Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 35 van de 100 EersteEerste ... 2533343536374585 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #341

Standaard Re: 2e bestuurder auto van Alamo

Bedankt voor de reacties mensen, alleen zie ik dat de één zegt dat het pakket omgezet moet worden en de ander zegt gewoon niets doen en daar inschrijven.
    Nu weet ik het niet meer hoor... :roll:

Maar we hebben iig niet het Alamo Gold pakket maar het All in pakket.
    Ik denk dat ik morgen maar ff bel naar AE om te vragen wat ik moet doen. We willen iig dat we beiden kunnen rijden maar dat ik de hoofdbestuurder ben. Enne...we zijn ouder dan 25 !:-\":-\"
    Ik ben 39 en mijn vriendin is 41.....En we gaan lekker zonder de kinderen!!\\/

2. Top | #342
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Van de AE site:

ALL IN = inclusief: CDW, EP, Taxes + Surcharges.
    ALAMO GOLD = inclusief: CDW, EP, Taxes+ Surcharges, 3 Extra Drivers,
    Tank of Fuel, Alamo Direct Road.
    Als je beide wilt rijden dan kun je het beter hier al naar Gold om laten zetten. Da's veel goedkoper...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #343
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Bij de meeste autoverhuurbedrijven kun je de opslag die ze berekenen voor de extra bestuurder omzeilen door aan te geven dat de tweede bestuurder je echtgenoot c.q. echtgenote is. In het geval je niet dezelfde achternaam voert volstaat het ook indien je kunt aantonen dat je op hetzelfde adres woont (b.v. met een bankafschrift van de en/of rekening). Bij Alamo schijnt deze policy echter niet voor de pre-paid tarieven te geleden. In jullie geval zou ik dus even nagaan welke optie het goedkoopste uitpakt (vooraf aanpassen of bij het ophalen van de auto de tweede bestuurder bijschrijven).

4. Top | #344
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007

Vorig jaar gehuurd bij USAreisen.de het " super inklusive plus pakket" .

Bij aankomst bij de balie wilde de medewerker van ALAMO ons extra laten
    bijbetalen voor een extra bestuurder.
    Dit hebben wij niet gedaan omdat ik van mening was dat een extra bestuurder in het pakket was inbegrepen.

Heb net e-mail naar onze duitse vrienden gestuurd met het verzoek om mijn naam
    ook op de voucher te zetten als extra bestuurder.

5. Top | #345
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Lijkt me een foutje van Alamo. Staat er gewoon duidelijk bij dat extra bestuurders inbegrepen zijn:

Super - Inklusiv - PLUS
    • Alle Leistungen des Super-Spar-PLUS-Paketes
    • PersPro-Insassen- und Gepäckversicherung (CPP)
    • Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer über 25 Jahre
    • erste Tankfüllung
    En op mijn Voucher stond dit ook gewoon:

Laatst gewijzigd door Njit; 04-02-09 om 09:21.

6. Top | #346
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik vermoed dat dit weer één van de probeerseltjes van de Alamo-balimedewerker is om de provisie op te pompen.
    Wij hebben al diverse keren bij usareisen het SIPP gehad, en altijd een tweede, en soms derde bestuurder ingeschreven, zonder extra kosten.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #347

We zijn er uit! Ik heb AE gebeld en het blijkt dat we toch het Alamo Gold pakket hebben dus we hoeven ons nergens zorgen om te maken en kunnen dus allebei rijden als we ook allebei tekenen en ons rijbewijs laten zien....
    Topic mag gelocked worden....

8. Top | #348

Standaard Re: Autohuur: Alamo

Heeft iemand ervaring met de Alamo vestiging in Gainesville (Airport)?

We willen bij usareisen een Alamo underage pakket boeken, omdat alle potentiele bestuursters onder de 25 zijn. Nu zit in dat pakket standaard de toeslag voor meerdere bestuurders bij, helaas wel voor bestuurders boven de 25 (als ik het goed begrijp). Is het ter plaatste toch mogelijk om nog een extra bestuurder onder de 25 bij te boeken?

9. Top | #349
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanne86 Bekijk Berichten
    We willen bij usareisen een Alamo underage pakket boeken, omdat alle potentiele bestuursters onder de 25 zijn. Nu zit in dat pakket standaard de toeslag voor meerdere bestuurders bij, helaas wel voor bestuurders boven de 25 (als ik het goed begrijp).

• Gebühr für Fahrer zwischen 19 und 24 Jahre inkl.
    • Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer

Ik maak hier uit op dat extra bestuurders inbegrepen zijn. En ook die van onder de 25.

10. Top | #350
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006

Ik vraag me nog steeds af wanneer je via Alamo in Duitsland boekt de verzekeringen lopen via een Duitse verzekeringsmaatschappij? Hoeft niets mis mee te zijn tot het moment je iets krijgt natuurlijk ...... De schade zal wel gedekt worden maar heb het idee dat Alamo op dat moment je cc direct blokkeert. Ik heb daar geen ervaring mee maar blijf het altijd afvragen... Kan ook onnodige ,,ongerustheid'' zijn maar toch ..... Als er forumleden zijn die dit kunnen ontkrachten dan zie ik graag reacties tegemoet....

Forum Rechten