Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 42 van de 86 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 851

Onderwerp: Auto huren (2008-2009)

1. Top | #411
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Standaard Re: Auto huren

Verschillenden, waaronder ikzelf, hebben hier goede ervaringen met USAreisen.
    Je kunt uitstekend in het Engels met hun commmuniceren, is bij hen geen enkel probleem.

Knaapje

2. Top | #412
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009

Goed om te lezen, jammer dat die laatste pagina niet door google translator kan worden vertaald van usareisen.de

Weet iemand of het ook mogelijk is om met iets anders dan credit card te betalen om de auto te huren?
    Ik las namelijk dat alleen bij een Duitse bank een overschrijving mogelijk is.

Daarnaast maakt het uit of mijn oudere reisgenoot de auto huurt of ik?
    Laatst gewijzigd door Lerac; 15-03-09 om 21:45. Reden: full quote eruit

3. Top | #413
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008

Er staat dat alleen Lastschrift mogelijk is met een duitse bank. Dat is een automatische incasso. Je kunt ze mailen of je het zelf kunt overmaken met telebankieren. Als je de IBAN en BIC gebruikt zijn er geen kosten aan verbonden.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

4. Top | #414
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lerac Bekijk Berichten
    Daarnaast maakt het uit of mijn oudere reisgenoot de auto huurt of ik?
    De leeftijd van de chauffeur is bepalend voor het tarief.

5. Top | #415
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009

Allen bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.

6. Top | #416
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005

Hallo,

Ik ga vanaf eind mei 3 weken naar Miami en wil voor deze periode ook een auto huren. Nu lijkt het mij wel leuk om voor de laatste week een cabrio te huren. Volgens mij is het in verhouding nog iets goedkoper ook als ik voor een pakket kies incl. een volle tank: ik krijg immer voor de laatste week weer een auto met een volle tank. Afgezien van de duurdere huurprijs van een cabrio natuurlijk. Heeft iemand toevallig ervaring met dergelijke constructie waarbij je dus eigenlijk de auto omruilt.

7. Top | #417
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

't Is niet omruilen, maar gewoon twee huurcontracten. Je levert je eerste auto in, gaat weer naar de verhuurbalie voor je nieuwe contract en dan weer naar de garage voor je tweede auto.

Let wel op: niet alle verhuurders hebben altijd cabrio's op voorraad. Ook al heb je een rerservering voor een cabrio dan kan het toch voorkomen dat ze die op dat moment niet hebben. Dan krijg je een andere auto aangeboden. Mocht dat gebeuren en je wilt persé een cabrio, vraag dan wanneer ze er wel eentje hebben, en zeg dat je er in ieder geval de volgende dag eentje wil komen ophalen. Dat kunnen ze altijd wel regelen.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

8. Top | #418
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N1xz Bekijk Berichten
    ik krijg immer voor de laatste week weer een auto met een volle tank. .
    Krijgen........of gewoon betalen voor een pakket inclusief een volle tank?

9. Top | #419
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Krijgen........of gewoon betalen voor een pakket inclusief een volle tank?
    Tuurlijk je betaalt ervoor, maar in vergelijking tot het huren van 1 auto voor 3 weken waarbij maar 1 tank benzine zit. Heb je in geval van het huren van een andere auto voor de 3e week een tank bezine extra. Maar goed daar gaat het niet om. Ik vroeg me alleen af anderen ook deze constructie weleens toegepast hadden.

10. Top | #420

Hallo,

ik ben op basis van dit onderwerp ook ff aan het zoeken geweest naar een 7 persoons auto. Kom uit op de site van ebookers.nl waar ik een toyota Sienna kan huren voor € 749,- (3 weken!). Bij USAreisen.de is dezelfde auto bijna € 200,- euro duurder (totaal € 944) en bij Hertz.nl zo'n € 150 duurder (totaal (€ 919 bij vooruitbetaling). Heeft iemand ervaring met die site?

Forum Rechten