Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 18 van de 25 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 243

Onderwerp: Gamen: Alles over Nintendo DS/DSi/Wii & Playstation & Xbox

1. Top | #171
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008

Standaard Re: Spellen voor X-box

Genieten gaan we zeker, maar als je dan toch aan het shoppen bent en er worden games gespot, tsja...leg dan maar uit dat ik wel die schoenen en tassen=P~ koop en dat hij het maar moet laten[-X
    Maar goed, voorlopig is dat ding weer voor de 3e keer op reparatie gestuurd, dus wie weet, hoeven we helemaal niks meer te kopen...
    Maar die site's die zijn het opzoeken waard, bedankt daarvoor!

2. Top | #172
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Standaard Re: Spellen voor X-box

Ja die luidklinkende stofzuigers gaan vaak stuk, al schijnt de PS3 soms geen dvd's/blurays meer te kunnen lezen. Beiden hebben zo zo'n gebreken, wel jammer want de oudere consoles waren kwalitatief veel beter. Anders gewoon overstappen naar PS3, dan kan je alle softwaretitels kopen in Amerika. :mrgreen:

3. Top | #173
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Standaard WII fit playstation

Hoi
    Wij vertrekken maandag naar Florida. Ik zou graag spelletjes voor de WII meebrengen oa WII fit. Kan iemand mij zeggen of dit volledig compatibel is met de WII console die wij hier gekocht hebben.
    Thanks
    Nadine

4. Top | #174
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: WII fit

wii spellen die je daar koopt zijn NTSC. Deze werken niet op een europese PAL machine. Je europese wii weigert dan ook om deze af te spelen (regio-lock). Gaat dus helaas niet werken (of je moet je wii laten ombouwen zodat deze de spellen wel kan afspelen - maar dit valt buiten het bereik van dit forum)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #175
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008

Standaard Re: Nintendo DS

misschien een stomme vraag..als ik in amerika zo een DS koop, en spelletjes in nederland..kan dat? of is het net zoals met de wii dat dat niet kan..

6. Top | #176
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007

Vanwege de vele vragen die ik zie omtrent de opladers/oplaadsnoeren even iets meer uitleg zodat het hoop ik voor velen duidelijk wordt hoe het zit.

Dit geldt overigens niet alleen voor een DS maar voor alle apparatuur.

De DS wordt opgeladen d.m.v. een oplaadsnoer, in de stekker zit een trafo verwerkt die ervoor zorgt dat de spanning van 230 Volt verlaagt wordt, voor de DS is dat meen ik 5,2 Volt. Als je nu deze stekker gebruikt op 110 Volt, wordt de laadstroom ongever 2,5 Volt, hierdoor wordt de DS wel opgeladen echter kan het zijn dat de batterij een kortere gebruiksduur kennen omdat hij minder is opgeladen.

Sommige apparatuur zal niet volledig opgeladen worden, andere apparatuur zal er weinig last van hebben.

PAS OP !!

Gebruik je apparatuur van 110 Volt op 230 Volt, dan verdubbeld de spanning die je aanbied op bv je DS. Hier kunnen batterijen niet tegen en loop je zelfs risico op ene explosie. Koop dus voor je Amerikaanse opladers een transformator van 230 Volt naar 110 Volt of koop een andere lader voor deze apparatuur.

Hopenlijk is het zo voor de meeste mensen duidelijk.

7. Top | #177
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    De DS wordt opgeladen d.m.v. een oplaadsnoer, in de stekker zit een trafo verwerkt die ervoor zorgt dat de spanning van 230 Volt verlaagt wordt, voor de DS is dat meen ik 5,2 Volt. Als je nu deze stekker gebruikt op 110 Volt, wordt de laadstroom ongever 2,5 Volt, hierdoor wordt de DS wel opgeladen echter kan het zijn dat de batterij een kortere gebruiksduur kennen omdat hij minder is opgeladen. .
    Dat van die trafo klopt. Maar opladers die ervoor gemaakt zijn om op 110V en 220V gebruikt te worden (universele adatpter) zullen altijd dezelfde uitgangsspanning geven. Dat regelt het electronische circuit in de oplader.

Dit soort adapters zie je vaak bij laptops en mobiele telefoons. Maar ook voor de DS zijn deze te koop.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #178
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Iemand die tot nu toe ervaring heeft opgedaan met een r4ds(i) kaartje in de Nintendo DS(I) bij de douane in de USA?
    Ik heb namelijk nog niks gelezen over iemand die wel/niet door de douane is gekomen met de DS(I) en adapterkaart.....

9. Top | #179
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik heb nog nooit iemand gehoord die daar problemen mee had. En ik ken er heel veel die dat hebben meegenomen ! Wij ook al jaren zonder problemen hoor :lol: ! Ik heb zelfs nog nooit gehoord dat ze naar zoiets kijken. Het interesseert ze volgens mij helemaal niets.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

10. Top | #180
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

nintendo's zitten gewoon in de rugzak bij mijn kinderen, met r4ds kaartje. Nog nooit een opmerking over gehoord.

Forum Rechten