Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 48 van de 86 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #471
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: auto huren

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door i.vogels Bekijk Berichten
    of zijn de 1e dagen ook met o.v. en taxi te doen,
    De vraag 'is het te doen' vind ik altijd erg moeilijk te beantwoorden. Een auto huren doe je, zoals je in dit topic ook van anderen zult lezen, vanuit Nederland. Met de prijsvergelijking kan ik je misschien wel op weg helpen. Hier vind je de prijs voor de taxiritjes in Miami. Op de site van www.usareisen.de vind je aantrekkelijke aanbiedingen voor autohuur, maar pas op: vergelijk de aanbieding altijd even met andere aanbieders!

Bereken de kosten voor de autohuur zowel voor de volledige periode als voor de kortere tijd. Een volle week huren is aantrekkelijker dan een paar dagen, dus pas op voor verkeerde zuinigheid. Met een calculator of spreadsheetprogramma kom je er vast verder wel uit, succes!

2. Top | #472
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren

Even een vraagje, ik ben nogal laat met het boeken van de auto (vertrekken over 2 weken)
    Als ik boek via usareisen.de of fti.de krijg ik de voucher dan direkt in mijn mail?
    Of wordt deze opgestuurd vanuit Duitsland?
    Merk dat het toch wel veel scheelt met een standard SUV direkt bij Alamo en de Equinox bij usareisen.

3. Top | #473
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennan Bekijk Berichten
    Als ik boek via usareisen.de of fti.de krijg ik de voucher dan direkt in mijn mail?
    Yip! Alle komt per mail. En je hebt geluk, de vroegboekkorting van 5% is 'einmalig verlangert'. Bofkont!

4. Top | #474
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004

Zojuist de boeking gedaan, de Chevrolet EQ super spar inklusive was zelfs voordeliger dan de intermediate 4D auto (full inklusive) bij Alamo.
    Hoop dat alles nu goed gaat, mijn Duits is nml niet helemaal top :roll:

5. Top | #475
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Auto huren 2009 #2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennan Bekijk Berichten
    Hoop dat alles nu goed gaat, mijn Duits is nml niet helemaal top :roll:
    Macht nichts ,van sommige Alamomedewerkers is het Spanisch ook beter dan het Englisch. Zo wordt je vakantie een echte internationale belevenis. Alles komt goed......viel spass met de Equinox (or similar)

In dit topic kun je alles vragen over autohuur:
    * Welke klasse of auto moet ik kiezen?
    * Welke verhuurder is de beste / goedkoopste?
    * Hoe zit het met de verzekeringen en pakketten?
    * Welke auto kan ik verwachten in de bestelde klasse?
    etc. etc.

Als je een vraag hebt over het huren bij/via een specifieke verhuurder of reisorganisatie, dan is de kans groot dat daar al een apart onderwerp over bestaat. Kijk even in het Overzicht onderwerpen in "Florida Algemeen", daar staat een heel rijtje.

De berichten van voor 2009 zijn afgesplitst. Zie voor de oudere berichten Auto huren (2004 t/m 2007) en Auto huren (2008).
    De berichten van januari 2009 tot begin april vind je hier
    Laatst gewijzigd door Njit; 21-09-09 om 22:14.

6. Top | #476
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009

Teleton, hartelijk dank voor je tips, jammer dat ik niet meer aant surfen ben geweest, nu dus de vroegboekkorting gemist, volgende keer beter. ga ook eens even bij usareisen.de kijken.

7. Top | #477
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Die korting bij usareisen.de is mooi. Wie weet wat het verschil is (buiten alleen de prijs) tussen de Equinox EQ en de Midsize SUV IW. De kans dat je een Equinox krijgt is volgens mij toch al klein. Voor de rest zijn dit dan toch auto's uit dezelfde klasse?

8. Top | #478
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

De Equinox valt (behalve bij usareisen) bij de verhuurder gewoon in de midsize SUV klasse,
    dus geen verschil, behalve dat ze wat groter zijn dan bijv. de RAV4 of de Sportage.

De kans dat je één van de laatsten (of een Vue) krijgt is aanzienlijk groter dan een Equinox :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #479
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Bedankt! Vorig jaar ook een midsize gehuurd en toen een Saturn Vue gehad. Doe ik het dit jaar ook weer voor, prima bakkie!

10. Top | #480
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2009

Standaard Autohuur en verzekeringen

Jullie zullen wel denken, alweer een topic over autohuur...

Ik open dit topic omdat veel rental bedrijven zoals Alamo, Dollar etc etc erg ondoorzichtig zijn als het gaat om de af te sluiten verzekeringen. Zo huurder we afgelopen jaar een auto op Newark (NJ) en kwamen we er vervolgens achter dat de prijzen, zoals deze vermeld waren op de website zonder enige verzekeringen waren. En er dus behoorlijk wat kosten bijkwamen.

Ik ben daarom benieuwd, omdat we in oktober/november naar Florida gaan welke verzekeringen je daadwerkelijk nodig hebt, en welke bedrijven werken met prijzen excl. verzekeringen en welke inclusief....

Alvast bedankt!

<<Moderator: Bericht toegevoegd aan bestaand topic>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 18:41.

Forum Rechten