Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 24 van de 46 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

1. Top | #231
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Reisadvies Miami

Hoi,
    Welkom hier. Wat is de reden dat je naar Miami wil, wat wil je gaan doen in Miiami? Heb je al enig idee wat je als "strandvakantie" gaat aantreffen daar?
    In ieder geval weinig terrasjes, want die heb je daar niet. Niet zoals hier in NL/BE.
    Voor je eerste tips kun je het beste een paar reisverslagen en/of reisschema's doorlezen. En aan de hand van wat je daar aan ervaringen leest bekijken wat je precies wilt gaan zien en doen. En dan iets gerichter vragen naar bepaalde (on)mogelijkheden.

Veel pezier.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #232
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Op Ocean Drive heb je wel terrasjes... ik herinner me de prijzen niet meer, maar bijv. bij News Cafe betaal je 3 dollar voor een colaatje (zag ik op de menukaart online). De prijzen daar vallen mee, heb er een keer wat gegeten en niet geschrokken van de rekening, anders had ik het me wel herinnerd :mrgreen: .

3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker karin1978's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007

Hoi,
    Op ocean Drive heb je een soort strip van restaurantjes met terrasjes op de stoep. Je loopt er als ware gewoon door heen. Ik weet niet wat een colaatje kost, maar ik weet wel dat een cocktaile 14 dollar kost en een biertje rond de 6 a 8 dollar. Maar ze hebben vaak happy hour of ze bieden je eerste drankje betalen en de tweede gratis. Ik weet niet of het heel de dag is, maar vanaf een uur of 17 wel. Onze ervaring is dat miami beach zeker niet goedkoop is. Ook bij het hotel moest je 14 dollar betalen voor een cocktailtje. Maar het ligt er ook gewoon aan wat je leuk vind om te gaan doen daar en of je echt voor Miami gaat of gewoon voor het strand. Als je alleen voor het strand gaan zou ik zeker naar de Golfkust gaan.
    Wij zijn vandaag terug gekomen en Miami is de duurste plaats die we zijn tegen gekomen tijdens onze rondrit. Hopelijk heb je hier iets aan.

groetjes

4. Top | #234
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: 2 dagen Miami

Hoi,
    Een bus/boottour kun je meestal het beste boeken bij/in het hotel waar je verblijft. Zij weten daar meesta het beste welke goed is en welke je bij het hotel kan komen oppikken.

Voor een hoteladvies in Miami kun je hier op het forum kijken bij Hotel gezocht: Miami of de vele afzonderlijke hotelervaringen in Miami e.o. Wie weet staat jullie droomhotel erbij.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

5. Top | #235

In het naseizoen kan de prijs voor 9 dagen wel meevallen hoor. Ik ga in ieder geval liever 9 dagen naar alleen Miami dan 9 dagen naar LLoret de mar ofzo. Lekker een dag strand,dagje naar Sawgras mall, dagje strand,rondje met de boot langs sterren,naar een Everglades parkje,Miami zoo,honk/basketbalwedstrijd. Ik zou mijn 9 dagen wel doorkomen.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

6. Top | #236
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Het meest uiteenlopende soort van mensen -> van string bikinis en high heels op het strand tot een zwerver die met hebben en houden inclusief sjaal en muts in 30 graden zit te bedelen om geld.

De diverse stands met dj's en drank op 't strand en de ambiance.

De kustlijn van Miami en het zicht 's avonds op skyline Miami met al z'n lichtjes.

De vliegtuigen die boven je hoofd passeren.

De starbucks coffee mobiel.

Voila!

7. Top | #237
    Regelmatige Bezoeker denny's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008

Bedankt voor jullie reactie......

Het wordt THE car....:-\"

Ook omdat we een bustour van 7 uur wel eeerg ughh lang vinden.

Of zijn er ook kortere bustouren.....

Volgens de reisverslagen die ik gelezen heb van Floridagangers, is een hele leuke tour die van Ducktours ,ook omdat het een amfibivoertuig is.
    Leuk voor de kinderen.....(en voor de heeeele grote :lol::grin

Hotel zijn we nog niet uit,volgens mijn broer kunnen we net zo goed in een motel......maar daar hoor ik ook weer verschillende verhalen over.#-o

Dus daar ga ook nog maar eens een nachtje over slapen

Hebben jullie misschien ervaring met een goed motel.....in de buurt van Miami

8. Top | #238
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denny Bekijk Berichten
    Hebben jullie misschien ervaring met een goed motel.....in de buurt van Miami
    Yup, een heleboel zelfs: http://floridaforum.nl/showpost.php?p=58327&postcount=1

9. Top | #239
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2009

Standaard Miami naar Ft Lauderdale te doen?

Hoi...wij gaan over 2 weekjes naar Ft Lauderdale, landen in Miami en hebben een auto van Sixt, als we die auto ophalen is er van Sixt een balie op de luchthaven ? ik vraag dat omdat zij werken met "Thrifty", en daarvandaan naar South Beach in Ft Lauderdale is dat te doen, iemand een idee..? want ja wij zijn no no's daar....heb wel rijbewijs gggg :sun:

10. Top | #240
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Miami naar Ft Lauderdale te doen?

Wat wil je nu precies weten?
    Heb je al wat info proberen te halen bij de reisorganisatie reisburo waar je geboekt hebt?

Info over locaties van verhuurbalies e.d. kun je het beste opzoeken op de website van het vliegveld.

Forum Rechten