Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 43 van de 86 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #421
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goofman Bekijk Berichten
    Hallo,

ik ben op basis van dit onderwerp ook ff aan het zoeken geweest naar een 7 persoons auto. Kom uit op de site van ebookers.nl waar ik een toyota Sienna kan huren voor € 749,- (3 weken!). Bij USAreisen.de is dezelfde auto bijna € 200,- euro duurder (totaal € 944) en bij Hertz.nl zo'n € 150 duurder (totaal (€ 919 bij vooruitbetaling). Heeft iemand ervaring met die site?
    Ik neem aan dat je de e-bookers site bedoeld ?
    Wij hebben daar wel eens gehuurd. Geen problemen, net zo goed (of slecht) als alle andere, bekendere, internet brokers.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #422
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Zit een groot bedrijf achter:

Ebookers, onderdeel van Orbitz Worldwide, werkt vanuit 13 landen in Europa. Orbitz Worldwide is sinds juli 2007 een beursgenoteerd bedrijf. Orbitz Worldwide is één van 's werelds grootste ondernemingen in de reisbranche en voert o.a. de merken Orbitz.com, cheaptickets.com, Hotelclub, Rates to Go, Away.com en ebookers.com.
    Cheaptickets.com is ook onderdeel van Orbitz. En zo zijn er nog meer..
    Laatst gewijzigd door Njit; 17-03-09 om 22:42.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #423
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N1xz Bekijk Berichten
    Tuurlijk je betaalt ervoor, maar in vergelijking tot het huren van 1 auto voor 3 weken waarbij maar 1 tank benzine zit. Heb je in geval van het huren van een andere auto voor de 3e week een tank bezine extra. Maar goed daar gaat het niet om. Ik vroeg me alleen af anderen ook deze constructie weleens toegepast hadden.
    Wij hebben het ook wel eens gedaan. 3 weken autohuur gesplitst in 3 reserveringen en elke week een nieuwe, schone, auto opgehaald, mét volle tank. Totdat we 1 keer een wachtruimte vol Japanners aantroffen, die allemaal een auto wilde huren. We hebben anderhalf uur staan wachten voor onze omruil... Dat was meteen de laatste keer dat we dat zo gedaan hebben.

4. Top | #424
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Wij hebben onze auto bij USA fun vacations geboekt. Auto komt van bij Thrifty en LDW is inbegrepen. Nu zagen wij in de papieren dat er ook nog iets van eigen risico ( voor schade aan de banden, onderkant van de auto en de vensters) kan bijgenomen worden, maar UFV zegt dat dit niet nodig is.
    Voor de meer ervaren Florida mensen, is dit voldoende of nemen we dat er toch best bij?

5. Top | #425
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    iets van eigen risico ( voor schade aan de banden, onderkant van de auto en de vensters) kan bijgenomen worden, maar UFV zegt dat dit niet nodig is.
    Je betaalt dan een premie die je vrijwaart van de kosten van ruitbreuk, lekke banden etc. Staat volledig los van afkoop eigen risico of iets dergelijks. Niet veel Forummers schijnen deze Roadside protection (heet het bij Alamo) te nemen. De keuze is echter aan jou. Ik zou je niet graag het advies geven deze voorziening te weigeren als je vier lekke banden in je vakantie rijdt........Persoonlijk kies ik ervoor om dit risico zelf te dragen.

6. Top | #426
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008

Wij zijn op 30 juni in Orlando en willen via usareisen.de een auto huren. Maakt het wat uit of je dat nu doet of laten we zeggen half mei? Ik heb begrepen dat zo'n Equinox er toch nooit staat, dus wat beschikbaarheid maakt het niet uit toch? Of beter toch snel boeken omdat ze anders niks hebben?

gr.

7. Top | #427
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Het maakt vooral uit omdat je tot 31 maart vroegboek-korting hebt.
    Zie http://www.usareisen.de/mietwagen/fb...al_so.php?id=1
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #428
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009

Ik heb nog een kleine vraag. Ik ga de auto huren bij usareisen.de (alamo). Ik twijfel echter nog veel over de klasse en hoopte dat iemand mij daarvoor een tip zou kunnen geven.

3 personen, dus ook 3 koffers en handtassen voor 1 week precies en huren auto van Miami Int. Airport (ja shuttle gebruiken) en zelfde plek ook terug) rijdend in Florida.

Ik prefereer een SUV maar twijfel over formaat. Hoe groter hoe meer benzine natuurlijk dat begrijp ik. Voor mij is het belangrijker om comfortabel, veilig en met ruimte te reizen. Ik zie deze klassen:

IW Midsize-Suv
    LW Standard-Suv
    FW Fullsize-Suv

De EQ (Equinox) leek me ook wel wat maar lijkt mij te klein.

Begrijp me goed het gaat niet zozeer om de prijzen (natuurlijk goedkoper beter) maar comfort is erg belangrijk in dit geval.

9. Top | #429
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

De Equinox is groot genoeg hoor.
    Ik heb zelf een andere uitvoering hiervan gehad, de Pontiac Torrent, en hij is groter dan bijv. een BMW X5.

Overigens om de benzine hoef je het voor 1 week niet te laten. Om voor $ 20 meer benzine te verrijden moet je heel wat doen. Je praat dan al over zo'n 35 a 40 liter meer.

Succes
    knaapje

10. Top | #430
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009

De EQ zie ik echter niet in de lijst van alamo.com staan bij auto's ondanks dat usareisen.de dit wel aangeeft. Wel Chevrolet Equinox van Midsize SUV (IW).

Full size is dus een beetje heel erg te groot :P Ik neig heel erg naar de Standard SUV
    Laatst gewijzigd door Lerac; 22-03-09 om 12:16.

Forum Rechten