een andere discussie.)

Kortom het eten in DLRP is net zo goed zo niet beter als in WDW. Het is alleen een kwestie van even uitkijken waar je eet en wat je wilt besteden.
    De meeste gasten rennen door het park en kopen iets eetbaars bij het eerste beste tentje wat ze tegen komen.
    Ga voor de broodnodige variatie eens in de hotels eten en ontdek een wereld van verschil.

Just my two cents :lol:
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 13-04-09 om 08:53.

8. Top | #68
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Geloof me, ik heb de restaurants in DLRP meermalen uitgeprobeerd. En mijn restaurantbezoeken in WDW loopt in de honderden, daarmee toevallige afwijkingen wel gecompenseerd. Als je het eten in WDW te vet vindt, dan heb je niet goed gekeken. En restaurants vergelijken op basis van foto's???

9. Top | #69
    Ingeschreven
    Mar 2007

Ik heb zo goed "gekeken" dat ik bij thuiskomst uit Amerika hals over kop naar het ziekenhuis moest.:grin: :grin:.

Maar goed ieder zijn smaak nietwaar anders hoefden ze maar een menu te maken.:mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 16-04-09 om 20:59.

10. Top | #70
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je scheert anders wel alle restaurants in WDW over 1 kam. Als het zo slecht was kreeg je wel een voucher voor een ziekenhuisbezoek bij een reservering.

Forum Rechten